|
|
tomson
|
|
|
Bank : Bijlow, Bossin, Stengs, Gonçalo Borges, Tengstedt, Read, Diarra, Targhalline, Slory, Valente, Plug, Kraaijeveld Wel handig met alle nieuwe namen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Carranza dus. We hebben wel een flink aantal opties, maar niet echt een stormram als plan B. Mochten we dat nodig hebben. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Neem aan dat Lotomba of Read dat dan doet. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Steijn dus aanvoerder. Terwijl Timber er nog gewoon is. Dat is ook wel een signaal dan. En Hwang speelt ook, die had ik ergens ook nog wel verwacht als alternatief. Bijzondere en opvallende keuze. Verwachten ze nog een transfer van Timber? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Steijn dus aanvoerder. Terwijl Timber er nog gewoon is. Dat is ook wel een signaal dan. En Hwang speelt ook, die had ik ergens ook nog wel verwacht als alternatief. De boot op dit moment schudden met die aanvoerdersband lijkt me onnodig. Kan dit niet plaatsen eigenlijk. Of het moet van Timber zelf afkomen ? Hoe dan ook ik vind het veel te vroeg om Steijn al zo snel allerlei extra bagage mee te geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat we de aanvoerder wat overschatten 85% ceremonieel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Timber was in helemaal niets een aanvoerder als je het mij vraagt, dus ik ben al blij met iedere andere. Echter, Steijn had ik niet aan zien komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan goed uitpakken. Geschikt is geschikt hè. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 20:28 schreef Alexmem het volgende:Timber was in helemaal niets een aanvoerder als je het mij vraagt, dus ik ben al blij met iedere andere. Echter, Steijn had ik niet aan zien komen. Daar heb je wel een punt ja. Timber was geen gedroomde aanvoerder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Timber is niet eens reserve aanvoerder |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Rvp gaat voor transfer timber liggen zegt hij zojuist idem moussa, dus top, wel verlengen nog anders moet hij wel, dus aanvoerderskeuze puur rvp hand in, kijkt dus ook niet echt naar hoelang iemand er zit lijkt het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1. Steijn 2. Hadj Moussa 3. Read
Das de volgorde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een lachwekkend rijtje. In wat is Hadj Moussa een aanvoerder?
Moder veel logischer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nogal onconventioneel lijstje. Totaal niet de namen die je verwacht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus Timber mag absoluut niet weg van Van Persie, maar is blijkbaar ook niet geschikt als aanvoerder? Of hij heeft de band zelf ingeleverd, dat kan ook natuurlijk. Zou niet de eerste zijn die dat doet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bijzonder lijstje, bijzondere keuze rvp in ieder geval, Steijn kan wel is kloppen maar nu al? Is ernet, Moussa absoluut geen aanvoerders type en read nog piep dus eerst maar is ervaring en zichzelf als persoon meer ontwikkelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De staf zal t wel weten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De raadsels vliegen ons alweer om de oren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In Nederland was dit een penalty geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We mogen gewoon lekker ballen. Ze wachten gewoon op een foutje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nog veel onwennigheid. Logisch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha lekker he.. altijd degenen die je vervloekt☺️ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit was na de vrije trap 🤣 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg gelijk allemaal aapjes van Gala-fans, die zijn door het dolle |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moussa maakt die vent gek |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hwang kan tegenwoordig ook al vliegen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een vermakelijk eerste half uur |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeker niet slecht, kom op met die.2-0 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nog ff eentje voor de rust
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze hebben een huur spits van 20 miljoen op de bank zitten. Het zal me benieuwen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trouwens veel overtredingen. Scheids is verdomd coulant |
|
|
|