|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zal het wel niet mogen zeggen maar ik hoop dat de supporters hem niet het stadion uit laten gaan en hem helemaal de tyfus slaan Van mij mag het. Ben helemaal niet haatdragend, maar bij hem wel. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zelfs die natnek van een Priske zou dit beter verdedigd hebben. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Vreselijk dit. Van Makkelie tot Lang. Eerste smet van Persie, werd veel te laat gewisseld vandaag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had vooral het idee dat meesten van ons het idee hadden na 1e waar ook aardig druk gezet en flink wat meters zijn gemaakt buit binnen leek
je kon erop wachten dat psv er anders uitkwam en zeker bij de 1-2 geeft energie waar het al klaar moest/kon zijn, we liepen erna helemaal vol na nieuwe domper 2-2 met resultaat je overal te laat komt, wel eens rvp eerder frisheid erin had moeten brengen ook al was het nog 2-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heel eerlijk was het verlies in de beker beter te verkroppen. Want het zat er geen moment in. Maar dit.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
In de tweede helft was het prijsschieten voor PSV op het doel van Wellenreuther. Je weet dat Noa Lang gevaarlijk is en toch presteert Feyenoord het weer om Lang zijn doelpunten te laten maken. Echt in en in triest dat Feyenoord de tweede helft verprutst heeft. Schandalig gewoon. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vies hoerenjong van een lang.
Echt slangengebroed...
Die vraagt om aan amputatie gewoon. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:47 schreef MightyAce het volgende:Heel eerlijk was het verlies in de beker beter te verkroppen. Want het zat er geen moment in. Maar dit.. Dit was echt schandalig 2e helft. Je zal maar in het stadion zitten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 02:25 schreef RenatoBos het volgende:Iedereen alvast een goede wedstrijd gewenst, ik moet hem missen, ga zo lekker op vakantie naar Andalusië. Hopelijk op tijd bij de villa en een goede wifi dan kan ik hem in ieder geval zien.. Veel plezier makker |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even ( emotie) op een rij Waarom speelt 020 later,het is toch zo dat alle ploegen in deze fase op gelijke tijdstippen gespeeld moeten worden. Lang daagde het publiek uit dat is geel Die rode kaart tja Gelukkig Fc U verloren Is Hadj musa wel zo goed, was zelfzuchtig. Zo nu biertje en dan naar huis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo eerst een Spanjool op z’n smoel slaan, moet dit gevoel ff kwijt En thanx maat👊
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:Even ( emotie) op een rij Waarom speelt 020 later,het is toch zo dat alle ploegen in deze fase op gelijke tijdstippen gespeeld moeten worden. Lang daagde het publiek uit dat is geel Die rode kaart tja Gelukkig Fc U verloren Is Hadj musa wel zo goed, was zelfzuchtig. Zo nu biertje en dan naar huis Gelijke tijden is alleen in de laatste speelronde meen ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hancko en Paixao is kwaliteit.
De rest is of net goed genoeg, middelmaat of complete shit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wellie speelde redelijk Trauner gewoon Milambo ging door de ondergrens Hadj musa tja................. Uweda ....niet voldoende Gewoon juiste manier om nu al aankopen te doen en goed te gaan kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou die Noa Lang weten dat hij met zijn leven speelt???? Dit moet je toch een halt toe roepen als ploeg of knvb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Interessert hem geen ene fuck, tijd dat dit menneke echt de verkeerde tegenkomt.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het blijft volstrekt een raadsel en bizar dat Feyenoord na een goede eerste helft zo makkelijk de tweede helft volledig weggeeft in de eigen Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op basis van wat in de afgelopen weken hadden jullie t idee dat we zouden winnen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:28 schreef ras het volgende:Het blijft volstrekt een raadsel en bizar dat Feyenoord na een goede eerste helft zo makkelijk de tweede helft volledig weggeeft in de eigen Kuip. Nou dat was eigenlijk een ABC. T was meer een raadsel waarom we 2-0 voorstonden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je hebt verliezen en verliezen.
Zoals de tweede helft heb ik zelden gezien. Schandalig. Volledig zoek gespeeld 45 minuten lang. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:31 schreef Stylzz het volgende:Op basis van wat in de afgelopen weken hadden jullie t idee dat we zouden winnen? Idd, al onverwacht door juiste tactiek op voorsprong gekomen, derde bleef uit door individueel falen van spelers.
Daarmee gaf je tegenstander hoop en daarna zie je ook t kwaliteits verschil tussen de selecties... Psv was en is de gedoodverfde kampioen toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dat had ik 90 minuten verwacht. We hebben echt de afgelopen weken niets laten zien alleen niet verloren |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je een extra verzachtend iets kan benoemen is dat het doel: kans op plekkie 2 ook eerlijk gezegt bij winst nihil was hoor had nog echt nederlaag nodig lampen, ook geen kut aan bij zin nederlaag maar toch😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie geen lijn in het spel, wel veel intensiteit. maar dat houd je geen 90 minuten vol. Ik heb geen moment met een goede afloop rekening gehouden. Belachelijk wisselbeleid komt daar nog bovenop. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:31 schreef Stylzz het volgende:Op basis van wat in de afgelopen weken hadden jullie t idee dat we zouden winnen? Als het 3-0 zou worden wel.
Toen het na 45 minuten 2-0 stond, nee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het verschil was immens . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft overlopen. Terechte nederlaag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Dat idee had ik ook, altijd het idee gehad te weinig kon zijn, en who knows die 3e wel had gevallen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Twee dingen nog: 1. symbolisch voor het hele seizoen was de bal die in 16 m tegen arm van PSVér werd geschoten. Totaal, maar dan ook totaal, geen aandacht meer voor deze situatie. VAR was waarschijnlijk even schijten. 2. we zijn dit seizoen geen helft zo weggespeeld als deze 2e. Speelden dan ook tegen de aanstaande kampioen.
Aan de andere kant, schiet Ueda (weer erg flets vandaag) die bal in de 48e minuut er in dan hadden we nu voorronde CL al veilig gesteld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:37 schreef Bowie het volgende:... 1. symbolisch voor het hele seizoen was de bal die in 16 m tegen arm van PSVér werd geschoten. Totaal, maar dan ook totaal, geen aandacht meer voor deze situatie. VAR was waarschijnlijk even schijten. ... Irritante ervan is ook de willekeur in afhandeling van zulk soort voorvallen. Persoonlijk zou ik er ook niet voor hands gefloten hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Barca vandaag kreeg geen penalty terwijl die gast zijn armen in vliegtuigmodus had |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Blijft altijd persoonlijke Interpretatie vanuit scheids en var, nu is het zo handen van lichaam af altijd pingel, maar ook dan zie je genoeg waar geen pingels voor gegeven worden
en er zijn uitzonderingen zoals steun arm etc,, maar blijft toch allemaal mensen werk
want soms vinden ze het te vroeg in de wedstrijd enzovoort of van te dichtbij tja, zal altijd discussie blijven, en er zijn ook niet genoeg echte voetbal mensen om in var hok te zetten voor betere diagnoses, maar buitenspel regel kan echt makkelijker gemaakt worden voor iedereen.
|
|
|