|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 17:03 schreef AkaS het volgende:Chivu....Doe mij van Bommel maar. Heerlijk om een ervaren etterletter als trainer te hebben. Ook al heeft hij een psv verleden. Hij heeft zeker wel gif in zijn donder, maar denk niet dat hij door veel supporters wordt gedragen. Verliest hij 2x achter elkaar brengen ze hem massaal naar Eindhoven.
Ik zou voor de Deen Knutsen gaan |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Van Bommel is een anti held net als Wouters ooit was en nu ook Weghorst in zekere zin.
Maar dat soort types zijn wel winnaars die onze harten kunnen stelen! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Er zijn berichten, dat Ajax in een vergevorderd stadium is met John Heitinga. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Telegraaf: Ajax zet vol in op duo Heitinga en Keizer voor opvolging Farioli woensdag, 28 mei 2025 (07:53) - VoetbalPrimeur
Ajax overweegt een nieuwe aanpak voor de positie van hoofdtrainer door een duo aan te stellen: John Heitinga en Marcel Keizer. Heitinga (41) wordt daarbij het gezicht van de combinatie, terwijl Keizer (56) als zijn partner zou fungeren. Beide trainers hebben een geschiedenis bij Ajax; Keizer leidde de club al in 2017 na Peter Bosz, en werkte eerder samen met Heitinga als assistent bij Jong Ajax. Volgens De Telegraaf staan zij bovenaan de verlanglijst en zijn bereid terug te keren, wat voor hen tevens een kans op eerherstel betekent. Deze mogelijke samenstelling moet de opvolger worden van Francesco Farioli, hoewel verdere details nog volgen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 - 17:03 schreef AkaS het volgende:Chivu....Doe mij van Bommel maar. Heerlijk om een ervaren etterletter als trainer te hebben. Ook al heeft hij een psv verleden. Gelukkig luisteren ze niet naar jou. Kotsen moet ik van Van Bommel. š |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2025 - 08:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Telegraaf: Ajax zet vol in op duo Heitinga en Keizer voor opvolging Farioli woensdag, 28 mei 2025 (07:53) - VoetbalPrimeur Ajax overweegt een nieuwe aanpak voor de positie van hoofdtrainer door een duo aan te stellen: John Heitinga en Marcel Keizer. Heitinga (41) wordt daarbij het gezicht van de combinatie, terwijl Keizer (56) als zijn partner zou fungeren. Beide trainers hebben een geschiedenis bij Ajax; Keizer leidde de club al in 2017 na Peter Bosz, en werkte eerder samen met Heitinga als assistent bij Jong Ajax. Volgens De Telegraaf staan zij bovenaan de verlanglijst en zijn bereid terug te keren, wat voor hen tevens een kans op eerherstel betekent. Deze mogelijke samenstelling moet de opvolger worden van Francesco Farioli, hoewel verdere details nog volgen. Lijkt mij een goede oplossing. Heitinga is een Ajax held en met de ervaring van Keizer heeft hij in ieder geval degelijke hulp het eerste jaar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik schrik ook wel zonder kiekeboe hoor. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Een duo met de nodige ajax ervaring. en ze vullen elkaar met hun trainerservaring mooi aan. Als dit doorgaat, dan heb ik er wel vertrouwen in! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Leuk hoor een duo, maar ƩƩn van de twee zal toch eindverantwoordelijk zijn. Wel eens gehoord van twee kapiteins op ƩƩn schip? Beide trainers zijn al eens ontslagen bij Ajax, waarvan ik vind dat Marcel Keizer nooit een eerlijke kans heeft gehad. Ik ben reuze benieuwd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2025 - 13:27 schreef Pietje het volgende:Leuk hoor een duo, maar ƩƩn van de twee zal toch eindverantwoordelijk zijn. Wel eens gehoord van twee kapiteins op ƩƩn schip? Beide trainers zijn al eens ontslagen bij Ajax, waarvan ik vind dat Marcel Keizer nooit een eerlijke kans heeft gehad. Ik ben reuze benieuwd. Keizer geen eerlijke kans maar eigenlijk Heitinga ook niet. Laat het ze samen met verantwoordelijkheid bij Heitinga. Maar eens proberen inderdaad. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2025 - 09:57 schreef Obdam4Ajax het volgende:Een duo met de nodige ajax ervaring. en ze vullen elkaar met hun trainerservaring mooi aan. Als dit doorgaat, dan heb ik er wel vertrouwen in! Ik zie het ook zitten. Op diverse sites reageren mensen negatief terwijl ze geen kennis hebben van beide heren. De meesten zien alleen dat ze na een korte periode ontslagen waren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
[
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
* Het ging niet helemaal goed š
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ook van het laatste nieuws... Heitinga en Keizer en dan ook nog Daley Blind willen hahaha echt die Kroes is een echte aanwinst! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2025 - 20:47 schreef freakie het volgende:[..] Keizer geen eerlijke kans maar eigenlijk Heitinga ook niet. Laat het ze samen met verantwoordelijkheid bij Heitinga. Maar eens proberen inderdaad. Dat is zeker waar, freakie. Ook John Heitinga heeft niet echt een eerlijke kans gehad, gezien de selectie waarmee hij destijds werd opgezadeld. Overigens is het akelig stil rond Ajax en zekere transfers. Althans vergeleken met Feyenoord en PSV. Er zal toch echt iets moeten gaan gebeuren als je geloofwaardig de Champions League in wilt gaan. Ik houd mijn hart vast. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2025 - 12:00 schreef AkaS het volgende:[..] Ook van het laatste nieuws... Heitinga en Keizer en dan ook nog Daley Blind willen hahaha echt die Kroes is een echte aanwinst! Gelukkig hoeven ze niet naar jou te luisteren. Tadic en Blind zijn echte Ajax helden, brengen heel veel ervaring. Blind gaat echt niet komen om 40 wedstrijden te spelen. Die komt als begeleiding en ik denk dat, dat het BESTE is wat Ajax kan doen. Als je jeugd wil gaan brengen moeten er ook meerdere spelers zijn die topsport ademen, uitdragen en de groep daar in meenemen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2025 - 13:18 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is zeker waar, freakie. Ook John Heitinga heeft niet echt een eerlijke kans gehad, gezien de selectie waarmee hij destijds werd opgezadeld. Overigens is het akelig stil rond Ajax en zekere transfers. Althans vergeleken met Feyenoord en PSV. Er zal toch echt iets moeten gaan gebeuren als je geloofwaardig de Champions League in wilt gaan. Ik houd mijn hart vast. Ja zeker, maar je kan Heitinga ook niet opzadelen met spelers waar hij eigenlijk niet mee wil spelen, dus als hij komt gaat hij ook een zegje hebben. Ajax moet ook niet al nu gaan kopen om de plek van Taylor op te vullen want je hebt daar al Taylor lopen. Dat vervang je dus pas als hij vertrekt.
Uiteindelijk moet Ajax ook nog vooral heel veel spelers verkopen en kwijtraken. Ajax kan niet nog meer spelers kopen om dan vervolgens Akpom, Forbs enzovoort weer op de bank te hebben zitten voor een godsvermogen. Je hebt als Ajax en al Kroes gewoon niet zo heel veel te doen dan gewoon af te wachten. PSV en Feyenoord hebben trouwens ook niet enorm veel gedaan, meeste dingen zijn ook gewoon geruchten.
Ik denk dat Tadic en Blind wel redelijk zeker zijn. Alleen moet Heitinga dat ook prima vinden. Neem aan van wel. Dan haal je die er waarschijnlijk bij als je spelers gaat kwijt raken. Persoonlijk rond zijn en dan binnenhalen als er wat weggaat. Dat zijn trouwens geen directe aanwinsten hoor. Tadic wel denk ik, maar blind is zo belangrijk voor Baas, Hato(als hij blijft) en ook al het andere wat er staat. Kaplan, Sutalo en zelfs Regeer.
Denk dat we vooral een hoop geduld moeten hebben. PSV en Feyenoord gaan echt nog heel veel spelers verliezen. PSV vooral en die moeten ook weer helemaal opbouwen. Of dat goed gaat moet je ook maar afwachten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Even nog:
PSV haalt een speler in de verdediging voor 4 miljoen, ik maak me echt geen zorgen dat Ajax deze als Heitinga komt, ook zulke spelers kan vinden. En dan heb je Valente die naar Feyenoord gaat samen met Sem is dat voor Feyenoord al bijna alles wat ze kunnen uitgeven deze zomer.
Geloof dat we ons aller Ajax niet zo heel snel moeten willen versterken als je selectie nog zo enorm groot is. Oud jeugd spelers terughalen is denk ik zoals eerder al een gerucht was een goed idee. 3/4 gerichten aankopen van buitenaf. En eventueel sterkere vervanging voor een Taylor.
Ik denk dat Ajax, als het bijvoorbeeld een Forbs of Akpom kan kwijtraken, ze daar dan ook een extra bedrag kunnen uitgeven. En zo geldt dat ook voor het verlaten van bijvoorbeeld Henderson. Denk dat je daar echt veel verbetering kan vinden. Als je het middenveld sterker weet te maken, denk ik dat Ajax gewoon een prima elftal heeft. Mokio met 2 goede andere middenvelders en je bent gewoon heel ver met dit Ajax.
Vooral belangrijk voor waar Heitinga vind dat hij versterkingen nodig zou moeten hebben. Hij zal niet alles krijgen maar een trainer heeft ook inspraak. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Heitinga /Keizer is zo goed als rond! Spelers die ermee gewerkt hebben zijn vol lof over allebei dus dat zit wel goed maar ik vind het beiden geen echte winnaars en prijzenpakkers... Nu gaan kijken naar de selectie en opruimen van het oude zeer dat allemaal terug komt uit de verhuur. Daarna verkopen van een aantal sleutelspelers die weg willen zoals Henderson, Taylor,Hato en dan ervaring binnen halen zoals Tadic, Blind, Eriksen aangevuld met gasten van Jong Ajax en een fatsoenlijke keeper! Heel benieuwd komende maanden. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Heitinga en Keizer, zo goed als zeker... wat mij betreft opnieuw een ongewenste gifbeker.
Van schrik begin ik te rijmen en misschien ook nog te dichten, als ze maar niet hun pijlen op turbo slakken als Tadic en of Blind gaan richten.
Iedere keer denk je dat het niet slechter kan, maar dan komt er de zoveelste goudzoeker in de directie die dan opnieuw een potje maakt ervan.
Ludiek even een rijmpje om mijn ongeloof netjes te uiten en tevens de vraag wanneer en wie rot Kroes naar buiten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Top keuze. Heitinga en Keizer eens een echte kans geven met geweldenaren Blind en Tadic die vooral de eerste, denk ik geen basis is maar vooral zo belangrijk om jeugd en andere nieuwkomers een goed gevoel te geven bij Ajax. Akas die een topic start om vervolgens nooit ergens op in te gaan. Ajax die luistert in iedergeval gelukkig niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 - 18:25 schreef AkaS het volgende:Heitinga en Keizer, zo goed als zeker... wat mij betreft opnieuw een ongewenste gifbeker. Van schrik begin ik te rijmen en misschien ook nog te dichten, als ze maar niet hun pijlen op turbo slakken als Tadic en of Blind gaan richten. Iedere keer denk je dat het niet slechter kan, maar dan komt er de zoveelste goudzoeker in de directie die dan opnieuw een potje maakt ervan. Ludiek even een rijmpje om mijn ongeloof netjes te uiten en tevens de vraag wanneer en wie rot Kroes naar buiten. Ik snap het āgoudzoekerā niet zo. Leg eens uit? Wat doet kroes wat niet logisch is. Ik heb je al meerdere keren gevraagd, welke oud Ajax speler wil jij dan gehaald zien worden? Denk zo de 4/5e keer dat ik dit vraag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 mei 2025 - 12:00 schreef AkaS het volgende:[..] Ook van het laatste nieuws... Heitinga en Keizer en dan ook nog Daley Blind willen hahaha echt die Kroes is een echte aanwinst! AkaS van begin af aan ben je negatief geweest t.a.v. Blind en Tadic (ajacieden vanaf het eerste uur) deze spelers hebben jaren voor onze club gespeeld, hebben grote successen behaald.
Let wel Tadic en Blind halen ze niet voor de basis, de gedachte is dat ze als voorbeeld dienen voor de jeugd, ze van advies te voorzien, ze integreren met de juiste passie. Mocht het nodig zijn komen ze er in zoals Weghorst voor de laatste 20 minuten.
Na het komende seizoen zijn ze ergens in de organisatie mbt de jeugd te vinden
Naast Tadic en Blind zet jij ook Keizer, Heitinga en Kroes in een verkeerd daglicht. Geloof me dat beide heren zijn gegroeid, Keizer wordt zelfs vergeleken met Slot. Heitinga heeft bij Liverpool in het succes bij gedragen, spelers liepen met hem weg.
Nu Kroes. hij heeft in samenspraak Farioli aangesteld, die ons weer terug op de kaart heeft gezet. Waarom zo negatief, terwijl het seizoen nog moet beginnen?
Ik lees niets van wie jij zou aanstellen, welke spelers en trainer zie jij hel liefst komen die haalbaar zijn ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 - 21:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] AkaS van begin af aan ben je negatief geweest t.a.v. Blind en Tadic (ajacieden vanaf het eerste uur) deze spelers hebben jaren voor onze club gespeeld, hebben grote successen behaald. Let wel Tadic en Blind halen ze niet voor de basis, de gedachte is dat ze als voorbeeld dienen voor de jeugd, ze van advies te voorzien, ze integreren met de juiste passie. Mocht het nodig zijn komen ze er in zoals Weghorst voor de laatste 20 minuten. Na het komende seizoen zijn ze ergens in de organisatie mbt de jeugd te vinden Naast Tadic en Blind zet jij ook Keizer, Heitinga en Kroes in een verkeerd daglicht. Geloof me dat beide heren zijn gegroeid, Keizer wordt zelfs vergeleken met Slot. Heitinga heeft bij Liverpool in het succes bij gedragen, spelers liepen met hem weg. Nu Kroes. hij heeft in samenspraak Farioli aangesteld, die ons weer terug op de kaart heeft gezet. Waarom zo negatief, terwijl het seizoen nog moet beginnen? Ik lees niets van wie jij zou aanstellen, welke spelers en trainer zie jij hel liefst komen die haalbaar zijn ? Denk dat Tadic ook best veel gaat spelen hoor. Maar inderdaad alle 2, al helemaal blind, zullen vooral voor de werklust en professionaliteit gehaald worden. Denk dat ze allebei nog heel veel kunnen toevoegen hoor en ik zie dan liever een Blind invallen dan eem Wijndal of andere net niet speler.
Daarnaast, als hij allemaal nieuwe spelers gaat binnenhalen moet eerst ook een groot gedeelte staan dat Ajax wel kent. Met spelers die willen vertrekken. Hou je daar eigenlijk alleen Klaassen en Berghuis over. En dan hoef je van Berghuis geen werklust en professionaliteit te verwachten.
Ik had ook al gevraagd wie hij dan zou willen zien. Als oud Ajax speler die nog iets kan toevoegen. Of welke trainer. Tsja, denk niet dat iemand iets anders had kunnen bedenken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heitinga officieel binnen, opgelucht dat je zo snel een trainer dat Ajax kent weet binnen te halen. Hopelijk gaat hij het laten zien. Steun is alles wat je zoān man kan geven. Is niet makkelijk nu in te stappen. Heitinga held! Dank dat je na dat gedoe met Mislintat en Ajax, je uiteindelijk toch nog kiest om ons Ajax te komen trainen. Getuigt van klasse. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 - 13:22 schreef freakie het volgende:Heitinga officieel binnen, opgelucht dat je zo snel een trainer dat Ajax kent weet binnen te halen. Hopelijk gaat hij het laten zien. Steun is alles wat je zoān man kan geven. Is niet makkelijk nu in te stappen. Heitinga held! Dank dat je na dat gedoe met Mislintat en Ajax, je uiteindelijk toch nog kiest om ons Ajax te komen trainen. Getuigt van klasse. Hij is vanaf klein kulleke ajacied, dan gun je zo iemand toch het beste, en toch zeker je club |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 - 17:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is vanaf klein kulleke ajacied, dan gun je zo iemand toch het beste, en toch zeker je club Nou en dat wil ook wat zeggen hoor. Hij zal zich in het zweet werken om dit tot een succes te maken. Ik geloof zeker dat hij dat kan. Met wat extra echte topsporters ik het team bij hem moet het topsport klimaat bij Ajax echt een boost krijgen.
Ook leuk trouwens wat Tadic zei, en dus eigenlijk een heel erg bewuste keuze van hem geweest allemaal. Zag het echt misgaan en wilde daar geen deel van uitmaken. Heitinga had inderdaad goede cijfers, en het team had er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Dat wil ook wel zeggen dat het weer op de goede weg terug was. Volgens hem dan. Het elftal was wel 10x beter dan toen. Denk dat je wel kan zeggen dat de kwaliteit van dat team 1ste had moeten worden en zeker heel ver had moeten komen europees |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 - 13:22 schreef freakie het volgende:Heitinga officieel binnen, opgelucht dat je zo snel een trainer dat Ajax kent weet binnen te halen. Hopelijk gaat hij het laten zien. Steun is alles wat je zoān man kan geven. Is niet makkelijk nu in te stappen. Heitinga held! Dank dat je na dat gedoe met Mislintat en Ajax, je uiteindelijk toch nog kiest om ons Ajax te komen trainen. Getuigt van klasse. Heel mooi gezegd Freakie!! Helemaal eens.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou dan ben ik het eens met jou!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Vleugje Slotvoetbal...
Wat een onbenullen lopen er rond bij Ajax. Slotvoetbal zeggen te willen spelen en tegelijkertijd inzetten op het terughalen van Tadic en Blind.
Pfff |
|
|
|
|
p111
|
|
|
N
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 12:37 schreef p111 het volgende:Nou ga maar weer is reageren,ivm met zeer belangrijke tijd (transfertijd).Falioli geweldig werk geleverd maar eerlijk zijn met dramatisch voetbal waar iedere Ajacied wel klaar mee was.Nieuw begin met een smalle selectie uiteraard door het financiele plaatje,de oplossing lijkt mij alle zeilen bijzetten om de terug gekeerde verhuurders zo snel mogelijk en evt met verlies te verkopen.Terug halen Tadic en Eriksen zijn allebei van hoger niveau als wat we nu hebben.Dan tevens verkopen Henderson/Gorter/Wijndal/Gaaei/Pasveer/vd Boomen/Rijkhof/ samen met de verhuurders .Graag Aalders terug halen van Twente dat is een super talent met Mokio/FritzJim/Regeer/Bouwman/Bounida/Konadu/Steur/Klaasen/Baas/Caplan/Sutalo/dan heb je een jonge selectie met wat oude ervaren krachten als Berghuis/Tadic/Eriksen daar zie ik een goed elftal staan,ook in de breedte.Maar helaas ben ik minder positief over de beide trainers die ze hebben gecontracteerd.Persoonlijk had ik liever Jans of Pastoor gezien dat vind ik beide trainers met een goede uitstraling en een goed inzicht en ervaring.Uiteraard ga ik er even van uit dat Hato/Tylor/Brobbey waarschijnlijk verkocht worden. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 - 21:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] AkaS van begin af aan ben je negatief geweest t.a.v. Blind en Tadic (ajacieden vanaf het eerste uur) deze spelers hebben jaren voor onze club gespeeld, hebben grote successen behaald. Let wel Tadic en Blind halen ze niet voor de basis, de gedachte is dat ze als voorbeeld dienen voor de jeugd, ze van advies te voorzien, ze integreren met de juiste passie. Mocht het nodig zijn komen ze er in zoals Weghorst voor de laatste 20 minuten. Na het komende seizoen zijn ze ergens in de organisatie mbt de jeugd te vinden Naast Tadic en Blind zet jij ook Keizer, Heitinga en Kroes in een verkeerd daglicht. Geloof me dat beide heren zijn gegroeid, Keizer wordt zelfs vergeleken met Slot. Heitinga heeft bij Liverpool in het succes bij gedragen, spelers liepen met hem weg. Nu Kroes. hij heeft in samenspraak Farioli aangesteld, die ons weer terug op de kaart heeft gezet. Waarom zo negatief, terwijl het seizoen nog moet beginnen? Ik lees niets van wie jij zou aanstellen, welke spelers en trainer zie jij hel liefst komen die haalbaar zijn ? Ik lees het pas net goed. Maar who gives a fuck dat Tadic en Blind Ajacieden zijn van het eerste uur!
Topsport is keihard en er moet gepresenteerd worden.
Veel succes als je straks met Blind als linksachter Tadic als linksvoor een belangrijke wedstrijd moet spelen.
In de top is er geen plek voor sentimentele shit! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:59 schreef AkaS het volgende:[..] Ik lees het pas net goed. Maar who gives a fuck dat Tadic en Blind Ajacieden zijn van het eerste uur! Topsport is keihard en er moet gepresenteerd worden. Veel succes als je straks met Blind als linksachter Tadic als linksvoor een belangrijke wedstrijd moet spelen. In de top is er geen plek voor sentimentele shit! Je reageert ook gewoon niet op vragen he. Zo vermoeiend. Jij maar zeiken en dan beetje zelfde teksten opnoemen. Soort speelplaat ben je.
Ze zullen ook niet komen omdat ze nog jaren iets moeten betekenen. Ze moeten spelers vooral op weg helpen en een topsport mentaliteit waarborgen. Deze mannen die jij opnoemt en waar het over gaat. Zitten elke dag nog keihard in de sportschool en doen er alles aan om zo fit mogelijk te zijn. Iedereen moet daar in mee.
Onder schreuder hebben ze dit idee laten vallen, nu moet dat idee weer terug. Daar zijn Tadic en Blind 100% voorbeelden van. En Tadic doet dat door als hij er moet staan altijd nog belangrijk te zijn. En Blind doet dat door zijn ervaring. Beide bieden ze heel veel voor de jeugd. Blind is uitgekotst door ons, ging ineens goed spelen en is echt een schoolvoorbeeld van iemand die elke dag iets beter wilde worden.
Als je het over voetbal hebt en een verdediger die altijd voetballende oplossingen heeft. Is dat ook Blind. Denk juist wel goed, speel je tegen Pec, NEC, Telstar of welke club die je in principe moet kunnen hebben. Kan je beter Blind er ook bij hebben, die heeft wel een goede pass.
Maar wie wil je anders dan zien komen? Met ervaring? Met een Ajax verleden? Met werklust? Roep maar hoor. Wij willen ook wel kunnen schieten op jou ideeen. Jij komt maar met gezeik en geen enkele input. Jij start een topic en bent er maar weinig bij betrokken en anders doe jij een solo berichtje waar je eigenlijk weer niks zegt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:59 schreef AkaS het volgende:[..] Ik lees het pas net goed. Maar who gives a fuck dat Tadic en Blind Ajacieden zijn van het eerste uur! Topsport is keihard en er moet gepresenteerd worden. Veel succes als je straks met Blind als linksachter Tadic als linksvoor een belangrijke wedstrijd moet spelen. In de top is er geen plek voor sentimentele shit! Deze reactie has ik voorspeld, je valt constant in herhaling.
Toch maar weer even kort, enkele ervaren spelers heb je hard nodig in een team waarvan de meesten jong en onervaren zijn wil je langer overleven in de Champions Leaque.
Een goed voorbeeld is Forbs deze jonge man komt weer terug naar Ajax nadat hij was verhuurd. Ze lichten de koop niet ondanks dat deze buitenspeler super snel is waar jij het masr over heeft.
Tadic heeft die snelheid niet meer, maar heeft een assist waar menige buitenspeler jaloers op is, hij heeft een fluwelen traptechniek waardoor een spits ze maar in hoeft te tikken of af te ronden met het hoofd. Nu en dat mist Forbs, hij is meer een blind paard.
Ik zie ook liever een jeugdspeler, een groot talent die later veel geld opbrengt Het lijkt wel of ze daar in geen risico willen lopen.
Of de jeugdspelers die ze in huis hebben zijn nog niet zo ver om ze al in te passen... Er zit in ieder geval een gedachte achter
Maar goed jammer dat je niet reageert op onze vraag wie je dan wel wil zien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Goedemorgen, Tadic heeft een goede assist, maar dan moet hij wel de ruimte hebben om deze te geven. Hij was en is zeer voorspelbaar door zijn gebrek aan snelheid en daarom redelijk makkelijk te verdedigen waardoor hij de ruimte niet krijgt voor zijn assist.
Maar ik zie het graag fout en dat rijmt op Wout die ik graag zie blijven ook al is hij geen Ajacied van het eerste uur.
Hij vecht, sleurt, verdedigt mee, kaatst en scoort.
Ik hoor heel weinig waardering voor deze dappere strijder van het huidige uur! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik zou zeggen alle ballen op de jeugd en dan bouwen aan een topteam dat over 3 jaar weer domineert met mooi dynamisch aanvallend voetbal. Snelle verdedigers zodat ruimte in de rug geen probleem is en snelheid voorin waardoor je verrassend kunt zijn in je aanvalsspel met spelers die diepgang hebben, binnendoor kunnen maar ook snelheid hebben om buitenom te gaan.
Wordt een geduldig proces. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Oja en met goudzoeker bedoel ik Kroes |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 06:46 schreef AkaS het volgende:Goedemorgen, Tadic heeft een goede assist, maar dan moet hij wel de ruimte hebben om deze te geven. Hij was en is zeer voorspelbaar door zijn gebrek aan snelheid en daarom redelijk makkelijk te verdedigen waardoor hij de ruimte niet krijgt voor zijn assist. Maar ik zie het graag fout en dat rijmt op Wout die ik graag zie blijven ook al is hij geen Ajacied van het eerste uur. Hij vecht, sleurt, verdedigt mee, kaatst en scoort. Ik hoor heel weinig waardering voor deze dappere strijder van het huidige uur! Tadic speelde jarenlang bij Serviƫ op 10, deed het geweldig op die positie. Op die positie hoef je niet snel te zijn maar eerder creatief
Misschien dat Heitinga hem daar ook gaat posteren, zou ik wel hopen want we hebben al 2 linksbuiten spelers, met name Godts en Edvardsen
Dus niet getreurd komt goed |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 06:46 schreef AkaS het volgende:Goedemorgen, Tadic heeft een goede assist, maar dan moet hij wel de ruimte hebben om deze te geven. Hij was en is zeer voorspelbaar door zijn gebrek aan snelheid en daarom redelijk makkelijk te verdedigen waardoor hij de ruimte niet krijgt voor zijn assist. Maar ik zie het graag fout en dat rijmt op Wout die ik graag zie blijven ook al is hij geen Ajacied van het eerste uur. Hij vecht, sleurt, verdedigt mee, kaatst en scoort. Ik hoor heel weinig waardering voor deze dappere strijder van het huidige uur! Wout wil waarschijnlijk weg, anders kan je hem best meetellen als ervaren speler. Daarom zoek je naar andere spelers. Dat Tadic makkelijk te verdedigen is, is natuurlijk totale onzin. Als hij zoveel assists en goals maakt. Nog steeds, gaat hij dat prima nog een keer kunnen doen. Niet meer de top van de top maar prima tegen 80/90% van de eredivisie.
Je hebt trouwens ook andere manieren he, Tadic was meester om op zijn positie even het spel op te houden en andere spelers zo konden aansluiten. Dat deed hij vanaf het begin al. Je bent brobbey zo(gelukkig en waarschijnlijk) kwijt. Dus ga je een spits kopen. Dan kan je in dit geval iedereen kopen want Tadic kan de rol van aanspeelpunt zijn, ook veel minder gevaarlijk en veel makkelijker om de bal op de zijkanten kwijt te kunnen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 06:52 schreef AkaS het volgende:Ik zou zeggen alle ballen op de jeugd en dan bouwen aan een topteam dat over 3 jaar weer domineert met mooi dynamisch aanvallend voetbal. Snelle verdedigers zodat ruimte in de rug geen probleem is en snelheid voorin waardoor je verrassend kunt zijn in je aanvalsspel met spelers die diepgang hebben, binnendoor kunnen maar ook snelheid hebben om buitenom te gaan. Wordt een geduldig proces. Je kan niet āallesā op de jeugd doen. Dat gaat bij geen enkel team, je moet al ervaren spelers hebben die ook als het even niet loopt, laten zien dat als dat het geval is, je je kop niet moet laten hangen. Dat je elke wedstrijd een 7 moet scoren en niet eerst een 8/9 en dan een keer een 4. Jeugd is daar heel erg vatbaar voor omdat ze nog veel andere dingen doen dan alleen met hun voetballen bezig zijn.
Je hebt daar Tadic en Blind samen met Klaassen gewoon voor nodig. Ajax heeft een paar spelers nodig waarvan ze weten dat ze nooit opgeven, 100% helden van Ajax zijn. Sentiment helpt hier trouwens ook bij. Hoe Godts en Baas(Meer spelers) op zullen kijken tegen Blind en Tadic, dat helpt in alles met je start voor het volgend seizoen.
Als ze snelheid missen prima. Techniek van deze mannen is nooit weg. Tadic zijn aannames, assists en zijn shot is niet weg(overal is dat voor elke speler een voorbeeld) en bij Blind is het zijn inzicht en passes. Ook ontzettend belangrijk bij de jeugd en spelers die er eventueel nog bijkomen.
Helemaal eens als je jeugd willen inpassen. Dan moeten daar ook wel spelers omheen staan die niet wispelturig zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 10:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tadic speelde jarenlang bij Serviƫ op 10, deed het geweldig op die positie. Op die positie hoef je niet snel te zijn maar eerder creatief Misschien dat Heitinga hem daar ook gaat posteren, zou ik wel hopen want we hebben al 2 linksbuiten spelers, met name Godts en Edvardsen Dus niet getreurd komt goed Je hebt hem alleen al nodig om inderdaad ergens neer te zetten als dat moet en vooral voor zijn professionaliteit. Maar helemaal eens. |
|
|
|