|
|
bertus bikkel
|
|
|
En het begon allemaal zo mooi...pff wat n afknapper!! Aan de andere kant moet je het zelf doen en niet afhankelijk zijn van andere teams... Zelf 2x winnen blijft overeind!! Het is wel een mentale tik!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:50 schreef freakie het volgende:[..] Is dat zo? Kijk sommige azijn zeikers op TV kunnen de plank misslaan maar voor Ajax is het een geweldig seizoen als ze direct CL halen en volgend jaar “gewoon” weer kunnen opbouwen. We gaan het zien als het gebeurd... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelfde begin als tegen Sparta. Ontzettend nerveus Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer heeft Traore oogkleppen op. Ik kan deze gozer echt niet meer uitstaan, zo bizar vaak dat deze gast gewoon nalatig is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mannen we moeten niet naar die boertjes en kakkerlakken kijken, gewoon alles winnen dan zijn we de terechte kampioen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 16:59 schreef Loetje het volgende:En weer heeft Traore oogkleppen op. Ik kan deze gozer echt niet meer uitstaan, zo bizar vaak dat deze gast gewoon nalatig is. Veel te makkelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mankeert dit fucking Ajax toch. Echt, je kan al 5 100% kansen bij elkaar voetballen. Maar de meest simpele dingen worden gewoon niet gezien. Nu Klaassen weer, die Taylor gewoon niet ziet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:Mannen we moeten niet naar die boertjes en kakkerlakken kijken, gewoon alles winnen dan zijn we de terechte kampioen Ik zie Ajax echt niet de komende wedstrijden gewoon winnen. Dat is een illusie. Tot mijn grote ongenoegen zie ik PSV kampioen worden. Helaas. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:02 schreef Loetje het volgende:Wat mankeert dit fucking Ajax toch. Echt, je kan al 5 100% kansen bij elkaar voetballen. Maar de meest simpele dingen worden gewoon niet gezien. Nu Klaassen weer, die Taylor gewoon niet ziet. Inderdaad heel frappant. En zo maak je het jezelf erg moeilijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hebben we blind paard Gaaei weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is Hato verdomme allemaal aan het doen joh |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:02 schreef Loetje het volgende:Wat mankeert dit fucking Ajax toch. Echt, je kan al 5 100% kansen bij elkaar voetballen. Maar de meest simpele dingen worden gewoon niet gezien. Nu Klaassen weer, die Taylor gewoon niet ziet. Ajax heeft 11 middelmatige voetballers. Dat is wat er al het hele seizoen mis is😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het gaat echt geen enkele keer makkelijk. Helaas is het niet anders. Maar het zit echt helemaal op slot. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:02 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zie Ajax echt niet de komende wedstrijden gewoon winnen. Dat is een illusie. Tot mijn grote ongenoegen zie ik PSV kampioen worden. Helaas. Ik ook niet, maar ik zie ook niet waarom het nu ineens niet goed zou komen. Het is elke wedstrijd de 1ste helft slecht geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe Traore dit doet. Over schieten oke. Maar die hele houding. Dit is ook een signaal naar je ploeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hele gemene overtreding dit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hato even een emmer ijswater in zijn gezicht gooien. Die slaapt gewoon nog. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Veel balbezit maar verder een meer dan sloom Ajax. Het gaat hem opnieuw niet worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oh Gaaei toch, wat doe je toch allemaal jongen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:17 schreef Pietje het volgende:Veel balbezit maar verder een meer dan sloom Ajax. Het gaat hem opnieuw niet worden. Dit is toch elke wedstrijd al zo? 2e helft komt er normaal meer snelheid in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zijn er echt een paar die heel zenuwachtig en slap ogen. Met name Traore, Berghuis, Hato, Gaaei en Rugani zijn hele gekke dingen aan het doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk ook als je met Weghorst begint, dat je hem vaker moet zoeken. Zoals je ook doet als hij invalt. Alles eromheen heeft geen enkele zin. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:02 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zie Ajax echt niet de komende wedstrijden gewoon winnen. Dat is een illusie. Tot mijn grote ongenoegen zie ik PSV kampioen worden. Helaas. Ik zou niet weten waarom niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zoals we konden verwachten, een NEC dat zich heeft ingegraven. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:12 schreef freakie het volgende:[..] Ik ook niet, maar ik zie ook niet waarom het nu ineens niet goed zou komen. Het is elke wedstrijd de 1ste helft slecht geweest. Klopt maar de laatste wedstrijden komt het niet goed en zitten we na Utrecht uit in een dip. Komen al sinds psv uit elke wedstrijd op achterstand, ook tegen nac, willem2 en sparta... Deze potjes liggen ons het hele seizoen al niet maar we hadden vaak het geluk dat alles onze kant op viel. Dat is nu voorbij, heb ik het gevoel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:12 schreef freakie het volgende:[..] Ik ook niet, maar ik zie ook niet waarom het nu ineens niet goed zou komen. Het is elke wedstrijd de 1ste helft slecht geweest. Klopt, ze maken het meestal goed in de 2e helft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wissel verdomme Traore eens een keer. Die verzaakt gewoon echt in alles. Heeft alweer zijn oogkleppen op. Echt de basis uit en wegwezen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat doen ze helemaal niet. Ajax speelt zo traag, dat ze alle tijd hebben om terug te lopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:24 schreef Loetje het volgende:Wissel verdomme Traore eens een keer. Die verzaakt gewoon echt in alles. Heeft alweer zijn oogkleppen op. Echt de basis uit en wegwezen. Inderdaad gewoon Berghuis terug naar rechts |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:22 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Klopt maar de laatste wedstrijden komt het niet goed en zitten we na Utrecht uit in een dip. Komen al sinds psv uit elke wedstrijd op achterstand, ook tegen nac, willem2 en sparta... Deze potjes liggen ons het hele seizoen al niet maar we hadden vaak het geluk dat alles onze kant op viel. Dat is nu voorbij, heb ik het gevoel. Tegen Utrecht niet. Maar de andere pot(vorige) moesten ze gewoon op kansen winnen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Berghuis heb je ook geen reet aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Berghuis eruit. Die presteert het hele seizoen al niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man man wat hebben we een kut spitsen. Uberhaubt een kut aanval. De hele basis en alle reserves zijn niet basis waardig. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer die wilde kut Traore. Echt ongelooflijk wat deze man allemaal mag doen van Farioli. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:27 schreef remco k het volgende:Man man man wat hebben we een kut spitsen. Uberhaubt een kut aanval. De hele basis en alle reserves zijn niet basis waardig. Eens! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Guzubuyuk heeft zijn show ook wel he |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:27 schreef remco k het volgende:Man man man wat hebben we een kut spitsen. Uberhaubt een kut aanval. De hele basis en alle reserves zijn niet basis waardig. Dit kan veel beter inderdaad, maar goed we zullen er mee moeten doen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:27 schreef remco k het volgende:Man man man wat hebben we een kut spitsen. Uberhaubt een kut aanval. De hele basis en alle reserves zijn niet basis waardig. Zo blij als het seizoen over is. Haha. Is ook helemaal niks naar de spelers die het nu doen, het is allemaal zo matig, maar wel door dat harde werken van ze halen ze Ajax uit het dal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alles is kut aan dit Ajax. Echt alles
Een G-team doet echt logischere dingen dan dit Ajax. Alles is dom, lomp en onbezonnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat middenveld en aanval in het druk zetten en met balbezit, de tering man.
Het wordt weer heel lastig. Het geluk is volkomen terecht een keer op aan het houden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:31 schreef Loetje het volgende:Alles is kut aan dit Ajax. Echt alles Een G-team doet echt logischere dingen dan dit Ajax. Alles is dom, lomp en onbezonnen. En dan weet je met dit elftal helemaal 2 kut seizoenen om te draaien en Ajax uit de brand te helpen door CL binnen te halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haal nou als eerste die Traore er af man man... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Traore weer een idioot.
Het is dat Brobbey niets levert, maar Weghorst laat in alles zien dat het elftal van hem niet beter wordt.
Alles is kut. De opstelling, de trainer, het publiek en echt alles. We kunnen 1e staan, maar 1% verbinding met dit Ajax, ik voel het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:30 schreef freakie het volgende:[..] Zo blij als het seizoen over is. Haha. Is ook helemaal niks naar de spelers die het nu doen, het is allemaal zo matig, maar wel door dat harde werken van ze halen ze Ajax uit het dal. Dat doen ze dus de laatste weken niet meer. Ze lijken ineens te denken dat ze goed voetballen ofzo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:33 schreef freakie het volgende:[..] En dan weet je met dit elftal helemaal 2 kut seizoenen om te draaien en Ajax uit de brand te helpen door CL binnen te halen. Dat moet nog maar blijken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een wanvertoning. Want het is gewoon al weken nog slechter als daarvoor. In niets straalt Ajax uit dat het moet winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 17:35 schreef Loetje het volgende:Traore weer een idioot. Het is dat Brobbey niets levert, maar Weghorst laat in alles zien dat het elftal van hem niet beter wordt. Alles is kut. De opstelling, de trainer, het publiek en echt alles. We kunnen 1e staan, maar 1% verbinding met dit Ajax, ik voel het niet. Het publiek zeg je ook wat.
Ik ben de laatste weken vaak in het stadion geweest. Maar wat een graf sfeer.
Alles bij elkaar een man of 50 bij de harde kern die er wat van probeert te maken. Maar verder een hoop agressie en geen enkele aanzet tot een leuk stadion.
Wat dat betreft hebben clubs als Utrecht go ahead eagles, pec Zwolle meer van dat soort clubs de boel veel leuker en beter voor elkaar qua sfeer. |
|
|
|