|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk. Dit is gewoon vermoeidheid die aanname Veel te veel moeten geven allemaal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het was te makkelijk eerste helft dat zorgde voor zand in de ogen en 2-1 gaf ze de doping tot meer, had wedstrijd eerste helft moeten killen, nu blaren xitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lekkere bal weer. Jezus wat een verschrikkelijk spel. 🤮 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vuile bloedhond, die Lang zoekt het been toch op van Read. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wissel lekker je beste kopper. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik vond het helemaal niks. Risico van de bal proberen te veroveren. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Read staat te slapen en neemt die bal zonder intensiteit aan.
Dit zie je in de kelderklasse, maar heef totaal geen plaats in het topvoetbal. In vind de instelling de tweede helft echt schandalig en het wisselbeleid net zo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gewoon een overtreding 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar de var vindt wel iets |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal natuurlijk wel geen buitenspel zijn |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De hak van Bueno(?) zal t wel on side maken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Buitenspel of gaan ze nog een kromme lijn trekken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo belachelijk lange bedenktijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hahaha dat zal wel ja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu zelf een kutgoal maken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfff wordt erger en erger met die Var |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerste bal in de pot was geen buitenspel, erna eerdere wel leek me maar leek niet om te gaan, zag een hak van ons die het zoiezo ophefte maar goed, gelijkspel ook weinig aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Terecht. Eigen dikke schuld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen we die Zerrouki echt in de Maas dumpen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het meest vertiefte scenario met die graf lang |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Complete wanvertoning deze tweede helft.
Parodie op voetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Echt abnormaal slecht. De hele selectie inclusief de staf mag zich gaan schamen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Valt mij zwaar tegen dit van Van Persie ,je speelt altijd om te winnen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zerroukie, met zulke teamgenoten geb je geen tegenstanders nodig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
God wat haat ik dat jong.. dit moet je voor eeuwig aanhoren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Valt mij zwaar tegen dit van Van Persie ,je speelt altijd om te winnen. Van Persie de aller slechtste van het veld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat dom van Feyenoord. De hele 2e helft weggegeven. Hoe stom kun je wel niet zijn. Schande om in eigen Kuip te verliezen. Alles verprutst vanmiddag. Wat een afgang dit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit mag je nooit uit handen geven. Schandalig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Triest wel, onnodig ook zo na eerste helft waar je het niet afmaakte, en zerrouki erin is idd niet meer voor de winst gaan met lange halen bv is proberen gelijk te houwen mijns inziens
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je geef het dom weg , snap weinig van de 2e helft ook van de wissels niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Leermoment rvp, had buiten dat nog steeds weinig hoop op plekkie 2 hoor echt nog nederlaag lampjes nodig gehad,, maar hou je hem weggeeft is wel kutt, en vooral lang dan ook he
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal het wel niet mogen zeggen maar ik hoop dat de supporters hem niet het stadion uit laten gaan en hem helemaal de tyfus slaan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:37 schreef bijft007 het volgende:Leermoment rvp, had buiten dat nog steeds weinig hoop op plekkie 2 hoor echt nog nederlaag lampjes nodig gehad,, maar hou je hem weggeeft is wel kutt, en vooral lang dan ook he Deze coach leert niks joh. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Valt me zwaar tegen van Feyenoord. In de tweede helft geef je alles weg. Wat een domper van Feyenoord. In de tweede helft geef je alles weg. Alleen maar meelopen en niet de bal afpakken van PSV. Bizar gewoon dat je in de tweede helft alles weggeeft. Wat een afknapper dit zeg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jawel joh, net begonnen maar voor nu is het echt kut natuurlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een speler met een beetje klote had die Lang al aangepakt na de 2-2.
Elftal vol kutjes. |
|
|
|