|
|
Pietje
|
|
|
Puur uit nieuwsgierigheid heb ik dit topic aangemaakt. Je hoort en leest niet anders wat er bij PSV en vooral Feyenoord verandert. Bij Ajax hoor/lees je alleen maar nieuws over kleedkamer 2 et cetera. Of die nieuwe spelers onze concurrenten daadwerkelijk sterker maken is uiteraard nog maar de vraag! Maar waar staat Ajax op dit moment? Ik weet best wel dat zo'n eerste oefenwedstrijd totaal niets zegt, maar desalniettemin ben ik zeer benieuwd. Hup Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik kan het nu niet zien Pietje, 6-2 is een mooie tussenstand. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het valt wel op dat Brobbey nog niet gescoord heeft |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja, Brobbey... onze niet-scorende spits. Hoeveel kansen gaat hij ook van John Heitinga krijgen? Of is hij rijp voor kleedkamer 2? Dat is natuurlijk je reinste kapitaalvernietiging. Ik heb eerder al begrepen dat rr geen enkele belangstelling voor hem is. Dat zegt toch wel iets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 14:49 schreef Pietje het volgende:[..] Tja, Brobbey... onze niet-scorende spits. Hoeveel kansen gaat hij ook van John Heitinga krijgen? Of is hij rijp voor kleedkamer 2? Dat is natuurlijk je reinste kapitaalvernietiging. Il heb eerder al begrepen dat rr geen enkele belangstelling voor hem is. Dat zegt toch wel iets. Tja een spits die niet scoort is geen spits. Je zou hem op 10 kunnen zetten, met zijn sterke lichaam |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 14:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tja een spits die niet scoort is geen spits. Je zou hem op 10 kunnen zetten, met zijn sterke lichaam Dat zou het proberen waard zijn Jack. En wat ook opvalt zijn de 3 tegendoelpunten die werden geïncasseerd. Maar in deze fase zegt dat natuurlijk nog niets. Verder heb ik begrepen dat Godts en vooral Berghuis erg gretig waren.
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 12:52 schreef Pietje het volgende:Puur uit nieuwsgierigheid heb ik dit topic aangemaakt. Je hoort en leest niet anders wat er bij PSV en vooral Feyenoord verandert. Bij Ajax hoor/lees je alleen maar nieuws over kleedkamer 2 et cetera. Of die nieuwe spelers onze concurrenten daadwerkelijk sterker maken is uiteraard nog maar de vraag! Maar waar staat Ajax op dit moment? Ik weet best wel dat zo'n eerste oefenwedstrijd totaal niets zegt, maar desalniettemin ben ik zeer benieuwd. Hup Ajax. Je hoort en leest ook heel veel van Ajax. Wij zien dat allemaal als geruchten(en terecht) maar zien die van PSV en Feyenoord niet als geruchten.
PSV heeft 1 spelers aangetrokken en dat is een keeper. Daarnaast vooral transfervrij spelers kwijt. Er is dus vrij weinig echt aan het gebeuren. Feyenoord heeft er 3 binnen. Dat zijn valente en Steijn + een andere speler van 22. Ik weet niet of Ajax en PSV die kwaliteit ook niet kunnen vinden.
Ajax heeft er ook 1 binnen. Feyenoord heeft uitgegeven maar ja die zijn zo wel klaar nu. Het vervelende is dat Ajax moet wachten op uitgaande transfers. Er zit geloof ik best veel al in de beginfase. Hopelijk gaan er volgende week een paar weg en kan Ajax weer verder denken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 15:46 schreef freakie het volgende:[..] Je hoort en leest ook heel veel van Ajax. Wij zien dat allemaal als geruchten(en terecht) maar zien die van PSV en Feyenoord niet als geruchten. PSV heeft 1 spelers aangetrokken en dat is een keeper. Daarnaast vooral transfervrij spelers kwijt. Er is dus vrij weinig echt aan het gebeuren. Feyenoord heeft er 3 binnen. Dat zijn valente en Steijn + een andere speler van 22. Ik weet niet of Ajax en PSV die kwaliteit ook niet kunnen vinden. Ajax heeft er ook 1 binnen. Feyenoord heeft uitgegeven maar ja die zijn zo wel klaar nu. Het vervelende is dat Ajax moet wachten op uitgaande transfers. Er zit geloof ik best veel al in de beginfase. Hopelijk gaan er volgende week een paar weg en kan Ajax weer verder denken. Feijenoord wil er graag nog een spits bij, heeft zelfs een bod uitgebracht op Ugalde van Spartak Moskou. Steyn zal blij zijn met de oud-speler van Twente
Het eerste bod uit Rotterdam lag onder die vijftien miljoen, maar Spartak Moskou is bereid om verder te praten. De verwachting is dat ze binnenkort een nieuw voorstel naar Moskou zal sturen... Feyenoord is zelfs bereid is om zijn eigen transferrecord te breken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Feijenoord wil er graag nog een spits bij, heeft zelfs een bod uitgebracht op Ugalde van Spartak Moskou. Steyn zal blij zijn met de oud-speler van Twente Het eerste bod uit Rotterdam lag onder die vijftien miljoen, maar Spartak Moskou is bereid om verder te praten. De verwachting is dat ze binnenkort een nieuw voorstel naar Moskou zal sturen... Feyenoord is zelfs bereid is om zijn eigen transferrecord te breken. Maar is het wel toegestaan om handel te drijven met Rusland? Volgens mij mag dat namelijk niet, dat valt onder de opgeĺegde sancties. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Feijenoord wil er graag nog een spits bij, heeft zelfs een bod uitgebracht op Ugalde van Spartak Moskou. Steyn zal blij zijn met de oud-speler van Twente Het eerste bod uit Rotterdam lag onder die vijftien miljoen, maar Spartak Moskou is bereid om verder te praten. De verwachting is dat ze binnenkort een nieuw voorstel naar Moskou zal sturen... Feyenoord is zelfs bereid is om zijn eigen transferrecord te breken. Klopt, feyenoord lijkt op dit moment te smijten met geld. Of dat nou goed is weet ik dan ook weer niet. Is er 1 van deze die niet goed is, dan smijt je allemaal geld weg. En het is niet zo dat Feyenoord Financieel er dan zo voorstond als Ajax in zijn hele goede jaren. Vind dus 50/60 miljoen uitgeven bij Feyenoord best gewaagd.
En dan nog, het zijn “geruchten” zoals we dat bij Ajax dat ook nog steeds als “gerucht” kunnen noemen dat Moro er al is. Dat is dezelfde situatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 23:53 schreef Pietje het volgende:[..] Maar is het wel toegestaan om handel te drijven met Rusland? Volgens mij mag dat namelijk niet, dat valt onder de opgeĺegde sancties. Als het goed is mocht dat toen ook al maar viel het onder “niet ethisch” en dat was toen dat heel erg allemaal in het nieuws was. Iedereen viel over 1 transfer heen. Nu zijn wij mensen ook wel makkelijk want onze hersenen geven nu aan dat het wel lang genoeg geduurd heeft en vinden deze transfers dan (niet allemaal) weer goed. Zoals we ook Corona allemaal steeds meer loslieten aan het einde. |
|
|
|