|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik blijf Sauer de beste optie vinden. hij moet alleen de begeleiding krijgen om beter te worden (en veel spelers in dit elftal worden niet bepaald beter). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Sauer vind ik tot op heden overschat. En eenvoudig te neutraliseren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Inhoud is een dingetje bij Sauer, haalt nooit het einde van de wedstrijd. Sterker nog meestal is het na rust al weinig meer. Vervelend om te constateren van "eigen" jongens maar helaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind de ontwikkeling van Sauer naar behoren eerlijk gezegd. Kan zeker beter, maar als je van een 19-jarige verwacht had dat ie direct Paixao zou kunnen opvolgen dan valt het al gauw tegen. Sauer is/was ver genoeg om 1 van de 2 linksbuitens te zijn voor dit seizoen. Probleem was dat hij geen serieuze concurrent had.
Denk dat het kwakkelen met zijn fitheid ook daar vandaan komt. Dat hij eerste seizoenshelft teveel moest spelen. Hebben we bij meer spelers gezien, Smal had gisteren nog een vergelijkbaar verhaal.
Sauer heeft wedstrijden genoeg gehad dat hij zijn directe tegenstander vaak de baas was. Zijn volgende stappen zijn het verbeteren van zijn eindproduct en zijn fitheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Een ‘supertalent’ dat in 28 wedstrijden maar 4 goals en 2 assists aflevert heeft echt ver ondermaats gepresteerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja jij vindt t niks. We weten t
Net als ik Wellie drie keer niks vind
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Cijfers liegen toch niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sauer heeft zn snelheid maar is qua verrassing en balvaardigheid geen pottenbreker. Bovendien is zijn inzicht qua passing matig. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| De cijfers zijn niet geweldig maar ook weer niet zo slecht. Zeker niet als je daar een matige start bij rekent, leeftijd en de problemen in de rest van het elftal. Sauer en Kraaijeveld zijn m.i. toptalenten, alleen geen Messi’s. Zeker zo bruikbaar als Malacia, Karsdorp, Kongolo etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar vertellen ook niet alles hoor ik hier vaak ook wanneer cijfers of statistieken juist positief zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Cijfer an sich niet nee. Eventueel wel hoe ze gepresenteerd worden, waar de nadruk op wordt gelegd, wat gezegd wordt en wat wordt weggelaten. Doel ik uiteraard niet specifiek op jou, een opmerking in het algemeen.
In het geval van Sauer blijft zijn rendement duidelijk achter. Al begon hij recent (tot zijn blessure) juist wat meer te scoren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat Sauer met zijn snelheid en dribbel een plaag is voor een verdediger. Of kan zijn. En ik denk dat hij, ook gezien zijn leeftijd, nog veel stappen kan maken.
Zijn plaats in de selectie (als 1 van de 2 linksbuitens) staat bij mij totaal niet ter discussie. Niet dat ik wat over te zeggen heb, maar toch ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik duim overigens met jullie mee hoor, in de hoop dat hij z’n draai gaat vinden.
Maar ik vind dat er wel een linksbuiten bij moet. Als versterking. Dus geen projectjes meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je moet m.i. op zowel linksbuiten als rechtsbuiten 2 volwaardige spelers hebben. De positie waar je het meest wisselt in een elftal. En je wil ook wat te kiezen hebben qua types. En dit seizoen hebben we m.i. alleen Hadj-Moussa en Sauer die redelijkerwijs daarvoor in aanmerking komen. Sliti, Slory en Diarra moeten nog een hoop stappen maken. Voetballend en/of fysiek. Borges heeft nog geen moment laten zien zijn transfersom waard te zijn. Helpt misschien ook niet dat hij weinig kansen krijgt en al helemaal weinig op wat waarschijnlijk zijn beste positie is (rechtsbuiten). En Sterling is nog een groot vraagteken. 1) of hij nog een redelijk niveau aan kan tikken en zelfs al gebeurt dat of hij 2) na de zomer nog Feyenoorder is.
Niet voor het eerst overigens, we hebben al jaren moeite om een goede bezetting op de vleugels te hebben. En als we er al 1 of 2 hebben, dan zit erachter weinig. Was onder Slot ook al een thema. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Bij Sauer heb ik het idee dat er nog een paar puzzelstukjes op de plek moeten vallen. iets meer overzicht in de laatste fase van zijn acties bijvoorbeeld. Dan ziet het er meteen heel anders uit. Dat is ook te trainen. je moet wel een staf hebben die daar vertrouwen in heeft en daar tijd en focus in wil steken. |
|
|
|