|
|
RenatoBos
|
|
|
Rav van den Berg is geboren op 07 juli 2004 in Zwolle en is een Nederlands voetballer die als verdediger voor het EngelseMiddlesbrough FC speelt.
Van den Berg begon te voetballen in de jeugd van CSV '28, waarna hij de overstap maakte naar de jeugdopleiding van PEC Zwolle. In de voorbereiding van het seizoen 2020/21 trainde hij mee met de hoofdmacht. Na een aantal wedstrijden bij de hoofdmacht op de bank te hebben gezeten mocht hij op 1 mei 2021 voor het eerst met de hoofdmacht meespelen in de Eredivisiewedstrijd tegen Vitesse.
In de zomer van 2023 maakte hij de overstap naar Middlesbrough FC. Hij werd aan het einde van zijn eerste seizoen gekozen tot Talent én Speler van het Jaar.

Feyenoord wil diep in de buidel tasten voor Rav van den Berg: mogelijk nieuwe recordtransfer
Er zijn meer details bekend over de mogelijke overstap van Rav van den Berg naar Feyenoord. Zondagavond wist Feyenoord Transfermarkt dat de Rotterdammers een bod zouden gaan indienen op de 21-jarige verdediger van Middlesbrough, nu lijkt ook de eventuele transfersom bekend te zijn.
Zondagavond bracht Feyenoord Transfermarkt naar buiten dat er binnen twaalf uur een bod zou worden ingediend op Van den Berg. Feyenoord is naar verluidt op zoek naar drie nieuwe centrale verdedigers, wat heeft te maken met de zware blessure van Thomas Beelen en het aanstaande vertrek van Dávid Hancko.
Maandag meldt Feyenoord Transfermarkt dat er inmiddels een formeel bod is ingediend door de Stadionclub. Van den Berg zelf ziet een overstap naar De Kuip wel zitten volgens het medium, en heeft bij de Engelse club aangegeven dat hij de transfer wil maken.

De kans dat het deze week al rond komt, is aanzienlijk. Op dit moment zou er worden onderhandeld over details zoals de doorverkoopclausule.
De verwachting is dat er met de transfer, als die er uiteindelijk daadwerkelijk komt, een bedrag van ongeveer tien miljoen euro is gemoeid. Dat zou een nieuw (gedeeld) inkomend transferrecord kunnen betekenen voor Feyenoord.
Momenteel staat dat record nog op naam van Gonçalo Borges en Sem Steijn. Zij kwamen deze zomer allebei voor tien miljoen euro over van respectievelijke FC Porto en FC Twente.
Van den Berg heeft nog een contract tot medio 2027 bij Middlesbrough. Transfermarkt schat de waarde van de 1,91 meter lange rechtspoot in op 4,5 miljoen euro.
https://youtu.be/SruMcOHwwgY?si=kKD1Yib6vZTrFwZB |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit zie ik wel zitten. Goede kop op, prima instelling, goed overzicht.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: CL niveau of voor de toekomst ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is blijkbaar rond. Lijkt mij toch een prima aankoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook welkom, goed bezig Dennis... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft ook gevolgen voor de komst van Rav van den Berg. Veel onduidelijk nu. #Feyenoord
Niet gek gezien de topicstarter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou jammer zijn. Zag zijn komst wel zitten eigenlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik denk dat ze sowieso rekening houden met vertrek Hancko |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Sorry Rav, we zien er toch even vanav.
Zou wel zonde zijn. Dit leek mij een economisch gezien betere aankoop dat onze Japanse vriend van 29. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook omdat je hoe dan ook nog een verdediger nodig hebt. En zoals gezegd je kan het prima even oplossen om Hancko als linksback in te zetten, zolang hij nog bij ons is. Zal er in zitten of er nog een potje overblijft voor een spits, als er verder geen grote uitgaande transfers zijn... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ligt eraan hoe het budget is.
Er moet ook nog een hele goede linksback en hele goede spits bij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar als je puur kijkt naar de speler zeg ik ook doen.
Hij en Watanabe lijken me versterkingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doen ,dan die kuip plannen maar een jaar in de koelkast |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 16:51 schreef MMM het volgende:[..] Ligt eraan hoe het budget is. Er moet ook nog een hele goede linksback en hele goede spits bij Maar als Hancko blijft Hoeft dat niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vraag me af of RvP zou willen schuiven met Hancko. En of het verstandig is.
Kan prima als back maar zo’n geweldige speler zie ik dan toch liever centraal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie hebben we vanuit de jeugd die daar kan spelen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op links? Candelaria. Die is ook mee op trainingskamp. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En als linker centrale verdediger is Plug mee. Verder ook nog Giersthove aanwezig. Ook een centrale verdediger. Die is wel rechtsbenig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hancko wel vaste linksback Slowakije dus is puur bij ons lcv, geen idee wat zn lievelings positie is
maar zou dus wellicht kunnen geen idee hoe hij erin staat, momenteel heeft hij andere dingen aan zn hoofd gok ik zo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja weet ook niet zo, radiostilte na mislukte Arabische deal met hancko, al leek het naadloos over te lopen tot binnen dag deal met atleti
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staff houd het tegen volgens FTM |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht: Directie en scouts overtuigd Technische staf wil een linksbenige CV
We zullen zien nu Hancko formeel is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kijk, daar kan ik idd nog wel inkomen positioneel, alleen ben nu zelf ook meer tot conclusie gekomen trauner wel fysiek erg oud wordt nu hoor wat blijkt, dus heb je hem als 2,5 als rcv en evt sporadisch lcv
buiten dat echt de vraag of je nog ergens goeie linkspoot kan vinden binnen Europa bij voorkeur (direct inzetbaar straks) is gewoon minder grote vijver, en meer gewild bij clubs dus meer doekoes💸
Beter dus überhaupt naast ook rav een linkspoot, desnoods halen huur+optie tot koop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mitchel ik weet uiteraard niet hoe daar tegen aan gekeken wordt, maar bij twijfel dan beter maar jaar verhuren binnen Nederland het liefst want dan dichter bij je en meer zicht op ontwikkeling en moet omschakeling maken naar het europese.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit soort dingen moet je van de voren bedenken (mbt de rechtsbenigheid van Van den Berg). Als dat het is. Bij Meijer ook al zo'n raar verhaal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit soort dingen moet je van de voren bedenken (mbt de rechtsbenigheid van Van den Berg). Als dat het is. Bij Meijer ook al zo'n raar verhaal. Je hebt het wel over de club die niet doorhad dat de aangestelde trainer geen 433 speelde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 19:09 schreef MightyAce het volgende:[..] Je hebt het wel over de club die niet doorhad dat de aangestelde trainer geen 433 speelde. Misschien teveel gevraagd inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom niet per se voor waarheid aannemen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 19:09 schreef MightyAce het volgende:[..] Je hebt het wel over de club die niet doorhad dat de aangestelde trainer geen 433 speelde. Dit dus...
Jaren lang gevolgd en dit detail over t hoofd gezien.
Maar is niet waar natuurlijk... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Anderzijds lijkt me mocht er wat degelijk wat van kloppen dat rav als hij linkspoot was geweest hij er al was lijkt me zo,, want echt prima talent qua ontwikkeling leeftijd en zn stats.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker. Maar er lijkt wel iets van ruis op de lijn te zitten? Hoe dan ook, als ze zo graag een linksbenige cv hadden willen hebben, dan hadden ze door moeten pakken voor jongen die naar PSV is gegaan. Of die Argentijn. Of een ander.
Maar misschien is het heel wat anders dat er speelt. Of misschien wordt hij morgen aangekondigd. Who knows. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit soort dingen moet je van de voren bedenken (mbt de rechtsbenigheid van Van den Berg). Als dat het is. Bij Meijer ook al zo'n raar verhaal. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In a late change to the Boro line-up, Neto Borges replaces Rav van den Berg, who suffered a back spasm in the warm-up. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vast een belletje gekregen |
|
|
|