BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest voor Heitinga en Keizer....Goede keuze of geen goede keuze?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 19 mei 2025 - 22:08   quote  deeplink  
Beste mensen ik wil met klem deze topic starten en hopen dat het op miraculeuze wijze ergens aankomt waar er iets mee gedaan kan worden.

Géén Ten Hag...
Dit is waarom. Mensen grijpen terug op emotie en associëren Ten Hag met succes, maar het succes destijds was ondanks Ten Hag, meer dan dankzij. Het was Overmars die een gelukkige hand had en een selectie aan Ten Hag presenteerde waar je bijna niet fout mee kon gaan en toch lukte het hem bijna ieder seizoen opnieuw aan het begin en telkens werd hij gered door schorsingen of blessures.

Zijn jullie dan vergeten hoe hij keer op keer spelers opstelde op posities waarvan iedereen wist dat dit niet ging werken maar hij bleef volharden. En dan zijn wisselbeleid, dat was tenenkrommend. Zijn jullie dat dan echt vergeten???

Tadic...
Hij was een periode geweldig! Meer dan dat, maar op gegeven moment was het op en helemaal toen bepaalde spelers weg waren kwamen zijn beperkingen pijnlijk bloot te liggen en liepen aanvallen van hem altijd vast omdat hij er niet meer overheen kon komen en alleen maar alles in zijn voeten wilde hebben.

Alles gaat al traag maar met hem zonder hoogwaardige spelers om hem heen gaat het 1 grote teleurstelling worden.

Liever Godts de kans geven om door te ontwikkelen en een echte spits!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2025 door AkaS --
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 22:44   quote  deeplink  
Ten Hag blijft voor mij ook een overschatte trainer. Dat meen ik echt.

Maar die gaat ook niet komen.

Omtrent Tadic kan ik heel simpel zijn. Als alle oude rotten stoppen, Pasveer, Rugani (terug naar Juve), Henderson (weg), Klaassen en Weghorst, snap ik dat er ervaring terug moet. Met dat betreft is Tadic wel iemand met de mentaliteit waarop Ajax verder moet bouwen, zoals men nu gedaan heeft.

Echter, wel op voorwaarde dat Godts de voorkeur heeft en Tadic accepteert dat zijn ervaring ook vanaf de bank en in de kleedkamer kan. Anders is het en kapitaalvernietiging en krijg je verkeerd gif in de selectie.

23 man die huilen om een vertrek van een trainer, krijgt niet iedereen voor elkaar.
AkaS
 AkaS - maandag 19 mei 2025 - 23:06   quote  deeplink  
Nu weet ik ook waarom het ineens stokte, die discussies zijn gaan leven in de selectie...

Het niet verlengen van contracten etc.

Ik zou die Simonis weleens willen zien bij Ajax
Loetje
 Loetje - maandag 19 mei 2025 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 23:06 schreef AkaS het volgende:
Nu weet ik ook waarom het ineens stokte, die discussies zijn gaan leven in de selectie...

Het niet verlengen van contracten etc.

Ik zou die Simonis weleens willen zien bij Ajax
De selectie was totaal in tranen. Ik denk dat dit niet zozeer tussen selectie en trainer zat, op misschien een enkeling daargelaten.

Het verhaal is dat Farioli sneller wilde dan dat Kroes denkt te kunnen. Ik denk dat in werkelijkheid de RvC het totaal niet eens was. En in dat geval is het wéér de RvC.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 mei 2025 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 22:44 schreef Loetje het volgende:

Omtrent Tadic kan ik heel simpel zijn. Als alle oude rotten stoppen, Pasveer, Rugani (terug naar Juve), Henderson (weg), Klaassen en Weghorst, snap ik dat er ervaring terug moet. Met dat betreft is Tadic wel iemand met de mentaliteit waarop Ajax verder moet bouwen, zoals men nu gedaan heeft.

Echter, wel op voorwaarde dat Godts de voorkeur heeft en Tadic accepteert dat zijn ervaring ook vanaf de bank en in de kleedkamer kan. Anders is het en kapitaalvernietiging en krijg je verkeerd gif in de selectie.

23 man die huilen om een vertrek van een trainer, krijgt niet iedereen voor elkaar.
Mooi man, zo zie ik het ook.

Champions Leaque met dank aan Farioli, ik had hem graag nog een seizoen gezien met een kwaliteits injectie aan spelers, helaas mag het zo niet zijn.

De volgende trainer zal het niet makkelijk krijgen want de krenten uit de pap zullen weg gaan en een aantal verhuurde spelers die niet het juiste niveau hadden komen terug.
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 mei 2025 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 22:08 schreef AkaS het volgende:
Beste mensen ik wil met klem deze topic starten en hopen dat het op miraculeuze wijze ergens aankomt waar er iets mee gedaan kan worden.

Géén Ten Hag...
Dit is waarom. Mensen grijpen terug op emotie en associëren Ten Hag met succes, maar het succes destijds was ondanks Ten Hag, meer dan dankzij. Het was Overmars die een gelukkige hand had en een selectie aan Ten Hag presenteerde waar je bijna niet fout mee kon gaan en toch lukte het hem bijna ieder seizoen opnieuw aan het begin en telkens werd hij gered door schorsingen of blessures.

Zijn jullie dan vergeten hoe hij keer op keer spelers opstelde op posities waarvan iedereen wist dat dit niet ging werken maar hij bleef volharden. En dan zijn wisselbeleid, dat was tenenkrommend. Zijn jullie dat dan echt vergeten???

Tadic...
Hij was een periode geweldig! Meer dan dat, maar op gegeven moment was het op en helemaal toen bepaalde spelers weg waren kwamen zijn beperkingen pijnlijk bloot te liggen en liepen aanvallen van hem altijd vast omdat hij er niet meer overheen kon komen en alleen maar alles in zijn voeten wilde hebben.

Alles gaat al traag maar met hem zonder hoogwaardige spelers om hem heen gaat het 1 grote teleurstelling worden.

Liever Godts de kans geven om door te ontwikkelen en een echte spits!
Geen Ten Hag. Waarom niet?
Omdat het vorige succes géén garantie is dat het opnieuw een succes wordt met een totaal gewijzigde selectie!

Geen Simonis. Waarom niet?
Omdat het een wilde gok is a la Maurice Steijn. En wij allemaal weten hoe dat is afgelopen!

Wie dan wel? Eerlijk gezegd heb ik geen idee. In ieder geval zal het een strenge vaderfiguur moeten zijn. Toch Louis van Gaal proberen te paaien?

Tadiç heeft de juiste mentaliteit. Dat zie ik wel zitten. Misschien niet als basisspeler, maar wel in je selectie. Daar moet de technisch directeur eerlijk en duidelijk over zijn tegen hem.
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 mei 2025 - 10:46   quote  deeplink  
Helemaal eens wat betreft de topsport mentaliteit van Tadic, maar als voetballer vind ik hem geen meerwaarde hebben. Een ervaren spelers in de selectie opnemen vanwege zijn ervaring moet dan ook spelen lijkt mij.

Henderson is ervaren maar mag van mij ook vertrekken. Zie helemaal niets in hem en wat ik al eerder aangaf van de 10 passes die hij geeft zijn er 9 op het verkeerde been, net naast of net achter de aangespeelde speler waardoor de trage opbouw nog trager wordt.

Wie dan wel... Tja das een goeie.

Ik weet niet 1.2.3. een goeie ervaren speler voor Ajax die basiswaardig is..

Van Dijk zou mooi zijn maar onhaalbaar
freakie
 freakie - dinsdag 20 mei 2025 - 11:01   quote  deeplink  
Al de zoveelste post van jou. Eindelijk gereageer je er op een paar. Ten Hag hoeft van mij ook niet. Kan alleen maar tegenvallen. Tadic wil je gewoon terug, clubicoon en ras voetballer en sporter. Die man heeft een hoger niveau dan wie dan ook op het veld.

Dat je dan met Van Dijk komt is echt volkomen belachelijk. Tadic geen meerwaarde is ook echt belachelijk.

Even vergeten trouwens dat zijn laatste seizoen hij vaak op allemaal verschillende posities stond, de trainer alles anders wilde doen. Het vooral allemaal “aan de spelers” wilde overlaten omdat ze zichzelf wel konden motiveren. Tadic heeft dat jaar zichzelf totaal niet gehoord gevoeld. Spelers gingen niet meer naar goed voor hun lijf zorgen, waren allemaal losgeslagen. Geen trainingshonk meer want dat hoefde niet meer van Schreuder.

Dan nog zijn en waren zijn cijfers altijd nog geweldig he. 11 goals en 18 assists. 18 assists in het jaar dat hij het zo “slecht” deed. Hij zo dan nu weer met de beste meedoen in de eredivisie. Dit jaar 9 goals en 11 assist. Vorige wedstrijd gewoon even 2 assists. Die man is een sportman der sportmannen. Heeft niks met het verleden te maken. Maar alles met zijn mentaliteit.

We kunnen inderdaad kijken of Van Dijk terug kan komen. Ik hoop echt dat je niet serieus bent. Het salaris van hem is net zoveel als het salaris van in totaal 8 spelers bij Ajax. (Als het niet meer is)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2025 door freakie --
freakie
 freakie - dinsdag 20 mei 2025 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2025 - 22:44 schreef Loetje het volgende:

Daar is, dat stukje over kapitaalsvernieting, ajax natuurlijk zelf ook bij. Voordat je zo’n gesprek in gaat zeg je zulke dingen. Ik denk ook echt dat Ajax ook voor sorteert op een vertrek van beide spitsen en dan, misschien niet de beste keus. Maar is Tadic wel gewoon een hele goede opvulling. Beide posities kan hij prima spelen, je haalt 1 goede spits. Hebt ook Tadic daarachter vul je 2 gaten op met Tadic. Misschien krijgt Huntelaar wel zijn zin en speelt Akpom volgend jaar gewoon.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 mei 2025 - 12:02   quote  deeplink  
Dat van Akpom mag ik niet hopen, maar ben ik ook serieus bang voor. Die voegt echt niets toe aan het gewilde Ajax voetbal.

Omtrent Tadic is exact wat ik bedoel. Hij moet zich wel gaan schikken in de rol die hij zou moeten hebben.
freakie
 freakie - dinsdag 20 mei 2025 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2025 - 12:02 schreef Loetje het volgende:
Dat van Akpom mag ik niet hopen, maar ben ik ook serieus bang voor. Die voegt echt niets toe aan het gewilde Ajax voetbal.

Omtrent Tadic is exact wat ik bedoel. Hij moet zich wel gaan schikken in de rol die hij zou moeten hebben.
Ik ook hoor. Erg bang. Maar dan krijgt hij wel een redelijke kans😂
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 mei 2025 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2025 - 11:01 schreef freakie het volgende:
Al de zoveelste post van jou. Eindelijk gereageer je er op een paar. Ten Hag hoeft van mij ook niet. Kan alleen maar tegenvallen. Tadic wil je gewoon terug, clubicoon en ras voetballer en sporter. Die man heeft een hoger niveau dan wie dan ook op het veld.

Dat je dan met Van Dijk komt is echt volkomen belachelijk. Tadic geen meerwaarde is ook echt belachelijk.

Even vergeten trouwens dat zijn laatste seizoen hij vaak op allemaal verschillende posities stond, de trainer alles anders wilde doen. Het vooral allemaal “aan de spelers” wilde overlaten omdat ze zichzelf wel konden motiveren. Tadic heeft dat jaar zichzelf totaal niet gehoord gevoeld. Spelers gingen niet meer naar goed voor hun lijf zorgen, waren allemaal losgeslagen. Geen trainingshonk meer want dat hoefde niet meer van Schreuder.

Dan nog zijn en waren zijn cijfers altijd nog geweldig he. 11 goals en 18 assists. 18 assists in het jaar dat hij het zo “slecht” deed. Hij zo dan nu weer met de beste meedoen in de eredivisie. Dit jaar 9 goals en 11 assist. Vorige wedstrijd gewoon even 2 assists. Die man is een sportman der sportmannen. Heeft niks met het verleden te maken. Maar alles met zijn mentaliteit.

We kunnen inderdaad kijken of Van Dijk terug kan komen. Ik hoop echt dat je niet serieus bent. Het salaris van hem is net zoveel als het salaris van in totaal 8 spelers bij Ajax. (Als het niet meer is)
Al de zoveelste post van jou... dit is nou een toonzetting in negatieve zin en wanneer ik hier geirriteerd op terug reageer en de toon van beide kanten is gezet ga jij weer huilie huilie roepen dat de sfeer hier kut is en mensen persoonlijk worden. Maar jij begint waar ik mijn mening heb gegeven en mij niet 1x tot jou had gericht. Laat dat gezegd en duidelijk zijn!

Je mag verder zien wat je wilt zien en dat mag ik ook.

Tadic is een aanvallende speler en bij Ajax was hij linksvoor en soms werd hij in de spits gezet. Dat laatste is 1x echt goed gegaan en niet tegen de minste tegenstander en daarom werd dat kunstje herhaald maar nooit meer met hetzelfde rendement.

Als linksvoor heb ik als fan van zowel Ajax als Tadic neutraal geconstateerd dat alle aanvallen bij hem grotendeels stukliepen toen de kwaliteit om hem heen minder werd en hij ouder. Hij miste snelheid om er overheen te knallen en of diep te gaan. Het was telkens de bal in de voeten vragen, kont indraaien en hopen op het beste wat steeds minder kwam.

Ik roem zijn beleving en zijn topjaar maar om hem nu te bewieroken als benodigde aankoop vind ik kortzichtig en gebaseerd op een verleden dat is geweest en niet meer terugkomt.

In het hedendaagse voetbal is snelheid en dynamiek de sleutel tot succes. We hebben diepgang nodig en wie dit niet wil zien is ook prima maar kom dan aub niet vertellen dat je verstand van zaken hebt.

Dankjewel voor je reactie.

En natuurlijk was de optie van van Dijk niet serieus, dat je hier zo serieus en negatief op ingaat zegt veel over jou!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2025 door AkaS --
freakie
 freakie - dinsdag 20 mei 2025 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2025 - 22:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Al de zoveelste post van jou... dit is nou een toonzetting in negatieve zin en wanneer ik hier geirriteerd op terug reageer en de toon van beide kanten is gezet ga jij weer huilie huilie roepen dat de sfeer hier kut is en mensen persoonlijk worden. Maar jij begint waar ik mijn mening heb gegeven en mij niet 1x tot jou had gericht. Laat dat gezegd en duidelijk zijn!

Je mag verder zien wat je wilt zien en dat mag ik ook.

Tadic is een aanvallende speler en bij Ajax was hij linksvoor en soms werd hij in de spits gezet. Dat laatste is 1x echt goed gegaan en niet tegen de minste tegenstander en daarom werd dat kunstje herhaald maar nooit meer met hetzelfde rendement.

Als linksvoor heb ik als fan van zowel Ajax als Tadic neutraal geconstateerd dat alle aanvallen bij hem grotendeels stukliepen toen de kwaliteit om hem heen minder werd en hij ouder. Hij miste snelheid om er overheen te knallen en of diep te gaan. Het was telkens de bal in de voeten vragen, kont indraaien en hopen op het beste wat steeds minder kwam.

Ik roem zijn beleving en zijn topjaar maar om hem nu te bewieroken als benodigde aankoop vind ik kortzichtig en gebaseerd op een verleden dat is geweest en niet meer terugkomt.

In het hedendaagse voetbal is snelheid en dynamiek de sleutel tot succes. We hebben diepgang nodig en wie dit niet wil zien is ook prima maar kom dan aub niet vertellen dat je verstand van zaken hebt.

Dankjewel voor je reactie.

En natuurlijk was de optie van van Dijk niet serieus, dat je hier zo serieus en negatief op ingaat zegt veel over jou!
Even, jij reageert nooit op iemand dan ook terug en post gewoon hetzelfde stukje keer op keer. Verder prima dat je het vind natuurlijk. Maar jij start een topic om je punt voor de 6e keer te maken. Dus reageer dan op mensen inplaats van iemand afkraken en dan niks meer te zeggen. Wie zou jij dan halen? Met Ajax verleden, ervaring en kwaliteit? Vertel maar.

Nogmaals, het laatste jaar reageer je helemaal totaal niet inhoudelijk op mij. En zegt dan de zelfde dingen die je al zei. Ik gaf aan dat Tadic in dat jaar met Schreuder ineens hoorde dat alle spelers zelf wel konden bedenken of ze naar het krachthonk moesten. Tadic zag zelf de topsport mentaliteit verdwijnen. Iedereen voorzich en zag alles uit elkaar vallen. Ging tegen zichzelf voetballen omdat Schreuder het ook belangrijker vond dat Bergwijn op links moest staan.

Zo ga je gewoon niet met een clubicoon om. En dan nog, had hij abnormale cijfers dat laatste jaar. Is bij 30 goals (direct) betrokken. Dat kunnen in nederland maar weinig spelers zeggen. Dus dat “slechte” jaar hoef je echt niet op Tadic af te schuiven. Snapte dus ook heel goed dat Tadic er dat jaar helemaal klaar mee was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2025 door freakie --
AkaS
 AkaS - woensdag 21 mei 2025 - 18:44   quote  deeplink  
De waarheid kent vele gezichten Freakie. Je noemt Tadic een icoon en dat kan voor een trainer zowel een zegen zijn als ook een last.

Dat de mentaliteit van Tadic geweldig is ben ik zeker met je eens. Maar daar stopt het, statistieken zijn manipulatief.

We hebben op de vleugels snelheid en diepgang nodig en in de spits een spits. Hopelijk stoppen we met schuiven van spelers om ze maar op te kunnen stellen. Voor iedere positie moet de beste speler opgesteld worden.

Tadic kan nooit de beste spits zijn en zeker niet de beste vleugelspits.
freakie
 freakie - woensdag 21 mei 2025 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 18:44 schreef AkaS het volgende:
De waarheid kent vele gezichten Freakie. Je noemt Tadic een icoon en dat kan voor een trainer zowel een zegen zijn als ook een last.

Dat de mentaliteit van Tadic geweldig is ben ik zeker met je eens. Maar daar stopt het, statistieken zijn manipulatief.

We hebben op de vleugels snelheid en diepgang nodig en in de spits een spits. Hopelijk stoppen we met schuiven van spelers om ze maar op te kunnen stellen. Voor iedere positie moet de beste speler opgesteld worden.

Tadic kan nooit de beste spits zijn en zeker niet de beste vleugelspits.
Dat eerste kan je helemaal niet zeggen. Daar maak je afspraken over en dan ben je als volwassenen prima in staat om je aan die afspraak te houden. Als mijn baas het alleen laat afweten en mijn leidinggevende dan zegt dat we op ons werk allemaal zelf mogen weten. Ga ik ook niet helemaal lekker hoor. Ik zou dan ook iemand zijn die dan op de plek van mijn leidinggevende zou staan en zou zeggen maar dit hebben we NOOOIT zo gedaan, probeer dan alles zoals ik het gewend was vast te houden omdat, dat werkte en dat nieuwe werkt niet(Ervaring).

Dat statistieken anders te lezen kunnen zijn prima. Bij 30 goals betrokken is hij sowieso. En nog veel vaker bij een opzet van een aanval.

Snelheid bij een vleugelspeler is leuk. In het hedendaagse voetbal is snelheid ook wel belangrijk maar trekken spelers altijd naar binnen en ergens houdt het dan ook op. Dus die “enorme” trage speler is Tadic ook niet.

Laten we hopen dat ze hem binnenhalen. Trouwens niet gereageerd op wie ze anders moeten halen? Een oud Ajax speler die wat toevoegt aan Ajax. Anders dan Tadic? Wie zou jij dan binnenhalen?
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 22 mei 2025 - 12:06   quote  deeplink  
Tadic vond ik erg goed. Alleen in zijn laatste jaar Ajax gingen zijn maniertjes toch wel erg op de voorgrond spelen. Daar krijg je dan snel het publiek en de scheids op tegen...
Tadic in de staf opnemen prima, maar niet als speler.
Ga voor een combi van jong en een paar ervaren spelers en maak ruimte voor doorgroei van talenten. De 2 huidige linksbuitens moeten kunnen doorgroeien als ze genoeg spelen en goed worden gecoached.
Trainer? Simonis deed t goed, maar kan ie de druk bij Ajax aan? Is Reiziger al toe aan Ajax of nog ff wachten en meer ervaring laten opdoen...
Graag een coach die Ajax fysiek sterker maakt, technisch vaardiger en vooral voetballend meer en vaker naar voren laat spelen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 mei 2025 - 16:53   quote  deeplink  
Reiziger dan maar of weer een buitenlander namelijk Kjetil Knutsen van FK Bodø-Glimt ??
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 mei 2025 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2025 - 16:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Reiziger dan maar of weer een buitenlander namelijk Kjetil Knutsen van FK Bodø-Glimt ??
Met Michael Reiziger vrees ik dat Ajax een tweede John Heitinga binnenhaalt. Weinig ervaring op hoog niveau. Het lijkt mij niet erg verstandig. Of je moet een wat oudere trainer, gepokt en gemazeld, ernaast zetten. Wil Reiziger dat wel? Is Reiziger streng genoeg als dat nodig mocht zijn? Het lijkt mij een wilde gok en dat zou zomaar verkeerd kunnen uitpakken: daarmee is Ajax niet gediend en Reiziger raakt beschadigd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 mei 2025 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 11:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met Michael Reiziger vrees ik dat Ajax een tweede John Heitinga binnenhaalt. Weinig ervaring op hoog niveau. Het lijkt mij niet erg verstandig. Of je moet een wat oudere trainer, gepokt en gemazeld, ernaast zetten. Wil Reiziger dat wel? Is Reiziger streng genoeg als dat nodig mocht zijn? Het lijkt mij een wilde gok en dat zou zomaar verkeerd kunnen uitpakken: daarmee is Ajax niet gediend en Reiziger raakt beschadigd.
Ik denk dat Reiziger tot nu toe een goede optie is om Farioli op te volgen al wil de KNVB hem niet zo maar laten gaan want ze willen nu ineens verlengen tot 2027.
Hij heeft alle wedstrijden met Jong Oranje gewonnen dus snap ik dit wel.

Toen John Heitinga werd aangesteld als hoofdtrainer van Ajax toen vond men het al vreemd dat Reiziger het niet werd.

Hij was ooit in 2017 een wedstrijd interim-trainer van Ajax, na het eerdere ontslag van Marcel Keizer. Reiziger heeft de clubleiding van Ajax ooit laten weten dat hij zijn loopbaan als hoofdtrainer wou vervolgen. Omdat hij bij de Amsterdamse club na het vertrek van Ten Hag en het ontslag van Schreuder niet in beeld was voor een promotie.

Bogarde ziet in hem de ideale opvolger van Farioli, hij is natuurlijk goed bekend wat er aan talenten rond loopt bij Ajax en bij andere clubs.

Er wordt nu geschreven dat Marcel Keizer heel hoog staat bij Kroes, maar die is al eens hoofdcoach geweest bij Ajax, heeft het toen niet zo best gedaan, moeten ze dit dan riskeren ?

Zelf denk ik dat Reiziger met Dave Vos als assistent coach het best goed zou kunnen doen ge,ien ook het verleden dat hij heeft met Ajax

Ik zou op dit moment in Nederland niemand anders weten die goed genoeg is of die het zou willen doen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 mei 2025 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 13:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat Reiziger tot nu toe een goede optie is om Farioli op te volgen al wil de KNVB hem niet zo maar laten gaan want ze willen nu ineens verlengen tot 2027.
Hij heeft alle wedstrijden met Jong Oranje gewonnen dus snap ik dit wel.

Toen John Heitinga werd aangesteld als hoofdtrainer van Ajax toen vond men het al vreemd dat Reiziger het niet werd.

Hij was ooit in 2017 een wedstrijd interim-trainer van Ajax, na het eerdere ontslag van Marcel Keizer. Reiziger heeft de clubleiding van Ajax ooit laten weten dat hij zijn loopbaan als hoofdtrainer wou vervolgen. Omdat hij bij de Amsterdamse club na het vertrek van Ten Hag en het ontslag van Schreuder niet in beeld was voor een promotie.

Bogarde ziet in hem de ideale opvolger van Farioli, hij is natuurlijk goed bekend wat er aan talenten rond loopt bij Ajax en bij andere clubs.

Er wordt nu geschreven dat Marcel Keizer heel hoog staat bij Kroes, maar die is al eens hoofdcoach geweest bij Ajax, heeft het toen niet zo best gedaan, moeten ze dit dan riskeren ?

Zelf denk ik dat Reiziger met Dave Vos als assistent coach het best goed zou kunnen doen ge,ien ook het verleden dat hij heeft met Ajax

Ik zou op dit moment in Nederland niemand anders weten die goed genoeg is of die het zou willen doen.
Ik heb de wijsheid ook niet in pacht hoor. Jij en anderen zouden misschien best wel eens gelijk kunnen hebben. Ik heb alleen maar het gevaar van en voor een nog wat jonge coach willen benoemen. En uiteraard geeft geen enkele trainer zekerheid tot succes. Het enige waar ik rekening mee houd is beschadiging mocht het met Reiziger niet lukken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 mei 2025 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 16:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb de wijsheid ook niet in pacht hoor. Jij en anderen zouden misschien best wel eens gelijk kunnen hebben. Ik heb alleen maar het gevaar van en voor een nog wat jonge coach willen benoemen. En uiteraard geeft geen enkele trainer zekerheid tot succes. Het enige waar ik rekening mee houd is beschadiging mocht het met Reiziger niet lukken.
Ik al helemaal niet Pietje, het kan zelfs mis gaan met een meer ervaren trainer.

Beschadiging geldt voor iedere trainer die aangesteld wordt door Ajax, red je het wordt je interessant voor andere clubs in Europa, zo niet dan zak je wat weg in eerste instantie, duurt wat langer.

Later bloei je weer wat op omdat je toch maar even trainer bent geweest bij Ajax, ze stellen niet zo maar iemand aan al moet ik zeggen dat de meeste trainers na ten Hag zijn tegen gevallen, had beter gekund

Er is altijd wel interesse voor een trainer die Ajax heeft getraind uit die grote zandbak, die smijten met miljoenen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2025 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 mei 2025 - 22:22   quote  deeplink  
Ik zou best wel eens Ron Jans voor de groep willen zien staan. Niet alleen om wat hij nu bij FC Utrecht herft gepresenteerd. Ook bij FC Twente en PEC Zwolle heeft hij iets moois neergezet. Dominant voetbal zoals wij dat bij Ajax graag willen zien.
freakie
 freakie - zondag 25 mei 2025 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 22:22 schreef Pietje het volgende:
Ik zou best wel eens Ron Jans voor de groep willen zien staan. Niet alleen om wat hij nu bij FC Utrecht herft gepresenteerd. Ook bij FC Twente en PEC Zwolle heeft hij iets moois neergezet. Dominant voetbal zoals wij dat bij Ajax graag willen zien.
Dat klopt zeker.
freakie
 freakie - zondag 25 mei 2025 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik al helemaal niet Pietje, het kan zelfs mis gaan met een meer ervaren trainer.

Beschadiging geldt voor iedere trainer die aangesteld wordt door Ajax, red je het wordt je interessant voor andere clubs in Europa, zo niet dan zak je wat weg in eerste instantie, duurt wat langer.

Later bloei je weer wat op omdat je toch maar even trainer bent geweest bij Ajax, ze stellen niet zo maar iemand aan al moet ik zeggen dat de meeste trainers na ten Hag zijn tegen gevallen, had beter gekund

Er is altijd wel interesse voor een trainer die Ajax heeft getraind uit die grote zandbak, die smijten met miljoenen
Het probleem is dat als je Ajax of welke grote club je ook trainer bent, als jonge en onervaren trainer aanneemt, zo’n trainer beschadigd raakt dat is zeker ook zo bij oudere ervaren trainers. Alleen bij een oudere trainers heb je dat ze ook op andere clubs het wel goed hebben gedaan. Een Ron Jans(ik ben trouwens geen fan), kan falen bij Ajax maar dat doet aan zijn coaching niet zoveel af. Jonge spelers hebben iets meer volgzaamheid naar zo’n trainer ook.

Ik hoop dat ze ergens tussenin belanden want Ron Jans ga je geen team opbouwen en Reiziger of Heitinga lijkt me te riskant met een totaal nieuw elftal(niet alleen voor de trainer maar gewoon iedereen gaat nieuw zijn voor elkaar)
hjf
 hjf - zondag 25 mei 2025 - 14:17   quote  deeplink  
Je gebeden zijn gehoord AkaS. Ten Hag gaat naar Bayer Leverkusen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 mei 2025 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 14:17 schreef hjf het volgende:
Dus mag het topic gewijzigd worden
freakie
 freakie - zondag 25 mei 2025 - 20:57   quote  deeplink  
Denk dat niemand heel serieus wilde of geloofde dat Ten Hag zou komen. Tadic daarentegen is toch wel een ander verhaal. Wil je ervaring, moet je hem halen of Eriksen bijvoorbeeld. Geen oudere speler die Ajax niet kent.
Pietje
 Pietje - zondag 25 mei 2025 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 20:57 schreef freakie het volgende:
Denk dat niemand heel serieus wilde of geloofde dat Ten Hag zou komen. Tadic daarentegen is toch wel een ander verhaal. Wil je ervaring, moet je hem halen of Eriksen bijvoorbeeld. Geen oudere speler die Ajax niet kent.
Wat Tadiç betreft denk ik dat hij door veel mense onderschat wordt. Zijn minpunten worden uitvergroot en zijn pluspunten worden gebagatelliseerd. Jammer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 mei 2025 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 21:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat Tadiç betreft denk ik dat hij door veel mense onderschat wordt. Zijn minpunten worden uitvergroot en zijn pluspunten worden gebagatelliseerd. Jammer.
Heeft scorend vermogen wat vele missen bij het huidige Ajax, en hij was de assistkoning had zelfs de meeste assists in de eredivisie.

Hij is niet de snelste maar heeft dus andere kwaliteiten, als hij het hoofd van Weghorst kan vinden dan levert dit de nodige punten op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 26 mei 2025 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 09:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft scorend vermogen wat vele missen bij het huidige Ajax, en hij was de assistkoning had zelfs de meeste assists in de eredivisie.

Hij is niet de snelste maar heeft dus andere kwaliteiten, als hij het hoofd van Weghorst kan vinden dan levert dit de nodige punten op
Exact dat Jack. Laat Tadic maar komen voor één of twee jaar en dan de technische staf in.

Maar helaas wil Wout Weghorst Ajax verlaten. Er schijnt belangstelling uit Turkije te zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 mei 2025 - 12:28   quote  deeplink  
Nvt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 mei 2025 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 10:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Exact dat Jack. Laat Tadic maar komen voor één of twee jaar en dan de technische staf in.

Maar helaas wil Wout Weghorst Ajax verlaten. Er schijnt belangstelling uit Turkije te zijn.
Ik heb begrepen dat hij zelf niet staat te springen om met zijn gezin naar het buitenland te gaan Pietje. Maar goed wanneer het grote geld om de hoek komt kijken...
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 21:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja als je de statistieken bekijkt van zijn laatste seizoen zijn ze gewoon nog steeds heel en heel erg goed. Alles wat bijstaat is dat hij stond te coachen. Gaf al eerder aan maar als ik een baas hebt die weggaat en de nieuwe werkgever zegt: “Jongens, we gaan het helemaal anders doen, jullie mogen zelf bepalen wat en hoe je je dagen indeelt. Als we het project afhebben elke week”

De helft gaat dan niks doen, andere helft moet zich dan de tyfus werken om het wel af te krijgen. Geen enkele leiding, dus gaat er onderling iemand de leiding willen nemen. Ondertussen ga je degene die de leiding al jaren had op een andere positie neerzetten. Omdat iemand anders misschien wel beter is. Het was totale chaos en gewoon belachelijk hoe Schreuder de topsport mentaliteit heeft neergeknald, alsof ze wel een stapje minder konden doen.

Kudus in de spits, welke idioot dat deed is echt ongelofelijk. Dat team had zoveel beter kunnen presteren met een fatsoenlijke leider en als je als speler dat jaren gekeken heeft naar een goed functionerende club naar een trainer dat maar wat doet. Ja dan raakt iedereen gefrustreerd. Hoevaak ik niet heb geklaagd dat niemand echt over de zijlijn heenliepen met snelheid, om Tadic steun te geven.

Dat seizoen was in mijn ogen slechter dan het seizoen daarop. De spelers die Ajax dat seizoen had en daar hadden de meeste trainers makkelijk kampioen mee geworden. Aanvallend Kudus, Tadic, Conceicao(dat die nooit echt is ingezet), Alvarez, Timber, Hato, Blind, Taylor. Maar echt serieus met dit elftal moet je alles winnen.
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 09:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

100%, met een sterke trainer die de topsport mentaliteit vasthoud, kan het niet anders dan dat Tadic met wat dan ook om zich heen, 300% geeft en woutje weghorst 40 goals laat maken😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 mei 2025 - 14:51   quote  deeplink  
Na Simonis die verlengd heedt bij Go-Ahead heeft ook Reiziger verlengd bij de KNVB.

Het zal lastig worden om een Nederlandse coach te vinden die in wil stappen bij Ajax.

Ben benieuwd wie er nu nog op het lijstje staan
AkaS
 AkaS - maandag 26 mei 2025 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 23:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat eerste kan je helemaal niet zeggen. Daar maak je afspraken over en dan ben je als volwassenen prima in staat om je aan die afspraak te houden. Als mijn baas het alleen laat afweten en mijn leidinggevende dan zegt dat we op ons werk allemaal zelf mogen weten. Ga ik ook niet helemaal lekker hoor. Ik zou dan ook iemand zijn die dan op de plek van mijn leidinggevende zou staan en zou zeggen maar dit hebben we NOOOIT zo gedaan, probeer dan alles zoals ik het gewend was vast te houden omdat, dat werkte en dat nieuwe werkt niet(Ervaring).

Dat statistieken anders te lezen kunnen zijn prima. Bij 30 goals betrokken is hij sowieso. En nog veel vaker bij een opzet van een aanval.

Snelheid bij een vleugelspeler is leuk. In het hedendaagse voetbal is snelheid ook wel belangrijk maar trekken spelers altijd naar binnen en ergens houdt het dan ook op. Dus die “enorme” trage speler is Tadic ook niet.

Laten we hopen dat ze hem binnenhalen. Trouwens niet gereageerd op wie ze anders moeten halen? Een oud Ajax speler die wat toevoegt aan Ajax. Anders dan Tadic? Wie zou jij dan binnenhalen?
Ja Freakie, wat moet ik nog verder discussiëren als jij oprecht van mening bent dat snelheid voor een flankspeler slechts een bonus is omdat ze toch altijd naar binnen trekken.

Ik wil echt niet lullig doen en ik was ook een echte Tadic fan maar in zijn laatste jaar liepen alle aanvallen die over hem gingen dood. Omdat hij het niet belopen kon en zijn enige wapen ook het enige was wat hij nog kon en daarmee erg voorspelbaar werd.

Betrokken zijn bij goals vind ik ook nietszeggend want wanneer ben je dat volgens de gehanteerde statistieken en tegen wie was hij dan betrokken en tegen wie scoorde hij dan?

Nee, ik laat mij niet meeslepen door emotie van een succesvolle periode. Ondanks dat ik fan ben van hem heb ik gezien dat hij het laatste seizoen niet de Tadic was die Ajax vooruit ging helpen.

Als je niet diep gaat of buiten om moet je op zijn minst wel de dreiging hebben om je tegenstander te verrassen.

Maar goed, oneindige discussie. Jij denkt dat hij Ajax wel een toegevoegde waarde gaat brengen als hij komt, ik niet.

Welke trainer pfff ... Ik vind Ron Jans echt een linkse moraalridder die de leuke man acteert als alles meezit maar zodra dit niet zo is heb ik al meerdere keren een kleinzielig mannetje tevoorschijn zien komen.

Los daarvan spelen zijn teams altijd op de aanval en klopt zijn organisatie... Dus zou een aangename verrassing kunnen zijn.
AkaS
 AkaS - maandag 26 mei 2025 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 14:17 schreef hjf het volgende:
Gelukkig. Ook hier zien mensen niet verder dan de sentimenten en vergeten we blijkbaar snel. Gelukkig naar zijn gewenste Duitsland
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 mei 2025 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 15:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Gelukkig. Ook hier zien mensen niet verder dan de sentimenten en vergeten we blijkbaar snel. Gelukkig naar zijn gewenste Duitsland
Verander dit topic maar
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 15:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja Freakie, wat moet ik nog verder discussiëren als jij oprecht van mening bent dat snelheid voor een flankspeler slechts een bonus is omdat ze toch altijd naar binnen trekken.

Ik wil echt niet lullig doen en ik was ook een echte Tadic fan maar in zijn laatste jaar liepen alle aanvallen die over hem gingen dood. Omdat hij het niet belopen kon en zijn enige wapen ook het enige was wat hij nog kon en daarmee erg voorspelbaar werd.

Betrokken zijn bij goals vind ik ook nietszeggend want wanneer ben je dat volgens de gehanteerde statistieken en tegen wie was hij dan betrokken en tegen wie scoorde hij dan?

Nee, ik laat mij niet meeslepen door emotie van een succesvolle periode. Ondanks dat ik fan ben van hem heb ik gezien dat hij het laatste seizoen niet de Tadic was die Ajax vooruit ging helpen.

Als je niet diep gaat of buiten om moet je op zijn minst wel de dreiging hebben om je tegenstander te verrassen.

Maar goed, oneindige discussie. Jij denkt dat hij Ajax wel een toegevoegde waarde gaat brengen als hij komt, ik niet.

Welke trainer pfff ... Ik vind Ron Jans echt een linkse moraalridder die de leuke man acteert als alles meezit maar zodra dit niet zo is heb ik al meerdere keren een kleinzielig mannetje tevoorschijn zien komen.

Los daarvan spelen zijn teams altijd op de aanval en klopt zijn organisatie... Dus zou een aangename verrassing kunnen zijn.
Je blijft maar hamgen in hetzelfde verhaal. Ik vroeg trouwens gewoon aan jou wie jij dan als oud Ajax speler en ervaren speler binnen zou halen? Ajax moet dat sowieso binnenhalen.

Ik heb daarom helemaal die discussie niet met jou gevoerd nadat ik aan jou vroeg wie je dan zou willen zien. Verder discussieer je helemaal niet. Maar start wel een topic. Als jij geen discussie wil, waarom start je dan überhaupt een topic. Als je vind dat jij gelijk hebt en daarvoor een topic moest starten. Ik geloof dat je enige bent die niet vind dat hij moet komen.

Dat is op basis van het jaar onder schreuder. Ik heb daar ook al heel veel over gezegd. Statistieken waren toen geweldig, onder een rampzalige trainer. Dan is het enige dat ik kan zeggen over Tadic, dat hij zelfs in dat jaar enorm goed was.

Ik weet ook wel dat je hier niet op reageert, zoals ik de laatste weken merk roep je gewoon wat. Hoopt of niet op reacties en verstopt jezelf dan weer als iemand met een vraag of reactie komt. Sorry man, maar ik geloof niet dat een topic zo werkt.

Even, betrokken bij goals was in dit geval assists en goals(29). Inderdaad betrokken bij goals is in dat geval nog veeel meer. Bij Tadic ook een van zijn kwaliteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door freakie --
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 19:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door freakie --
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 19:24   quote  deeplink  
-
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 15:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als je je eigen topic leest, was iedereen het er wel over eens dat hij of niet kwam of dat het een hele riskante keuze had geweest. Misschien Topic veranderen inderdaad.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 26 mei 2025 - 21:21   quote  deeplink  
Laat Tadic maar komen hoor! Verder nog graag Eriksen om Taylor te vervangen. Dan heb je ervaring genoeg. Misschien achterin nog Veltman of Teze terughalen. De rest jeugd op laten vullen. Baas, Regeer, Mokio, Bounida, Fitz Jim.
Nu nog n trainer...ik lees de naam van Chivu?
Moet Litmanen ook niet een keer in de staf worden toegevoegd??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 mei 2025 - 21:34   quote  deeplink  
Oeiii....laat het dan Christian Chivu maar worden

Mark van Bommel staat bovenaan shortlist van Ajax voor trainersfunctie'

Willem Leijgraf
Bijgewerkt: 26 mei 2025 20:34 CEST

Een wild gerucht rond de zoektocht van Ajax naar een nieuwe hoofdtrainer is maandagavond opgedoken. Mark van Bommel zou namelijk volgens Eddy Jansen van het Eindhovens Dagblad bovenaan de shortlist van de Amsterdammers staan om Francesco Farioli op te volgen. Van Bommel zat afgelopen seizoen zonder club, na zijn vertrek bij Royal Antwerp.

Van Bommel kan zijn carrière mogelijk voortzetten bij Ajax, als de geruchten kloppen. Eerder werd de oud-international al genoemd bij Feyenoord en later nog bij NEC, waar hij vergevorderde gesprekken zou hebben gevoerd met de clubleiding. Recentelijk dook de naam van Van Bommel nog op in België, waar hij bij Anderlecht aan de slag zou kunnen.

Volgens Jansen is Ajax nu ook uitgekomen bij Van Bommel, die zelfs op poleposition zou staan voor het hoofdtrainerschap in Amsterdam. De komende dagen zal moeten blijken of de geruchten kloppen. Ook Christian Chivu werd maandag in Italië genoemd als kandidaat voor de trainersfunctie bij Ajax.

Michael Reiziger geeft duidelijkheid over 'Ajax-clausule'
In de week na het vertrek van Farioli doken tal van namen al op als kandidaat voor de rol van hoofdtrainer bij Ajax. Erik ten Hag zou zijn gepolst, maar werd maandag gepresenteerd bij Bayer Leverkusen. Dit terwijl ook de KNVB diezelfde de contractverlenging van Michael Reiziger aankondigde. De oud-Ajacied was ook nadrukkelijk in beeld. Daarnaast vielen ook al de namen van Paul Simonis en Marcel Keizer.

freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Oeiii....laat het dan Christian Chivu maar worden

Mark van Bommel staat bovenaan shortlist van Ajax voor trainersfunctie'

Willem Leijgraf
Bijgewerkt: 26 mei 2025 20:34 CEST

Een wild gerucht rond de zoektocht van Ajax naar een nieuwe hoofdtrainer is maandagavond opgedoken. Mark van Bommel zou namelijk volgens Eddy Jansen van het Eindhovens Dagblad bovenaan de shortlist van de Amsterdammers staan om Francesco Farioli op te volgen. Van Bommel zat afgelopen seizoen zonder club, na zijn vertrek bij Royal Antwerp.

Van Bommel kan zijn carrière mogelijk voortzetten bij Ajax, als de geruchten kloppen. Eerder werd de oud-international al genoemd bij Feyenoord en later nog bij NEC, waar hij vergevorderde gesprekken zou hebben gevoerd met de clubleiding. Recentelijk dook de naam van Van Bommel nog op in België, waar hij bij Anderlecht aan de slag zou kunnen.

Volgens Jansen is Ajax nu ook uitgekomen bij Van Bommel, die zelfs op poleposition zou staan voor het hoofdtrainerschap in Amsterdam. De komende dagen zal moeten blijken of de geruchten kloppen. Ook Christian Chivu werd maandag in Italië genoemd als kandidaat voor de trainersfunctie bij Ajax.

Michael Reiziger geeft duidelijkheid over 'Ajax-clausule'
In de week na het vertrek van Farioli doken tal van namen al op als kandidaat voor de rol van hoofdtrainer bij Ajax. Erik ten Hag zou zijn gepolst, maar werd maandag gepresenteerd bij Bayer Leverkusen. Dit terwijl ook de KNVB diezelfde de contractverlenging van Michael Reiziger aankondigde. De oud-Ajacied was ook nadrukkelijk in beeld. Daarnaast vielen ook al de namen van Paul Simonis en Marcel Keizer.
Van Bommel? The what? Ik mag die man echt niet.

Chivu is denk ik een betere optie.
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 21:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Laat Tadic maar komen hoor! Verder nog graag Eriksen om Taylor te vervangen. Dan heb je ervaring genoeg. Misschien achterin nog Veltman of Teze terughalen. De rest jeugd op laten vullen. Baas, Regeer, Mokio, Bounida, Fitz Jim.
Nu nog n trainer...ik lees de naam van Chivu?
Moet Litmanen ook niet een keer in de staf worden toegevoegd??
Kijk he. Eriksen weet ik dan weer niet zo. Ik denk dat Ajax best voor 1 speler geld kan vrijmaken vooral als het een Ajax held is. (Eriksen of Tadic). Op de plek van Eriksen heb je niet zo heel veel. Is ook niet echt een vervanger voor Taylor. Denk meer dat Mokio dat moet gaan doen.

Dus zou denk ik, als het al een keuze is. Tussen of Tadic of Eriksen moeten zijn. En ook pas nadat er een trainer staat.
Pietje
 Pietje - maandag 26 mei 2025 - 23:13   quote  deeplink  
Mark van Bommel??
Alsjeblieft niet. Die kerel is op en top een PSV'er.
Ik mag toch aannemen dat het verlaten 1-april-grap is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 mei 2025 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 23:13 schreef Pietje het volgende:
Mark van Bommel??
Alsjeblieft niet. Die kerel is op en top een PSV'er.
Ik mag toch aannemen dat het verlaten 1-april-grap is.
Mocht hij het wel worden jagen ze hem de JC ArenA uit na 2 wedstrijden verlies achter elkaar
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 mei 2025 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 19:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Je blijft maar hamgen in hetzelfde verhaal. Ik vroeg trouwens gewoon aan jou wie jij dan als oud Ajax speler en ervaren speler binnen zou halen? Ajax moet dat sowieso binnenhalen.

Ik heb daarom helemaal die discussie niet met jou gevoerd nadat ik aan jou vroeg wie je dan zou willen zien. Verder discussieer je helemaal niet. Maar start wel een topic. Als jij geen discussie wil, waarom start je dan überhaupt een topic. Als je vind dat jij gelijk hebt en daarvoor een topic moest starten. Ik geloof dat je enige bent die niet vind dat hij moet komen.

Dat is op basis van het jaar onder schreuder. Ik heb daar ook al heel veel over gezegd. Statistieken waren toen geweldig, onder een rampzalige trainer. Dan is het enige dat ik kan zeggen over Tadic, dat hij zelfs in dat jaar enorm goed was.

Ik weet ook wel dat je hier niet op reageert, zoals ik de laatste weken merk roep je gewoon wat. Hoopt of niet op reacties en verstopt jezelf dan weer als iemand met een vraag of reactie komt. Sorry man, maar ik geloof niet dat een topic zo werkt.

Even, betrokken bij goals was in dit geval assists en goals(29). Inderdaad betrokken bij goals is in dat geval nog veeel meer. Bij Tadic ook een van zijn kwaliteiten.
Kiekeboe
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 mei 2025 - 17:03   quote  deeplink  
Chivu....Doe mij van Bommel maar. Heerlijk om een ervaren etterletter als trainer te hebben. Ook al heeft hij een psv verleden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest voor Heitinga en Keizer....Goede keuze of geen goede keuze?

0.0100228