|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Nul toevoeging"
Palma neemt even de tijd om aan Claire te vragen hoe ze zich nu voelt. "Ik voel me echt heel goed en ik voel me echt heel erg thuis hier", is het geruststellende antwoord van de Tilburgse. "En wat vind je van de nieuwe gastspelers?", vraagt Palma verder. " Ik vind ze heel apart. Maar ik heb gisteravond heel lang met ze zitten kaarten en dan lig ik wel de hele tijd in een scheur hoor. Die Emin vindt ik soms wel super leuk", geeft Claire aan. Dan schuift Jaap aan. "Palma, wat vindt jij nou van dat Russische meisje? Ze is niet echt een toevoeging toch?", vraagt hij. "Nul toevoeging, ze loopt alleen maar in de weg", herhaalt hij. Echt laaiend enthousiast over de gastspelende broer en zus zijn de Miljonairs dus niet!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
nou claire jou enige toevoeging in de kooi is het opvangen van het zaad van die kabouter, met andere woorden je bent een zaadopvangbak niks meer en niks minder |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
goh Bonnie leer eerst eens schrijven |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
gaan we weer personlijk worden, reageer inhoudelijk |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Yep, Bonnie, je bent de eerste die Claire haar noem goed heeft. CLARA, de zaadopvragende spoelbak van Huub de ghuiperd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
=) Claire voegt niets toe net als die Russen, ksnap niet wie er nog bij kan om iets toe te voegen in de toekomst, ex-bewoners kennelijk. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als Jaap slim is werkt hij Clara er snel uit, anders ligt hij er in no time uit, want Clara heeft kennelijk wel plannen voor Jaap. zo snel mogelijk dr uit. Huub accepteerd geen tegenspraak, dus nog beter als clara samen met Jaap Huub eruit werkt, dan Clara, dan Amanda en de finale tussen Jaap en Brian dat zou Tv zijn. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
yep Brian 17 maanden in de kooi 23 februari, hoe wil huub dat inhalen dan. |
|
|
|