|
|
RenatoBos
|
|
|

De in Rotterdam geboren Zinhagel is trots dat hij zich nu officieel Feyenoorder mag noemen. ‘Ik zou mezelf omschrijven als een aanvaller die over veel snelheid beschikt en daarnaast zeer doelgericht is. Ik wil belangrijk zijn voor de club en kan niet wachten om aan het nieuwe seizoen te beginnen.’
Zinhagel begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam en maakte in de zomer van 2018 de overstap naar Ajaks. Daarnaast debuteerde de aanvaller eerder dit jaar als jeugdinternational bij het Nederlands elftal voor spelers onder 15 jaar.
Zinhagel krijgt deze zomer de kans om zich te laten zien in de voorbereiding van Feyenoord 1. De zestienjarige aanvaller maakt daarmee opnieuw een grote stap in zijn razendsnelle ontwikkeling en zou bij een officieel debuut zelfs de jongste Feyenoord-speler ooit kunnen worden. Dit meldt Feyenoord Youth Watcher.
Zinhagel verruilde Ajaks afgelopen zomer voor Feyenoord en sloot aan bij de Onder-17. In korte tijd speelde hij zich via de Youth League en meerdere assists naar een basisplek bij de Onder-21. De aanvaller, geboren in Rotterdam, maakte eerder al indruk bij Sparta en Ajaks, waar hij als dertienjarige meespeelde met oudere lichtingen. Zijn overstap naar Rotterdam volgde nadat hij zich niet kon vinden in het plan van Ajaks en Feyenoord op het juiste moment toehapte.
Op Varkenoord werd al snel duidelijk dat Zinhagel over veel aanvallende kwaliteiten beschikt, zoals explosiviteit, doelgerichtheid en inzicht. Tegelijkertijd werd hij geconfronteerd met verbeterpunten in zijn intensiteit en verdedigende arbeid. Die feedback, ondersteund door data, motiveerde de rechtspoot juist. Sindsdien is zijn opmars niet meer te stoppen.
Focus op recorddebuut Na zijn debuut bij de Onder-21 is Zinhagel nu doorgeschoven naar de voorbereiding van het eerste elftal. De linksbuiten jaagt een duidelijk doel na: hij wil Antoni Milambo aflossen als jongste debutant ooit in het shirt van Feyenoord. Daarvoor moet hij voor eind augustus zijn eerste officiële minuten maken. Met zijn huidige groeicurve en de erkenning van zijn talent binnen de club is dat geen onrealistisch scenario.

Feyenoord heeft het contract van Jivayno Zinhagel opengebroken en verlengd. De 16-jarige speler van Feyenoord Academy zette onlangs zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis tot medio 2028. Het vorige contract liep tot de zomer van 2027.
Zinhagel is bij Feyenoord bezig aan zijn eerste seizoen. De talentvolle vleugelaanvaller begon het seizoen aanvankelijk in Feyenoord Onder 17, maar maakte inmiddels ook al speelminuten in Feyenoord Onder 19 en Feyenoord Onder 21. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reuze benieuwd naar dit pareltje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inderdaad ja. Normaal zeg je dat 16 heel jong is. Dat is het ook. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Laat op de middag bedoeld hij waarschijnlijk...:-)
Jong maar veel talent, ik zie hem wel slagen. Succes Jivayno! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 17:48 schreef Frobin1974 het volgende:Laat op de middag bedoeld hij waarschijnlijk...:-) Jong maar veel talent, ik zie hem wel slagen. Succes Jivayno! Ik heb vaker moeite hem te begrijpen.. Zal wel aan mij liggen.. Hup Jivayno, Hup Feyenoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ach ......... Beter jij dan mijn vrouw Uitleg mijn topic was om 13:27 uur Deze om 16:16 uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:Tja ach ......... Beter jij dan mijn vrouw Uitleg mijn topic was om 13:27 uur Deze om 16:16 uur Die van Renato is een keurig topic (en topictitel) met diverse info. Dat is ook veel fijner terug zoeken straks als je eens wat wil plaatsen.
Die van jou, met alle respect, een zooitje zonder enkele toegevoegde waarde. Kijk alleen al naar de topictitel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Top die jonkies de kans geven in de voorbereiding. Wie weet hebben we een 🎯 ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:Tja ach ......... Beter jij dan mijn vrouw Uitleg mijn topic was om 13:27 uur Deze om 16:16 uur O jee, okay, en nu? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 20:15 schreef MMM het volgende:[..] Die van Renato is een keurig topic (en topictitel) met diverse info. Dat is ook veel fijner terug zoeken straks als je eens wat wil plaatsen. Die van jou, met alle respect, een zooitje zonder enkele toegevoegde waarde. Kijk alleen al naar de topictitel.. Ik ben ook een keurig persoon.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler