|
|
RenatoBos
|
|
|

Onderhandelingen met Ahmedhodžić en Sheffield vorderen; persoonlijk akkoord nadert
Feyenoord vordert in de onderhandelingen over centrumverdediger Anel Ahmedhodžić. De situatie rondom de 26-jarige Zweedse Bosniër van Sheffield United ziet er zeer veelbelovend uit, melden bronnen aan 1908.nl.
Het contract van Ahmedhodžić loopt tot medio 2026. De verdediger, die een marktwaarde van 18 miljoen euro vertegenwoordigt, is daarom voor een haalbare prijs op te pikken. Hoewel de beide clubs er nog niet uit zijn, ziet het er positief uit en nadert de aanbieding van Feyenoord de vraagprijs uit Engeland. Daarnaast komen Feyenoord en Ahmedhodžić zelf ook steeds dichterbij. Een persoonlijk akkoord wordt dan ook spoedig verwacht.
Ahmedhodžić speelde 82 duels voor Malmö FF, de club uit zijn geboortestad, waarna hij voor 4,5 miljoen de transfer maakte naar Sheffield United. De 1.90 meter lange rechtsbenige verdediger speelde vervolgens nog 114 duels voor Sheffield United, waarin hij 12 keer doel trof.
Geen interlands meer
De in Zweden geboren Bosniër kwam voor de jeugdelftallen van Zweden uit en speelde zelfs één interland voor de hoofdmacht. Echter maakte hij daarna de overstap naar het Bosnisch elftal. Maar na 24 wedstrijden voor het Balkanland kwam er een einde aan zijn interlandcarrière. Hij was geblesseerd, maar moest volgens de Bosnische bond toch opdraven bij een interlandperiode; zij erkenden zijn blessure niet. Hij weigerde te komen, wat leidde tot een golf aan negatieve reacties.
Ahmedhodžić bracht naar buiten dat hij na deze reacties geen reden meer zag om voor Bosnië en Herzegovina uit te komen. De voetbalbond van Bosnië reageerde daarop door hem nooit meer op te roepen. Zij noemden zijn gedrag 'een belediging voor iedereen die van het land houdt'.
https://youtu.be/xjQozpjuYuc?si=ol9BOUDMgcP88baN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anel Ahmedhodžić mag zich snel Feyenoorder noemen. De onderhandelingen over de 26-jarige rechtsbenige centrale verdediger van Sheffield United zijn in korte tijd afgerond. De Bosnisch-Zweedse stopper zal zich spoedig in Rotterdam melden voor de medische keuring.
Kort na het nieuws dat 1908.nl eerder deze avond naar buiten bracht, bereikten Feyenoord en Ahmedhodžić een persoonlijk akkoord. Later op de avond was het ook tussen de twee clubs in kannen en kruiken, zoals FeyenoordTM meldde. Alleen de medische keuring kan de komst van de Bosnische centrumverdediger nog in de weg staan, maar de verwachting is dat dit geen obstakel zal vormen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik zo over m lees halen we een topper in huis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoge verwachtingen van deze jongen, veel positieve rapporten uit Engeland ook.
Bijna verdacht dat hij naar ons komt eigenlijk..
Welkom en laat ons genieten! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoge verwachtingen van deze jongen, veel positieve rapporten uit Engeland ook.
Bijna verdacht dat hij naar ons komt eigenlijk..
Welkom en laat ons genieten! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dat is snel gegaan allemaal. Goed werk van Kloese. Blij mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Welkom amehoela ........... ( grapje en geen spel fout) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
🏥 | Anel Ahmedhodžic is op dit moment in het Erasmus MC voor zijn medische keuring. Verloopt daar alles goed, dan tekent hij een meerjarig contract en wordt hij spoedig gepresenteerd bij #Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fransen hebben echt geen humor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2025 - 08:56 schreef Cruzcontrol het volgende:Hoge verwachtingen van deze jongen, veel positieve rapporten uit Engeland ook. Bijna verdacht dat hij naar ons komt eigenlijk.. Welkom en laat ons genieten! Zit mogelijk wel een steekje los bij deze speler... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Past bij Feyenoord dan, hebben er wel meer last van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee erg he hahahahahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Soms verdient een tegenstander het gewoon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord kondigt zijn komst aan. Welkom! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff opgezocht, Sven van Beek was 1,89m, hopelijk komt het goed met die extra cm. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van een jaar terug. Interland tegen Italië. Hij is de nummer 16.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kan het verschil wezen tussen een orgasme of geen orgasme ... Ik zeg nergens dat dit verschil maakt, maar is een grote vent..... En minder geblesseerd, nergens gaat de vergelijking op
Zuurpruim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2025 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Kan het verschil wezen tussen een orgasme of geen orgasme ... Ik zeg nergens dat dit verschil maakt, maar is een grote vent..... En minder geblesseerd, nergens gaat de vergelijking op Zuurpruim Ouwe zemelaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
VI meldt trouwens een transfersom van ongeveer 7 miljoen. Lijken nog wat bonussen (ongeveer een miljoen of iets meer) op te komen als je andere bronnen mag geloven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2025 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Kan het verschil wezen tussen een orgasme of geen orgasme ... Ik zeg nergens dat dit verschil maakt, maar is een grote vent..... En minder geblesseerd, nergens gaat de vergelijking op Zuurpruim 😁😁😁 Nee hoor, kon het gewoon niet laten en zie het ook wel zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Indien hij morgen mee mag doen ( volgens sommige sites is dat zo) Lijkt mij het niet zo makkelijk inpassen na 1 dag Wat denken jullie,doen of niet doen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2025 - 16:23 schreef piet de paler het volgende:Indien hij morgen mee mag doen ( volgens sommige sites is dat zo) Lijkt mij het niet zo makkelijk inpassen na 1 dag Wat denken jullie,doen of niet doen ? Wie wil je anders opstellen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Het enige echte alternatief is Lotomba denk ik. Of een jeugdspeler. Plug of Kraaijeveld als meest voor de hand liggende opties. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2025 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De vraag stellen is hem beantwoorden. Het enige echte alternatief is Lotomba denk ik. Of een jeugdspeler. Plug of Kraaijeveld als meest voor de hand liggende opties. Kasanwirjo zou ook nog centraal kunnen, maar Anel zal zeker wel minuten gaan maken denk ik. Niet optimaal, maar nood breekt wetten. Ik weet eigenlijk niet hoe ver hij met trainen was begonnen met zijn vorige club. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Opties mee nemen en met Read centraal beginnen denk ik. Vind hem qua voetbal intelligentie denk ik de beste en dat met zijn vaardigheid en snelheid zeer geschikt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2025 - 17:28 schreef CobusIII het volgende:[..] Kasanwirjo zou ook nog centraal kunnen, maar Anel zal zeker wel minuten gaan maken denk ik. Niet optimaal, maar nood breekt wetten. Ik weet eigenlijk niet hoe ver hij met trainen was begonnen met zijn vorige club. Hij speelde in ieder geval anderhalve week terug nog een oefenwedstrijd. En Sheffield begint deze week ook alweer, dus je zou zeggen dat hij klaar voor het seizoen is.
En Kasanwirjo is ook nog een optie inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, Van Persie zei bij de persco dat hij waarschijnlijk speelt dus, dan is het vooral de vraag of hij direct meerdere wedstrijden in de week 90 minuten aankan. En wie de reserves achter Watanabe en hem zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plug of Kraaij kun makkelijk opstellen tegen NAC. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In principe wel ja. Zullen er misschien wel meer zijn die niet vanuit het niets naar meerdere wedstrijden in de week gaan. Sauer bijvoorbeeld. Timber heeft misschien tijd nodig om echt weer helemaal 100% te worden. Lotomba en Bos idem.
Sowieso hebben we op de meeste posities inmiddels ook wel wat te kiezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gelijk een hoop verantwoordelijkheid. Ik ben wel heel benieuwd naar deze speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook Maar de voetbalnaam is wel kut |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij vreet ook spitsen las ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook wel benieuwd naar deze speler hoor, stukken gelezen Sheffield fans maar vinden hem gewoon echt goed zoniet hun beste verdediger
Best wat fans hadden ook gehoopt meer geld voor hem te zien met 18m transferwaarde (maar dus maar 1 jaar contractje👍) zegt wel wat over een speler die hun club verlaat
Enige minpunt of nouja waar je/ik vooraf sceptisch over kunt zijn bij überhaupt een speler uit championship omdat dat veelal niet de best voetballende verdedigers zijn of moeten zijn daar, maar dat geld natuurlijk niet voor alle cvs daar.
Succes Anel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Achie (de spitsenvretert) ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vond die van netsurfer ook okay. De Bosnische Beukert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan kan hij er straks geen tyfus van. Dat zou typisch zijn 😬 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hou op hoor.. dat zien we wel als we weer aan de teleurstelling kant van het diagram beland zijn hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar