BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaden Slory topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - dinsdag 26 augustus 2025 - 22:29   quote  deeplink  
Moet hij wel echt meer en rwgelmatig spelen genoeg kwaliteit of niet, moet dan gewoon.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2025 - 07:28   quote  deeplink  
Ik denk net zo veel jonge buitenspelers dat het wel eens kan zijn dat je ze nodig hebt.
Sterker nog misschien dat Diarra af en toe met de O21 zal meedoen als dispensatie kan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2025 door Stylzz --
kenny
 kenny - woensdag 27 augustus 2025 - 11:02   quote  deeplink  
het zou voor slory goed zijn verhuurd te worden om aan veel speelminuten te komen , waarschijnlijk is v persie niet zo blij met het niveau van een aantal buitspelers en vind hij slory beter
het geeft maar weer aan dat te kloese het weer heeft laten liggen deze transfer zomer
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2025 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:02 schreef kenny het volgende:
het zou voor slory goed zijn verhuurd te worden om aan veel speelminuten te komen , waarschijnlijk is v persie niet zo blij met het niveau van een aantal buitspelers en vind hij slory beter
het geeft maar weer aan dat te kloese het weer heeft laten liggen deze transfer zomer
Ja ware het niet dat hij zelf aangegeven heeft dat hij zelf één van de fiatteurs is geweest van iedere transfer.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 augustus 2025 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:02 schreef kenny het volgende:
dan moet het gevolg zijn dat Slory nu heel veel minuten moet krijgen. Anders is van persie gek bezig.
kenny
 kenny - woensdag 27 augustus 2025 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja ware het niet dat hij zelf aangegeven heeft dat hij zelf één van de fiatteurs is geweest van iedere transfer.
ik weet niet waar of wanneer hij dit gezegd heeft, de inpasse met slory waar te kloese en v persie nu in zitten geeft aan dat ze niet op een lijn zitten
fijt dat hij borges en tengstedt niet gebruikt ook
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2025 - 11:10   quote  deeplink  
Je hebt nu eigenlijk vijf vleugelspelers voor 2 posities. En je speelt straks gewoon drie wedstrijden in een week regelmatig.
Deze spelers zijn tussen de 19 en 24 jaar oud.
Ze hebben allemaal op hun manier, ook fysiek, nog grote stappen te maken in hun ontwikkeling, maar hebben stuk voor stuk potentie.

Dan denk ik dat ze alle vijf wel voldoende minuten zullen maken.

je zult er sowieso al vier moeten hebben, want ze zullen allemaal rond de 60/70e minuut op zijn, op misschien AHM na.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2025 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:08 schreef kenny het volgende:

[..]

ik weet niet waar of wanneer hij dit gezegd heeft, de inpasse met slory waar te kloese en v persie nu in zitten geeft aan dat ze niet op een lijn zitten
fijt dat hij borges en tengstedt niet gebruikt ook
Borges heeft hij wel gebruikt. Alleen laatst niet in laten vallen.
Tengstedt krijgt ook al minuten. Die kwam met een behoorlijke achterstand binnen.
Daarnaast, Borges is een rechtsbuiten, daar staat AHM en die bleef staan.
Slory mocht invallen op links, als rechtsbuiten. Dat was de vorige keer met Borges niet echt een succes.

Sommige dingen zijn wat gezocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2025 door Stylzz --
Leuv
 Leuv - woensdag 27 augustus 2025 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt nu eigenlijk vijf vleugelspelers voor 2 posities. En je speelt straks gewoon drie wedstrijden in een week regelmatig.
Deze spelers zijn tussen de 19 en 24 jaar oud.

Ik tel er 7
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2025 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2025 - 11:12 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik tel er 7
Sliti en Stengs tel ik niet mee.
De een gaat weg, de ander zal of verhuurd worden of weer vooral bij de O21 belanden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaden Slory topic

0.0068619