|
|
MMM
|
|
|
Mijn voorspelling zegt ook wat over de concurrentie, die er eigenlijk niet mag zijn..
PSV schat ik ondanks het slippertje tegen Telstar hoger in. AZ en 020 hebben echt geen betere selectie. Ik vind plek 2 normaal.
Maar dat vond ik vorig jaar ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: HERSTEL! Pas zondag as. een echt stevige test. Tegen AZ in Kaasstad. Dus DEFINITIEVE VOORSPELLING KAN TOT z7 SEPTEMBER!!!!
Groeten van de NIET-corrupte jury. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stel het anders uit tot de winterstop, dan kunnen we nog een betere inschatting maken ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De jury is dankbaar voor de complimenten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] HERSTEL! Pas zondag as. een echt stevige test. Tegen AZ in Kaasstad. Dus DEFINITIEVE VOORSPELLING KAN TOT z7 SEPTEMBER!!!! Groeten van de NIET-corrupte jury. Belachelijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doe normaal man, kan je niets beters verzinnen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na zondag is het een stuk duidelijker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En over een half jaar nog een stuk! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
79 punte plekkie 1, geen ch league dus weer tijd om kampioen te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb genoeg gezien. 82 punten en plek 1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
T///Held!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste 5 dagen voor een definitieve voorspelling. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Deze blijft staan opperhoofd👌 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lastig nog steeds. 79 punten, plek 1. EL helpt niet mee aan stabiliteit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja geen keus, we moeten de deadline weer verplaatsen Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Rustig voorspellen Ace, prijs is avondje met Gordon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die prijs is sowieso voor Gerard dan... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je was me voor 🤣🤣🤣
quote: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
DE....TUSSENSTAND! Oftewel: tot zaterdag 27 september 00.00u kun je nog bijstellen.
85 2 Cruzcontrol 84 1 Stylzz 82 1 T-FeYeN00rD 81 1 ar 79 1 bijft007 79 1 FR-Henk 78 2 tomson 77 2 Leon FR 1908 77 2 VVout 76 2 CobusIII 75 2 MMM
60 4 Mighty Ace
20 19 RenatoBos |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eigenlijk zijn we behoorlijk optimistisch. Op twee uitzonderingen na ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
19e worden, starten als koploper ere-, seizoen eindigen boven Vitesse in KKDivisie.
Hier gaat Mario Been iets van vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het gaat dus tussen mij en die meeuw. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 20:44 schreef FR-Henk het volgende:DE....TUSSENSTAND! Oftewel: tot zaterdag 27 september 00.00u kun je nog bijstellen. 85 2 Cruzcontrol 84 1 Stylzz 82 1 T-FeYeN00rD 81 1 ar 79 1 bijft007 79 1 FR-Henk 78 2 tomson 77 2 Leon FR 1908 77 2 VVout 76 2 CobusIII 75 2 MMM 60 4 Mighty Ace 20 19 RenatoBos Ik stel bij naar eerste plaats, zelfde punten, 85.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 20:44 schreef FR-Henk het volgende:DE....TUSSENSTAND! Oftewel: tot zaterdag 27 september 00.00u kun je nog bijstellen. 85 2 Cruzcontrol 84 1 Stylzz 82 1 T-FeYeN00rD 81 1 ar 79 1 bijft007 79 1 FR-Henk 78 2 tomson 77 2 Leon FR 1908 77 2 VVout 76 2 CobusIII 75 2 MMM 60 4 Mighty Ace 20 19 RenatoBos Ik verander naar 80 en de 1e plaats, deze is vrij en neem mijn zweep mee als ik win! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tsja je moet wat over hebben voor Feyenoord, met een zweep hou ik hem in ieder geval uit de buurt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik quote mezelf eej Die is niet vrij namelijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij moet gewoon je muil houden..🤡 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon 86 en 1e dan, wordt een waanzinnig seizoen en gaan niet veel lateb leggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce