BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Björn Meijer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 juli 2025 - 18:10   quote  deeplink  
IMG-0194.webp

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Club Brugge over Björn Meijer. De linksback tekent binnenkort voor vier seizoenen, zo meldt 1908.nl.

Meijer geldt in Rotterdam als opvolger van Quilindschy Hartman. Die vertrok recent naar Burnley. De tweeëntwintigjarige Meijer speelde drie jaar bij Club Brugge na zijn transfer van FC Groningen in 2022. De Belgische club telde destijds zo’n zes miljoen euro neer.

In België kwam Meijer tot 107 wedstrijden. Hij scoorde zeven keer en gaf veertien assists. Ook in de Champions League deed de verdediger ervaring op. In dat toernooi speelde hij tien duels namens Club Brugge. Zijn contract liep officieel nog tot de zomer van 2026.

De presentatie van Meijer bij Feyenoord volgt naar verwachting snel. Meer details over de transfersom zijn nog niet bekendgemaakt. Met de komst van Meijer haalt de club van Robin van Persie een linksback met Europese ervaring binnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2025 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 juli 2025 - 18:11   quote  deeplink  
De medische staf moet ook wat te doen hebben toch
bijft007
 bijft007 - donderdag 03 juli 2025 - 18:32   quote  deeplink  
Succes gozer, je bent nog erg jong met 22 jr, was het afg 2 seizoen vooral pech dan hoop ik dat het een mooi begin is voor jou en daarbij ons van van mooie komende fitte tijd.
MMM
 MMM - donderdag 03 juli 2025 - 18:35   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat we na al die jaren deze jongen halen die gewoon 2 jaar geblesseerd is geweest. Al helemaal als je al 4 van dat soort spelers in je selectie heb.

Ik geloof niet dat deze jongen hoog op de scoutingslijstjes heeft gestaan. Er moet iets beters haalbaars zijn, een fit iemand.

Ik vind het een aanfluiting en een belachelijk zet. Te Kloese speelt met vuur.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juli 2025 - 18:37   quote  deeplink  
Geen idee
Ik zie t wel
kenny
 kenny - donderdag 03 juli 2025 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2025 - 18:35 schreef MMM het volgende:
Onbegrijpelijk dat we na al die jaren deze jongen halen die gewoon 2 jaar geblesseerd is geweest. Al helemaal als je al 4 van dat soort spelers in je selectie heb.

Ik geloof niet dat deze jongen hoog op de scoutingslijstjes heeft gestaan. Er moet iets beters haalbaars zijn, een fit iemand.

Ik vind het een aanfluiting en een belachelijk zet. Te Kloese speelt met vuur.
volkomen mee eens
VVout
 VVout - donderdag 03 juli 2025 - 21:56   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Hancko voorheen ook problemen met blessures had en bij ons nauwelijks meer problemen heeft gekend. Kan ook de goede kant op gaan, niet al op voorhand gaan concluderen lijkt me.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 juli 2025 - 23:10   quote  deeplink  
Ook welkom.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 03 juli 2025 - 23:21   quote  deeplink  
Welkom Bjorn, blij dat je erbij bent!!
MMM
 MMM - vrijdag 04 juli 2025 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2025 - 21:56 schreef VVout het volgende:
Vergeet niet dat Hancko voorheen ook problemen met blessures had en bij ons nauwelijks meer problemen heeft gekend. Kan ook de goede kant op gaan, niet al op voorhand gaan concluderen lijkt me.
Dat was voornamelijk z’n knie en qua aantal gemiste wedstrijden komt hij niet eens in de buurt van Meijer.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juli 2025 - 08:32   quote  deeplink  
Oké je hebt gelijk.
Maar we gaan t zien toch.

Vind zo jammer dat we van alles als eerste het negatieve benoemen.
En dat blijft maar rond gaan dan.

Weinig zoet veel zuur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 04 juli 2025 - 08:39   quote  deeplink  
Welkom
MMM
 MMM - vrijdag 04 juli 2025 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2025 - 08:32 schreef Stylzz het volgende:
Oké je hebt gelijk.
Maar we gaan t zien toch.

Vind zo jammer dat we van alles als eerste het negatieve benoemen.
En dat blijft maar rond gaan dan.

Weinig zoet veel zuur
Dit is het eerste wat opvalt bij deze speler.

Ik geef liever vooraf mijn mening dan achteraf, dan is het makkelijk. En als ik mijn fout toe moet geven, graag.

Maar ik had hem nooit gekocht. Risico is te groot.

Dus haal deze post maar terug eind oktober/begin november ;)
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 juli 2025 - 09:32   quote  deeplink  
Misschien calculeert feyenoord dat ietswat risico ook wel in, wel erg mooie prijs met 3,5 milj zijn de geruchten voor een speler waar 2-3 jaar terug carriere hard begon met snelle transfer naar brugge op 19 jarige leeftijd voor 6 milj en van daar in het begin zn marktwaarde steeg naar rond de 10 milj

Gewoon vet te hopen hij nu weer zn carriere boost kan geven door ten minste fit te blijven en aan te haken bij ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juli 2025 - 10:33   quote  deeplink  
Dat is t toch ook. Zonder de tegenslagen de afgelopen twee jaar kwam deze niet bij ons uit voor dat bedrag, sterker nog dan zou Feyenoord ten opzichte van zijn bestaande club een laterale beweging geweest zijn.

Er zit heel veel potentie in deze speler. Op X kan je een uitgebreide analyse over m vinden, met ook zijn ontwikkelpunten. Als deze grotendeels fit blijft in het jaar, met Smal erachter en misschien een jeugdproduct, dan heb je een goede bezetting. Denk ik dan.

Maar blijft een risico aankleven dat klopt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 04 juli 2025 - 13:24   quote  deeplink  
Een berekend risico..

Al veel blessure leed gehad, zowel bij Groningen al en daarna bij Club Brugge.

Kopen em nu voor de helft van de waarde toen.

Garantie heb je bij geen enkele speler, dus ergens kan ik dit wel begrijpen, maar is wel de medische staff die dit moet beoordelen, en kennelijk t groene licht gegeven heeft.

Hopelijk geen Stengs, Bijlow, Nieuwkoop, Hartman bij ons, maar heeft ie de ongemakken er uit gewerkt inmiddels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Cruzcontrol --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juli 2025 - 13:27   quote  deeplink  
Ze gaan m vandaag keuren met extra aandacht naar de bekende blessures.
Net zoals dus met onze spelers gebeurd is...
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 juli 2025 - 15:15   quote  deeplink  
Waat Lees nu zelfs espn zegt 6 milj? Dat is flink stuk meer dan eerst naar buiten kwam.
MMM
 MMM - vrijdag 04 juli 2025 - 15:30   quote  deeplink  
6 miljoen haha. Ga me niet vertellen dat je daar geen fatsoenlijke en fitte linksback van kan halen.

Waarde volgens transfermarkt 4 miljoen. 1 jaar contract nog en 2 jaar geblesseerd.

Wat een schande

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door MMM --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 juli 2025 - 16:09   quote  deeplink  
Vind ik ook eigenlijk mocht dat kloppen, eerst kwam naar buiten 3,5-4 Milj met 15 procent doorverkoop

zelfde als verkoop dan bedrag voor brugge voor een speler die flinke knauw heeft gehad door blessures,, zou je er wat vanaf moeten kunnen onderhandelen lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 juli 2025 - 16:22   quote  deeplink  
Dan nog natuurlijk is het zo: straks blijft hij fit en haalt hij (zn) goed niveau en doet hij Spanjaard vergeten die zelfs iets duurder was heeft niemand meer over

Maar ja op voorhand voor een gok op fitheids gebied is het echt teveel om nu gelijk zn verkoop waarde van toen ook te betalen.

Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juli 2025 - 16:36   quote  deeplink  
Boeiend. Als t rendeert lullen we er niet meer over.
Hoeveel t is blijft toch gissen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 juli 2025 - 18:30   quote  deeplink  
Tis een risico.
Maar dat is van Persie ook.
kenny
 kenny - vrijdag 04 juli 2025 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2025 - 15:30 schreef MMM het volgende:
6 miljoen haha. Ga me niet vertellen dat je daar geen fatsoenlijke en fitte linksback van kan halen.

Waarde volgens transfermarkt 4 miljoen. 1 jaar contract nog en 2 jaar geblesseerd.

Wat een schande
onbegrijpelijke domme aankoop , waarom weer zo'n risico nemen met een blessure gevoelige jongen , dit is weer weggegooid geld
het is nu maar hopen dat hij fit blijft , vond hem op het EK niet bijster bijzonder zeker aan de bal niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 juli 2025 - 09:01   quote  deeplink  
Welkom Björn
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 juli 2025 - 10:47   quote  deeplink  
Das nog allerminst zeker lees ik nu Brugge hun andere linksback ook heeft verkocht aan Brighton
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 juli 2025 - 12:07   quote  deeplink  
Raar verhaal inmiddels. Kameraden uit Brugge,van vroeger uit heviger supporter tijden, bezweren mij dat ze in Brugge al blij waren met 3,5 miljoen, om zo t verlies te beperken...

6,5 miljoen zou dan wel raar zijn ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door Cruzcontrol --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 juli 2025 - 12:29   quote  deeplink  
Ik las inderdaad ook dat dit niet klopte
bijft007
 bijft007 - zaterdag 05 juli 2025 - 12:51   quote  deeplink  
6 milj lijkt me ook niet goed uit onderhandeld eigenlijk, en zag eerst groningen account en ook overgenomen of niet Belgische site dat het zou gaan om 3,5-4 milj met 15 procent doorverkoop, tja gaan het wel weer zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door bijft007 --
kenny
 kenny - zaterdag 05 juli 2025 - 13:09   quote  deeplink  
inderdaad 6milj is wel een heel raar bedrag voor een speler met zijn blessure verleden en nog 1 jarig contract
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 juli 2025 - 13:53   quote  deeplink  
Eerste deel keuring schijnt afgerond
Vandaag deel twee
Kijken of ie in Leeuwarden aanwezig is
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 juli 2025 - 22:10   quote  deeplink  
Keuring 👌
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juli 2025 - 10:17   quote  deeplink  
Transfer afgeketst op keuring.
Triest voor die jongen maar ja
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 06 juli 2025 - 10:18   quote  deeplink  
Transfer Meijer alsnog afgeketst na medische keuring
4 minuten geleden
10 reacties
Van de redactie

Feyenoord heeft op het laatste moment besloten af te zien van de komst van Björn Meijer. De linksback van Club Brugge leek op weg naar De Kuip, waar een vierjarig contract voor hem klaarlag, maar de deal is na de medische keuring alsnog afgeketst.

Eerder deze week bereikten Feyenoord en Club Brugge een akkoord over een transfersom van zo'n zes miljoen euro. Meijer zou daarmee na Sem Steijn, Luciano Valente en Gaoussou Diarra de vierde aanwinst worden voor de ploeg van Robin van Persie. Afgelopen vrijdag onderging hij de medische keuring in Rotterdam.

Volgens zijn management doorstond de verdediger alle medische tests zonder problemen. "Na de medische keuring op maandag zijn er toch twijfels bij Feyenoord ontstaan over de directe inzetbaarheid van Meijer, zegt zijn zaakwaarnemer. Al wordt benadrukt dat Meijer gewoon door alle testen is gekomen", laat zaakwaarnemer Nikkie Bruinenberg van Muy Manero weten aan ESPN.

De zorgen van Feyenoord richten zich op zijn korte voorbereiding. Meijer genoot vanwege het EK Onder 21 een korte vakantie en zou pas over twee weken aansluiten bij de selectie. De Rotterdammers vrezen dat hij daardoor niet op tijd wedstrijdfit is voor de belangrijke Champions League-voorronde op 5 of 6 augustus. Ook de competitiestart tegen NAC Breda, op 9 augustus, komt mogelijk te vroeg.

Zal dan wel een gegronde reden voor zijn gezien, ook zijn blessure historie.

Jammer, of juist gelukkig maar, maar in ieder geval snel doorschakelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door Cruzcontrol --
Bowie
 Bowie - zondag 06 juli 2025 - 10:24   quote  deeplink  
Zo, meer dan opzienbarend.
Wat bleek bij keuring? Reactie op alle modder die er al weer werd gegooid naar Dennis over belangenverstrengeling? Of is het allemaal rook om doelwit nr 1 Bueno (dit oa ook om zijn maat Paixao hier te houden) te halen?

Voor mij is al lang duidelijk dat Smal de linksback gaat worden, dus het gaat om een back up.
Bowie
 Bowie - zondag 06 juli 2025 - 10:28   quote  deeplink  
Nou ging deze week toen ik las dat Malacia door Man U gratis wordt aangeboden ook door mijn hoofd om hem in alle rust weer de glimlach van Zuid te laten worden.
Gratis en voor niks he.
Misschien dat dit in dit verhaal ook nog een rol speelt.
MMM
 MMM - zondag 06 juli 2025 - 10:35   quote  deeplink  
We zijn dus aan een ramp ontsnapt.

Nu een fatsoenlijke eerste linksback halen. Smal is back-up kwaliteit
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 06 juli 2025 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2025 - 23:21 schreef Frobin1974 het volgende:
Welkom Bjorn, blij dat je erbij bent!!
Foutloos en geen blessures, succes met je verdere carrière.
MMM
 MMM - zondag 06 juli 2025 - 10:42   quote  deeplink  
Benieuwd of het verhaal over fitheid klopt of dat dit gewoon een manier is om die jongen niet te beschadigen.

Met andere woorden, toch wat gevonden bij de keuring in die knie maar het gegooid op fitheid zodat hij niet beschadigd is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juli 2025 - 10:49   quote  deeplink  
Ik vind het zielig voor die jongen eerlijk gezegt.
Met de geschiedenis van die jongen snap ik de interesse van
ons technisch hart sowieso niet .
Je beschadigd zo'n jongen alleen maar
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 06 juli 2025 - 10:49   quote  deeplink  
Details mag niet gedeeld worden toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juli 2025 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2025 - 10:49 schreef Gerard_FR het volgende:
Details mag niet gedeeld worden toch?
Nee maar je staat elke dag in het nieuws omdat je naar Feyenoord
gaat ondanks een smetje met een medische geschiedenis.
En als het dan niet doorgaat na een keuring word het speculeren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 juli 2025 - 11:08   quote  deeplink  
En wie nu ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 06 juli 2025 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2025 - 10:42 schreef MMM het volgende:
Benieuwd of het verhaal over fitheid klopt of dat dit gewoon een manier is om die jongen niet te beschadigen.

Met andere woorden, toch wat gevonden bij de keuring in die knie maar het gegooid op fitheid zodat hij niet beschadigd is.
Gebeurde bij ons ook Stengs, Bijlow...

Gezien zijn blessure historie, ligt t natuurlijk onder een vergrootglas.
bijft007
 bijft007 - zondag 06 juli 2025 - 11:21   quote  deeplink  
Soo dan, afgekeurd laat minute bij keuring,, dat is in nederland ook een unicum, maar goed dat ze met hem ook stuk kritischere checks uitvoeren zoals Southampton bv ook gedaan had met Bijlow toen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juli 2025 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2025 - 11:21 schreef bijft007 het volgende:
Soo dan, afgekeurd laat minute bij keuring,, dat is in nederland ook een unicum, maar goed dat ze met hem ook stuk kritischere checks uitvoeren zoals Southampton bv ook gedaan had met Bijlow toen.
Hij is door de medische keuring gekomen
bijft007
 bijft007 - zondag 06 juli 2025 - 11:31   quote  deeplink  
Wel jammer maar (mogelijk) terecht als er wat gevonden is en oprechte twijfels zijn ontstaan daardoor

je had er ook veel voor betaald en hij had bij ons veel wedstrijden moeten spelen

In nl zou je kunnen kijken of El Karouani nog beschikbaar en niet al te duur is want hij loopt daar nog steeds rond,, want voor een back zou ik ook niet al teveel uitgeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zondag 06 juli 2025 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2025 - 11:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij is door de medische keuring gekomen
Lijkt ook dan beetje op verhaal Stengs hoor, in nederland had die normaliter ook doorheen gekomen en nu Meier wel maar teveel twijfels daarbij wat ze zagen,, maar daar vs dus niet doorheen Stengs

doordat ze wat zagen bij zn knie littekenweefsel uit oude zware knieblessure(s) werd hij daar wel afgekeurd volgens sommigen was dat onterecht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door bijft007 --
kenny
 kenny - zondag 06 juli 2025 - 11:52   quote  deeplink  
beter zo , nu doorschakelen naar een niet blessure gevoelige back en die zijn er zat , moet te kloese wel zijn lijstjes klaar hebben liggen
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juli 2025 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2025 - 10:35 schreef MMM het volgende:
We zijn dus aan een ramp ontsnapt.

Nu een fatsoenlijke eerste linksback halen. Smal is back-up kwaliteit
Niet ontsnapt.
We hebben er voor gekozen er vanaf te zien.
Dat is toch prima gedaan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Björn Meijer topic

0.0068001