BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaden Slory topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 mei 2025 - 14:36   quote  deeplink  
''Het is de bedoeling in de voorbereiding aan te sluiten bij Feyenoord''

IMG-9995.webp

Jaden Slory is vorige week tijdens het Kampioensdiner van de Keuken Kampioen Divisie verkozen tot Beste Talent van het seizoen 2024/2025. De twintigjarige aanvaller van FC Dordrecht nam het Gouden Kampioensschild in ontvangst uit handen van bondscoach Ronald Koeman.

De Feyenoord-huurling kijkt met tevredenheid terug op zijn verhuurperiode aan FC Dordrecht. In gesprek met Voetbal International zegt Slory: ''Ik was er aan toe. Ik moest tegen mannen gaan spelen. Dat kun je in de KKD prima, het is fysiek aanpoten. Het was wennen, maar dit was de stap die ik moest maken. Dat Boel van Feyenoord naar Dordrecht vertrok, hielp. We werkten al samen, het maakte de aanpassing makkelijker.''

Slory speelde dit seizoen opnieuw onder Melvin Boel, met wie hij al samenwerkte in de jeugdopleiding van Feyenoord. Zijn ontwikkeling bij de Schapenkoppen bleef niet onopgemerkt. Naast de individuele prijs maakt Slory met Dordrecht nog kans op promotie naar de Eredivisie. In de halve finale van de play-offs wacht woensdagavond een duel met Willem II.

Eerst promotie, dan Feyenoord
De toekomst van Slory ligt na dit seizoen mogelijk weer in De Kuip. De talentvolle aanvaller heeft bij de Rotterdammers nog een contract tot medio 2027. ''Het is de bedoeling in de voorbereiding aan te sluiten bij Feyenoord, maar dat is voor na de play-offs. Feyenoord is een droom, maar eerst is Eredivisie met Dordrecht de droom.''

Slory is verheugd dat hij nadrukkelijk gevolgd wordt door Robin van Persie. Dat vertelt de rechtsbuiten in gesprek met VoetbalPrimeur. Hoewel er nog geen direct contact is geweest met de hoofdtrainer, maakt Slory zich daar geen zorgen over. ''Het is mooi om te horen dat hij mij in de gaten houdt. Ik heb nog niet met hem gesproken.''

https://youtu.be/RTwIoJX30KQ?si=5Xhej2QYXgmPJUmj

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2025 door RenatoBos --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 mei 2025 - 14:48   quote  deeplink  
Welkom!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2025 - 15:10   quote  deeplink  
Eerst zien.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 mei 2025 - 15:30   quote  deeplink  
Er zal zeker nog iets op die positie gaan bijkomen maar want met alleen Moussa is dat momenteel erg magertjes bezet..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 mei 2025 - 16:19   quote  deeplink  
Deze moet je et bij hebben, laten invallen als t maar kan.

Wedstrijden genoeg eerste seizoenshelft.

Goed genoeg, blijven, anders weg.

Stop huur en verhuur onzin!

Alleen in uitzonderlijke gevallen.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 21 mei 2025 - 16:24   quote  deeplink  
Bij Dordrecht vooral verdedigend zwak, daar maak ik mij zorgen om. Voetballen kan hij wel, daarbij pakt hij ook regelmatig zijn assist/doelpuntje mee.
Zoals Stylzz al aangeeft, eerst zien.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 mei 2025 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 16:24 schreef Frobin1974 het volgende:
Bij Dordrecht vooral verdedigend zwak, daar maak ik mij zorgen om. Voetballen kan hij wel, daarbij pakt hij ook regelmatig zijn assist/doelpuntje mee.
Zoals Stylzz al aangeeft, eerst zien.
Des te meer redenen hem erbij te houden.

Zien of hij dat in zich heeft.

Leren ze niet bij derde rangs clubjes hoor.

Vinden ze alles geweldig...
tomson
 tomson - woensdag 21 mei 2025 - 16:42   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd. Mooie dingen van hem gezien maar
inderdaad ook afgewisseld met periodes waar z'n inbreng minimaal was.
Hopen dat hoger niveau op de training en wedstrijden hem ook op een hoger plan kunnen brengen.
Dan hebben we er allemaal een hoop plezier van..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 mei 2025 - 21:10   quote  deeplink  
Als je de lijn van basis en mix ervaring/jeugd erachter wenst is de rechtsbuitenpositie in deze dubbel ingevuld.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 mei 2025 - 13:15   quote  deeplink  
Slory voelt zich klaar voor Feyenoord: ''Ik denk dat ik het niveau aankan''

IMG-0180.webp

FC Dordrecht is er zaterdagavond niet in geslaagd om de finale van de promotieplay-offs te bereiken. Na een vroege 2-0 achterstand tegen Willem II vocht de ploeg zich knap terug, maar verloor uiteindelijk na strafschoppen. Daarmee blijft de club ook komend seizoen actief in de Keuken Kampioen Divisie. Voor Jaden Slory, die dit seizoen werd verhuurd door Feyenoord, zit het avontuur in Dordrecht er nu op.

De twintigjarige buitenspeler blikte na afloop terug op de teleurstelling. ''Het was stil in de kleedkamer, iedereen was gebroken omdat we zo dichtbij waren'', vertelde hij aan Voetbal International. ''Het ging snel, we wisten dat ze zouden komen met het publiek erachter. Daarna hebben we strijdlust laten zien en zijn we goed teruggekomen in de wedstrijd. Uiteindelijk heeft de gelukkigste ploeg gewonnen.''

Slory beleefde een sterk seizoen bij Dordrecht met twaalf doelpunten en tien assists. Hij kijkt dan ook positief terug op zijn verhuurperiode. ''Ik heb hier heel veel geleerd. Ik ben de club super dankbaar. Ik wilde het goed afsluiten en ga een deze dagen zitten over mijn toekomst. Ik speel tegen volwassen spelers met veel ervaring. Dan worden extra kwaliteiten van je gevraagd.''

De aanvaller erkende dat hij tijd nodig had om te wennen aan het seniorenniveau. "Toen ik tegen FC Volendam speelde, stond ik tegenover mannen in het veld waar ik vroeger op televisie naar keek", vertelde hij aan ELFVoetbal. "Dat was ook een van mijn minste wedstrijden van het seizoen. Wellicht had ik te veel ontzag. Maar zoiets went. Ik ben normaal erg nuchter."

Terugkeer naar De Kuip
Slory keert komende zomer terug bij Feyenoord en hoopt een plek te veroveren in de selectie van trainer Robin van Persie. ''Ik ben blij dat ik me dit seizoen heb laten verhuren'', aldus Slory. ''Ik ben wel enkele keren bij Feyenoord geweest, zoals in de Champions League tegen AC Milan. Een paar vrienden van me spelen nu in het eerste elftal. Die avond was natuurlijk fantastisch in alle opzichten.''

Nu is het zaak om te genieten van zijn vakantie, want daarna hoopt Slory de concurrentiestrijd aan te gaan met de buitenspelers van Feyenoord. ''Ja, ik denk wel dat ik het niveau aankan, maar ik denk dat ik het nog steeds wel moet laten zien. Het verschil tussen hier en Feyenoord is natuurlijk nog wel groot. We zullen in de voorbereiding kijken hoe dat zal gaan. Bij Feyenoord begint alles weer op nul en moet ik laten zien hoe goed ik ben.''
kenny
 kenny - zondag 25 mei 2025 - 13:29   quote  deeplink  
jaartje eredivisie verhuur zou goed zijn voor hem
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 25 mei 2025 - 16:21   quote  deeplink  
20 jaar inmiddels.

Gewoon bij de selectie halen, zullen genoeg invalmomenten komen, kan ie ook wennen aan de vereisten van Feyenoord één.

En dan zie je veel eerder of iemand geschikt is, ook op t mentale vlak.
MMM
 MMM - zondag 25 mei 2025 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 13:29 schreef kenny het volgende:
jaartje eredivisie verhuur zou goed zijn voor hem
Eens.

Nog geen Feyenoord 1 materiaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door MMM --
tomson
 tomson - zondag 25 mei 2025 - 17:31   quote  deeplink  
Wat er afgelopen seizoen op het tweede (derde?) plan zat was volgens mij stukken minder dan deze jongen. En hij kan ook prima vanaf links,ook een plus.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 mei 2025 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 16:21 schreef Cruzcontrol het volgende:
20 jaar inmiddels.

Gewoon bij de selectie halen, zullen genoeg invalmomenten komen, kan ie ook wennen aan de vereisten van Feyenoord één.

En dan zie je veel eerder of iemand geschikt is, ook op t mentale vlak.
Precies, verhuur heeft door de bak genomen niets tot weinig opgeleverd.
Laat ie eerst maar een jaar zien of hij het vereiste niveau kan aantikken.
Tevens goede mentale test.
van geil
 van geil - zondag 25 mei 2025 - 17:37   quote  deeplink  
Stoppen met huur en verhuur als beleid.
Moet een incident zijn.
MMM
 MMM - zondag 25 mei 2025 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 17:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Precies, verhuur heeft door de bak genomen niets tot weinig opgeleverd.
Laat ie eerst maar een jaar zien of hij het vereiste niveau kan aantikken.
Tevens goede mentale test.
Dat is wel heel kort door de bocht. Als je waardeloze spelers verhuurd kan je er ook niks van verwachten nee.

Verhuur Sauer mooiste voorbeeld. Als je goed genoeg ben, presteer je.

Zoals Sebaoui en ‘t Zand presteerden bij Dordrecht maar een niveautje hoger door de mand vielen.

Slory verhuren aan een Eredivisie club zou ideaal zijn.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 mei 2025 - 17:39   quote  deeplink  
Trouwens prima pingels van beide zijdes
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 mei 2025 - 17:48   quote  deeplink  
Twintig moet je klaar zijn wel vind ik.
Geen basis maar zeker als vaste invaller.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 mei 2025 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 17:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht. Als je waardeloze spelers verhuurd kan je er ook niks van verwachten nee.

Zoals Sebaoui en ‘t Zand presteerden bij Dordrecht maar een niveautje hoger door de mand vielen.

Sauer en verhuur vond ik te snel, vorig jaar.
Moet je nu nog maar zien of hij het niveau bij Feyenoord aan kan.
Ook hij speelde in een ander systeem, andere spelers.

Nee had meer gegroeid bij Feyenoord zelf.
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 mei 2025 - 19:04   quote  deeplink  
20 is tegenwoordig te oud om als talent nog verhuurd te worden.
ar
 ar - zondag 25 mei 2025 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 19:04 schreef MightyAce het volgende:
20 is tegenwoordig te oud om als talent nog verhuurd te worden.
Agree.
Gewoon erbij halen nu .
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 25 mei 2025 - 20:15   quote  deeplink  
20 jaar moet je ofwel inmiddels selectie speler zijn, ofwel niet goed genoeg.

Stop met eeuwige verhuur.
van geil
 van geil - zondag 25 mei 2025 - 20:22   quote  deeplink  
Eens
bijft007
 bijft007 - zondag 25 mei 2025 - 20:31   quote  deeplink  
Ik vind de grens altijd 21-22, mede door de verhuur regels extra reden,,en dan in heel uitzonderlijk geval moet het om een speler gaan waar heel directie nog in ziet zitten om er mee verder te gaan.

Vanuit trainers als laatbloeier gezien of 1 die gewoon nog body nodig heeft etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 mei 2025 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 17:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens maar het zou dan alleen om meer werklust gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door Leon FR1908 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 mei 2025 - 11:21   quote  deeplink  
Slory dan weer verhuren en weer een clown van Brighton terughuren.

Te bizar voor woorden.
VVout
 VVout - maandag 26 mei 2025 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 11:21 schreef Cruzcontrol het volgende:
Slory dan weer verhuren en weer een clown van Brighton terughuren.

Te bizar voor woorden.
Snap ik ook niet hoor, met zijn leeftijd ben je klaar voor Feyenoord of anders beter laten. Met de afgelopen selectie had hij zeker een goede optie geweest als invaller. Wie weet hoe ver hij dan uitgroeit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 mei 2025 - 09:16   quote  deeplink  
https://www.rijnmond.nl/nieuws/2017497/trainer-van-fc-dordrecht-vindt-slory-toe-aan-de-eredivisie-maar-nog-niet-bij-feyenoord

Vind dit wel een goede mening en daarom ook niet al bij Feyenoord stallen.
Op deze leeftijd word je alleen beter van spelen, spelen en spelen.
Niet bank warmhouden en max 20 minuten invallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door Stylzz --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 27 mei 2025 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:
https://www.rijnmond.nl/nieuws/2017497/trainer-van-fc-dordrecht-vindt-slory-toe-aan-de-eredivisie-maar-nog-niet-bij-feyenoord

Vind dit wel een goede mening en daarom ook niet al bij Feyenoord stallen.
Op deze leeftijd word je alleen beter van spelen, spelen en spelen.
Niet bank warmhouden en max 20 minuten invallen.
Aan de andere kant waren de blessures dit seizoen ook een direct gevolg van te weinig opties...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 mei 2025 - 10:24   quote  deeplink  
ja, maar daarom vind ik dan een huur, die iets verder is dan Slory, dan wel begrijpelijk.
Nee dat is dan geen Osman, maar dat was ook bizar, zo veel geld gekost en dan zo weinig presteren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaden Slory topic

0.0069408