|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Schei toch uit, wat heeft die laten zien??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt. Je weet gewoon wat die gasten tegen 10 man gaan doen. Gewoon een keer pompen, gokken op de vrije trap. Ajax wat gewoon niet blijft voetballen of op zijn minst balbezit houden. Mag je een keer tikkie breed, doe je dit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:06 schreef Loetje het volgende:PSV wint in de 99e minuut zondag, wij geven het in minuut 99 tegen 10 man weg. En met zondag erbij, gaat trots niet overheersen. Want dit doet pijn. Ik hoop dat sommige gasten vanavond nog oprotten bij Ajax. Echt alles is dom aan deze zwakbegaafde ploeg. Alles! Dit doet zeker pijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:07 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat een godvergeten hoerenvoetbal dit. Wederom een keeper die er volledig naast zit bij een vrije trap. Ongelooflijke tyfusmongolen. Die ouwe lul met pensioen sturen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Laat gaan gap, het is lachwekkend. Een deel is het echt net zo kwijt als Ajax al 3 jaar. Want doorselecteren met dit elftal wordt zo lastig. 90% is niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Je bedoelt dat jochie dat hier de 1-0 weggeeft door geen druk te zetten. En zondag bij 2 tegengoals zijn man laat lopen. En aanvallend geen enkele bal goed geeft. Kom op man. Dat jochie is amper goed voor Excelsior. Maar zou wel goed zijn voor Ajax. 1000x eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:09 schreef Scout2 het volgende:[..] Dat jochie dat ontzettend veel werk verzet voor deze incompetent ploeg zodat ze nog iets kunnen op de helft van Groningen wat lijkt op voetbal, na zijn wissel zijn ze het doel ingedrukt zelfs tegen 10 man. Leed alleen maar balverlies, speelde als een juffrouw |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:27 schreef Loetje het volgende:Einde van de rit juich je om een schaal of treur je zonder. Je juicht niet tot zelden voor het geld wat komt. Als Ajax zijnde mag je nooit, nooit 9 punten weggeven zo kort voor het einde. Never, never nooit. Welke selectie dan ook. Had je vanaf de eerste speeldag 2e gestaan, was het prima geweest, maar never nooit zo. Je zet jezelf letterlijk weer voor lul. Inderdaad!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:23 schreef Loetje het volgende:[..] De allergrootste domharses die 6 begeleiders nodig heeft op dit forum, dat ben jij wel. Zelden iemand zo ziek horen praten als jij. Echt een compleet doorgesnoven gek met die kletspraat van je, keer op keer. Aah ze hebben jou ook in een gesticht vast moeten houden. Toch mooi een reden om hier mooi niet meer te komen. Jezus wat zijn jullie toch een ongelofelijk idiote mannen zeg. Beetje stoer typen. Beetje stoer doen. Beetje schelden. En elke keer laat je weer zien hoe ongelofelijke sukkel je bent. Lekker aan een piemel zuigen jij he. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:27 schreef Loetje het volgende:Einde van de rit juich je om een schaal of treur je zonder. Je juicht niet tot zelden voor het geld wat komt. Als Ajax zijnde mag je nooit, nooit 9 punten weggeven zo kort voor het einde. Never, never nooit. Welke selectie dan ook. Had je vanaf de eerste speeldag 2e gestaan, was het prima geweest, maar never nooit zo. Je zet jezelf letterlijk weer voor lul. Zo is het helemaal Loetje. Twee punten uit de laatste vier wedstrijden, oftewel 10 verliespunten. Zo verschrikkelijk slecht voetbal, Ajax totaal onwaardig. Zonder gogme, brutaliteit of flair. Zonder dominantie. Om je kapot te schamen. Stelletje lapzwansen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit doet pijn, ze hebben het keihard weg gegeven, ik begon te ijsberen door de kamer, wist gewoon daar gaan we weer... En hoe kut waren de beelden dat er feest gevierd werd op de andere voetbalvelden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:39 schreef freakie het volgende:[..] Aah ze hebben jou ook in een gesticht vast moeten houden. Toch mooi een reden om hier mooi niet meer te komen. Jezus wat zijn jullie toch een ongelofelijk idiote mannen zeg. Beetje stoer typen. Beetje stoer doen. Beetje schelden. En elke keer laat je weer zien hoe ongelofelijke sukkel je bent. Lekker aan een piemel zuigen jij he. Hahaha, valt onze seniele bakvis toch door zijn ware aard he.
Ik ga graag mee naar het gesticht om een mongool als jou in bedwang te houden, want je bent oprecht by fair de grootste domharses die ik ooit op een forum heb gezien.
Ik zuig wel aan een piemel. Had jou moeder alleen ook moeten doen, dan had ze je kunnen doorslikken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dit doet pijn, ze hebben het keihard weg gegeven, ik begon te ijsberen door de kamer, wist gewoon daar gaan we weer... En hoe kut waren de beelden dat er feest gevierd werd op de andere voetbalvelden Inderdaad heel pijnlijk. Om je rot te schamen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat ik niet begrijp: 1. Hoe kan het dat het team met een man minder iedere afvallende bal wint?
2. Hoe kan je je zover laten inzakken.
3. Hoe kan je op zo'n plek zo'n domme overtreding maken.
Weghorst is een strijder een winnaar, samen met Gaaei toonbeeld van inzet.
Henderson een toonbeeld van iemand die iedere vorm van snelheid uit het spel haalt.
Verder terecht geen kampioen! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Deze ploeg mag ook niet op dat podium staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat zeker. Maar als het gebeurd, juichen we allemaal.
Maar zo laat dit weggeven... Anders had je in een kolkende ArenA kampioen kunnen worden. Nu zal er een grafsfeer weer zijn en PSV wint makkelijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:17 schreef Scout2 het volgende:Maargoed we hebben een nieuw record 9 punten verspeeld in x aantal wedstrijd op het eind. Niet bepaald een record om trots op te zijn. En zondag a.s. komen er nog eens drie verliespunten bij. Dit is echt Ajax-onwaardig. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:54 schreef Loetje het volgende:Dat zeker. Maar als het gebeurd, juichen we allemaal. Maar zo laat dit weggeven... Anders had je in een kolkende ArenA kampioen kunnen worden. Nu zal er een grafsfeer weer zijn en PSV wint makkelijk. Het is kut, dat het op het eind gebeurt idd alleen daarom al die italiaan eruit flikkeren ook al stelt het spelers materiaal weinig voor hij had ze scherp moeten houden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:55 schreef Pietje het volgende:[..] Niet bepaald een record om trots op te zijn. En zondag a.s. komen er nog eens drie verliespunten bij. Dit is echt Ajax-onwaardig. Helaas, zou wel lekker zijn als Psv verliest en wij in de 99 minuut de winnende maken. Hey piet als dat gebeurt ga jij naakt het blok rond beloofd? XD |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, maar als Ajacied wil je zo graag je club te zien floreren, zien schitteren i.p.v. te zien schutteren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:57 schreef Scout2 het volgende:[..] Het is kut, dat het op het eind gebeurt idd alleen daarom al die italiaan eruit flikkeren ook al stelt het spelers materiaal weinig voor hij had ze scherp moeten houden. Er een team van maken en naar je beperking spelen, prima. Maar wat hij doet met opstellingen, wissels en zijn emoties kan echt niet. Op 4 wedstrijden na.
Deze man was leuk voor de 2e plek en nu gewoon weg. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:00 schreef Pietje het volgende:[..] Oké, maar als Ajacied wil je zo graag je club te zien floreren, zien schitteren i.p.v. te zien schutteren. Zeker alleen schaam ik mij voor het voetbal, ik heb meer niet dan wel gekeken. Ik kan het voetbal gewoon niet verteren wat ze spelen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waar ik me dan over verbaas, al is het niveau van spelers zo slecht. Ajax heeft zoals loetje al in de wedstrijd al aangaf, geen fase even balbezit. Je mist bijna het Frank de Boer voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:59 schreef Scout2 het volgende:[..] Helaas, zou wel lekker zijn als Psv verliest en wij in de 99 minuut de winnende maken. Hey piet als dat gebeurt ga jij naakt het blok rond beloofd? XD Als dit nu gebeurd he, even die karma. Oh...
Gelijkspel bij Pisvee is genoeg he als wij winnen.
Alleen het gaat niet meer gebeuren. Als je eindelijk 1e bent, geef je het niet meer weg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:39 schreef freakie het volgende:[..] Aah ze hebben jou ook in een gesticht vast moeten houden. Toch mooi een reden om hier mooi niet meer te komen. Jezus wat zijn jullie toch een ongelofelijk idiote mannen zeg. Beetje stoer typen. Beetje stoer doen. Beetje schelden. En elke keer laat je weer zien hoe ongelofelijke sukkel je bent. Lekker aan een piemel zuigen jij he. Je hebt het al eens eerder gezegd, maar tot nooit meer ziens dan! Mongooltje! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:02 schreef Loetje het volgende:[..] Als dit nu gebeurd he, even die karma. Oh... Gelijkspel bij Pisvee is genoeg he als wij winnen. Alleen het gaat niet meer gebeuren. Als je eindelijk 1e bent, geef je het niet meer weg. Er is nog een kans dat we Pietje naakt rond zien rennen Loetje. Hahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:01 schreef Loetje het volgende:[..] Er een team van maken en naar je beperking spelen, prima. Maar wat hij doet met opstellingen, wissels en zijn emoties kan echt niet. Op 4 wedstrijden na. Deze man was leuk voor de 2e plek en nu gewoon weg. Nieuwe trainer die wel wil voetballen is een goed idee. En dan wel snel, zodat hij nog een beetje inspraak heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar dan heb je Pasveer terug, Sutalo terug en die kosten je de titel vandaag he.
Ajax gaat ook niet meer van Twente winnen. Maar überhaupt geen gevoel dat er nog iets gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 22:59 schreef Scout2 het volgende:[..] Helaas, zou wel lekker zijn als Psv verliest en wij in de 99 minuut de winnende maken. Hey piet als dat gebeurt ga jij naakt het blok rond beloofd? XD Hahahaha. Niks beloofd. Ik heb een oud en lelijk lijf. Daar zit niemand op te wachten. Bovendien maakt mijn vrouw ernstig bezwaar. Maar het is wel een prachtig scenario dat jij zojuist bedacht. Dan gaat hier de vlag uit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:01 schreef Loetje het volgende:[..] Er een team van maken en naar je beperking spelen, prima. Maar wat hij doet met opstellingen, wissels en zijn emoties kan echt niet. Op 4 wedstrijden na. Deze man was leuk voor de 2e plek en nu gewoon weg. Maar Farioli is en blijft een Italiaan: verdedigen en nog eens verdedigen. Zekerheid zoeken. Voor wat het waard is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Doe het dan voor ons Pietje hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar dan zet ik wel mijn hoed op. Hahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:09 schreef Pietje het volgende:[..] Maar Farioli is en blijft een Italiaan: verdedigen en nog eens verdedigen. Zekerheid zoeken. Voor wat het waard is. Dan zou je toch denken dat hij spelers ook bijleert iets geduldiger te zijn en vooral geen overtredingen rond de 16 wil zien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Never nooit niet. Dan vat ik kou joh. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:12 schreef freakie het volgende:[..] Dan zou je toch denken dat hij spelers ook bijleert iets geduldiger te zijn en vooral geen overtredingen rond de 16 wil zien. Dat kan hij wel wíllen, maar als die spelers dat niet begrijpen... Ik ben finaal uitgekeken op Farioli en op sommige spelers. Stelletje amateurs. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 23:33 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kan hij wel wíllen, maar als die spelers dat niet begrijpen... Ik ben finaal uitgekeken op Farioli en op sommige spelers. Stelletje amateurs. En terecht, denk niet dat Farioli heel veel aan de beperkte kwaliteit kan doen. Maar er zit ook echt helemaal geen voetbal in. En spelers bijna allemaal, moeten echt bij zichzelf na gaan denken.
Hoop echt dat ze gericht iets kunnen maken van volgend seizoen. Gaat best spannend worden zo. Want rechts aanvallend is echt totaal beneden niveau, spits is beneden niveau. Links heb je dan misschien nog talent en wat kwaliteit. Middenveld is ook allemaal niks. Geen controle, geen speler die door inzicht rust kan houden.
Gaat heel pittig worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zondag draait alles onze kant op. PSV lijkt met 0-1 te gaan winnen en slikken in de 90e minuut de 1-1. Wout scoort in de 94e minuut de 1-0 voor Ajax.
En toen ging trouwens de wekker.
De tering, wat is dit erg. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 05:28 schreef Loetje het volgende:Zondag draait alles onze kant op. PSV lijkt met 0-1 te gaan winnen en slikken in de 90e minuut de 1-1. Wout scoort in de 94e minuut de 1-0 voor Ajax. En toen ging trouwens de wekker. De tering, wat is dit erg. Dat lijkt mij een droomscenario. Bij jou ging dus de wekker. Dat was bij mij niet nodig: ik heb de hele nacht niet kunnen slapen. Het spookte maar door mijn hoofd, waar is het fout gegaan. Ik ben nog altijd boos en verdrietig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ik draag het graag aan je over. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En dan die feestende massa op de PSV-tribune. Jezus, wat deed fat een pijn. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ach ik heb me er bij neergelegd, t'is niet anders dit seizoen en blijkbaar is plek twee het hoogst haalbare.
Ik hoop dat Kroes on topvorm is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 10:01 schreef Pietje het volgende:[..] Dat lijkt mij een droomscenario. Bij jou ging dus de wekker. Dat was bij mij niet nodig: ik heb de hele nacht niet kunnen slapen. Het spookte maar door mijn hoofd, waar is het fout gegaan. Ik ben nog altijd boos en verdrietig. En zo herken je de echte supporter! Ik heb ook amper geslapen. Ben boos, verdrietig, woedend, teleurgesteld en zit vol schaamte. Het is en blijft je cluppie maar het is wel een haat- liefdeverhouding. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 11:41 schreef Scout2 het volgende:Ach ik heb me er bij neergelegd, t'is niet anders dit seizoen en blijkbaar is plek twee het hoogst haalbare. Ik hoop dat Kroes on topvorm is. Neerleggen?? Never!!
Ik ben boos! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar even over die Vaessen, welke GGZ instelling heeft op korte termijn plek?? Deze gozer is helemaal ontspoort! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Je zal we moeten op een gegeven moment. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 12:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En zo herken je de echte supporter! Ik heb ook amper geslapen. Ben boos, verdrietig, woedend, teleurgesteld en zit vol schaamte. Het is en blijft je cluppie maar het is wel een haat- liefdeverhouding. Pietje is ook al wat ouder hé, wie zegt dat ie wakker gelegen heeft van Ajax. :) |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik heb heerlijk geslapen, ik ga niet wakker liggen van een spelletje. Degene die er wakker van moeten liggen zijn die overbetaalde amateurs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2025 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 12:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En zo herken je de echte supporter! Ik heb ook amper geslapen. Ben boos, verdrietig, woedend, teleurgesteld en zit vol schaamte. Het is en blijft je cluppie maar het is wel een haat- liefdeverhouding. Vooral die feestende PSV-fans deden mij zo'n pijn. Ik gun het die club gewoon niet. Overigens, in de Italiaanse pers wordt de vloer aangeveegd met Farioli met de vraag of Italiaanse (top)clubs op hem zitten te wachten.
Tuurlijk, eens Ajacied altijd Ajacied. Ik zal altijd mijn cluppie blijven steunen, maar soms is het wel lastig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2025 - 12:11 schreef Scout2 het volgende:[..] Pietje is ook al wat ouder hé, wie zegt dat ie wakker gelegen heeft van Ajax. :) Ik ben inderdaad "wat" ouder (76 jaar) en kreeg vannacht de juichende Eindhovenaren niet van mijn netvliezen. Net als Warrior ben ik boos, teleurgesteld en verdrietig. |
|
|
|