|
|
Loetje
|
|
|
Fitz-Jim die een pass die 5 meter voor hem breed gespeeld wordt, met zijn hak naar achter gaat hangen, de mongool |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen enkele druk op de bal. Fitz Jim weer erbij betrokken daar.
Die jongen mag je niet eens meer in je selectie hebben man.
Rap eraf voor Klaassen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit krijg je als je alleen maar terug gaat lopen. En weer is de eerste kans raak van de tegenstander. Echt bizar.
Zo belachelijk van Hato dit. Die is zo slecht de laatste weken. Als het Mokio was, corrigeer me hoor. Maar dit is wat de Euroborg wilde.
Een kans... Zo ongeconcentreerd gewoon. Maar je loopt zelf achteruit.
Wat is dit slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2025 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En waar is Pasveer man. Die moet daar gewoon komen. Oude zak hooi. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Brobbey gaat weer liggen terwijl je iemand weg kunt sturen. Wat is dit toch allemaal joh. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En Kroes wil hem waarschijnlijk verlengen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tweede plek prima seizoen, Psv gefeliciteerd. Wij gaan bij Twente ook verliezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En let op. Gewoon in plaats van Brobbey en niet met Brobbey. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Manschot. Geef dan voordeel. Idioot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De dag dat Farioli ontslagen wordt, ga ik nog harder juichen dan toen Steijn en Schreuder eruit gingen. Dat zweer ik je. Gewoon stelselmatig hetzelfde gezeik.
Nu wissel je Brobbey weer... Je hebt een goal nodig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geef Traore toch gewoon een enkele reis naar Burkina Faso! Wat een nietsnut is dat zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er toch met Hato aan de hand... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die laat zich steeds meer in de luren leggen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na rust is Ajax ook helemaal niet meer gevaarlijk geweest. Geen idee hoe we dit nog om kunnen draaien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 21:18 schreef Loetje het volgende:Geef Traore toch gewoon een enkele reis naar Burkina Faso! Wat een nietsnut is dat zeg. Echt helemaal niets laten zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die is sowieso verneukt door hem als back te laten spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is een, maar wat een ellende die gozer aanricht man. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 21:21 schreef Loetje het volgende:Na rust is Ajax ook helemaal niet meer gevaarlijk geweest. Geen idee hoe we dit nog om kunnen draaien. De koek is op Loetje meer als plek twee zit er gewoon noet in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En alle tijd...
Ik ben klaar met Ajax. Echt, helemaal klaar met dit Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet met deze naïeve manier van spelen. Die goal tegen, het is je eerste kans tegen. Zie hoe er gespeeld wordt bij die goal man. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat is er met Taylor aan de hand, heeft ook helemaal niets laten zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bizar he, 0-1 voor en niets aan de hand. Behalve spanning geef je niets weg. En Ajax stopt gewoon na rust met voetballen. In helemaal niets is te zien dat het een goal zoekt.
En dan kun je in beperkingen denken, maar dit is in niets nog Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dubbele dekking en de rest wat vrij komt, kan niets. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er zit totaal niets in, het lijken wel en stelletje veteranen zo traag wordt de bal rond gespeeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker man. We gaan gewoon een 1-1 stand verdedigen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WEGHORST!
HELEMAAL UIT HET NIETS. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar echt, maar echt.
Gewoon na de 0-1 geen moment meer gevoetbald. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat een bal van Berghuis😂😂 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Berghuis heeft tenminste een goede pass, laat hem staan ook tegen Twente ipv Traore oetlul |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Toegegeven, echt perfect. Lang geleden dat hij dat deed.
Weer die invallers.
Maar ga je nu weer die 1-2 verdedigen tot het mis gaat of ga je proberen uit te lopen in de omschakeling? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 21:31 schreef Loetje het volgende:[..] Toegegeven, echt perfect. Lang geleden dat hij dat deed. Weer die invallers. Maar ga je nu weer die 1-2 verdedigen tot het mis gaat of ga je proberen uit te lopen in de omschakeling? Haha ja is ook de enige bal die ik me weet te herinneren..😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ voor, dat is bijna een eventuele stand als deze niet ideaal. Of zou dat geen verschil maken voor Twente zondag met plek 6 en AZ thuis tegen Almere? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 21:33 schreef Loetje het volgende:AZ voor, dat is bijna een eventuele stand als deze niet ideaal. Of zou dat geen verschil maken voor Twente zondag met plek 6 en AZ thuis tegen Almere? Geen idee zou ik na moeten kijken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 21:33 schreef Loetje het volgende:AZ voor, dat is bijna een eventuele stand als deze niet ideaal. Of zou dat geen verschil maken voor Twente zondag met plek 6 en AZ thuis tegen Almere? Ieder team wil van Ajax winnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 21:31 schreef Loetje het volgende:[..] Toegegeven, echt perfect. Lang geleden dat hij dat deed. Weer die invallers. Maar ga je nu weer die 1-2 verdedigen tot het mis gaat of ga je proberen uit te lopen in de omschakeling? Let op straks gaat er een verdwaalde bal van Groningen in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heeft nou echt helemaal niemand 5 seconden rust aan de bal? Zelfs Hendo doet allemaal rare dingen joh.
Wie krijgen we zo van Farioli, Rugani? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax was al gestopt met voetballen en nu na de 1-2 ook weer. Ligt zoveel ruimte eigenlijk.
Ook van Gaaei weer zo dom die overtreding. Bijna alles wat hun doen, komt door ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Deze corner ook weer, echt zo niet nodig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoe kan hij daar vrij inkoppen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Let toch op bij die hoge ballen man.
Farioli kiest dus volledig voor verdedigen, wat ik snap maar zo lekker zitten we er niet in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon je man kwijt zijn en laten lopen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Nee het middenveld kan het niet belopen met Henderson en Klaassen Fitz jim trok de bende 1 helft daarna was ie op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pff, sorry voor mijn spanning.
Maar Ajax, Waarom loop je toch zo schijtbakken alleen maar terug.
Op deze manier is er maar een die nog kan scoren en dat is Groningen. Je komt heel goed weg nu met de bal op de paal.
Maar die gaat wel vallen als je zo door blijft gaan en dat zie ik Ajax ook doen, gezien de wissels. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Minuut of 10 en dan vast 7/8 minuten erbij. |
|
|
|