|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 12:50 schreef CobusIII het volgende:Filmpjes zeggen niet alles maar je ziet wel dat hij comfortabel is met afronden. Hij is redelijk snel, dus ook in de omschakeling te gebruiken. Daarnaast heeft hij weinig tijd nodig in de zestien. Dat hij in Portugal en Italië niet echt is doorgebroken kan meer oorzaken hebben. Wellicht dat hij beter past binnen de Nederlandse cultuur. We gaan het zien. Volgens VI weinig aanvallende aspiraties bij zijn oude club. Ook niet vaak opgesteld ,we wachten af. En nogmaals misschien wake up call Ueda |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Succes gozer, maak ons gek met je goals💪 en anders laat Steijn optimaal renderen achter/naast je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Goede combinatie met Steijn denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Welkom! Versterking op die positie was zeker gewenst. Of hij dat is, we gaan het zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zouden ze in hem echt de eerste spits zien of hopen ze stiekem op verkoop Carranza/Ueda om daarna de echte klapper binnen te halen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan me niet voorstellen dat we vier spitsen houden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee klopt, daarom doelde ik op verkoop van Carranza en Ueda. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb de indruk dat Feyenoord met Tengstedt en Ueda het seizoen in gaat. En dat ze nog kijken wie er derde spits wordt. Of dat dat bijvoorbeeld vanuit de eigen jeugd wordt ingevuld.
Vooral relevant voor Carranza lijkt me. Carrillo zal wel verhuurd worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Carrillo ging toch naar Dordt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou je bijna vergeten. Aursnes heeft (oud)ploegmaat en vriend Tengstedt al even over Feyenoord verteld. Te lezen op VI. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben benieuwd. Ik hou me maar weer vast aan het Pelle verhaal. Daar gaf ook niemand een stuiver voor toen die binnen kwam. Welkom en laat ons juichen ! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik denk dat ze bij een redelijk bod wel bereid zijn om Carranza te laten gaan. Mocht dit bod niet komen, dan zal Carrillo inderdaad wel verhuurd worden aan Dordt. Want aan 3 spitsen hebben we toch wel genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door netsurfer -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 21:23 schreef MMM het volgende:Zouden ze in hem echt de eerste spits zien of hopen ze stiekem op verkoop Carranza/Ueda om daarna de echte klapper binnen te halen? hier hoop ik toch wel op , carranza en ueda komen zwaar te kort |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Spits moet ook complementair zijn met Steijn natuurlijk. Als die er 25 inschiet, moet je niet t zelfde van de spits verwachten.
Hopelijk past de puzzel |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Tengstedt zal de eredivisie als 1 groot speelveld zien en zijn goals wel maken de vraag is of Tengstedt feyenoord verder gaat helpen in Europees verband. |
|
|
|