|
|
p111
|
|
|
Even een mening van mij. Ik hoop dat Ajax de ontbrekende schakel op het middenveld Kees Smit voor waarschijnlijk veel geld kan kopen bij AZ .Kees Smit is volgens mij op het middenveld het grootste talent van Nederland en zou een geweldige aankoop zijn,ben er van overtuigd dat deze jongen als hij zich zo blijft ontwikkelen zijn aankoop 3 of 4x over de kop gaat terug verdienen.Nou ik ben benieuwd wat de mening is van jullie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zo’n speler is leuk, maar de kans is groter dat hij het niet gaat worden. Grote talenten maar er mislukken er altijd ook een hele hoop. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 13:31 schreef freakie het volgende:Zo’n speler is leuk, maar de kans is groter dat hij het niet gaat worden. Grote talenten maar er mislukken er altijd ook een hele hoop. Klopt,maarbij deze jongen ben ik overtuigd dat dit een grote gaat worden,is eigenlijk een spiegelbeeld van Kevin de Bruijne. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 11:20 schreef p111 het volgende:Even een mening van mij. Ik hoop dat Ajax de ontbrekende schakel op het middenveld Kees Smit voor waarschijnlijk veel geld kan kopen bij AZ .Kees Smit is volgens mij op het middenveld het grootste talent van Nederland en zou een geweldige aankoop zijn,ben er van overtuigd dat deze jongen als hij zich zo blijft ontwikkelen zijn aankoop 3 of 4x over de kop gaat terug verdienen.Nou ik ben benieuwd wat de mening is van jullie Ik heb geen idee p111, simpelweg omdat ik AZ niet volg. Wat ik wel weet is dat er vaak AZ-spelers die naar Ajax komen mislukken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AZ heeft al eerder laten weten dat hij niet beneden de 15 miljoen de deur uit gaat.
Dus is hij te duur voor Ajax
Zelf geeft Kees aan nog niet bij AZ weg te willen.
AZ verkoopt sowieso niet aan de concurrentie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 19:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:AZ heeft al eerder laten weten dat hij niet beneden de 15 miljoen de deur uit gaat. Dus is hij te duur voor Ajax Zelf geeft Kees aan nog niet bij AZ weg te willen. AZ verkoopt sowieso niet aan de concurrentie. Dus komt hij niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee, geen enkele reden dat hij naar Ajax komt |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Helaas vrees ik dat ook,omdat hij topscoorder bij EK is geworden en beste speler van het EK onder 19.Ja dan gaat uiteraard de prijs en de belangstelling heel erg omhoog.Jammer dat had zeker 100& een top investering geweest. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 23:56 schreef p111 het volgende:Helaas vrees ik dat ook,omdat hij topscoorder bij EK is geworden en beste speler van het EK onder 19.Ja dan gaat uiteraard de prijs en de belangstelling heel erg omhoog.Jammer dat had zeker 100& een top investering geweest. In dit geval is het bijna nooit een topinvestering. Juist een heel heel groot risico. Zo’n speler maakt eigenlijk nooit waar wat je van hem verwacht als hij ergens anders gaat voetballen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Even naar het vorige EK gekeken. De meeste spelers hebben het helemaal niet eens doorgezet en vallen dan enorm terug. Nooit op basis van een EK spelers kopen voor investeringen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut kaaskoppen! Optyfen ermee, hebben bij Ajax nog nooit iets goeds gebracht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2025 - 21:17 schreef Ajax Warrior het volgende:Kut kaaskoppen! Optyfen ermee, hebben bij Ajax nog nooit iets goeds gebracht. Heeft idd nooit gewerkt, ze willen na Wijndal die ook mislukt is bij Ajax geen enkele speler verkopen aan Ajax.
Dus nooit meer aankloppen daar, steek die kazen maar... |
|
|
|