BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Twente op 18-5-2025 om 14:30u; Uitslag = 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:15   quote  deeplink  
PSV op 1-3. Einde verhaal
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:16   quote  deeplink  
1-3. Over en uit.

De rust om door te voetballen daar is bizar.

Ik gun iedereen de trots van de 2e plaats en geniet er vooral ook van.

Mij lukt het niet. Weer die feestvierende nepsupporters hier in Brabant. Weer terwijl wij het weggeven. Mijn TV gaat zo uit en ik ben Ajax moe.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:16   quote  deeplink  
Wat doet Weghorst nu? Stopt die nou gewoon?
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:16 schreef Loetje het volgende:
1-3. Over en uit.

De rust om door te voetballen daar is bizar.

Ik gun iedereen de trots van de 2e plaats en geniet er vooral ook van.

Mij lukt het niet. Weer die feestvierende nepsupporters hier in Brabant. Weer terwijl wij het weggeven. Mijn TV gaat zo uit en ik ben Ajax moe.
Het voordeel van de tweede plek is in ieder geval wel dat rechtstreekse plaatsing voor de Champions Ldeague een feit is, waarmee heel veel miljoen euro's binnen zullen komen, waarmee Ajax de verliesposten van het Mislintat-echec kan wegwerken.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:21   quote  deeplink  
Weghorst, de pijn zie je.

In 2 wedstrijden verziekt. NEC en Groningen in de 90+9.

PSV krijgt maar 3 minuten extra.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:21   quote  deeplink  
Tweede plek harstikke goed gedaan van Farioli.
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:22   quote  deeplink  
Toch nog 2-0
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:23   quote  deeplink  
En toch nog een spits die scoort, Weghorst is de naam
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het voordeel van de tweede plek is in ieder geval wel dat rechtstreekse plaatsing voor de Champions Ldeague een feit is, waarmee heel veel miljoen euro's binnen zullen komen, waarmee Ajax de verliesposten van het Mislintat-echec kan wegwerken.
Dat is ook wat ik heel veel heb gezegd. Miljoenen zijn heel erg belangrijk. Is wel zuur dat je geen kampioen wordt met 9 punten voorsprong.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:24   quote  deeplink  
Nou vanavond die arrogante Bosz en platte kar in de fik steken.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik heel veel heb gezegd. Miljoenen zijn heel erg belangrijk. Is wel zuur dat je geen kampioen wordt met 9 punten voorsprong.
Enige min puntje idd, en het voetbal is slecht maar voor nu eff niet anders.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Die miljoenen zijn leuk, maar als supporter gaat het om grote wedstrijden en prijzen winnen. Die miljoenen zijn voor het bestuur.

Het is geen 2e plaats gewonnen voor mij, maar de eerste verloren.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:25   quote  deeplink  
Die 9e minuut in Groningen....
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:27   quote  deeplink  
Respect voor de fans. Hadden er alleen tegen Sparta en NEC beter achter mogen staan.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:28   quote  deeplink  
Ik zie nu net beelden uit Sparta - PSV. Tillman moet daar rood krijgen he. Oh, oh!
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zeker weten, freakie. Ik "zoek" alleen maar naar voordelen en dit was allles wat ik kon bedenken. Balen is het wel met zo'n voorsprong van 9 punten. Twee keer in blessuretijd tegen verliespunten aangelopen. Hoe triest kan het zijn. Ik deel beslist in de gevoelens van Loetje. Balen, balen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 16:28   quote  deeplink  
En zo is die 2-2 in Groningen nog zuurder geworden en voel ik me nog kutter.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die miljoenen zijn leuk, maar als supporter gaat het om grote wedstrijden en prijzen winnen. Die miljoenen zijn voor het bestuur.

Het is geen 2e plaats gewonnen voor mij, maar de eerste verloren.
Ik snap je. Als supporter wil ik ook mooi voetbal, maar miljoenen zijn voor Ajax gewoon nog belangrijker. Omdat je als Ajax anders niet kan gaan bouwen en nu hopelijk kan je dat wel.
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
En zo is die 2-2 in Groningen nog zuurder geworden en voel ik me nog kutter.
Absoluut!
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:30   quote  deeplink  
En nu massaal zingen. Je laat verdomme je ploeg 2x achter elkaar in de steek.

Ondanks het mooi is om te zien.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker weten, freakie. Ik "zoek" alleen maar naar voordelen en dit was allles wat ik kon bedenken. Balen is het wel met zo'n voorsprong van 9 punten. Twee keer in blessuretijd tegen verliespunten aangelopen. Hoe triest kan het zijn. Ik deel beslist in de gevoelens van Loetje. Balen, balen.
Ja nee klopt ook. Als supporter is dit balen en kut.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap je. Als supporter wil ik ook mooi voetbal, maar miljoenen zijn voor Ajax gewoon nog belangrijker. Omdat je als Ajax anders niet kan gaan bouwen en nu hopelijk kan je dat wel.
Nogmaals, miljoenen merken wij alleen wat van als er gewonnen wordt en prijzen gewonnen worden.

Het is echt prima, die 2e plek. Maar niet hoe je de eerste verliest. Dat zal mij overheersen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:31   quote  deeplink  
Farioli in tranen, dat is oprecht mooi. Het respect is er. De manier waarop niet. Publiek heeft het compleet af laten weten tegen NEC en Sparta.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:32   quote  deeplink  
Nou, de 1-2 van PSV had ook afgekeurd mogen worden. Poh...
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, miljoenen merken wij alleen wat van als er gewonnen wordt en prijzen gewonnen worden.

Het is echt prima, die 2e plek. Maar niet hoe je de eerste verliest. Dat zal mij overheersen.
Ow zeker alleen je kan volgend jaar veel meer verwachten dan dit seizoen. Hoe realistisch het ook is. Na 3 jaar moet Ajax dan ook een stijgende lijn gaan laten zien.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Ow zeker alleen je kan volgend jaar veel meer verwachten dan dit seizoen. Hoe realistisch het ook is. Na 3 jaar moet Ajax dan ook een stijgende lijn gaan laten zien.
Dat eens. Maar dat is voor over 3 maanden. Nu overheerst pijn, want het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

En mijn vraag is oprecht of Farioli anders kan voetballen dan hij nu doet.

Kroes heeft veel werk. Veel huurlingen opnieuw verkopen, veel spelers hebben de technische vaardigheid niet... Die paar steekhouders vertrekken waarschijnlijk.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:36   quote  deeplink  
We worden massaal weer uitgelachen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 16:37   quote  deeplink  
Echt sorry, maar wat kan ik chagrijnig worden op mensen die zeggen dat voetbal maar een spelletje is!!!
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:38   quote  deeplink  
Op naar een nieuw seizoen, laat de transfers maar komen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:39   quote  deeplink  
Verwachten jullie volgend jaar een elftal wat kwalitatief ook voor de titel kan spelen? Naar mijn idee moet er zoveel gebeuren op de transfermarkt. Misschien teveel voor in een seizoen.

Bij PSV vertrekken er vast wel wat. Maar de 2 beste, Tillman en Saibari gaan blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door Loetje --
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar het rot gevoel blijft overheersen, alsmede het onbegrip: zo kort voor het einde van de competitie 9 punten voorsprong en toch "slechts" tweede worden. Wat een vreselijke realiteit is dat.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:39 schreef Loetje het volgende:
Verwachten jullie volgend jaar een elftal wat kwalitatief ook voor de titel kan spelen? Naar mijn idee moet er zoveel gebeuren.

Bij PSV vertrekken er vast wel wat. Maar de 2 beste, Tillman en Saibari gaan blijven.
We gaan het meemaken Loetje, Psv gaat voorlopig titel favoriet nummer 1 zijn ongetwijfeld maargoed de voetbalwereld zit raar in elkaar en het kan heel snel raar lopen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:41   quote  deeplink  
Eigenlijk schandalig dat die pisboeren maar 1 punt voorsprong hebben op ons. Maar de manier waarop...
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar het rot gevoel blijft overheersen, alsmede het onbegrip: zo kort voor het einde van de competitie 9 punten voorsprong en toch "slechts" tweede worden. Wat een vreselijke realiteit is dat.
Niks meer aan te doen Pietje, enige wat we eraan kunnen doen is een goede transferperiode draaien.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:41 schreef Loetje het volgende:
Eigenlijk schandalig dat die pisboeren maar 1 punt voorsprong hebben op ons. Maar de manier waarop...
Ja dat is ook zuur maar ook gewoon eigen dikke schuld.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat eens. Maar dat is voor over 3 maanden. Nu overheerst pijn, want het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

En mijn vraag is oprecht of Farioli anders kan voetballen dan hij nu doet.

Kroes heeft veel werk. Veel huurlingen opnieuw verkopen, veel spelers hebben de technische vaardigheid niet... Die paar steekhouders vertrekken waarschijnlijk.
Zeker, hij heeft heel veel werk te verrichten. Ik vraag me ook af of Farioli anders zou kunnen voetballen. En of je dit moet willen. Helemaal anders met een andere trainer en een bijna ander elftal is denk ik net te veel.

Ik denk dat ze spelers gaan halen die beter zijn en Farioli volgend seizoen willen behouden. Puur voor de rust.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:43   quote  deeplink  
Als je 10 punten weggeeft in 4 wedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Heb ik ook Pietje, ben nu op het werk maar het liefste ga ik naar huis en giet ik mezelf helemaal vol!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:43 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ja dat is ook zuur maar ook gewoon eigen dikke schuld.
Donder eens op met dat slappe gelul!!
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:44   quote  deeplink  
Bij goed bod Farioli laten gaan en Heitinga terug halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:44 schreef Scout2 het volgende:
Bij goed bod sommige supporters verkopen aan TOP Oss! Ik ben voor!
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Verwachten jullie volgend jaar een elftal wat kwalitatief ook voor de titel kan spelen? Naar mijn idee moet er zoveel gebeuren op de transfermarkt. Misschien teveel voor in een seizoen.

Bij PSV gaan er een hele hoop vertrekken en moet PSV maar hopen dat daar allemaal goede spelers voor terugkomen. Ik verwacht zeker dat deze sterkte van PSV wel een beetje klaar is. Hoe Ajax het met nieuwe spelers gaat doen of met verkochte spelers en daarvoor dingen terug haalt, kan je niet weten.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bij goed bod sommige supporters verkopen aan TOP Oss! Ik ben voor!
Het hele stadion op de F-side na eruit flikkeren. Misselijk theaterpubliek. Tegen NEC en Sparta had je erachter moeten staan, maar wordt je na 10 minuten uitgefloten.
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 16:47   quote  deeplink  
quote:

Natuurlijk moet er veel gebeuren, maar op enig moment moet je toch gaan beginnen. En daar zijn al die toekomstige miljoenen goed voor. Niet alles in één keer uitgeven, dan ben je als club verkeerd bezig.
Maar een paar sterkhouders die het elftal kunnen dragen en een aantal Mislintat-aankopen proberen te verkopen, desnoods met wat verlies en zo je club in balans brengen.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Heitinga. Alsjeblieft niet. Een trainer die weet wat hij doet is bij dit Ajax in deze fase heel belangrijk
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Heitinga. Alsjeblieft niet. Een trainer die weet wat hij doet is bij dit Ajax in deze fase heel belangrijk
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:49   quote  deeplink  
Ik ben een tv supporter ben letterlijk nog nooit in het stadion geweest.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Zijn moeilijk te vinden.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:51   quote  deeplink  
De vraag is, welke trainer weet wat hij doet in de volgende stap die je moet gaan zetten.

Als je vooruit wilt gaan, heb je komend seizoen weer veel nieuwe spelers. Welke stijl past daarbij? Kan Farioli dat überhaupt en daarbij, hij was de eerste die in paniek schoot.

Heitinga deed het inderdaad zo slecht niet en kent wel het Ajax DNA. Overigens, ik weet zelf oprecht niet wie die volgende stap moet gaan maken. Kan Farioli aanvallender spelen gedurende 90 minuten? Ik denk het niet.

Ik weet sowieso oprecht niet wie er nu momenteel bij Ajax past.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:49 schreef Scout2 het volgende:
Ik ben een tv supporter ben letterlijk nog nooit in het stadion geweest.
Is te merken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Twente op 18-5-2025 om 14:30u; Uitslag = 2-0

0.0086269