BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Twente op 18-5-2025 om 14:30u; Uitslag = 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:50 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Zijn moeilijk te vinden.
Ja voor jou en mij. Ik kom dan ook met Advocaat, Ten Hag en Jans. Alleen iemand die de club moet runnen heeft daar meer verstand van en zullen vast een lijstje hebben.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:51 schreef Loetje het volgende:
De vraag is, welke trainer weet wat hij doet in de volgende stap die je moet gaan zetten.

Als je vooruit wilt gaan, heb je komend seizoen weer veel nieuwe spelers. Welke stijl past daarbij? Kan Farioli dat überhaupt en daarbij, hij was de eerste die in paniek schoot.

Heitinga deed het inderdaad zo slecht niet en kent wel het Ajax DNA. Overigens, ik weet zelf oprecht niet wie die volgende stap moet gaan maken. Kan Farioli aanvallender spelen gedurende 90 minuten? Ik denk het niet.

Ik weet sowieso oprecht niet wie er nu momenteel bij Ajax past.
Nee helemaal eens Loetje. Ik denk dat Kroes alleen heel duidelijk wel een soort van balans wil houden. Dus gaan er veel spelers weg, dan nog een jaar Farioli. Of er moet een heel goed bod komen en heb je opties.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 16:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is te merken.
Tja ik zit er niet zo emotioneel aan vast als jullie, ik heb het al vaker gezegd ik ben voetbalfan met een lichte voorkeur voor Ajax ik maak er echter geen afgod van.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:54 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Tja ik zit er niet zo emotioneel aan vast als jullie, ik heb het al vaker gezegd ik ben voetbalfan met een lichte voorkeur voor Ajax ik maak er echter geen afgod van.
Dat is opzich niet erg. Die 'oppervlakkige' opmerkingen als voornamelijk voetbalfan (zoals je het zelf noemt), zijn tegen het hart van de diehard Ajacieden. Die voelen wel in het hart dat er iets weggegeven hebt.

En dat heb ik ook eerder al duidelijk willen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:49 schreef Scout2 het volgende:
Ik ben een tv supporter ben letterlijk nog nooit in het stadion geweest.
Ok kan, maar zeker bij teleurstelling onder fanatieke supporters moet je niet met zalvende woorden komen. Die worden dan echt niet fijn opgepakt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:54 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Sorry pik, misschien reageer ik ook wel te emotioneel. Ik kan alleen voor mijzelf spreken als ik aangeef dat ik zeer fanatiek ben en dus enorm veel teleurstelling heb. Het is gewoon kut als je er zo naast grijp. Had liever 20 punten achterstand gehad en 2e geworden dan op deze manier. Ik denk ook nog wel eens met teleurstelling terug aan tottenham, de graafschap, en het seizoen dat wij met az en die pishoeren streden en die teringlampjes met 1 doelpunt verschil kampioen werden!
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is opzich niet erg. Die 'oppervlakkige' opmerkingen als voornamelijk voetbalfan (zoals je het zelf noemt), zijn tegen het hart van de diehard Ajacieden. Die voelen wel in het hart dat er iets weggegeven hebt.

En dat heb ik je ook eerder al duidelijk willen maken.
er is de laaste wedstrijden ook iets weggeven namelijk het kampioenschap, (wel door eigen schuld) alleen over het hele seizoen gezien hebben we een prima seizoen gedraaid met antivoetbal.
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
De vraag is, welke trainer weet wat hij doet in de volgende stap die je moet gaan zetten.

Als je vooruit wilt gaan, heb je komend seizoen weer veel nieuwe spelers. Welke stijl past daarbij? Kan Farioli dat überhaupt en daarbij, hij was de eerste die in paniek schoot.

Heitinga deed het inderdaad zo slecht niet en kent wel het Ajax DNA. Overigens, ik weet zelf oprecht niet wie die volgende stap moet gaan maken. Kan Farioli aanvallender spelen gedurende 90 minuten? Ik denk het niet.

Ik weet sowieso oprecht niet wie er nu momenteel bij Ajax past.
Louis van Gaal. Hoewel hij al eens heeft aangegeven niet meer op het veld te willen staan. Als de RvC een open en eerlijk beroep van één jaar (?) op hem wil doen, denk ik dat Louis wel zwicht en met hem als tweede man (veldtrainer ?) Martin Jol. Beide trainers kennen Ajax van binnenuit, zijn aanvallender ingesteld en brengen een enorme hoeveelheid ervaring met zich mee.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:09   quote  deeplink  
Voor de pijn, kijk even de teruggetrokken pingel van de Pishoeren terug. Dat moet een 2e geel voor Tillman zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Louis van Gaal. Hoewel hij al eens heeft aangegeven niet meer op het veld te willen staan. Als de RvC een open en eerlijk beroep van één jaar (?) op hem wil doen, denk ik dat Louis wel zwicht en met hem als tweede man (veldtrainer ?) Martin Jol. Beide trainers kennen Ajax van binnenuit, zijn aanvallender ingesteld en brengen een enorme hoeveelheid ervaring met zich mee.
Dat is een wens van de gedachten, maar gebeurd nooit.

En laat een ding vooral niet gebeuren, namelijk dat Ten Hag terug komt.

Ik heb wel wat ideeën, maar wie ben ik?!
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:12   quote  deeplink  
Trouwens nooit geweten dat Bosz zo'n arrogante zak zou worden. Gatverdamme, wat een kwal is dat geworden. Nog altijd blij dat hij geen trainer meer bij ons is.
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is een wens van de gedachten, maar gebeurd nooit.

En laat een ding vooral niet gebeuren, namelijk dat Ten Hag terug komt.

Ik heb wel wat ideeën, maar wie ben ik?!
Ik begrijp het Loetje. Maar was het niet Johan Cruijff die ooit zei: niet geschoten is altijd mis...
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 17:16   quote  deeplink  
En nee, ook ik ben geen voorstander van Ten Hag. Heel vaak blijkt de terugkeer van een succesvolle trainer niet bepaald opnieuw een succes te zijn. Dus nee, geen Erik Ten Hag.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry pik, misschien reageer ik ook wel te emotioneel. Ik kan alleen voor mijzelf spreken als ik aangeef dat ik zeer fanatiek ben en dus enorm veel teleurstelling heb. Het is gewoon kut als je er zo naast grijp. Had liever 20 punten achterstand gehad en 2e geworden dan op deze manier. Ik denk ook nog wel eens met teleurstelling terug aan tottenham, de graafschap, en het seizoen dat wij met az en die pishoeren streden en die teringlampjes met 1 doelpunt verschil kampioen werden!
Geen probleem de één is de ander niet, hetgeen hier botst is emotie tegen de realiteit, alleen de emotie ebt naar verloop van tijd weg de realiteit blijft.

Het is daarom beter om niet te reageren bij een emotionele bui daar krijg je op een gegeven moment spijt van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door Scout2 --
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:17 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Geen probleem de één is de ander niet, hetgeen hier botst is emotie tegen de realiteit, alleen de emotie ebt naar verloop van tijd weg de realiteit blijft.

Het is daarom beter om niet te reageren bij een emotionele bui daar krijg je op een gegeven moment spijt van.
Heb er nog nooit spijt van gehad. Ik ben een diehard Ajacied en juist daar horen emoties bij. Van vreugde, tot schaamte.

Als mensen dat niet snappen, mis je echt de realiteit. Die realiteit komt namelijk later pas. Want alles voor de realiteit, is namelijk het supporterschap.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:16 schreef Pietje het volgende:
En nee, ook ik ben geen voorstander van Ten Hag. Heel vaak blijkt de terugkeer van een succesvolle trainer niet bepaald opnieuw een succes te zijn. Dus nee, geen Erik Ten Hag.
Ten Hag is in mijn optiek ook goed geworden door Overmars. En niet door zijn aanvankelijk enorme fouten.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb er nog nooit spijt van gehad. Ik ben een diehard Ajacied en juist daar horen emoties bij. Van vreugde, tot schaamte.

Als mensen dat niet snappen, mis je echt de realiteit. Die realiteit komt namelijk later pas. Want alles voor de realiteit, is namelijk het supporterschap.
Wat ik probeer te zeggen is dat mensen niet helder kunnen denken in een emotionele bui, dat is ook een zakelijk principe nooit geen beslissingen maken in een emotionele bui.
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten Hag is in mijn optiek ook goed geworden door Overmars. En niet door zijn aanvankelijk enorme fouten.
Dat zou natuurlijk kunnen, maar beide heren kunnen niet zonder de andere in de jacht op succes. Belangrijk daarbij is dat een trainer/coach en een vooral ook een technisch directeur het goed met elkaar moeten kunnen vinden.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:22 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat mensen niet helder kunnen denken in een emotionele bui, dat is ook een zakelijk principe nooit geen beslissingen maken in een emotionele bui.
Vertel me eens de meerwaarde dat je dit op een forum met diehard Ajacieden deelt? Weetje, daar zijn echt hele mooie zakelijke platformen voor.

Ga jij lekker Ajax licht supporten, ga ik gewoon mijn Ajax hart laten spreken. Goed?
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:34   quote  deeplink  
Farioli ook op de persconferentie emotioneel.

Ik denk dat hij gaat vertrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:17 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Spijt krijg ik daar nooit van!
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:37   quote  deeplink  
Hij kan ook niet zeggen of hij verder gaat. Daar gaan anderen over. Dat zegt denk ik genoeg.

En ik denk dat hij verder wil en Kroes niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:22 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Wtf dit is toch geen zakelijk forum?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 17:38   quote  deeplink  
FARIOLI!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:37 schreef Loetje het volgende:
Hij kan ook niet zeggen of hij verder gaat. Daar gaan anderen over. Dat zegt denk ik genoeg.

En ik denk dat hij verder wil en Kroes niet.
Ik deel jouw vermoeden.
Hoe je het ook wendt of keert, het is fantastisch om Italiaanse emotie te zien. Dat kun je gewoonweg niet spelen, dat is echt!
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik deel jouw vermoeden.
Hoe je het ook wendt of keert, het is fantastisch om Italiaanse emotie te zien. Dat kun je gewoonweg niet spelen, dat is echt!
Zeker waar.

Maar even los van het resultaat dit seizoen. Er is al jaren veel gebeurd en zeg dan dat dit een stap op de weg terug is. Hoeveel mensen accepteren dit voetbal volgend jaar weer?
AkaS
 AkaS - zondag 18 mei 2025 - 17:58   quote  deeplink  
Heitinga heeft mij niets laten zien dat ik denk van wauw.

Simonis van Go Ahead deerentegen wel.. .
Pietje
 Pietje - zondag 18 mei 2025 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker waar.

Maar even los van het resultaat dit seizoen. Er is al jaren veel gebeurd en zeg dan dat dit een stap op de weg terug is. Hoeveel mensen accepteren dit voetbal volgend jaar weer?
Dat is een goede vraag!
Het voetbal dat Ajax dit seizoen op de mat legde was heel vak niet om aan te zien, maar nog maar enkele weken geleden was er desondanks geen centje pijn, immers Ajax won (bijna) al zijn wedstrijden, er was geen vuiltje aan de lucht. Ook zijn wissels waren vaak niet te doorgronden en toch met regelmaat waren het juist die wisselspelers die ons uit de brand hielpen. Tot voor kort dus, de afgelopen vier wedstrijden, behoudens vanmiddag...
AkaS
 AkaS - zondag 18 mei 2025 - 18:02   quote  deeplink  
Mannen, fijne zomer toegewenst allemaal. Het grote wachten gaat beginnen.

Ik hoop dat zowel Taylor als Hato zo slim en geduldig zijn om nog een jaartje te verlengen. En Wijndal met Gaaei als backs.

Fitz-Jim mag heel veel video's gaan bekijken van Frenkie de Jong en komend jaar laten zien hoe goed hij kan zijn.

Middenveld met Taylor, Mokio en Fitz-Jim zie ik wel zitten.

Voorin, pfff ja daar moet Godts gaan leveren en op rechts een goede aanvaller met diepte en wellicht doorgaan met Brobbey...
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:58 schreef AkaS het volgende:
Heitinga heeft mij niets laten zien dat ik denk van wauw.

Simonis van Go Ahead deerentegen wel.. .
Simonis heeft uitstekend voetbal laten zien en ik heb hem al genoemd. Echter, ook daar gaat het als een nachtkaars uit en hij heeft geen enkele ervaring. Als dat gebeurd, moet er een hele ervaren man naast. Anders is dat gedoemd om te mislukken en dat zou jammer zijn, want de potentie is er bij hem.

Heitinga deed het in zijn korte tijd goed en had de spelers aan zijn hand, dat vind ik belangrijk. Ook in Engeland zijn de berichten over hem echt goed. Al zullen we het nooit weten hoe dat nu zou gaan.

Er zijn opties genoeg. Maar het is echt welke stap je komend jaar wilt maken. Ik denk dat het redelijk vast staat, gezien zijn reacties met, dat het in ieder geval niet met Farioli gaat gebeuren.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 18:17   quote  deeplink  
En welke spelers kun je meenemen naar komend seizoen? Als je aanvallender wilt gaan spelen, heb je ook technisch vaardige jongens nodig. De kans dat Hato en Taylor vertrekken, is enorm.

Dan komen er flink wat spelers die denk ik de technische basis gewoon niet hebben omnberder mee te ontwikkelen. Werkers moet je hebben, maar niet alleen maar dat.
Scout2
 Scout2 - zondag 18 mei 2025 - 18:19   quote  deeplink  
Iedereen veel geluk en wijsheid toegewenst ik ga hier definitief stoppen met posten en wil iedereen naar Jezus Christus wijzen als God en verlosser m.i veel belangrijker dan de rest van dit vergankelijke leven.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 18:27   quote  deeplink  
Veel mensen denken zelfs ook dat de selectie komend seizoen nog minder wordt. Zelfs binnen Ajax. Dat baart mij wel zorgen.

Want zoveel geld kan er nog niet worden uitgegeven.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:34 schreef Loetje het volgende:
Farioli ook op de persconferentie emotioneel.

Ik denk dat hij gaat vertrekken.
Ja lijkt er op ja. Nou ja misschien ook wel beter. Laat Kroes nou zijn waarde maar eens laten zien. Goede trainer binnengehaald vorig seizoen(Farioli). Nu tijd om voetbal binnen te halen.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker waar.

Ik niet.. dit jaar kon je het accepteren omdat je weet dat het grootste deel van de spelers middelmaat is. Volgend seizoen kan dat niet meer, dan moet er ook iets van voetbal en dominantie te zien zijn.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:27 schreef Loetje het volgende:
Veel mensen denken zelfs ook dat de selectie komend seizoen nog minder wordt. Zelfs binnen Ajax. Dat baart mij wel zorgen.

Het kan eigenlijk niet slechter. Heel veel spelers gaan vertrekken maar er moeten toch echt talenten op de velden lopen. Ajax moet het vooral gaan doen met minder dure spelers. Alleen lijkt het mij niet zo moeilijk om een betere spits, rechtsbuiten en verdedigende middenvelder te halen.

Ik denk vooral dat Farioli wensen heeft en dat binnen de Ajax groep(Farioli heeft enorm veel assistenten mee), dit aangehaald wordt als “niet” beter. Alleen weet Kroes zoals hij bij AZ ook deed dat je niet nu al kan zeggen dat het slecht is. Het lijkt mij ook niet slim om als Ajax nu al spelers overal binnen te halen. Haal je een goede spits. Komen andere clubs met minder geld voor Brobbey. Ga je Taylor al vervangen, dan krijg je minder voor Taylor. Enzovoort.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:19 schreef Scout2 het volgende:
Iedereen veel geluk en wijsheid toegewenst ik ga hier definitief stoppen met posten en wil iedereen naar Jezus Christus wijzen als God en verlosser m.i veel belangrijker dan de rest van dit vergankelijke leven.
Wat???
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat???
Drank doet niet iedereen goed...
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:02 schreef AkaS het volgende:
Mannen, fijne zomer toegewenst allemaal. Het grote wachten gaat beginnen.

Ik hoop dat zowel Taylor als Hato zo slim en geduldig zijn om nog een jaartje te verlengen. En Wijndal met Gaaei als backs.

Fitz-Jim mag heel veel video's gaan bekijken van Frenkie de Jong en komend jaar laten zien hoe goed hij kan zijn.

Middenveld met Taylor, Mokio en Fitz-Jim zie ik wel zitten.

Voorin, pfff ja daar moet Godts gaan leveren en op rechts een goede aanvaller met diepte en wellicht doorgaan met Brobbey...
Taylor gaat 100% weg. Hato zal ook wel weggaan. Fitz Jim alsjeblieft niet. Wijndal, tsja vandaag prima. Maar is het wat? Gaaei verkopen, zo snel mogelijk. Nu geld voor vangen aub.

Ajax moet echt een hele hoop spelers gaan kopen.

Keeper: Ik denk dat ze deze post zoveel mogelijk gelijk houden.

Verdediging:
-Rechts hoef je niet veel, Met Rosa kan ook prima spelen, Gaaei verkopen. Er loop nog jeugd achter?
-Centrum, ik neem aan dat als Farioli gaat, Sutalo ook gaat. Je hebt dan Baas en eigenlijk niet heel veel meer. Kaplan? Dus centraal moet je - -iemand erbij of het moet in de jeugd nog goed gaan?
- Links heb je eigenlijk niemand, of ze gaan gokken op Wijndal(vermoed dat Hato vertrekt). Sosa komt terug? Ga je dan ook niet doen neem ik aan.

Middenveld:
Henderson gaat weg neem ik aan. Dan heb je Mokio die je waarschijnlijk moet gaan inzetten omdat dit echt een heel groot talent is. Maar eerder in de rol van Taylor? Dus je moet verdedigend iets doen. Want je hebt daar eigenlijk niemand echt voor. En dan aanvallend ook. Totale onbalans op het middenveld. Allemaal werkers. Geen creativiteit.

Aanval:
Tsja, dat is al het hele jaar een drama. Godts, startte goed. Helemaal weggevallen. Denk dat je wel moey verwachten dat hij meer brengt volgend jaar. Edvardsen is een prima 2e speler.
Spitsen, Akpom komt terug(misschien krijgt Huntelaar wel zijn zin) maar verwacht dat ze alle 3 niet meer voor Ajax spelen eind transferperiode. Rechts moet je gewoon kwaliteit erbij.

Al met al moet je centraal verdedigend zeker 2 verdedigers erbij. Ook verdedigers die voetballend wat kunnen.
Linksback als Hato weggaat. Zo niet gaat Ajax daar denk ik niks doen.
Op het middenveld moet je zeker een verdedigende middenvelder erbij. Al niet 2. En een creative middenvelder.
In de aanval wil je zeker 2 spitsen en je wil zeker 2 rechtsbuiten halen.

Zoals ik al bij de transfer topic zei. Als je Tadic haalt en daar snap ik dan Farioli niet als dat echt zo is. Vang je op dat je in de spits 2 totaal nieuwe spelers moet halen. Ajax kan niet overal heel veel geld voor uitgeven. Moet een balans houden in leeftijd. Als ik dan hoor vallen dat het niveau omlaag gaat en in de zelfde tekst lees dat Tadic terug zou willen en dat Farioli dat niet wil. Snap ik het “kwaliteit” probleem bij hem niet helemaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 mei 2025 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Drank doet niet iedereen goed...
Hahaha dat was ook mijn gedachte!
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:27 schreef Loetje het volgende:

Gaat trouwens ook om uitgaande transfers trouwens. Met de CL heb je geen druk om te verkopen. Met uitgaande transfers is dat wat je verdient niet allemaal om uit te geven maar het is veel makkelijker om geld uit te geven.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:19 schreef Scout2 het volgende:
Is de paus al die tijd op dit Forum? Amen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 19:14 schreef freakie het volgende:

[..]

Gaat trouwens ook om uitgaande transfers trouwens. Met de CL heb je geen druk om te verkopen. Met uitgaande transfers is dat wat je verdient niet allemaal om uit te geven maar het is veel makkelijker om geld uit te geven.
Als het om enkele aankopen gaat, is de druk een stuk minder. Er moet heel veel gebeuren en ook een nieuwe trainer zal om dingen gaan vragen.

Kroes moet het tot op heden met weinig middelen doen, maar slagvaardig heeft hij zich zeker nog niet bewezen.

Ik maak me met dat betreft oprecht zorgen.
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als het om enkele aankopen gaat, is de druk een stuk minder. Er moet heel veel gebeuren en ook een nieuwe trainer zal om dingen gaan vragen.

Kroes moet het tot op heden met weinig middelen doen, maar slagvaardig heeft hij zich zeker nog niet bewezen.

Ik maak me met dat betreft oprecht zorgen.
Ja alleen dat vraag ik me af.

Je kan nu wel van alles halen. Alleen hij wil ook goed verkopen. Het is geen situatie zoals Feyenoord en PSV waar ze gewoon even alvast een extra speler halen. De selectie is nog steeds overvol. Overvol met matige spelers.

Ik geloof daarom echt wel dat hij overal aan het kijken is. Maar Valente, Stijn en nog meer van dat soort spelers. Ik had ze niet eens bij Ajax willen zien. Grootste deel van de nederlandse competitie is niet goed(trouwens grootste deel van de aankopen is vaak niet heel snel enorm goed). En in nederland vragen de clubs enorme bedragen aan Ajax. Lekker de scouts laten weten. Haal een. Nieuwe Tagliafico op. Haal een nieuwe Alvarez/Martinez op. Enzovoort. Daar hoef je echt niet gelijk nu iets voor te hebben.

Trouwens, als Farioli weggaat. Moet Ajax dat snel doen, zodat zon nieuwe trainer ook wensen kan geven.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 19:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja alleen dat vraag ik me af.

Je kan nu wel van alles halen. Alleen hij wil ook goed verkopen. Het is geen situatie zoals Feyenoord en PSV waar ze gewoon even alvast een extra speler halen. De selectie is nog steeds overvol. Overvol met matige spelers.

Ik geloof daarom echt wel dat hij overal aan het kijken is. Maar Valente, Stijn en nog meer van dat soort spelers. Ik had ze niet eens bij Ajax willen zien. Grootste deel van de nederlandse competitie is niet goed(trouwens grootste deel van de aankopen is vaak niet heel snel enorm goed). En in nederland vragen de clubs enorme bedragen aan Ajax. Lekker de scouts laten weten. Haal een. Nieuwe Tagliafico op. Haal een nieuwe Alvarez/Martinez op. Enzovoort. Daar hoef je echt niet gelijk nu iets voor te hebben.

Trouwens, als Farioli weggaat. Moet Ajax dat snel doen, zodat zon nieuwe trainer ook wensen kan geven.
Omtrent dat laatste, dat zal deze of volgende week al duidelijk zijn, daar ben ik van overtuigd. En gezien wat er al speelt en de wensen van Farioli waar geen gehoor aan gegeven is, zal hij denk ik vertrekken.

Er komen veel spelers terug die niet goed genoeg zijn, die je aan de straatstenen niet kwijt raakt en die geld kosten. Omtrent die nieuwe Tagliafico's, Ajax zit vol met werkpaarden. Ik denk dat er eerst eens techniek in huis mag worden gehaald en de gemiddelde leeftijd van dit bejaardenhuis iets omlaag mag. Erna kun je alles weer in balans brengen.

Maar ook in Jong blinkt er momenteel niets uit. Dus het wordt echt lastig.
Loetje
 Loetje - zondag 18 mei 2025 - 19:37   quote  deeplink  
Ook omtrent Tadic. Hij doet het nog behoorlijk hoor in Turkije en ervaring heb je zeker nodig. Maar met alles wat er gebeurd is, ligt daar toch geen prioriteit?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 mei 2025 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:24 schreef Loetje het volgende:
Nou vanavond die arrogante Bosz en platte kar in de fik steken.
Is niet pijnlijk, want ik kijk niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 mei 2025 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
En zo is die 2-2 in Groningen nog zuurder geworden en voel ik me nog kutter.
Dit heb ik ook
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 19:37 schreef Loetje het volgende:
Ook omtrent Tadic. Hij doet het nog behoorlijk hoor in Turkije en ervaring heb je zeker nodig. Maar met alles wat er gebeurd is, ligt daar toch geen prioriteit?
Ik denk dat Tadic, juist een prioriteit is. Als je steunpilaren kwijt raakt, dan heb je weer iemand nodig. Als je nieuwe spelers binnenhaalt moet je ze ook niet laten zwemmen. Vooral niet nu halen en ze in een chaos laten komen
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 19:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omtrent dat laatste, dat zal deze of volgende week al duidelijk zijn, daar ben ik van overtuigd. En gezien wat er al speelt en de wensen van Farioli waar geen gehoor aan gegeven is, zal hij denk ik vertrekken.

Er komen veel spelers terug die niet goed genoeg zijn, die je aan de straatstenen niet kwijt raakt en die geld kosten. Omtrent die nieuwe Tagliafico's, Ajax zit vol met werkpaarden. Ik denk dat er eerst eens techniek in huis mag worden gehaald en de gemiddelde leeftijd van dit bejaardenhuis iets omlaag mag. Erna kun je alles weer in balans brengen.

Maar ook in Jong blinkt er momenteel niets uit. Dus het wordt echt lastig.
Ja dat gaat ook wel gebeuren. Neem aan dat juist in de oudere leeftijd er een hoop gaat vertrekken. Tagliafico was vooral goed verdedigen. En inderdaad werkpaarden genoeg, op dit moment. Alleen van die werkpaarden gaan er ook een aantal weg.

Lijkt mij ook prima als Farioli vertrekt. Ik vind dat we Farioli zeker dankbaar mogen zijn voor wat hij er uit heeft kunnen halen. Maar er gaat uit hem geen aantrekkelijk voetbal komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Twente op 18-5-2025 om 14:30u; Uitslag = 2-0

0.0089719