BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Twente op 18-5-2025 om 14:30u; Uitslag = 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 mei 2025 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:12 schreef Loetje het volgende:
Trouwens nooit geweten dat Bosz zo'n arrogante zak zou worden. Gatverdamme, wat een kwal is dat geworden. Nog altijd blij dat hij geen trainer meer bij ons is.
Inderdaad, hij vindt zich heel wat.
Laat hem asjeblieft in Eindhoven blijven, volgend jaar gaat hij zeker op z'n bek
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 mei 2025 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:37 schreef Loetje het volgende:
Hij kan ook niet zeggen of hij verder gaat. Daar gaan anderen over. Dat zegt denk ik genoeg.

En ik denk dat hij verder wil en Kroes niet.
Denk ik ook
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 20:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, hij vindt zich heel wat.
Laat hem asjeblieft in Eindhoven blijven, volgend jaar gaat hij zeker op z'n bek
Haha ja dat kan je bijna wel uittekenen. Dat PSV moet op zoveel plekken verkopen/herinvesteren, dat het echt afwachten is wat er nu gaat gebeuren bij ze.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 mei 2025 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 20:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Haha ja dat kan je bijna wel uittekenen. Dat PSV moet op zoveel plekken verkopen/herinvesteren, dat het echt afwachten is wat er nu gaat gebeuren bij ze.
Ook dat maar ook omdat Bosz een trainer is voor de korte termijn, na twee seizoenen kotsen de spelers hem uit
freakie
 freakie - zondag 18 mei 2025 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook dat maar ook omdat Bosz een trainer is voor de korte termijn, na twee seizoenen kotsen de spelers hem uit
Zeker. En fans van PSV worden als het zo door gaat ook uitgekotst.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 mei 2025 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 20:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Zeker. En fans van PSV worden als het zo door gaat ook uitgekotst.
Inderdaad
remco k
 remco k - zondag 18 mei 2025 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:58 schreef AkaS het volgende:
Heitinga heeft mij niets laten zien dat ik denk van wauw.

Simonis van Go Ahead deerentegen wel.. .
En met Kroes een makkelijk linkje.
remco k
 remco k - zondag 18 mei 2025 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 18:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Simonis heeft uitstekend voetbal laten zien en ik heb hem al genoemd. Echter, ook daar gaat het als een nachtkaars uit en hij heeft geen enkele ervaring. Als dat gebeurd, moet er een hele ervaren man naast. Anders is dat gedoemd om te mislukken en dat zou jammer zijn, want de potentie is er bij hem.

Heitinga deed het in zijn korte tijd goed en had de spelers aan zijn hand, dat vind ik belangrijk. Ook in Engeland zijn de berichten over hem echt goed. Al zullen we het nooit weten hoe dat nu zou gaan.

Er zijn opties genoeg. Maar het is echt welke stap je komend jaar wilt maken. Ik denk dat het redelijk vast staat, gezien zijn reacties met, dat het in ieder geval niet met Farioli gaat gebeuren.
Ten Cate ernaast.
AkaS
 AkaS - maandag 19 mei 2025 - 07:47   quote  deeplink  
Mensen Tadic is pure emotie obv een verleden. Hij gaat echt niets brengen. Nu lees ik weer spitspositie maar daar heeft hij een paar keer goed gespeeld toen het team draaide als een beest daarna ook niets. En als buitenspeler mist hij snelheid en diepgang.

Als Kroes hem echt graag wil hebben dan vrees ik voor het verdere beleid onder hem!

Gaaei wordt echt onderschat bet als Fitz-Jim. Let maar op, die gaan volgend seizoen echt knallen!
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 07:47 schreef AkaS het volgende:
Mensen Tadic is pure emotie obv een verleden. Hij gaat echt niets brengen. Nu lees ik weer spitspositie maar daar heeft hij een paar keer goed gespeeld toen het team draaide als een beest daarna ook niets. En als buitenspeler mist hij snelheid en diepgang.

Als Kroes hem echt graag wil hebben dan vrees ik voor het verdere beleid onder hem!

Gaaei wordt echt onderschat bet als Fitz-Jim. Let maar op, die gaan volgend seizoen echt knallen!
Nee Tadic is puur op statistieken en dat hij Ajax kent de aangewezen man om te halen. Alles en alles is aan hem voetbal. Als buitenspeler maar ook als spits is hij echt voor dit Ajax gewoon een aanwinst. En dat is puur op statistieken en dat hij de weg in Ajax al kent. Je wil zon speler erbij omdat je zometeen niet 11 spelers wegwijs wil maken in amsterdam, nederland en binnen Ajax.

Ja Gaaei en Fitzie lekker laten knallen in de keuken kampioen divisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2025 door freakie --
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:12   quote  deeplink  
Farioli per direct weg en is zelf opgestapt.

Ik was er geen fan van, want het realisme schopte mij gekomen genoeg tegen mijn Akax hart. Maar het feit dat hij en zelf opstapt en met alles wat er moet gebeuren, kan komend seizoen wel eens een stap achteruit gaan worden in plaats van vooruit.

Naar mijn idee gaat er nog altijd heel veel niet goed namelijk.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 07:47 schreef AkaS het volgende:

Ik weet dat Kroes nog met weinig middelen moet werken en de puinhoop van Mislintat op moet ruimen, maar tot op heden vind ik dat er geregeld hele rare dingen gebeuren. Dat meen ik echt.

Vergeet omtrent Fitz-Jim alsjeblieft niet dat hij niet eens mee kon bij Excelsior he.
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 19:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omtrent dat laatste, dat zal deze of volgende week al duidelijk zijn, daar ben ik van overtuigd. En gezien wat er al speelt en de wensen van Farioli waar geen gehoor aan gegeven is, zal hij denk ik vertrekken.

Er komen veel spelers terug die niet goed genoeg zijn, die je aan de straatstenen niet kwijt raakt en die geld kosten. Omtrent die nieuwe Tagliafico's, Ajax zit vol met werkpaarden. Ik denk dat er eerst eens techniek in huis mag worden gehaald en de gemiddelde leeftijd van dit bejaardenhuis iets omlaag mag. Erna kun je alles weer in balans brengen.

Maar ook in Jong blinkt er momenteel niets uit. Dus het wordt echt lastig.
Farioli nu al weg. Dat geeft Ajax ruim de tijd om aan een trainer te denken en daarna spelers te halen.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:15   quote  deeplink  
Dave Vos blijft, dus daar is Ajax denk ik iets mee van plan.
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:12 schreef Loetje het volgende:
Farioli per direct weg en is zelf opgestapt.

Ik was er geen fan van, want het realisme schopte mij gekomen genoeg tegen mijn Akax hart. Maar het feit dat hij en zelf opstapt en met alles wat er moet gebeuren, kan komend seizoen wel eens een stap achteruit gaan worden in plaats van vooruit.

Naar mijn idee gaat er nog altijd heel veel niet goed namelijk.
Dat Farioli vertrekt is niet altijd omdat het “niveau” omlaag gaat. Farioli wil waarschijnlijk Taylor en Hato vasthouden. Ajax kan dat niet. Farioli heeft wensen voor spelers, meeste kan Ajax gewoon niet halen? Dan heb je het over niveau en dan heeft hij een probleem met Tadic. Ik denk ook dat het voor Ajax heel goed uitkwam dat hij zelf opstapt.

Je wil iemand met een zelfde visie. Hij is binnengehaald omdat Ajax iets moest en dat hebben ze goed gedaan. Alleen nu will je, en weten ze natuurlijk ook dat wij als supporters iets anders verwachten.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Farioli nu al weg. Dat geeft Ajax ruim de tijd om aan een trainer te denken en daarna spelers te halen.
Was te verwachten dat er deze of volgende week duidelijkheid kwam.

Maar nogmaals, er moet zoveel gaan gebeuren en welke kant wil je op..
Qua trainerschap wordt het nog lastig. En ik denk dat Vos een beoogde trainer voor de toekomst is.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat Farioli vertrekt is niet altijd omdat het “niveau” omlaag gaat. Farioli wil waarschijnlijk Taylor en Hato vasthouden. Ajax kan dat niet. Farioli heeft wensen voor spelers, meeste kan Ajax gewoon niet halen? Dan heb je het over niveau en dan heeft hij een probleem met Tadic. Ik denk ook dat het voor Ajax heel goed uitkwam dat hij zelf opstapt.

Je wil iemand met een zelfde visie. Hij is binnengehaald omdat Ajax iets moest en dat hebben ze goed gedaan. Alleen nu will je, en weten ze natuurlijk ook dat wij als supporters iets anders verwachten.
Het niveau gaat voor mij ook niet om die reden omlaag. Want Farioli opzich kan ik prima missen. Er gaat veel vertrekken en zoveel geld is er nog niet, Ajax kan namelijk maar een deel besteden. Een voor de helft nieuwe selectie en trainer met relatief weinig middelen, doen mij het ergste vrezen.
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was te verwachten dat er deze of volgende week duidelijkheid kwam.

Maar nogmaals, er moet zoveel gaan gebeuren en welke kant wil je op..
Qua trainerschap wordt het nog lastig. En ik denk dat Vos een beoogde trainer voor de toekomst is.
We gaan het zien, ik denk dat voor beide partijen dit een beste optie was. Ajax zal nu ook niet weken wachten met duidelijkheid voor de trainer. Er zullen links en rechts spelers vertrekken.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:20   quote  deeplink  
Alles in mij zegt overigens al weken dat Kroes voor Ten Hag of Simonis gaat. Ook gezien de banden met GAE en ETH.
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het niveau gaat voor mij ook niet om die reden omlaag. Want Farioli opzich kan ik prima missen. Er gaat veel vertrekken en zoveel geld is er nog niet, Ajax kan namelijk maar een deel besteden. Een voor de helft nieuwe selectie en trainer met relatief weinig middelen, doen mij het ergste vrezen.
Ik denk dat, dat wel gaat meevallen. Farioli heeft die inzichten helemaal niet.

Dat Farioli zegt dat hij vind dat de selectie dan in kwaliteit omlaag gaat is denk ik een manier om spelers die hij wil binnen te halen. Hij krijgt zijn zin niet en gaat weg. Iets wat Ajax vroeger ook had moeten doen. Je kan niet de trainer totaal laten bepalen.
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:20 schreef Loetje het volgende:
Alles in mij zegt overigens al weken dat Kroes voor Ten Hag of Simonis gaat. Ook gezien de banden met GAE en ETH.
Ja dat zou denk ik een prima idee zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk dat, dat wel gaat meevallen. Farioli heeft die inzichten helemaal niet.

Dat Farioli zegt dat hij vind dat de selectie dan in kwaliteit omlaag gaat is denk ik een manier om spelers die hij wil binnen te halen. Hij krijgt zijn zin niet en gaat weg. Iets wat Ajax vroeger ook had moeten doen. Je kan niet de trainer totaal laten bepalen.
Degene die vooralsnog de vreemde keuzes maakt, is Alex Kroes.

En hoe erg ik ook tegen de manier van spelen ben, als het daadwerkelijk zo is dat Farioli tegen was om met meer Ajax DNA te spelen, betekent dat ook dat Kroes niet inzet op vaardige spelers. Want met de huidige selectie en dat moet ik weg toegeven, is het namelijk volstrekt onmogelijk om als Ajax te spelen!
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat zou denk ik een prima idee zijn.
Ten Hag twijfel ik ook echt over. Die is echt goed geworden door Overmars in mijn optiek. Zie het hem overigens ook niet doen
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:45   quote  deeplink  
Als er iets belangrijk is voor dit Ajax, is het stabiliteit.
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 11:50   quote  deeplink  
En inderdaad, Mike Verweij meld net dat Paul Simonis en ETH de kandidaten zijn.

Dan denk ik dat het Simonis wordt met Dave Vos ernaast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2025 door Loetje --
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten Hag twijfel ik ook echt over. Die is echt goed geworden door Overmars in mijn optiek. Zie het hem overigens ook niet doen
Nou ja, Ten Hag moet vooral niet zelf spelers halen. Dat kan hij niet. Trainer zijn kan hij wel. Je wil als Ajax ook wat mensen hebben die de club wel kennen.
freakie
 freakie - maandag 19 mei 2025 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 11:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Degene die vooralsnog de vreemde keuzes maakt, is Alex Kroes.

En hoe erg ik ook tegen de manier van spelen ben, als het daadwerkelijk zo is dat Farioli tegen was om met meer Ajax DNA te spelen, betekent dat ook dat Kroes niet inzet op vaardige spelers. Want met de huidige selectie en dat moet ik weg toegeven, is het namelijk volstrekt onmogelijk om als Ajax te spelen!
Welke keuzes zijn er vreemd dan?
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 18:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Welke keuzes zijn er vreemd dan?
Ik voel op een een of andere manier niet de behoefte om het voor de 20e keer uit te gaan leggen ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2025 door Loetje --
freakie
 freakie - dinsdag 20 mei 2025 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 20:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik voel op een een of andere manier niet de behoefte om het voor de 20e keer uit te gaan leggen ofzo.
Je hebt m al uitgelegd bij het andere topic👍

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Twente op 18-5-2025 om 14:30u; Uitslag = 2-0

0.0127871