|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:14 schreef Loetje het volgende:Aan alles bij Farioli zie je dat hij het kwijt is. Accepteer je de 2e plek, laat hem zitten. Wil je kampioen worden, moet je echt nu een schokeffect gaan maken. Dus hem wegsturen, geld weggooien en dan ook een waarde in de transferperiode weggooien. Ja slim. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Serieus?? Jij deed niets met statistieken toch?? Het was gewoon hoerig slecht. Deze ploeg heeft nergens laten zien kampioen te willen worden. Ze moeten zich kapot schamen. Nee zag t voorbij komen op TV. Tsja dan neem je het mee natuurlijk. Ik had ook het gevoel dat Ajax niet zoveel beter was hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:19 schreef freakie het volgende:[..] Dus hem wegsturen, geld weggooien en dan ook een waarde in de transferperiode weggooien. Ja slim. Dat laatste slaat nergens op. Met Farioli wordt je in ieder geval geen kampioen meer. Dat zweer ik je. En als je überhaupt het station gevolgd hebt, zie je dat je dit niet geaccepteerd gaat worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:22 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste slaat nergens op. Met Farioli wordt je in ieder geval geen kampioen meer. Dat zweer ik je. En als je überhaupt het station gevolgd hebt, zie je dat je dit niet geaccepteerd gaat worden. Ik denk niet de buitenwereld het zo ziet. Die zien een gemankeerd elftal, waar Farioli alles heeft uitgehaald.
Het stadion snapt vooral de lakse spelers en het tempo van onze spelers niet. Al deden ze dit al het hele seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En die mongool gaat gewoon door op de persconferentie. De tering man. Dit kan en mag je gewoon nooit accepteren. Al is de situatie nog zo slecht, Ajax is branie. De hele verdomme DNA is te grabbel gegooid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:27 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk niet de buitenwereld het zo ziet. Die zien een gemankeerd elftal, waar Farioli alles heeft uitgehaald. Blijf dat denken... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Gaat niet om ons he. Als ze in italie naar zijn prestatie kijken zien ze gewoon dat hij met een elftal dat weinig heeft, 2e wordt. Als we geen kampioen worden. En zien statistieken en een veel groter plaatje. Ga je farioli ontslaan dan ben je zo 10/15 miljoen kwijt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:28 schreef Loetje het volgende:En die mongool gaat gewoon door op de persconferentie. De tering man. Dit kan en mag je gewoon nooit accepteren. Al is de situatie nog zo slecht, Ajax is branie. De hele verdomme DNA is te grabbel gegooid. Die Branie is weggegooid vorig jaar, toen er spelers kwamen die geen Ajax DNA hebben en hebben dit seizoen allemaal transfervrije spelers gehaald. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:32 schreef freakie het volgende:[..] Gaat niet om ons he. Als ze in italie naar zijn prestatie kijken zien ze gewoon dat hij met een elftal dat weinig heeft, 2e wordt. Als we geen kampioen worden. En zien statistieken en een veel groter plaatje. Ga je farioli ontslaan dan ben je zo 10/15 miljoen kwijt. We zijn geen Italië... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:33 schreef freakie het volgende:[..] Die Branie is weggegooid vorig jaar, toen er spelers kwamen die geen Ajax DNA hebben en hebben dit seizoen allemaal transfervrije spelers gehaald. Dan nog, Italiaans maffiavoetbal is nergens voor nodig. Totaal nergens. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee we zijn geen italie. Hij is wel het beste wat Ajax heeft kunnen overkomen. Hoe slecht alles ook is. Niemand had er met dit elftal zoveel uit kunnen halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:37 schreef Loetje het volgende:[..] Dan nog, Italiaans maffiavoetbal is nergens voor nodig. Totaal nergens. Zeker wel. Ajax heeft namelijk helemaal de spelers niet om anders te voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oh gast toch, zelden zoveel onzin gehoord, echt waar. Laten we de discussie stoppen. Leidt nergens toe |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Mee eens. door t verlies van Feyenoord is Ajax nu zeker van plek 2, dus CL.
Ajax speelt het hele seizoen constant...Ze spelen slecht en winnen slecht. Of ze spelen slecht en verliezen slecht...alleen de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord waren echt sterk en goed..
Maareh...nog steeds bovenaan. Nu winnen woensdag bij Groningen en dan hebben we nog steeds kans! Ook super trouwens dat de harde kern na dde 0-3 achter de ploeg bleef staan. Ik zag veel mensen al eerder vertrekken...Dat zijn geen echte supporters...ik bleef tot de laatste fluit, want je bent en blijft AJAXied. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 20:21 schreef Obdam4Ajax het volgende:Mee eens. door t verlies van Feyenoord is Ajax nu zeker van plek 2, dus CL. Ajax speelt het hele seizoen constant...Ze spelen slecht en winnen slecht. Of ze spelen slecht en verliezen slecht...alleen de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord waren echt sterk en goed.. Maareh...nog steeds bovenaan. Nu winnen woensdag bij Groningen en dan hebben we nog steeds kans! Ook super trouwens dat de harde kern na dde 0-3 achter de ploeg bleef staan. Ik zag veel mensen al eerder vertrekken...Dat zijn geen echte supporters...ik bleef tot de laatste fluit, want je bent en blijft AJAXied. Op deze manier gaan we geen wedstrijden meer winnen dit seizoen, dit is zooo slecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk dat de reactie van Weghorst na afloop en het publiek in Amsterdam wel zegt hoe opgelucht ze zijn dat we 2e gaan worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nog steeds zwaar gefrustreerd, maar ach die overbetaalde wannabe spelers boeit het geen ene flikker!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 18:26 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik begin dat gerucht dat Ajax geen kampioen mag worden steeds meer te geloven. Alles om de bonussen te voorkomen die anders uitgekeerd dienden te worden. Heb ik al eerder geroepen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik stel een volgende advertentie in alle landelijke dagbladen voor: Te koop de volledige Ajax selectie inclusief de staf tegen ieder aannemelijk bod. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Dit riekt wat ik al eerder heb geroepen naar sabotage. Als ze geen kampioen worden bespaart dit miljoenen aan kampioenspremies. Ook voor de spelers die verhuurt zijn zouden daarin meedelen. Dus reken er maar op, dat we 2e worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 08:51 schreef hjf het volgende:Ik stel een volgende advertentie in alle landelijke dagbladen voor: Te koop de volledige Ajax selectie inclusief de staf tegen ieder aannemelijk bod. Dit is natuurlijk sowieso de bedoeling al geweest vorige zomer. Hopelijk raken ze weer wat spelers kwijt enzovoort. Ajax heeft ook helemaal geen “normale” selectie kunnen samenstellen. Ze hebben spelers allemaal transfervrij gehaald of zijn komen aanwaaien (Traore, Klaassen en Rugani) maar daar rekenen ik ook Fitz, Baas bij. En halen dan eigenlijk spelers die Ajax nooit echt zou halen(edvaerson, Rosa en Regeer) omdat je gewoon niet anders kan.
Ik ben al lang blij dat je als Ajax CL haalt en gelukkig die moeilijke periode financieel gezien kan terugdraaien. Met een trainer die totaal afbraakvoetbal wil spelen, maar dit elftal kan ook echt niet anders. Iedereen baalt dat Ajax nu ineens de punten laat liggen. Maar iemand die hd gezegd dat Ajax met dit elftal 2e zou worden begin van het seizoen, was niet serieus genomen. In het midden van het seizoen hadden we hier nog heel veel mensen lopen die vonden dat we GEWELDIGE spelers hebben(omdat ik zei dat ze allemaal middelmaat zijn).
Een staf of trainer “tekoop” zetten is misschien wel slim. Er zijn genoeg clubs die meekijken, al het hele seizoen en weten dat Ajax eigenlijk al 32 boven hun kunnen hebben gespeeld. Dat is ook de verdienste van de trainer. Dat je staat waar je nu staat. Met een elftal die normaal gesproken niks te zeggen heeft. Zijn dus ook genoeg clubs die Farioli willen hebben. Ook goed om afscheid te nemen hoor, ik zou niet nog zo’n jaar willen(kwa voetbal) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 23:12 schreef Loetje het volgende:Ik denk dat de reactie van Weghorst na afloop en het publiek in Amsterdam wel zegt hoe opgelucht ze zijn dat we 2e gaan worden. Ja zeker. Misschien geeft dat de laatste 2 wedstrijden iets van rust en juist minder stress. Die jongens moeten allemaal onder hoogspanning staan. En het grootste deel van de Ajax spelers gaat daar juist niet goed op. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 19:48 schreef Loetje het volgende:Oh gast toch, zelden zoveel onzin gehoord, echt waar. Laten we de discussie stoppen. Leidt nergens toe Jij mag het inderdaad onzin vinden. 👍 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 18:34 schreef Scout2 het volgende:[..] Jawel alleen kunnen zij daar niets aan doen farioli had taylor en fitzjim met daarachter klaassen moeten laten staan. Ben het helemaal met Scout eens. Met Klaassen en Henderson naast elkaar op het middenveld en zeker met de rol die Klaassen hierbij heeft is het echt huilen met de pet op.
Natuurlijk leidt Fitz-Jim vaker balverlies dan die twee, maar als hij aan de bal komt versnelt het spel wordt er naar voren gedacht en gehandeld en komen er kansen.
Vooral Henderson is mij een doorn in het oog op een uitzondering na speelt hij zijn medespelers altijd kut aan waardoor onze supertrage opbouw nog trager wordt.
Henderson out, Fitz-Jim erin en spelen voor winst!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Je hebt goals nodig om te winnen. Je hebt een spits die ze er redelijk makkelijk in kan leggen. Dan moet je tactiek en zeker thuis tegen fucking NEC er toch op gericht zijn om aan te vallen!!!
Wat een angsthazen voetbal laat hij Ajax spelen!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 20:21 schreef Obdam4Ajax het volgende:Mee eens. door t verlies van Feyenoord is Ajax nu zeker van plek 2, dus CL. Ajax speelt het hele seizoen constant...Ze spelen slecht en winnen slecht. Of ze spelen slecht en verliezen slecht...alleen de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord waren echt sterk en goed.. Maareh...nog steeds bovenaan. Nu winnen woensdag bij Groningen en dan hebben we nog steeds kans! Ook super trouwens dat de harde kern na dde 0-3 achter de ploeg bleef staan. Ik zag veel mensen al eerder vertrekken...Dat zijn geen echte supporters...ik bleef tot de laatste fluit, want je bent en blijft AJAXied. Mooi gedaan, maar je mag als supporter ook je ongenoegen laten blijken. Helaas heeft de gemiddelde toeschouwer geen stem of toegang tot de directie of staff van Ajax. Fluiten of weglopen is dan je enige statement die je kunt maken.
Grote onzin dat je pas een echte supporter bent als je alles hosanna vindt. Wat denk je nou, zonder supporters geen miljoenen salarissen voor die arrogante jochies die allang niet meer snappen dat ze miljoenen verdienen omdat Jan met de pet naar het stadion komt. Zonder volle stadions, zonder interesse geen televisie en geen sponsoren. Laat dat duidelijk zijn.
We leven in een omgekeerde wereld. Je mag in je eigen land alleen nog maar je bek houden. Als supporter moet je alles geweldig vinden ook al heeft er geen van de laatste 3 wedstrijden een Ajax gestaan die het publiek wilde vermaken en speelde om te winnen.
En ook als klant in de supermarkt wordt je door onbeschofte tieners voor je poten gereden met hun bijvul karren...
We leven in een omgekeerde, stervende maatschappij !
Wat Farioli ons voorschotelt is gewoon schandalig!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 15:52 schreef AkaS het volgende:Je hebt goals nodig om te winnen. Je hebt een spits die ze er redelijk makkelijk in kan leggen. Dan moet je tactiek en zeker thuis tegen fucking NEC er toch op gericht zijn om aan te vallen!!! Wat een angsthazen voetbal laat hij Ajax spelen!!! Die gast zit zelf al gehurkt voor de pot en is mega gespannen in interviews. Voert de ene na de andere rare wissel door. Welk signaal geef je daar mee af dan?
Wat het ook wordt en ik ga van de 2e plaats uit, moet je volgend jaar doorselecteren en meer als Ajax gaan voetballen. En dat kan hij ook gewoon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door Loetje -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Als het zo is geregeld dat we liever 2e worden vanwege het besparen op kampioenspremies, dan snap ik ook ineens goed dat niemand afgelopen maanden mocht spreken over het kampioenschap. Dan heeft Farioli precies gedaan wat is gevraagd, directe CL en geen premies. Als je echter toch 2 potjes wilt proberen om te winnen moet hoe raar het ook klinkt ervaring uit het team en jeugd erin. Ik pleit voor een jonge opbouwer/voetballer op de plek van Baas, wat missen we hem in het voetbal van achteruit. Zou Mokio dat niet beter kunnen dan die oude Italiaan? Of Hato en dan bijvoorbeeld Wijndal op LB. Je moet als trainer nu een konijn uit de hoge hoed toveren, dus verrassen. Ben ook wel fan van Fitz Jim op middenveld hoor ipv die opa's naast elkaar. Voorin is het al maanden droefenis en zou met Brobbey starten, dan kan Wout in zijn sterkste kwaliteit blijven, nl invaller. Als het afgesproken is om tweede te blijven, dan speelt hij met dezelfde 11... En als Farioli dit nog kan omdraaien, nou dan is hij zeker een toptrainer en zal worden opgehaald door een grote club!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 16:54 schreef Loetje het volgende:[..] Die gast zit zelf al gehurkt voor de pot en is mega gespannen in interviews. Voert de ene na de andere rare wissel door. Welk signaal geef je daar mee af dan? Wat het ook wordt en ik ga van de 2e plaats uit, moet je volgend jaar doorselecteren en meer als Ajax gaan voetballen. En dat kan hij ook gewoon niet. Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Ik hoop ook dat Ajax dit ziet, hier dan de vruchten van plukt en ook zegt: “Dank, maar we gaan nu echt weer ons eigen voetbal spelen”. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 16:01 schreef AkaS het volgende:[..] Mooi gedaan, maar je mag als supporter ook je ongenoegen laten blijken. Helaas heeft de gemiddelde toeschouwer geen stem of toegang tot de directie of staff van Ajax. Fluiten of weglopen is dan je enige statement die je kunt maken. Grote onzin dat je pas een echte supporter bent als je alles hosanna vindt. Wat denk je nou, zonder supporters geen miljoenen salarissen voor die arrogante jochies die allang niet meer snappen dat ze miljoenen verdienen omdat Jan met de pet naar het stadion komt. Zonder volle stadions, zonder interesse geen televisie en geen sponsoren. Laat dat duidelijk zijn. We leven in een omgekeerde wereld. Je mag in je eigen land alleen nog maar je bek houden. Als supporter moet je alles geweldig vinden ook al heeft er geen van de laatste 3 wedstrijden een Ajax gestaan die het publiek wilde vermaken en speelde om te winnen. En ook als klant in de supermarkt wordt je door onbeschofte tieners voor je poten gereden met hun bijvul karren... We leven in een omgekeerde, stervende maatschappij ! Wat Farioli ons voorschotelt is gewoon schandalig!!! Je hoeft niet alles geweldig te vinden, het elftal had vooraf gezien niet eens gewonnen van AZ of Twente. Dan is een 2e plek echt wel redelijk en heel erg goed voor Ajax. Hoe slecht het voetbal ook is. Had je nu weer een seizoen zoals vorig seizoen gehad, dan was “ons” Ajax een club geweest zoals Feyenoord jaren is geweest. Middenmoot op zijn best.
Welke spelers zie jij dan die jou zouden moeten vermaken? Even eerlijk? Welke spelers zijn er nou zo goed dat ze de Suarez, Eriksen, Vertonghen of Tadic kunnen evenaren? Die konden alles uit zon wedstrijd halen door zelf goed te zijn. Ajax heeft een collectief en als er 1 van zo’n collectief faalt, moet de ander overcompenseren en dan gaat alles bij deze middelmatige spelers fout.
Aanvallend is er begin van het seizoen, Godts geweest, als hij nou zijn niveau had kunnen doorzetten. Was hij zo iemand die iets kon openbreken. Traore is meer 3tjes dan 6jes. En Berghuis is 2tjes op zijn best. Laten we het over de spits maar niet hebben. Daar kunnen ze allebei nauwelijks iets. Brobbey kan spontaan ook niet meer in het team belang voetballen. Je hebt niemand die zomaar even wat doet. Geen Afstandsshot geen dribbel en geen spijtende pass.
Lekker afsluiten dit seizoen. Blij zijn dat er miljoenen binnen zijn. En volgend jaar wel voetbal eisen. |
|
|
|