BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Monaco 03-07-2025/ 14.00u vriendschappelijk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - woensdag 06 augustus 2025 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2025 - 14:24 schreef bertus bikkel het volgende:
Dat klopt! De spits hoeft er geen 40 te maken maar Mokio 10 goals lijkt me niet realistisch bijvoorbeeld. Godts scoort ook zelden. Ook Moro lijkt me geen afmaker. Dan moet je het hebben van Klaassen die er wel 10-12 ofzo maakt en Berghuis een stuk of 8.
Taylor scoorde vorig seizoen veel maar vertrekt misschien nog. Moet je het hebben van Wout en Traore... er moeten echt doelpunten bijkomen!!!
Je mag er toch wel vanuit gaan dan Godts er 10 maakt dit seizoen. Vorig seizoen al 6 geloof ik. Nou als hij er geen 10 maakt dan mag je hem volgend seizoen wel weg doen. Moro moet er dan toch ook wel op gaan zitten en dat is ook omdat Ajax anders gaat voetballen. Als Mokio als verdedigende middenvelder staat gaat hij er geen 10 maken(dan is het Taylor die er 10/15 maakt). Als Mokio op Taylor zijn positie gaat staan dan maakt hij die zeker wel. Hij zal dan meer de rol van Taylor gaan invullen. Als Heitinga kiest voor een Klaassen(die gaat er dan zeker 10 maken) of fits(niet zeker maar grote kans als je op die positie staat je er gewoon 10 maakt).

Even voor de duidelijkheid. Als je aanvallend wil voetballen(heitinga) mag je er als je een aanvallende positie hebt, vanuit gaan dat deze spelers gewoon als ze basisspeler zijn er zeker 10 maken in een seizoen.

Ik zeg Taylor bewust niet. Invallers maken ook doelpunten. Vorig seizoen had Ajax er ook bijna 90. Dus zo heel veel is er in de eredivisie niet nodig om te scoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Monaco 03-07-2025/ 14.00u vriendschappelijk

0.0072619