BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AjAX - Celtic 24-07-2025 /20.30u (Como cup)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:13   quote  deeplink  
Opstelling Ajax:
Jaros; Gaaei, Bouwman, Baas, Wijndal; Mokio, Klaassen, Regeer; Berghuis, Brobbey, Moro.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:37   quote  deeplink  
Ben benieuwd naar Wijndal en Moro

Wijndal of hij verdedigend zijn mannetje staat en Moro aanvallend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:39   quote  deeplink  
Celtic komt sterk uit de startblokken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:41   quote  deeplink  
Moro laat direct zien waarvoor hij gehaald is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:51   quote  deeplink  
Moro en Wijndal aanvallend weer belangrijk, goed afgemaakt door Berghuis 1-0

Toch bljjft Celtic de betere

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:55   quote  deeplink  
Er zit veel diepte in het spel van Celtic wat resulteert in een snelle uitval en dus 1-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 20:59   quote  deeplink  
Wijndal gezamenlijk met Moro aanvallend goed
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 21:33   quote  deeplink  
Berghuis opnieuw gretig en heeft opnieuw gescoord
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 21:33 schreef Pietje het volgende:
Berghuis opnieuw gretig en heeft opnieuw gescoord
Speelt goed
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 21:41   quote  deeplink  
Godts in de ploeg voor Moro, en direct afgemaakt door Klaassen 2-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 21:44   quote  deeplink  
Er is veel diepte in het spel van Celtic waar de verdediging het moeilijk mee heeft. Celtic blijft gevaarlijk
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Speelt goed
En natuurlijk ook weer Klaassen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 21:51   quote  deeplink  
Gaaei zit er kort boven op, straalt zelfvertrouwen uit.

Wijndal aanvallend sterk, verdedigend niet scherp genoeg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 21:52   quote  deeplink  
En 3-1 door Berghuis via Klaassen
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gaaei zit er kort boven op, straalt zelfvertrouwen uit.

Wijndal aanvallend sterk, verdedigend niet scherp genoeg
En dat lijkt mij toch het belangrijkst voor een verdediger
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En 3-1 door Berghuis via Klaassen
Tjonge Berghuis wat een verschil met het vorige seizoen. Hij is aan zijn tweede jeugd bezig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 21:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat lijkt mij toch het belangrijkst voor een verdediger
Dat dan weer wel, Tagliafico mag transfervrij komen hoor, traint zich in zijn eentje suf in Nederland.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 21:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge Berghuis wat een verschil met het vorige seizoen. Hij is aan zijn tweede jeugd bezig
Je ziet het aan het koppie, is afgetraind
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:04   quote  deeplink  
Bouwman staat zijn mannetje in het centrum. en wat een GOAL van hem recht in het kruis!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:06   quote  deeplink  
Zo zag het er in de eerste helft niet uit, Celtic valt ver terug in de 2e helft
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je ziet het aan het koppie, is afgetraind
Zeker weten Jack. Hij is verguisd hier en dit is zijn antwoord. Mooi om te zien
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat dan weer wel, Tagliafico mag transfervrij komen hoor, traint zich in zijn eentje suf in Nederland.
Ik hoop toch zo op zijn komst, maar ja, zijn salaris...
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bouwman staat zijn mannetje in het centrum. en wat een GOAL van hem recht in het kruis!
Ja mooi hè zo'n bevlogen jonkie!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker weten Jack. Hij is verguisd hier en dit is zijn antwoord. Mooi om te zien
Ook onze keeper Jaros is een verbetering t.o.v. van Pasveer

Maar Bouwman wat een kerel, die komt er wel
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook onze keeper Jaros is een verbetering t.o.v. van Pasveer

Maar Bouwman wat een kerel, die komt er wel
Yep
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:13   quote  deeplink  
De selectie in zijn geheel ziet er scherp en afgetraind uit onder Heitinga
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De selectie in zijn geheel ziet er scherp en afgetraind uit onder Heitinga
Dat viel mij ook al op. Daarnaast vind ik dus de gretigheid opvallend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:15   quote  deeplink  
Wowww Bounida, pracht goals vanavond...5-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op. Daarnaast vind ik dus de gretigheid opvallend.
Meer nog dan vorig seizoen Pietje
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Meer nog dan vorig seizoen Pietje
Dat klopt zeker Jack. Ik vind het mooi hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:19   quote  deeplink  
De Schotse competitie start volgende week, toch wordt Celtic in de 2e helft van de mat gespeeld
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De Schotse competitie start volgende week, toch wordt Celtic in de 2e helft van de mat gespeeld
Celtic is een mooie ploeg, dat zag je in de eerste helft. En dan is het mooi om te zien hoe Ajax zich ponder de druk uit heeft gevoetbald.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt zeker Jack. Ik vind het mooi hoor.
Jammer is wel dat ik Konadu niet heb gezien in de spits, daar verwacht ik ook wat van dit seizoen
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer is wel dat ik Konadu niet heb gezien in de spits, daar verwacht ik ook wat van dit seizoen
Klopt, de enige dissonant
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Celtic is een mooie ploeg, dat zag je in de eerste helft. En dan is het mooi om te zien hoe Ajax zich ponder de druk uit heeft gevoetbald.
Een mooie prestatie Pietje
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:28   quote  deeplink  
5-1 tegen Celtic is een mooie opsteker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 juli 2025 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:28 schreef Pietje het volgende:
5-1 tegen Celtic is een mooie opsteker
Mooi voor in de boeken, op sommige posities nog versterken dan kunnen we de competitie in
Pietje
 Pietje - donderdag 24 juli 2025 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi voor in de boeken, op sommige posities nog versterken dan kunnen we de competitie in
Zo is dat helemaal Jack.
Beetje bij beetje word ik steeds wat optimistischer.
Een linksback en een spits zijn wat mij betreft prioriteit nummer één.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 juli 2025 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2025 - 22:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is dat helemaal Jack.
Beetje bij beetje word ik steeds wat optimistischer.
Een linksback en een spits zijn wat mij betreft prioriteit nummer één.
Inderdaad en een vervanger voor Henderson, al doet Mokio het uitstekend
Eide
 Eide - vrijdag 25 juli 2025 - 09:23   quote  deeplink  
Ik ben niet terug van weg geweest, maar toch even een reactie na gisteren.

De jonge jondens tonen zich goed. Mokio, Godts, Bouman en meer van deze gasten zijn een fundament voor het Ajax van de aankomende seizoenen. De contouren van een hele goede ploeg beginnen zich af te tekenen. Heitinga heeft een duidelijke visie over hoe hij voetbal wil spelen en dit zie je duidelijk terug tussen de lijnen.

Tegelijkertijd zijn de zwaktes van afgelopen seizoen er duidelijk nog niet uit. Ajax heeft noeite echt te creëren. De backs blijven kwetsbaar, zeker nu Ajax heel hoog druk gaat zetten. Zelfs tegen een matige ploeg als Celtic heeft Ajax moeite om onder druk uit te voetballen. Dit heeft alles te maken met blijvende beperkingen in het creatieve en positionele vermogen van deze ploeg.

De club staat er duidelijk beter voor da vorig seizoen. De nieuwe directie lijkt een goede en gezonde lijn te hebben. Ik denk dat de ploeg nog niet veel verder is. Ik denk dan ook dat we de verwachtingen niet te hoog moeten hebben, want realistisch gezien wordt dit niet het seizoen waar Ajax weer dominant is op de Nederlandse velden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 juli 2025 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2025 - 09:23 schreef Eide het volgende:

De jonge jondens tonen zich goed. Mokio, Godts, Bouman en meer van deze gasten zijn een fundament voor het Ajax van de aankomende seizoenen. De contouren van een hele goede ploeg beginnen zich af te tekenen. Heitinga heeft een duidelijke visie over hoe hij voetbal wil spelen en dit zie je duidelijk terug tussen de lijnen.

Tegelijkertijd zijn de zwaktes van afgelopen seizoen er duidelijk nog niet uit. Ajax heeft noeite echt te creëren. De backs blijven kwetsbaar, zeker nu Ajax heel hoog druk gaat zetten. Zelfs tegen een matige ploeg als Celtic heeft Ajax moeite om onder druk uit te voetballen. Dit heeft alles te maken met blijvende beperkingen in het creatieve en positionele vermogen van deze ploeg.

De club staat er duidelijk beter voor da vorig seizoen. De nieuwe directie lijkt een goede en gezonde lijn te hebben. Ik denk dat de ploeg nog niet veel verder is. Ik denk dan ook dat we de verwachtingen niet te hoog moeten hebben, want realistisch gezien wordt dit niet het seizoen waar Ajax weer dominant is op de Nederlandse velden.
Welkom terug Eide, jouw wedstrijd topics waren geweldig, wat missen wij die hier!

Ik ben het volledig met je eens, ook al zagen we aanvallend leuke dingen zijn we verdedigend nog steeds kwetsbaar, dit was met name in de 1e helft te zien.

Diepte ballen gingen makkelijk over de verdediging heen, het was dat Jaros met wat geluk de ballen kon keren, de verdediging liet zich makkelijk uitspelen.

Met name kwam dit door de backs Gaaei en Wijndal.
Aanvallend vond ik beiden goed maar Verdedigend komen ze te kort, al zat Gaaei er kort op.

Rosa was verdedigend beter in de 2e helft maar of hij goed genoeg zal zijn is afwachten.

Voor Hato en Wijndal willen ze een nieuwe linksback nog aan trekken, is dus ook afwachten indien Hato vertrekt.

Mokio aanvalkend sterk vind ik verdedigend ook kwetsbaar al kijken ze voor die positie voor een ervaren man met leiderscapaciteiten zoals Henderson.
Klaassen kan maar eigenlijk ook weer net niet.

Daarnaast kijken ze nog voor een spits, al zie ik in Konadu een spits voor de toekomst.

Dus het kan zijn dat het goed komt, voor nu staan de backs te hoog en zijn ze verdedigend zwak te noemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2025 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 25 juli 2025 - 12:12   quote  deeplink  
Heey Eide, wat mooi om weer iets van jou te lezen!!
Wat heb ik weer genoten van die jonkies gisteren!! Blijft ook een reden voor mij om weer vaak naar De Toekomst te gaan komend seizoen.
Ben je weer een beetje positiever gestemd Pietje??
freakie
 freakie - vrijdag 25 juli 2025 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2025 - 11:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Welkom terug Eide, jouw wedstrijd topics waren geweldig, wat missen wij die hier!

Ik ben het volledig met je eens, ook al zagen we aanvallend leuke dingen zijn we verdedigend nog steeds kwetsbaar, dit was met name in de 1e helft te zien.

Diepte ballen gingen makkelijk over de verdediging heen, het was dat Jaros met wat geluk de ballen kon keren, de verdediging liet zich makkelijk uitspelen.

Met name kwam dit door de backs Gaaei en Wijndal.
Aanvallend vond ik beiden goed maar Verdedigend komen ze te kort, al zat Gaaei er kort op.

Rosa was verdedigend beter in de 2e helft maar of hij goed genoeg zal zijn is afwachten.

Voor Hato en Wijndal willen ze een nieuwe linksback nog aan trekken, is dus ook afwachten indien Hato vertrekt.

Mokio aanvalkend sterk vind ik verdedigend ook kwetsbaar al kijken ze voor die positie voor een ervaren man met leiderscapaciteiten zoals Henderson.
Klaassen kan maar eigenlijk ook weer net niet.

Daarnaast kijken ze nog voor een spits, al zie ik in Konadu een spits voor de toekomst.

Dus het kan zijn dat het goed komt, voor nu staan de backs te hoog en zijn ze verdedigend zwak te noemen
Kan natuurlijk zijn dat Ajax niet een “ervaren” speler zoekt op de positie van Mokio. Laatst ging het om 2 opties die 23/24 zijn. Dus lijkt er meer op dat Ajax dat zoekt op eventueel linksback of aanvallend middenveld voor Taylor/Hato. Klaassen is een geweldige held maar is als Ajax goed is iemand die gauw afvalt.

Die verhalen over wat ze zoeken, enige wat ik heb gehoord van Ajax zelf is dat ze op 3 posities iets wilde toevoegen, naast nog de verkopen op te vangen en dat er ervaring bij moest. Kan dus ook prima Tagliafico zijn of Blind. Of een Eriksen.
hjf
 hjf - zaterdag 26 juli 2025 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2025 - 09:23 schreef Eide het volgende:

Zou wel fijn zijn als je weer wat meer laat horen op ons forum, want met jouw kennis en heldere analyses kunnen we met z'n allen nog van leren. Ik hoop dat het goed met je gaat Eide. Ik ben het volledig met jouw eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 juli 2025 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2025 - 22:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Kan natuurlijk zijn dat Ajax niet een “ervaren” speler zoekt op de positie van Mokio. Laatst ging het om 2 opties die 23/24 zijn. Dus lijkt er meer op dat Ajax dat zoekt op eventueel linksback of aanvallend middenveld voor Taylor/Hato. Klaassen is een geweldige held maar is als Ajax goed is iemand die gauw afvalt.

Die verhalen over wat ze zoeken, enige wat ik heb gehoord van Ajax zelf is dat ze op 3 posities iets wilde toevoegen, naast nog de verkopen op te vangen en dat er ervaring bij moest. Kan dus ook prima Tagliafico zijn of Blind. Of een Eriksen.
Het zou voor positie 6 zijn om zodoende de verdediging te ondersteunen. Mokio doet het op die positie nog thans hartstikke goed maar is nog onervaren met name voor Champions Leaque wedstrijden.

Blind zou heel goed kunnen want die heeft op die positie ooit gespeeld als ook als linksback en linksmidden, kan dus op 3 posities in gezet worden.

Of je dit zou willen is de vraag want hij is aardig op leeftijd en daardoor niet de snelste meer, wel betrouwbaar maar niet zo aanwezig als Henderson.

Wat ik lees is niet als aanvallende middenvelder, want ze willen op die positie Oscar Gloukh, al duurt het wel heel erg lang, de concurrentie groeit.

Hier hopen er veel dat Eriksen komt maar Ajax denkt hier anders over, ze hebben op dit moment meer interesse in een jongere speler als Gloukh, dus voor langer dan 1 seizoen, die later miljoenen op brengt, al moet ik zeggen dat Eriksen nog heel belangrijk kan zijn voor dit Ajax.

Er schijnt interesse te zijn van clubs uit de Verenigde Staten voor Eriksen, toch zou het zo maar kunnen zijn dat Ajax hem transfervrij binnen haalt voor er bij wat ik overigens betwijfel of Taylor zou nog vertrekken, daarnaast blijft de vraag of de speler zelf weer wilt spelen voor Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 juli 2025 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2025 - 09:55 schreef hjf het volgende:

[..]

Zou wel fijn zijn als je weer wat meer laat horen op ons forum, want met jouw kennis en heldere analyses kunnen we met z'n allen nog van leren. Ik hoop dat het goed met je gaat Eide. Ik ben het volledig met jouw eens!
Hier nog één voorstander Eide
Eide
 Eide - zaterdag 26 juli 2025 - 17:30   quote  deeplink  
Het probleem met Blind, en dit was hetzelfde met Tadic en Heitinga, is dat die echt geschoffeerd zijn door Mislintat. Achteraf is gebleken hoeveel die man kapot heeft gemaakt bij Ajax.

Ik vind Ajax vooral op rechts nog kwetsbaar. Wijndal is eigenlijk de enige linksback. Daarna val je terug op Hato die waarschijnlijk vertrekt en Youri Baas. Baas heb je eigenlijk centraal achterin ook gewoon nodig. Op rechtsvoor vind ik niet heel sterk. Berghuis speelt een prima voorbereiding, maar met verder alleen Traore daar die echt wel over z'n top is vind ik de hele rechterkant matig bezet.
hjf
 hjf - zaterdag 26 juli 2025 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2025 - 17:30 schreef Eide het volgende:
Het probleem met Blind, en dit was hetzelfde met Tadic en Heitinga, is dat die echt geschoffeerd zijn door Mislintat. Achteraf is gebleken hoeveel die man kapot heeft gemaakt bij Ajax.

Ik vind Ajax vooral op rechts nog kwetsbaar. Wijndal is eigenlijk de enige linksback. Daarna val je terug op Hato die waarschijnlijk vertrekt en Youri Baas. Baas heb je eigenlijk centraal achterin ook gewoon nodig. Op rechtsvoor vind ik niet heel sterk. Berghuis speelt een prima voorbereiding, maar met verder alleen Traore daar die echt wel over z'n top is vind ik de hele rechterkant matig bezet.
Eens. Maar zou Moro ook niet op rechts kunnen spelen en Mika op links. Ik denk namelijk eerder, dat je een scorende spits moet aantrekken. Maar dan moet Brobbey wel vertrekken. Ik zie Weghorst eerder als een pinchhitter. En Konadu is er nog lang niet. Hoe denk jij over Oscar Cloukh? Moeten we die halen? Ik heb hem te weinig gezien, maar er zijn velen enthousiast over zijn voetbalcapaciteiten. En we hebben niet echt een leider in het elftal zoals Jordan Henderson vorig seizoen.
Eide
 Eide - zaterdag 26 juli 2025 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2025 - 17:56 schreef hjf het volgende:

[..]

Oscar Cloukh?
Ik ken de speler niet goed, maar ik heb mooie dingen gezien en gehoord. Ik heb wel een moreel bezwaar, net zoals ik dat momenteel heb met Russische spelers (en clubs). Ik vind dat we de ogen niet mogen sluiten voor wat er in Oekraïne en Gaza gebeurt. Natuurlijk zijn het voetballers en geen politici, maar ik vind onze eigen normen en waarden wel belangrijk. Een speler die zich niet tegen het misdadige geweld uitspreekt past in mijn ogen op dit moment niet bij onze club.

Daarmee zit iemand als Gloukh in een lastig parket, want hij houdt natuurlijk van zijn land. Hij kan zich in Israël ook niet onmogelijk maken. Ik heb geen idee wat hij nu wel en niet van de huidige situatie vindt. Mede daarom denk ik dat je momenteel misschien beter geen zaken kan doen met zo'n speler.
freakie
 freakie - zaterdag 26 juli 2025 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2025 - 11:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zou voor positie 6 zijn om zodoende de verdediging te ondersteunen. Mokio doet het op die positie nog thans hartstikke goed maar is nog onervaren met name voor Champions Leaque wedstrijden.

Blind zou heel goed kunnen want die heeft op die positie ooit gespeeld als ook als linksback en linksmidden, kan dus op 3 posities in gezet worden.

Of je dit zou willen is de vraag want hij is aardig op leeftijd en daardoor niet de snelste meer, wel betrouwbaar maar niet zo aanwezig als Henderson.

Wat ik lees is niet als aanvallende middenvelder, want ze willen op die positie Oscar Gloukh, al duurt het wel heel erg lang, de concurrentie groeit.

Hier hopen er veel dat Eriksen komt maar Ajax denkt hier anders over, ze hebben op dit moment meer interesse in een jongere speler als Gloukh, dus voor langer dan 1 seizoen, die later miljoenen op brengt, al moet ik zeggen dat Eriksen nog heel belangrijk kan zijn voor dit Ajax.

Er schijnt interesse te zijn van clubs uit de Verenigde Staten voor Eriksen, toch zou het zo maar kunnen zijn dat Ajax hem transfervrij binnen haalt voor er bij wat ik overigens betwijfel of Taylor zou nog vertrekken, daarnaast blijft de vraag of de speler zelf weer wilt spelen voor Ajax
Ja mijn idee is ook een verdedigende middenvelder maar je gaat niet naar 24/25 jarige verdedigende middenvelders zoeken om ook nog een ervaren spelers op die positie te halen toch? Laatst was het die nederlandse speler en was het Franse? Ik kende ze niet maar daar was kort sprake van. Dat zou dan toch de versterking zijn?

Je kan Mokio zijn ontwikkeling niet in de weg zitten.

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax Taylor niet laat gaan. Hetzelfde als met Oscar, is dat Ajax alle centen moet opdraaien om zo goed mogelijke uitgang te creeeren. Dus laat je Taylor niet gaan voor 20 miljoen en probeer je daar zoveel mogelijk uit te slepen. Oscar is geen vervanging voor Taylor. Het kan zijn dat ze Mokio dan liever op die positie hebben en dan inderdaad 2 verdedigende middenvelders willen halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AjAX - Celtic 24-07-2025 /20.30u (Como cup)

0.0066320