|
|
Stylzz
|
|
|
Gast is echt trots om voor Feyenoord en in de Kuip te spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 12:07 schreef kenny het volgende:[..] ik zie er geen probleem in ik vind het zonde je ziet toch liever een back komen die er gelijk staat een versterking is en vooral beter is dan Smal , daarbij niet erg logisch dat je eerst meijer afkeurt op zijn blessure gevoeligheid en dat je dan wel Bos binnenhaalt , afgaand op de youtube filmpjes heeft hij zeker kwaliteiten , zorgelijk is zijn blessure gevoeligheid , zoals ik al zij laten we het beste er maar van hopen Bij Bjorn zaten knie klachten met ook een OP. Grote kans dat daar toch meer twijfels over waren toch? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 12:07 schreef kenny het volgende:[..] ik zie er geen probleem in ik vind het zonde je ziet toch liever een back komen die er gelijk staat een versterking is en vooral beter is dan Smal , daarbij niet erg logisch dat je eerst meijer afkeurt op zijn blessure gevoeligheid en dat je dan wel Bos binnenhaalt , afgaand op de youtube filmpjes heeft hij zeker kwaliteiten , zorgelijk is zijn blessure gevoeligheid , zoals ik al zij laten we het beste er maar van hopen Is er ooit formeel bevestigd waarom de deal rond Meijerniet door ging? Volgens mij alleen geruchten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vraag me af wat onze jeugdopleiding nog betekent..
Backs, centrale verdedigers is toch wat je zelf moet produceren zeker als 2e of 3e man..
Maar we zullen zien, hopelijk klopt t nu wel. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Bos lijkt mij echt zo'n spelers die een cultheld in wording is voor feyenoord. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: O.a. VI niet echt een betrouwbare bron. Als we alles moeten geloven wat ergens op internet staat |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 16:19 schreef Cruzcontrol het volgende:Vraag me af wat onze jeugdopleiding nog betekent.. Backs, centrale verdedigers is toch wat je zelf moet produceren zeker als 2e of 3e man.. Maar we zullen zien, hopelijk klopt t nu wel. Ja ook zo, blijkbaar momenteel helemaal geen talentvolle linksback meer lopen nu jeugd,, maar ook voor op rechts weet ik niet gauw 1 al is die positie meer dan goed in ingevuld kwalitatief voorlopig natuurlijk maar valt wel op
misschien dat plug dan gelukkig nog wel als backup lcv aan kan en mag haken, en zeker nu je nog wel schaarste centraal achterin mag hij het langer laten zien voorlopig
Kan altijd natuurlijk een periode minder goeie lichting maar zeker verdedigers zou minder grote stap moeten zijn vanuit jeugd is verleden wel gebleken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 17:41 schreef PieterBos het volgende:[..] O.a. VI niet echt een betrouwbare bron. Als we alles moeten geloven wat ergens op internet staat Het is vrij plausibel als je zijn historie er bij haal, kan me er wat bij voorstellen en Krabby zal het wel niet allemaal uit zijn duim zuigen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 17:51 schreef VVout het volgende:[..] Het is vrij plausibel als je zijn historie er bij haal, kan me er wat bij voorstellen en Krabby zal het wel niet allemaal uit zijn duim zuigen. Alleen dit forum kun je nog blind vertrouwen tegenwoordig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 17:41 schreef PieterBos het volgende:[..] O.a. VI niet echt een betrouwbare bron. Als we alles moeten geloven wat ergens op internet staat Wel een hele ouderwetse en laatdunkende manier om er tegenaan te kijken. Het zijn niet allemaal anoniempjes die feitenvrij wat op internet gooien. Zeker VI is een vrij normaal blad met journalisten die aan hoor en wederhoor doen. Niet dat ze er nooit naastzitten, maar om ze nu als voorstrekt onbetrouwbaar te omschrijven. Zeker Krabbendam zit al jaren op Feyenoord. Ook hij maakt wel eens fouten, maar qua verslaggeving/journalistiek zijn er een hoop minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 18:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wel een hele ouderwetse en laatdunkende manier om er tegenaan te kijken. Het zijn niet allemaal anoniempjes die feitenvrij wat op internet gooien. Zeker VI is een vrij normaal blad met journalisten die aan hoor en wederhoor doen. Niet dat ze er nooit naastzitten, maar om ze nu als voorstrekt onbetrouwbaar te omschrijven. Zeker Krabbendam zit al jaren op Feyenoord. Ook hij maakt wel eens fouten, maar qua verslaggeving/journalistiek zijn er een hoop minder. Ja eens, volgens mij van alles 1 van meest betrouwbare gok ik zo zelf eigenlijk, zal er vast wel x naast zitten maar is wel vet betrouwbaar meestal
Zal me ook niet verbazen ze intern liever info aan hem kwijt willen dan aan pakweg Rutger want lijkt me meesten intern dat om te kotsen vinden en vrij vroeg al wel of niet mogelijke transfers de wereld in slingert en het alleen maar moeilijker maakt zeg maar zeker bij de wat moeilijkere transfers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 18:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wel een hele ouderwetse en laatdunkende manier om er tegenaan te kijken. Het zijn niet allemaal anoniempjes die feitenvrij wat op internet gooien. Zeker VI is een vrij normaal blad met journalisten die aan hoor en wederhoor doen. Niet dat ze er nooit naastzitten, maar om ze nu als voorstrekt onbetrouwbaar te omschrijven. Zeker Krabbendam zit al jaren op Feyenoord. Ook hij maakt wel eens fouten, maar qua verslaggeving/journalistiek zijn er een hoop minder. Niet echt betrouwbaar is een totaal andere omschrijving dan "volstrekt onberouwbaar" Wat jij er van maakt. Precies wat ik bedoel, iemand zegt en wordt volstrekt anders aangehaald. Zo zou het ook zomaar met dit "nieuwtje" kunnen zijn gegaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 19:43 schreef PieterBos het volgende:[..] Niet echt betrouwbaar is een totaal andere omschrijving dan "volstrekt onberouwbaar" Wat jij er van maakt. Precies wat ik bedoel, iemand zegt en wordt volstrekt anders aangehaald. Zo zou het ook zomaar met dit "nieuwtje" kunnen zijn gegaan. Dat is mijn interpretatie ja, zo las ik het. Een beetje gechargeerd, maar toch. Want jij noemde oa VI onbetrouwbaar en dat we niet alles moeten geloven dat op internet staat. Dat zijn jouw woorden, dan kom je m.i. al een eind in die richting.
De implicatie is namelijk dat het geen echte journalisten zijn. Alsof het medium waar ze hun informatie publiceren leidend is voor de kwaliteit ervan. Omdat het 'maar' op internet staat.
Maar goed, misschien dat je het sterker aanzette dan je bedoelde, dat kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 20:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is mijn interpretatie ja. Een beetje gechargeerd. Maar jij noemt oa VI onbetrouwbaar en dat we niet alles moeten geloven dat op internet staat. Dat zijn jouw woorden, dan kom je m.i. al een eind in die richting. De implicatie is namelijk dat het geen echte journalisten zijn. Alsof het medium waar ze hun informatie publiceren leidend is voor de kwaliteit ervan. Omdat het 'maar' op internet staat. Maar goed, misschien dat je het niet zo sterk bedoelde. Wederom geen juist citaat. Niet echt betrouw is een lichtere duiding dan onbetrouwbaar, wat jij beweert dat ik gezegd zou hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 20:12 schreef PieterBos het volgende:[..] Wederom geen juist citaat. Niet echt betrouw is een lichtere duiding dan onbetrouwbaar, wat jij beweert dat ik gezegd zou hebben. Een wat lichtere duiding, zeker. Natuurlijk. Maar dat is vooral een semantische discussie. Ik denk dat 'onbetrouwbaar' en 'niet echt betrouwbaar' hemelsbreed vrij dicht bij elkaar liggen. Zeker in combinatie met hetgeen erachter komt. De lading is namelijk grotendeels hetzelfde. Negatief.
Maar goed, laat maar zitten. Je hebt het of heel anders bedoeld dan ik het las of je neemt geen verantwoording voor de implicatie van hetgeen je zegt. Prima. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dat het uberhaupt een semantische discussie is geworden, is uiteraard ook mijn eigen schuld. Ik had niet hoeven chargeren in het begin.
Maar goed, ik las een onnodig negatieve kwalificatie van iets wat ik als vrij normale journalistiek beschouw. Dat was het punt.
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
De ene blessure is de andere niet Kenny. Ze ,uilen niet helemaal onnozel zijn bij Feyenoord. Wat kwaliteiten betreft, wil ik hem eerst zien spelen bij Feyenoord, nu alleen een filmpje met bepaalde momenten gezien. In de scouting van talenten heb ik altijd naar het totaal plaatje moeten kijken, vandaar dat ik er zo in sta en over denk. Ondanks alle meningen hier op het forum, wens ik Jordan een geweldige tijd bij onze mooie club! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Sorry, bovenstaande reactie is op een eerder bericht van jou Kenny, effe terug lezen....is toch weekend! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, misschien maar beter ook. Eindelijk weer on-topic ;) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Jordan traint al langer weer dan Bjorn begrijp ik. Bjorn had nog vakantie ivm EK Daarom niet fit genoeg voor 90 minuten las ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 22:07 schreef PieterBos het volgende:Jordan traint al langer weer dan Bjorn begrijp ik. Bjorn had nog vakantie ivm EK Daarom niet fit genoeg voor 90 minuten las ik En met Meijer heeft het ook met opbouw na zijn blessure te maken geloof ik. Dat hij meer aanloop tijd nodig gaat hebben dan de gemiddelde andere speler. |
|
|
|