|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet ontsnapt. We hebben er voor gekozen er vanaf te zien. Dat is toch prima gedaan? Eens. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wijze beslissing, shit happens.
Snel doorschakelen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet ontsnapt. We hebben er voor gekozen er vanaf te zien. Dat is toch prima gedaan? Zeker. Maar ik had al nooit interesse getoond in die jongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 11:37 schreef bijft007 het volgende:[..] Lijkt ook dan beetje op verhaal Stengs hoor, in nederland had die normaliter ook doorheen gekomen en nu Meier wel maar teveel twijfels daarbij wat ze zagen,, maar daar vs dus niet doorheen Stengs doordat ze wat zagen bij zn knie littekenweefsel uit oude zware knieblessure(s) werd hij daar wel afgekeurd volgens sommigen was dat onterecht Björn heeft de keuringen doorstaan ,Stengs en Bijlow niet toch? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht Stengs er ook niet doorheen, maar weet niet zeker
Want die Amerikanen twijfelden bij wat ze zagen en verhaal ging dat Stengs toen zelf al stekker eruit had getrokken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
DtK cs. weten echt wel de blessurehistorie van Meijer. En dus het risico en het grote belang van de medische staf in deze. En toepassing van de Privacywet naar buiten toe.
Kortom, uitstekend gedaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet ontsnapt. We hebben er voor gekozen er vanaf te zien. Dat is toch prima gedaan? Juist, optie overwogen en te risicovol bevonden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ze hebben leergeld betaald met Stengs. Nu gewikt en gewogen en te risicovol bevonden. Professioneel aangepakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan ze dat met Bijlow ook doen ??????? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag andersom niet te hopen zijn natuurlijk, dat alle clubs ook al komen Bijlow Stengs Nieuwkoop of wie ook alsnog door keuring alsnog afhaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een fitte Stengs zoals eerste seizoen zie ik nog graag blijven hoor overgens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 14:26 schreef bijft007 het volgende:Een fitte Stengs zoals eerste seizoen zie ik nog graag blijven hoor overgens. Die bestaat niet meer vrees ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lutomba in zn eerste seizoen ook nogal uiterst belabberd begonnen bij ons met al snel gebroken been. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 14:48 schreef bijft007 het volgende:Lutomba in zn eerste seizoen ook nogal uiterst belabberd begonnen bij ons met al snel gebroken been. Dat is gewoon pech. Heeft niets met overbelasting, slijtage of iets dergelijks te maken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt, maar het is nu zn 2e zware blessure na knieblessure 2019, en altijd naar de vraag of ze terug komen erna op niveau
En of vervolgens niet blijven kwakkelen wat je nogal eens ziet bij spelers erna,, te hopen niet natuurlijk want leek me goeie speler in die paar wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, blijven mensen he...
Het ene mens is sterker van lichaam en geest..
Mentale aspect ook heel belangrijk.
Speler als Hancko na blessureleed bijvoorbeeld de meest spelende van de laatste jaren.. |
|
|
|