|
|
tomson
|
|
|
Hebben ze een omzetting gedaan ? Ze hebben opeens veel meer grip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord krijgt er even geen druk op |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De VAR heeft m effe uitgewrongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hadj is echt moker slecht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is allemaal erg onrustig,maar valt me nog niks tegen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat ik t zie. Heeft nog niks goed uitgevoerd Ja trucjes zonder rendement En verdedigend laat hij nog steeds dezelfde steken vallen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat ik t zie. Heeft nog niks goed uitgevoerd Ja trucjes zonder rendement En verdedigend laat hij nog steeds dezelfde steken vallen Overschatte speler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gevaar komt bij hun over links. Afstemming Lotomba en Hadj is niet goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aardige eerste helft. Weinig gecreëerd maar ook niet echt in de problemen geweest op een moment na.
Wellie met een goede redding toen maar twee tellen later weer eens een ketser. Gelukkig buitenspel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind ik ook. Heeft t wel hoor. Maar is alles of niks |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
moussa moet verdedigend gewoon sterker worden, anders blijft het middelmaat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijk Feyenoord. Maar weinig echte kansen tegen een typisch Mourinho elftal. Dan heb je wel mazzel dat die bal van Timber erin gaat.
Verder het grootste deel licht overwicht, maar 5-10 minuten voor rust wel wat ver terug.
En je ziet dat de afstemming op meerdere posities nog niet klopt. Dat zal nog moeten komen als het elftal vaker samenspeelt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Spannende wedstrijd. Laatste 10 minuten waren we het initiatief kwijt. Deze 1e helft is niet voldoende om Mourinho nerveus te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zie m ook aldoor wijzen of anderen t fout doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het meest opvallende is dat er 3 verdedigers de spits bijhalen in een counter. Dat heb ik nog nooit bij ons gezien. Hwang laat de bal weer eens voor zijn neus wegpakken waardoor de afgekeurde doelpunt uit voort kwam. Moussa bal tovernaar zonder rendament tot nu toe. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel goed dat Feyenoord 1-0 voorstaat, maar niet verslappen want in het tweede deel van de eerste helft werd Fenerbahçe gevaarlijk. Feyenoord moet de score verder opvoeren met het oog op de return van volgende week. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Timber laat bij omschakeling zijn mannetje vaak lopen. Wel dominant in de aanval. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat dus. En Ueda en Lotomba zijn ook alles behalve scherp. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is of constant meeverdedigen en heel simpel gaan spelen bij Moussa hoor of dus zoals hij altijd speelt en bekend staat want Die acties van hem kosten hem echt rete veel energie
Want puft na tijdje echtflink uit namelijk, dus maar genieten van zn acties en zn verdedigende kwetsbaarheid voor lief nemen vrees ik
De Messi van ons😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 22:03 schreef bijft007 het volgende:Het is constant meeverdedigen en heel simpel gaan spelen bij Moussa hoor,,Die acties van hem kosten hem echt rete veel energie Want puft na tijdje echtflink uit namelijk, dus maar genieten van zn acties en zn verdedigende kwetsbaarheid voor lief nemen vrees ik De Messi van ons😅 Ik kan ontzettend genieten van die jongen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vind Sauer trouwens wel echt gegroeid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ook, maar is gewoon type speler hij is take it or leave it |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste kwartier wordt heel Belangrijk |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Je mist vandaag de rugdekking van een Moder. En balverlies heeft ie niet gehad. En zo’n dooie als Ueda helpt ook niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ueda is heel belangrijk geweest in t mee voetballen de eerste helft Dat is niet eens een discussie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier liet Mussa weer zijn man lopen |
|
|
|