|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien een idee om hier de updates die af en toe voorbij komen te plaatsen Er lijken serieuze stappen genomen te worden.
Status update voorstellen compensatie zit recht regeling aandeelhouders V ! #Feyenoord heeft het voorstel bij directie Stadion NV begin juli neergelegd! De BVO laat nu een boekenonderzoek-due diligence uitvoeren! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Lijkt mij een goed plan . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voordelen Horeca in eigen beheer Meerdere festiviteiten rondom Feyenoord Onderpand voor evt verbouwingen Je kan meer vrijwilligers krijgen. Ik ben erg voor dit plan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zover is duidelijk dat de huidige aandeelhouders hun eigen portemonnee belangrijker vinden dan Feyenoord. Mocht dat doel voorop staan lijkt het me eenvoudig er met elkaar weer wat van te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2025 - 21:49 schreef VVout het volgende:Zover is duidelijk dat de huidige aandeelhouders hun eigen portemonnee belangrijker vinden dan Feyenoord. Mocht dat doel voorop staan lijkt het me eenvoudig er met elkaar weer wat van te maken. Zeker weten. Puur zakelijk die gasten, de euros voor alles he. Maar wel de blits maken in de skybox of weet ik veel waar. Alles is erop gericht om zoveel mogelijk druk op de ketel te zetten. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Hoop echt dat dit op een manier snel gaat rondkomen. Zou het beste nieuws zijn na laatste kampioenschap. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| T”s sowieso stom, je aandeel weerspiegelt de staat van het bedrijf. Geef dan extra aandelen uit zodat de mensen die hun aandeel willen houden dit kunnen en er een meerderheid bij Feyenoord staat. Hoef je ze ook niet over te nemen en kan je samen vooruit kijken en de Kuip weer gezond maken. Met een gezond stadion ook een gezond aandeel, win/win lijkt me. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die aandeelhouders zijn gewoon aasgieren , geven niks om feyenoord maar des te meer om centen
het is natuurlijk van de zotte dat feyenoord als huurder 70milj moet gaan betalen om achterstallig onderhoud te gaan plegen aandeelhouders zitten lekker achterover en vinden het wel lekker zo , ik hoop dat ze het stadion failliet verklaren waardoor feyenoord het stadion veel voordeliger kan overnemen en je ook gelijk van die aasgieren af ben |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ook een optie en eigenlijk verdienen ze niet beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel ver gaan hoor. Die mensen hebben hier recht op. Dat zij twijfelen aan of t bod wel recht doet aan de daadwerkelijke waarde is prima. Ook feit dat ze rechten hebben die de aandelen vertegenwoordigen moet Feyenoord respecteren en compenseren. Dit is gewoon het spel hoe t gespeeld moet worden Een faillissement kan overigens wel eens heel nadelig zijn, want dan komen er veel meer haaien in de vijver. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2025 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Vind t wel ver gaan hoor. Die mensen hebben hier recht op. Dat zij twijfelen aan of t bod wel recht doet aan de daadwerkelijke waarde is prima. Ook feit dat ze rechten hebben die de aandelen vertegenwoordigen moet Feyenoord respecteren en compenseren. Dit is gewoon het spel hoe t gespeeld moet worden Een faillissement kan overigens wel eens heel nadelig zijn, want dan komen er veel meer haaien in de vijver. Dus eeuwig durende rechten ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In principe is dat wat t is. Wil je daaraan tornen moet je t representatief compenseren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoop dat als je er (mede) eigenaar van wordt niet bodemloze put gaat zijn waar je je transfer winsten in ziet verdwijnen komende jaren, en na 5+ jaar je er ook winstgevend iets uit kan halen
Want je bent jaarlijks teveel kwijt aan onderhoud alleen al omdat het stadion nu eenmaal op veel vlakken verouderd is en niet modern genoeg huidige tijd is
Daarbij helpt het niet mogen faciliteren van concerten ed totaal niet mee, maar ook andere feestelijkheden mogelijk niet,, ben erg huiverig dus vooral al lijkt het allemaal mooi je moet je ogen niet sluiten voor werkelijkheid en dat er nog lange weg te gaan is
het moet al snel denk ik gaan niet alleen om opknappen zodat je er komende jaren voetbal in mag spelen maar ook echt moderniseren zodat je er meer geld uit kunt verdienen aan sky boxen en meer commerciële ruimtes beschikbaar zijn en nog wel meer zaken
Heb nu beetje het gevoel Als je nieuw stadion bouwt ben je gelijk veel geld kwijt waar je vervolgens vele jaren winsten eruit gaat halen, en nu uitgesteld betalen waar je in begin jaren al vrij veel betaald om het groots op te knappen/voetbal waardig te houden vooral.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Maar dat is dan hoofdstuk 2 als je daadwerkelijk het voor het zeggen hebt natuurlijk, er moet wat gebeuren dat is gewoon zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Een aandeel vertegenwoordigd een evenredig deel van het overschot op de balans, gezien de huidige situatie stelt dat op dit moment niet veel voor. Je bent dus afhankelijk van goodwill en perpectief van iemand die dit wil overnemen of mee gaat door uitgifte van extra aandelen. Vind eigenlijk de huidige aandeelhouders dan ver gaan, of gaan zij die 70 miljoen ophoesten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik weet niet of we het over de zelfde groep hebben. De vrienden die toen Feyenoord hielpen krijgen 10% op hun lening. Is normaal als je geen onder pand hebt.....maar ben je dan een vriend ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2025 - 19:44 schreef VVout het volgende:Een aandeel vertegenwoordigd een evenredig deel van het overschot op de balans, gezien de huidige situatie stelt dat op dit moment niet veel voor. Je bent dus afhankelijk van goodwill en perpectief van iemand die dit wil overnemen of mee gaat door uitgifte van extra aandelen. Vind eigenlijk de huidige aandeelhouders dan ver gaan, of gaan zij die 70 miljoen ophoesten. Als de gemeente niet die 12 miljoen had gegeven om die lening af te lossen, was het stadion failliet gegaan en in handen gekomen van Goldman Sachs. Het aandeel had dan 0 waard geweest .
Ik ben het met jou eens .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja Ik denk aandeel houders een andere groep ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweespalt zaaien. Laat dat maar aan de bever over. Wordt weer eens voor een karretje gespannen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat kan je wel aan hem overlaten idd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij zijn er weleens mooiere plannen voorbij gekomen. Maar goed Feyenoord gaat niet mee in de project dus komt goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2025 - 09:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Volgens mij zijn er weleens mooiere plannen voorbij gekomen. Maar goed Feyenoord gaat niet mee in de project dus komt goed. Ook een doorzichtige tactiek om dit plan in de media te gooien. Juist nu :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi dat men ermee bezig blijft en er zitten best mooie elementen in zoals de glazen panelen terug achterin de vakken. Maar ook in 2005 zijn hierover de prioriteiten uitgesproken en laten die eerst eens realiseren.
1 Feyenoord en de Kuip ėėn. 2 Hoognodig onderhoud om op korte termijn verder te kunnen gaan. 3 Genoeg overhouden in je begroting om te moderniseren. 4 Een goed plan om het dan uitte voeren.
Lijkt me dat je dan echt wel 5 jaar verder bent en het nu niet aan de orde is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| laten we eerst maar eens het gezwel de aandeelhouders maar eens uit zien te kopen |
|
|
|