|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juni 2025 - 11:09 schreef freakie het volgende:[..] Dat ze moeten komen omdat ze Ajacied van het eerste uur zijn is juist NIET wat er gezegd wordt. Dus je leest totaal niet, de rest van je bericht slaat dus nergens op. Nee je reageert niet inhoudelijk of je reageert niet op iemands bericht. Je blijft de zelfde onzin vertellen, maar daar gaat het dus helemaal niet om. Ik en andere hier zeggen dat hun ervaring en hun werkhouding voor zo’n jonge groep gewoon enorm belangrijk is. Dat het oud Ajax spelers zijn helpt hierbij omdat ze niet hoeven “wennen”. Ook hebben we het nooit over “basis”. Als het goed is hebben we het hier allemaal over wissel/toekomstige trainers en spelen als ze nodig zijn. Jij blijft maar hetzelfde aangeven, gaat nooit in op deze punten. Geeft nooit andere opties voor de eventuele Tadic/Blind. Je negeert het. Prima. Dat is inderdaad niet inhoudelijk, je bent constant hetzelfde aan het reageren en reageert niet op een ander. Je bent je eigen verhaal constant aan het brengen. Een inhoudelijke reactie zou zijn dat je op Huntelaar reageert wie je dan wel wil zien. Of op mij en dan ingaat op wat ik zeg. Niet dan weer gaat hetzelfde gaat roepen en zielige reacties gaat plaatsen. Mijn ervaring in het leven zegt dat al roepen 1000 mensen iets, dan hoeft dat nog steeds geen waarheid te zijn.
Blind is geen leider, was nooit een leider en zal het ook nooit worden.
Tadic is dat wel maar ik zie geen toegevoegde waarde in hem, kan toch. En jij mag dit zien en nog 100 anderen ook. Ik ken ook genoeg mensen die het met mij eens zijn, dus wat wil je nu zeggen eigenlijk?
En als het aan mij lag had Heitinga ook geen trainer van Ajax geworden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2025 door AkaS -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juni 2025 - 13:23 schreef AkaS het volgende:[..] Mijn ervaring in het leven zegt dat al roepen 1000 mensen iets, dan hoeft dat nog steeds geen waarheid te zijn. Blind is geen leider, was nooit een leider en zal het ook nooit worden. Tadic is dat wel maar ik zie geen toegevoegde waarde in hem, kan toch. En jij mag dit zien en nog 100 anderen ook. Ik ken ook genoeg mensen die het met mij eens zijn, dus wat wil je nu zeggen eigenlijk? En als het aan mij lag had Heitinga ook geen trainer van Ajax geworden! Ja jij mag vanalles vinden, het probleem is dat jij nooit volledig reageert. Je negeert de vraag die iedereen hier stelt. En jij bent degene die dit topic start. Zeuren is makkelijk. Wie zou jij dan willen zien? Er moet ervaring komen. Weghorst wil weg, Klaassen is 2 keer minder kwa speler dan Blind en Tadic zijn. Dus wat en wie zou jij dan willen zien? Ook als je kijkt naar een trainer?
Je reageert niet op iemands bericht, je brengt elke keer je eigen verhaal. Reageer dan op iemand anders. Niet het gedoe met snelheid te kort. Dat kennen we. Tadic geen toegevoegde waarde zeg je, nou dat kan maar de reden waarom ze hem binnenhalen is zijn ervaring en leiderschap vooral buiten het veld. Je wil iemand hebben die het niveau begrijpt. Dat is Tadic, dan kan je verder zoeken, maar wie wil je dan?
Ergens zie ik aan je bericht dat je helemaal niet objectief reageert en dat je Tadic gewoon niet wil, dat is ook prima. Maar objectief is Tadic een speler boven het imago en niveau die ze kunnen halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juni 2025 - 13:23 schreef AkaS het volgende:[..] Mijn ervaring in het leven zegt dat al roepen 1000 mensen iets, dan hoeft dat nog steeds geen waarheid te zijn. Blind is geen leider, was nooit een leider en zal het ook nooit worden. Tadic is dat wel maar ik zie geen toegevoegde waarde in hem, kan toch. En jij mag dit zien en nog 100 anderen ook. Ik ken ook genoeg mensen die het met mij eens zijn, dus wat wil je nu zeggen eigenlijk? En als het aan mij lag had Heitinga ook geen trainer van Ajax geworden! Blind is in wat geen leider? Spelers kijken tegen hem op, zijn passes en visie is ongekend. Hij is een leider, op het veld ook. Geen captain, dat is heel iets anders. Een leider is iemand die de groep bij zich neemt(verdediging) en er voor zorgt dat spelers zich naast hem prettig voelen. Als het goed is heeft hij dat alle jaren geweldig gedaan, behalve onder Schreuder. Maar ja voor je dat opbrengt, daar mocht alles. Geen organisatie en hoop frustratie. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juni 2025 - 18:15 schreef freakie het volgende:[..] Blind is in wat geen leider? Spelers kijken tegen hem op, zijn passes en visie is ongekend. Hij is een leider, op het veld ook. Geen captain, dat is heel iets anders. Een leider is iemand die de groep bij zich neemt(verdediging) en er voor zorgt dat spelers zich naast hem prettig voelen. Als het goed is heeft hij dat alle jaren geweldig gedaan, behalve onder Schreuder. Maar ja voor je dat opbrengt, daar mocht alles. Geen organisatie en hoop frustratie. Jij hebt echt niet opgelet toen hij bij Ajax speelde in de periode dat het minder was. Hij zakte juist weg ipv dat hij het team bij de hand pakte. Toen hier ietswat kritiek op kwam werd ook heel duidelijk gezegd dat hij geen leider is. Dus dat, sterker nog volgens zei hij dat ook over zichzelf |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juni 2025 - 18:07 schreef AkaS het volgende:[..] Jij hebt echt niet opgelet toen hij bij Ajax speelde in de periode dat het minder was. Hij zakte juist weg ipv dat hij het team bij de hand pakte. Toen hier ietswat kritiek op kwam werd ook heel duidelijk gezegd dat hij geen leider is. Dus dat, sterker nog volgens zei hij dat ook over zichzelf Nee en dat is waarom met jou een discussie hebben is zo ongelofelijk moeilijk. Je leest maar de helft.
Tadic en Blind werden door schreuder gezien als moeilijk. Het team werd gezegd dat niemand echt iets hoefde te doen. Naar de gym gaan mochten spelers zelf weten. Verantwoordelijkheden moesten onderling maar uitgezocht worden.
Uiteindelijk is Blind schandelijk weggejaagd. Tadic heeft toen ook gedacht zo snel mogelijk weg te moeten omdat een topsporter niet alleen wil zijn. Een speler zoals Blind en Tadic hadden een voorbeeld moeten zijn. Alleen Schreuder wilde deze niet omdat hij dacht dat het team wel zelf kon oplossen.
Dit zijn trouwens geen kletspraat. Dit is iets wat is gezegd in die tijd. Je kan toch dan niet nog even spelers aan de hand nemen en het oplossen? Als er geen groepsgevoel samen met de trainer bij komt kijken. Jij snapt dat toch ook wel?
Als mijn werkgever zegt: hey, vanaf nu mogen jullie zelf bepalen of je nog komt werken of niet. We moeten wel elke week een verslag hebben. Ik betaal je gewoon. Jullie kunnen het wel zelf bedenken toch? Dan drukken 6 hun snor, 2 doen alsof ze veel doen. En 1tje voelt zich dan zo opgejaagd dat ze het dan maar allemaal zelf doet en allemaal fout natuurlijk.
Je kan Blind en Tadic niet op het laatste jaar afschrijven. Tadic kan je dan zeggen dat zijn cijfers trouwens gewoon nog heel goed zijn en toen ook goed waren. Ondanks een dramatisch seizoen. Girona wil Blind helemaal niet laten gaan, hij is daar enorm geliefd. Dat zegt dan ook dat hij daar gewoon belangrijk is. En dan zouden wij zo’n speler niet willen? In de situatie van Ajax kan je toch helemaal niks willen.
Nogmaals, jij hebt zelf ook geen idee wie je er bij zou willen. Dan kan je toch niet zomaar iets gaan afschieten. Je negeert het gewoon. Je bent niet objectief, je bent vooral negatief over objectief enorm goede spelers die Ajax vooral ij ervaring maar ook met voetbal 100% beter maken. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Dus als ik niet weet wie erbij moet komen, mag ik geen mening hebben over wie ik niet wil???
Hahaha, in welk boek kan ik deze logica terugvinden?.
Je blijft maar miepen over dat ik niet lees en niet inhoudelijk reageer, maar volgens mij moet je dan eerst even bij jezelf beginnen!
Allereerst wil jij spelers erbij halen obv rendement uit het verleden met het hierbij horende sentiment.
Ik vind dit geen goed idee en om dit te onderbouwen heb ik gekeken naar deze beide heren en heb hier denk ik een eerlijke conclusie getrokken vanuit het beeld dat ik op mijn netvlies heb staan.
Blind is ervaren, maar geen leider. Wil hij ook helemaal niet zijn volgens eigen zeggen en zal hij nooit worden.
Als je toch voor hem kiest zal je zowel de verdediging als het blok ervoor op het middenveld op hem of beter gezegd op zijn gebrek moeten afstemmen, te weten zijn ontzettende traagheid. Er zijn heel weinig spelers op topniveau die hem er niet uitprinten en dat is niet handig voor een verdediger binnen een team dat speelt met de nodige ruimte in de rug!
Tadic, geweldige professional heeft de laatste anderhalf jaar heel erg geworsteld met zijn positie als linksvoor omdat hij de snelheid niet meer had om in de diepte aangespeeld te worden, hij niet de snelheid heeft om buitenom te gaan en daarom alleen nog maar de bal in de voeten wilde hebben en dan iedere keer de bal vasthield en zijn kont richting goal draaide in afwachting van een medespeler die hem kwam helpen voor een combinatie. Helemaal prima maar er is verder geen variatie in zijn spel en dus werd hij enorm voorspelbaar om te verdedigen en liep het bijna iedere keer vast bij hem in de aanval.
Dat is wat ik heb gezien en waar ik me enorm aan heb gestoord vooral omdat hij telkens mocht blijven staan ondanks dat hij meer een obstakel vormde in de aanval dan dat hij iets bracht.
Laten we hem gewoon eren om de speler die hij ooit was! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 14:09 schreef AkaS het volgende:Dus als ik niet weet wie erbij moet komen, mag ik geen mening hebben over wie ik niet wil??? Hahaha, in welk boek kan ik deze logica terugvinden?. Je blijft maar miepen over dat ik niet lees en niet inhoudelijk reageer, maar volgens mij moet je dan eerst even bij jezelf beginnen! Allereerst wil jij spelers erbij halen obv rendement uit het verleden met het hierbij horende sentiment. Ik vind dit geen goed idee en om dit te onderbouwen heb ik gekeken naar deze beide heren en heb hier denk ik een eerlijke conclusie getrokken vanuit het beeld dat ik op mijn netvlies heb staan. Blind is ervaren, maar geen leider. Wil hij ook helemaal niet zijn volgens eigen zeggen en zal hij nooit worden. Als je toch voor hem kiest zal je zowel de verdediging als het blok ervoor op het middenveld op hem of beter gezegd op zijn gebrek moeten afstemmen, te weten zijn ontzettende traagheid. Er zijn heel weinig spelers op topniveau die hem er niet uitprinten en dat is niet handig voor een verdediger binnen een team dat speelt met de nodige ruimte in de rug! Tadic, geweldige professional heeft de laatste anderhalf jaar heel erg geworsteld met zijn positie als linksvoor omdat hij de snelheid niet meer had om in de diepte aangespeeld te worden, hij niet de snelheid heeft om buitenom te gaan en daarom alleen nog maar de bal in de voeten wilde hebben en dan iedere keer de bal vasthield en zijn kont richting goal draaide in afwachting van een medespeler die hem kwam helpen voor een combinatie. Helemaal prima maar er is verder geen variatie in zijn spel en dus werd hij enorm voorspelbaar om te verdedigen en liep het bijna iedere keer vast bij hem in de aanval. Dat is wat ik heb gezien en waar ik me enorm aan heb gestoord vooral omdat hij telkens mocht blijven staan ondanks dat hij meer een obstakel vormde in de aanval dan dat hij iets bracht. Laten we hem gewoon eren om de speler die hij ooit was! Hahahahahahahhahahahahahhahaha
Blind is waar hij nu is enorm geliefd. Kijk jij voetbal? Kijk fifa spelen en alleen snelle spelers halen heeft niks met professioneel voetbal te maken. Kan je wel miepen over snelheid elke keer, maar er zijn genoeg spelers die niet enorme snelle spelers zijn/waren die gewoon nog erg goed waren/zijn. Blind zou bij Ajax zeker een leider zijn. En dan over snelheid van Blind, dit is alleen onder Schreuder een probleem geweest. Als niemand je rugdekking geeft en je als trainer alles laat gebeuren is het moeilijk verdedigen
Dat GEZEUR over tadic zijn jaartje onder schreuder. Je bent nog te dom om te poepen. Elke keer dat ene jaar terug halen en zelf zeggen dat hij het verleden niet wil terug halen. Weet je waar ik me aan kan storen? Een incompetente trainer die alles maar toelaat. En dan niet Tadic LINKS zet maar omdat het moest, Bergwijn en Tadic gaat wisselen als het even goed uitkwam. Vertrouwen en idee is dan toch wel weg he.
Laatste eindelijk eens, laten we ze binnenhalen om te laten zien aan de jeugd hoe ze zouden moeten leven voor de sport en niet moeten gaan klooien. Laten we kwaliteit binnen halen! Tadic en Blind zijn hartstikke welkom ook om die reden. Het feit dat Tadic de nummer 10 van nederland niet voorbij zou kunnen rennen is natuurlijk echt BELACHELIJK😂😂😂
Vraagje, hoe zie jij leiderschap dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Nou als Blind zo geliefd is zou ik daar lekker blijven als ik hem was.
Verder denk ik dat jij maar lekker moet denken wat je wilt, dat doe ik namelijk ook.
En of een van beide heren gaat komen zien we vanzelf wel. Jij hoopt erop, ik hoop van niet.
Time will tell. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2025 - 10:34 schreef AkaS het volgende:Nou als Blind zo geliefd is zou ik daar lekker blijven als ik hem was. Verder denk ik dat jij maar lekker moet denken wat je wilt, dat doe ik namelijk ook. En of een van beide heren gaat komen zien we vanzelf wel. Jij hoopt erop, ik hoop van niet. Time will tell. Is wel grappig, bij Girona word hij geprezen om zijn ervaring en het vermogen om situaties in te schatten. Je hebt niks gezien van beide spelers en zegt tegen ons dat we niet het verleden moeten nemen. Dan ga je het over het heden hebben en zijn beide enorm belangrijk geweest voor Fenerbahce en Girona.
Als je ervaring wil, ga je toch geen wildvreemde speler halen als je deze 2 spelers hebt die overal belangrijk kunnen zijn. En dan is tegen Go Ahead spelen toch echt niet zo belangrijk dat je daar types moet hebben staan die alles op snelheid doen.
Trouwens? Weer geen idee? Wat is leiderschap volgens jou dan? Weer geen reactie. Weer dingen negeren.
Je bent niet voor Tadic en Blind. Je hebt ze als ik jou berichten zo lees nooit willen zien. Je bent neerbuigend naar zulke topsporters. En hebt zelf geen flauw benul wat ze dit seizoen allemaal hebben gedaan. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
De enige naar wie ik neerbuigend ben is naar jou wanneer je berichten post zoals de laatste hierboven waarin je mij beticht van onwaarheden.
Tadic WAS geweldig, WAS!
Blind heeft bepaalde kwaliteiten die afhankelijk van de overige selectie van toegevoegde waarde kan zijn maar dan moet het team,middenveld en rest van de verdediging in dienst van zijn kwaliteiten en vooral zijn tekortkomingen gaan spelen. Doe je dat niet of heb je hier de spelers niet voor dan hebben zijn kwaliteiten geen voedingsbodem en ga je hinder ondervinden van zijn tekortkomingen.
Daarbij heeft hij zelf eens gezegd zichzelf niet als een leider te zien of te willen zien.
Maar jij mag dit allemaal anders zien, helemaal prima wat mij betreft.
Alleen hoop ik niet dat ze komen en zie ik liever spelers komen.
Denk je niet dat hiermee alles is gezegd?
Reiziger maakt overigens nog geen al te sterke indruk met zijn tactieken...Hopelijk gaat Heitinga dat beter doen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2025 - 13:21 schreef AkaS het volgende:De enige naar wie ik neerbuigend ben is naar jou wanneer je berichten post zoals de laatste hierboven waarin je mij beticht van onwaarheden. Tadic WAS geweldig, WAS! Blind heeft bepaalde kwaliteiten die afhankelijk van de overige selectie van toegevoegde waarde kan zijn maar dan moet het team,middenveld en rest van de verdediging in dienst van zijn kwaliteiten en vooral zijn tekortkomingen gaan spelen. Doe je dat niet of heb je hier de spelers niet voor dan hebben zijn kwaliteiten geen voedingsbodem en ga je hinder ondervinden van zijn tekortkomingen. Daarbij heeft hij zelf eens gezegd zichzelf niet als een leider te zien of te willen zien. Maar jij mag dit allemaal anders zien, helemaal prima wat mij betreft. Alleen hoop ik niet dat ze komen en zie ik liever spelers komen. Denk je niet dat hiermee alles is gezegd? Reiziger maakt overigens nog geen al te sterke indruk met zijn tactieken...Hopelijk gaat Heitinga dat beter doen! Je spreekt over Blind alsof hij een pannekoek is en staat er in spanje heel erg goed op. Dan kan hij ook prima tegen Sparta Rotterdam en Groningen spelen. Tadic is altijd goed geweest en is nog steeds als hij voor Ajax zou voetballen een van de beste. Op basis van nu. Daar kan je in cijfers niks op zeggen.
Nu kom jij weer met het verleden. Want hij was blahblahblah. Nee laat jij nou degene zijn het verleden te pakken en dat heel negatief te benaderen en ik nou juist Tadic en Blind op dit moment volgen.
Ik vraag jou nogmaals, wat vind jij een leider dan? Je bent een meester in vragen ontwijken en daardoor is er gewoon geen discussie te voeren. Daar is een forum voor. Jij wil “spelers” jij komt niet met andere ideeen en gaat vervolgens alle vragen ontwijken. Als je ze namelijk beantwoord val je zelf door de mand want je roept maar wat.
Dus nogmaals, welke spelers, wat is een leider? Ik ga nu gewoon elk bericht hiermee beginnen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat jij telkens van mijn mening maakt, hoe je dit telkens verdraaid tot iets wat ik niet zeg, maakt jou een pannenkoek!
Blind is fantastisch in de opbouw maar aangezien Ajax het liefste dominant voetbal speelt met veel ruimte in de rug zal je zijn enorme gebrek aan snelheid moeten compenseren zodat je aleen positioneel laat dekken en laat opbouwen. Hiervoor moet je wel de spelers in je selectie hebben die dit kunnen. Zowel in de rest van de verdediging als in de linie ervoor op het middenveld.
Positief gezegd had Blind een wereldtopper geweest als hij snelheidhad gehad, maar dat heeft hij niet.
En iedereen heeft zijn voorkeur, ik dus ook. Ik zou Blind niet halen.
Zo duidelijk voor je!
En hetzelfde geldt voor Tadic.
Als vleugelspeler wil ik een type Godts, iemand met snelheid waar een tegenstander rekening mee moet houden en die variatie heeft in zijn spel omdat hij in de diepte aangespeeld kan worden maar ook dribbelend naar binnen kan komen!
En in de spits heb ik liever Weghorst of Brobbey!
Dus zou ik hem ook niet halen.
Voor mij is deze discussie tussen jou en mij hierover uitgekauwd en klaar nu. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 11:19 schreef AkaS het volgende:Wat jij telkens van mijn mening maakt, hoe je dit telkens verdraaid tot iets wat ik niet zeg, maakt jou een pannenkoek! Blind is fantastisch in de opbouw maar aangezien Ajax het liefste dominant voetbal speelt met veel ruimte in de rug zal je zijn enorme gebrek aan snelheid moeten compenseren zodat je aleen positioneel laat dekken en laat opbouwen. Hiervoor moet je wel de spelers in je selectie hebben die dit kunnen. Zowel in de rest van de verdediging als in de linie ervoor op het middenveld. Positief gezegd had Blind een wereldtopper geweest als hij snelheidhad gehad, maar dat heeft hij niet. En iedereen heeft zijn voorkeur, ik dus ook. Ik zou Blind niet halen. Zo duidelijk voor je! En hetzelfde geldt voor Tadic. Als vleugelspeler wil ik een type Godts, iemand met snelheid waar een tegenstander rekening mee moet houden en die variatie heeft in zijn spel omdat hij in de diepte aangespeeld kan worden maar ook dribbelend naar binnen kan komen! En in de spits heb ik liever Weghorst of Brobbey! Dus zou ik hem ook niet halen. Voor mij is deze discussie tussen jou en mij hierover uitgekauwd en klaar nu. Ja die snelheid heb je echt nodig als je tegen Groningen staat.
Je hebt helemaal geen discussie. Je roept constant dezelfde onzin, op dezelfde manier met dezelfde punten. Zonder op vragen in te gaan. Alweer geen antwoord he! Zie je? Alweer negeer je ze omdat je weet dat je uit je nek kletst en geen idee hebt.
Een leider is iemand die de groep kan sturen of een leider is iemand waar je tegenop kan kijken. Leiders heb je in verschillende vormen, niet alleen in: “follow the leader” Aan Blind heb je zeker een leider, deze man doet ALLES om in topvorm te blijven. Om spelers te motiveren. Heeft trouwens ook gewoon de Ligt enigszins beter gemaakt door hem vertrouwen te geven. Zo’n speler is ook een leider. Zonder op de voorgrond te hoeven gillen.
Dat je alweer vragen negeert is heerlijk. Je zet jezelf zo voorschut.
Godts prima speler, heeft dit seizoen niks gedaan.. moet begeleiding hebben in alles wat hij wil zijn. Tadic is iemand met geweldige aannames, techniek en met enorme ervaring. Godts, juist Godts heeft daar wat aan. Maar het is denk ik voor iedereen duidelijk, niet dat je objectief bent maar vooral heel negatief over spelers die duidelijk waarde brengen in dit Ajax. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 15:42 schreef freakie het volgende:[..] Ja die snelheid heb je echt nodig als je tegen Groningen staat. Je hebt helemaal geen discussie. Je roept constant dezelfde onzin, op dezelfde manier met dezelfde punten. Zonder op vragen in te gaan. Alweer geen antwoord he! Zie je? Alweer negeer je ze omdat je weet dat je uit je nek kletst en geen idee hebt. Een leider is iemand die de groep kan sturen of een leider is iemand waar je tegenop kan kijken. Leiders heb je in verschillende vormen, niet alleen in: “follow the leader” Aan Blind heb je zeker een leider, deze man doet ALLES om in topvorm te blijven. Om spelers te motiveren. Heeft trouwens ook gewoon de Ligt enigszins beter gemaakt door hem vertrouwen te geven. Zo’n speler is ook een leider. Zonder op de voorgrond te hoeven gillen. Dat je alweer vragen negeert is heerlijk. Je zet jezelf zo voorschut. Godts prima speler, heeft dit seizoen niks gedaan.. moet begeleiding hebben in alles wat hij wil zijn. Tadic is iemand met geweldige aannames, techniek en met enorme ervaring. Godts, juist Godts heeft daar wat aan. Maar het is denk ik voor iedereen duidelijk, niet dat je objectief bent maar vooral heel negatief over spelers die duidelijk waarde brengen in dit Ajax. Hahahaha je begrijpt er echt niets van he.
Nog 1x dan...
Het gaat niet om snelheid tegen Groningen, meneer de voetbalkenner. Het gaat erom dat je investeert in een speler die je team als geheel beter maakt en je buitenspelers haalt die variatie op de mat leggen waardoor ze minder voorspelbaar zijn en dus moeilijker te verdedigen zijn en je als team sterker wordt. Gevarieerder en dynamischer.
Bedankt voor je visie op Leiderschap. Ik zie die rol niet voor Blind. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 15:42 schreef freakie het volgende:[..] Ja die snelheid heb je echt nodig als je tegen Groningen staat. Je hebt helemaal geen discussie. Je roept constant dezelfde onzin, op dezelfde manier met dezelfde punten. Zonder op vragen in te gaan. Alweer geen antwoord he! Zie je? Alweer negeer je ze omdat je weet dat je uit je nek kletst en geen idee hebt. Een leider is iemand die de groep kan sturen of een leider is iemand waar je tegenop kan kijken. Leiders heb je in verschillende vormen, niet alleen in: “follow the leader” Aan Blind heb je zeker een leider, deze man doet ALLES om in topvorm te blijven. Om spelers te motiveren. Heeft trouwens ook gewoon de Ligt enigszins beter gemaakt door hem vertrouwen te geven. Zo’n speler is ook een leider. Zonder op de voorgrond te hoeven gillen. Dat je alweer vragen negeert is heerlijk. Je zet jezelf zo voorschut. Godts prima speler, heeft dit seizoen niks gedaan.. moet begeleiding hebben in alles wat hij wil zijn. Tadic is iemand met geweldige aannames, techniek en met enorme ervaring. Godts, juist Godts heeft daar wat aan. Maar het is denk ik voor iedereen duidelijk, niet dat je objectief bent maar vooral heel negatief over spelers die duidelijk waarde brengen in dit Ajax. Beste Akas Kijk even naar Tadic zijn gemiddelde bij Fenerbache Doelpunten en assisten.Dan Godt zijn doelpunten en assisten,daar kan Godt nog veel van leren,en uiteraard gaat de leeftijd spreken maar voor de eredivisie is hij zeker nog een aanwinst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2025 door p111 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 11:13 schreef AkaS het volgende:[..] Hahahaha je begrijpt er echt niets van he. Nog 1x dan... Het gaat niet om snelheid tegen Groningen, meneer de voetbalkenner. Het gaat erom dat je investeert in een speler die je team als geheel beter maakt en je buitenspelers haalt die variatie op de mat leggen waardoor ze minder voorspelbaar zijn en dus moeilijker te verdedigen zijn en je als team sterker wordt. Gevarieerder en dynamischer. Bedankt voor je visie op Leiderschap. Ik zie die rol niet voor Blind. Maar daar wordt iedereen toch beter van? Iemand met ervaring? Dus eindelijk met elkaar eens.
Klopt, lekker veel variatie en dan met Godts blijven spelen, super voor de statistieken. Heeft vorig seizoen alleen maar staan kloten. Maar jo, variatie😂 Godts, zeker een talent maar is echt 200% minder dan Tadic nu is. Als je goals wil, haal je Tadic. Als je ervaring wil ook.
Maar ja mijn “visie” is leiderschap in pure vorm. Dan kan jij mijn uitleg afschieten maar het maakt jou eigenlijk nog dommer in deze discussie. Je weet als je dit wel gaat benoemen dat ik daar dan op kan zeggen dat Blind daar juist onder valt. Maar inplaats daarvan sla je dit over en blijft jou oneindige zelfde tekst schrijven. De helft van de mensen negeren en morgen zeg je weer hetzelfde of iets persoonlijks omdat je gewoon niet kan discussiëren. Vind het eigenlijk wel erg voor je, je hebt echt de capaciteit niet om een normale discussie te hebben.
En dan nog wat, het ging ook helemaal niet om al die wedstrijden. Hij heeft enorm veel ervaring en kent Ajax enorm goed. Zij zijn beide een steunpilaar, als ze zouden komen. Buiten het veld, en eventueel ook binnen. Daar ging het om.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 11:13 schreef AkaS het volgende:[..] Hahahaha je begrijpt er echt niets van he. Nog 1x dan... Het gaat niet om snelheid tegen Groningen, meneer de voetbalkenner. Het gaat erom dat je investeert in een speler die je team als geheel beter maakt en je buitenspelers haalt die variatie op de mat leggen waardoor ze minder voorspelbaar zijn en dus moeilijker te verdedigen zijn en je als team sterker wordt. Gevarieerder en dynamischer. Bedankt voor je visie op Leiderschap. Ik zie die rol niet voor Blind. Maar daar wordt iedereen toch beter van? Iemand met ervaring? Dus eindelijk met elkaar eens.
Klopt, lekker veel variatie en dan met Godts blijven spelen, super voor de statistieken. Heeft vorig seizoen alleen maar staan kloten. Maar jo, variatie😂 Godts, zeker een talent maar is echt 200% minder dan Tadic nu is. Als je goals wil, haal je Tadic. Als je ervaring wil ook.
Maar ja mijn “visie” is leiderschap in pure vorm. Dan kan jij mijn uitleg afschieten maar het maakt jou eigenlijk nog dommer in deze discussie. Je weet als je dit wel gaat benoemen dat ik daar dan op kan zeggen dat Blind daar juist onder valt. Maar inplaats daarvan sla je dit over en blijft jou oneindige zelfde tekst schrijven. De helft van de mensen negeren en morgen zeg je weer hetzelfde of iets persoonlijks omdat je gewoon niet kan discussiëren. Vind het eigenlijk wel erg voor je, je hebt echt de capaciteit niet om een normale discussie te hebben. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 16:55 schreef p111 het volgende:[..] Beste Akas Kijk even naar Tadic zijn gemiddelde bij Fenerbache Doelpunten en assisten.Dan Godt zijn doelpunten en assisten,daar kan Godt nog veel van leren,en uiteraard gaat de leeftijd spreken maar voor de eredivisie is hij zeker nog een aanwinst. Dit is al 100x aangegeven. Hij zou ook niet komen voor alleen die goals maar ook voor ervaring en als iemand die een bekend gezicht is bij Ajax. Hij is op en top topsporter. En loopt met zijn techniek nog alle buitenspelers voorbij. Ja je moet daar zeker rekening mee houden als je hem binnenhaalt je Hato of iemand anders constant over Tadic heen laat lopen.
Alleen Akas is dan heel goed in niet reageren, of het negeren van punten die mensen hebben. En gaat dan gewoon door op iets anders. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Gelukkig is iedereen binnen Ajax overtuigd dat Blind en Tadic aangetrokken moeten worden... Of toch niet?
Zoals ik al zei, het is mijn mening en de jouwe is de jouwe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 22:42 schreef AkaS het volgende:Gelukkig is iedereen binnen Ajax overtuigd dat Blind en Tadic aangetrokken moeten worden... Of toch niet? Zoals ik al zei, het is mijn mening en de jouwe is de jouwe Grotendeels is iedereen het er mee eens ja. Probleem is dat een deel bij Ajax in de commissie moeilijk doet omdat er spelers op de salaris staan bij Ajax die weg moeten en dat Tadic of Blind binnenhalen met de halve spelers zoals Forbs, Henderson, Wijndal, Akpom, Van de Boomen, Tahirovic en zo zijn er nog wel een paar, totaal onverantwoord is. Eerst zulke spelers kwijt.
Berichten die geplaatst worden slaan uiteraard helemaal nergens op, we zouden 30 spelers hebben gekocht. Dat kan Ajax helemaal niet. Dus krijg je achteraf dat Ajax alleen een navraag deed.
Mijn mening is zeker die van mij. Leuke is dat daar een forum voor is. Discussies en meningen. En dat je dan ingaat op iemands anders bericht en dan verder discussieert. Het lijkt er op alsof je nog 15/16 bent. Ik meen het serieus, is ook geen ramp. Maar je ontwijken, niet reageren op andere punten omdat je anders misschien zou moeten “toegeven” is best typisch. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Dat heb ik andersom bij jou ook, denk soms echt met een kind te maken te hebben!
Maar goed, ook kinderen hebben een mening. En ze denken altijd alles beter te weten. Ik geef mijn mening, jij doet net alsof je een plekkie in de bestuurskamer heb.
De twijfel over Blind en Tadic lijkt mij niet zozeer financieel van aard want deze spelers zijn financieel onafhankelijk en lijken mij wel bereid om in te leveren. Als ik kijk wie er tegen zijn verwacht ik eerder een gerede twijfel of deze spelers nog wel toegevoegde waarde hebben op het veld.. Maar dat is koffiedik kijken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2025 - 18:56 schreef AkaS het volgende:Dat heb ik andersom bij jou ook, denk soms echt met een kind te maken te hebben! Maar goed, ook kinderen hebben een mening. En ze denken altijd alles beter te weten. Ik geef mijn mening, jij doet net alsof je een plekkie in de bestuurskamer heb. De twijfel over Blind en Tadic lijkt mij niet zozeer financieel van aard want deze spelers zijn financieel onafhankelijk en lijken mij wel bereid om in te leveren. Als ik kijk wie er tegen zijn verwacht ik eerder een gerede twijfel of deze spelers nog wel toegevoegde waarde hebben op het veld.. Maar dat is koffiedik kijken. Wat in te leveren? Op wat baseer je dat? Maar ja iets toevoegen inplaats van Wijndal of Fitz is niet zo heel moeilijk. Blind en Tadic is puur en alleen salaris en ruimte in de selectie. Net als dat andere spelers niet zomaar komen. Ajax moet gewoon van allerlei spelers kwijt raken. En omdat er geen transferwaarde zit in Tadic or Blind. Zijn die aankopen gewoon niet te doen. Ja dat is bestuurlijk zo, dat weet jij toch ook? Is toch niet zo moeilijk te bedenken? Als je een speler koopt haal je waarde binnen. Die waarde bepaald dan ook of het bestuur het eens is met een aankoop.
Moro als hij dan komt, is een enorm bedrag, maar kan het bestuur laten doorgaan omdat hij potentie heeft en een hoge waarde en zijn leeftijd maakt hem een “investering” maar dat wist je wel toch?
Ach, ben een kind van mijn moeder inderdaad. Maar hoe jij bewust allerlei vragen ontwijkt is echt typisch. Het is echt kinderlijk. Je kan ook gewoon wel reageren en dan iemand gelijk geven. Is echt niet moeilijk, maar jij ontwijkt “moeilijke” vragen en gaat dan doen alsof een discussie heel moeilijk is.😂 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Is dit een strijd tussen Akas en Freakie,allebei proberen je eigen mening op te dringen aan elkaar ? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 14:10 schreef p111 het volgende:Is dit een strijd tussen Akas en Freakie,allebei proberen je eigen mening op te dringen aan elkaar ? Ik vrees van wel... 😜 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Ik weet het wel zeker Pietje. Het duel Freakie - AkaS. Wie wint? Ik denk geen van beide, want je kunt als individu een andere kijk hebben op zaken. En dat mag wat mij betreft. En als je het niet met elkaar dan eens bent is er maar 1 oplossing: stop de discussie, respecteer elkaars mening en ga verder met je leven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 12:34 schreef hjf het volgende:[..] Ik weet het wel zeker Pietje. Het duel Freakie - AkaS. Wie wint? Ik denk geen van beide, want je kunt als individu een andere kijk hebben op zaken. En dat mag wat mij betreft. En als je het niet met elkaar dan eens bent is er maar 1 oplossing: stop de discussie, respecteer elkaars mening en ga verder met je leven. Zullen wij er een gok-site op zetten hjf? 😂😜 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja zou je moeten doen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 14:10 schreef p111 het volgende:Is dit een strijd tussen Akas en Freakie,allebei proberen je eigen mening op te dringen aan elkaar ? Gaat mij ook trouwens niet zozeer dat de een wel graag Tadic of Blind ziet en de andere niet. De reden is voor mij een beetje vaag. Mag hoor maar als het goed is discussieer je op een forum en dat is bij mij vooral ver te zoeken bij Akas. Geen reactie op vragen en dan gaat een discussie ook snel een andere kant op. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 12:34 schreef hjf het volgende:[..] Ik weet het wel zeker Pietje. Het duel Freakie - AkaS. Wie wint? Ik denk geen van beide, want je kunt als individu een andere kijk hebben op zaken. En dat mag wat mij betreft. En als je het niet met elkaar dan eens bent is er maar 1 oplossing: stop de discussie, respecteer elkaars mening en ga verder met je leven. Helemaal mee eens en dat zeg ik ook meerdere malen, het is mijn mening, jij mag de jouwe hebben. Dus mijn mening opdringen zie ik niet zo. Wel heb ik mijn mening gebaseerd op wat ik heb waargenomen en blijf er daarom bij.
In het verleden heb ik idd weleens mijn mening willen opdringen maar in deze moet je toch echt niet bij mij zijn.
En persoonlijk worden met iemands moeder erin betrekken vind ik helemaal not done !!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2025 - 14:41 schreef AkaS het volgende:[..] Helemaal mee eens en dat zeg ik ook meerdere malen, het is mijn mening, jij mag de jouwe hebben. Dus mijn mening opdringen zie ik niet zo. Wel heb ik mijn mening gebaseerd op wat ik heb waargenomen en blijf er daarom bij. In het verleden heb ik idd weleens mijn mening willen opdringen maar in deze moet je toch echt niet bij mij zijn. En persoonlijk worden met iemands moeder erin betrekken vind ik helemaal not done !!! Vind het persoonlijk doen sowieso helemaal niet kunnen. Heb je zelf ook wel een handje van. Is de eerste keer dat ik jou pak en gelijk moet je miepen. Heel zielig ben je. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2025 - 16:16 schreef freakie het volgende:[..] Vind het persoonlijk doen sowieso helemaal niet kunnen. Heb je zelf ook wel een handje van. Is de eerste keer dat ik jou pak en gelijk moet je miepen. Heel zielig ben je. Hey jankmuil, ben je weer bezig?? |
|
|
|
|
|