|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| Echt knap, had z'n koffer nog niet eens uitgepakt maar stond er direct. |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Prima aankoop, stond er direct! |  |  | 

|  | 

|  | netsurfer 
 |  | 

|  |  
						| Aanwinst! Gaan we plezier aan beleven. Fijn duo met Watanabe. |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Goede wedstrijd gezien de omstandigheden ja, al was hij wat ongelukkig bij de 2 gevaarlijkste momenten van Fener. |  |  | 

|  | 

|  | Alexmem 
 |  | 

|  |  
						| Wel fijn zo’n lange en snelle gast. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Lekker verdedigend duo 
 Opbouwend hebben we voorlopig wel een serieus jasje uitgedaan tov Hancko/Trauner duo
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Lag meer aan t middenveld hoor. Er is zelden iemand aanspeelbaar
 Als t wel kon was t Ueda en dan was t vaak nog meteen gevaarlijk ooo
 |  |  | 

|  | 

|  | Alexmem 
 |  | 

|  |  
						| Als je met een middenvelder meer zou spelen ipv met 3,5 spits zou dat veel makkelijker gaan. |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Ging toch soepeler opbouwend met duo Hancko/Trauner 
 Ook toen was er t nodige aan te merken in de linies voor hen.

Nogmaals, prima VERDEDIGEND centraal duo, OPBOUWEND voorlopig wel wat minder.
 |  |  | 

|  | 

|  | CobusIII 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eens, je verwacht meer variatie en creativiteit op het middenveld bij de opbouw. Nu is het inspelen op de 6 en die kaatst naar de (hopelijk) vrijstaande back. Dat is het dan. je kan daar veel meer in variëren. het is natuurlijk wel zo dat Trauner de meest intelligente CV van het stel is, die ziet beter en sneller oplossingen, maar verdedigend zijn we met dit blok er echt wel op vooruit gegaan.Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:Lag meer aan t middenveld hoor. Er is zelden iemand aanspeelbaar Als t wel kon was t Ueda en dan was t vaak nog meteen gevaarlijk ooo Zo'n wedstrijd tegen de wat mindere ploegen zoals NAC past beter bij Trauner. 45-60 minuten laten spelen en dan wisselen.
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Die durfde meer in te dribbelen. Dat gaat Ahmed ook nog wel
 Doen
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Vond ze vorig seizoen anders ook heel veel breed spelen achterin..Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:11 schreef Cruzcontrol het volgende:Ging toch soepeler opbouwend met duo Hancko/Trauner Ook toen was er t nodige aan te merken in de linies voor hen. Nogmaals, prima VERDEDIGEND centraal duo, OPBOUWEND voorlopig wel wat minder. |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| quote:Als een fitte Trauner startte zag je wel direct een verschil daarin, die verlegde t spel sneller. 
 Maar goed, ik vind t wel knap hoe t huidige duo er direct al staat vanuit t niets.

Chapeau!
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Das zeker waar, heel knap.. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Ahmedhodzic: "Het is makkelijk om met zo'n geweldige speler te spelen" 

Anel Ahmedhodzic voelt zich na zijn eerste weken in Rotterdam al helemaal thuis. “So far, so good,” zegt de 26-jarige centrale verdediger met een glimlach tegenover ESPN. “De eerste tien dagen waren hectisch en gingen erg snel.”

De overstap van de Bosnische Zweed kwam in een stroomversnelling. Pas twee dagen voordat de deal werd afgerond, hoorde Ahmedhodzic dat Feyenoord concrete belangstelling had. “Het ging heel snel, ja. Dat had ik ook niet verwacht. Football is crazy. De ene dag ben je in Sheffield, de andere in Rotterdam.”

De rol van trainer Robin van Persie bleek cruciaal. “Ik was eigenlijk al overtuigd op het moment dat hij me belde. We spraken vijf minuten en ik was verkocht.” In de defensie vormt Ahmedhodzic inmiddels een koppel met de Japanse aanwinst Tsuyoshi Watanabe. “Het is heel makkelijk om met hem te spelen. Het is een geweldige speler. We spreken gewoon Engels met elkaar.”

Nieuw begin zonder kaarten
 Ahmedhodzic staat bekend als een speler die vaak geel pakt, maar wil dat imago bij Feyenoord achter zich laten. “Nu heb ik een frisse start gemaakt; drie wedstrijden gespeeld en nog geen gele kaart.” Of dat ligt aan hemzelf of aan de arbitrage? “Ik maak ook gewoon fouten. Het is een combinatie van mijn fouten en die van de scheidsrechters.”

Tijdens het interview wordt Ahmedhodzic door Hans Kraay jr. alvast voorbereid op de aanstaande stadsderby tegen Excelsior. “Je hebt op Wembley gespeeld, een fantastisch stadion. Je hebt in De Kuip gespeeld, een fantastisch stadion. Nu krijg je Excelsior-uit. Heb je gezien hoe groot dat stadion is?”
 “Dat heb ik gezien, ja,” antwoordt de verdediger lachend. Kraay jr. adviseert hem vervolgens: “Ik zou niet te hard tackelen, want dan vlieg je daar het stadion uit.”

Ahmedhodzic pareert met een scherp grapje: “En ik moet ook de scheidsrechter niet duwen, hè?”, verwijzend naar de lange schorsing die Kraay jr. ooit kreeg voor het duwen van een scheidsrechter. Kraay jr., zichtbaar verrast: “Je hebt je huiswerk gedaan, hè?”
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Haha, wel humor dat laatste... |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| hahahaha, dat is wel mooi. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Ahmedhodžić past zich snel aan: ''Alle credits daarvoor naar Watanabe'' 

Anel Ahmedhodžić keek na afloop tevreden terug op het optreden van Feyenoord. De verdediger vond dat de Rotterdammers weinig weggaven en rustig bleven in hun spel.

''We hebben goed gespeeld en hadden controle over de wedstrijd. Het systeem stond goed en gaven geen kansen weg. We wisten ook dat we goede spelers hebben en dat we uiteindelijk tot kansen zouden komen'' vertelt Ahmedhodžić in gesprek met ESPN.

De Bosniër sprak lovend over zijn samenwerking met partner Watanabe in het centrum. ''Alle credits daarvoor naar Watanabe, om met hem te spelen is heel makkelijk. Het is een goede verdediger en de samenwerking verloopt heel soepel. Een van mijn sterke punten is om me aan te passen. Wanneer een trainer iets van mij verlangt, dan voer ik het uit en stel ik geen vragen.''

Ahmedhodžić gaf aan dat hij dit seizoen minder gele kaarten wil pakken. Afgelopen weekend ging dat mis en daar baalt hij van. ''Ik heb mijn eerste kaart gepakt een aantal dagen geleden. Daarna kreeg ik ook gelijk bijna mijn tweede gele kaart, dat voelde ik aan, dus ik rende gelijk weg en keek niet naar de scheidsrechter.''

Ruimte voor verbetering
 De verdediger wil zich verder ontwikkelen en ziet nog genoeg werkpunten. ''Ik wil niet zeggen dat ik een complete verdediger ben, dat is aan de kijkers. Ik hou ervan om simpel te voetballen wanneer ik de bal heb. We hebben dat vandaag goed gedaan, als je het jezelf te moeilijk maakt kom je in de problemen. Langzaam kunnen we ons verbeteren en meer risico nemen in ons spel.''

Terugkijkend op zijn periode in Engeland is Ahmedhodžić eerlijk. Hans Kraay jr. ziet de aanwinst indruk maken in De Kuip en verbaast zich dat een Engelse club hem niet heeft gekocht. Heeft hij dat gevoel ook? ''Ja en nee. Ik had een jaar in de Premier League waarin het niet geweldig ging. Na een jaar degradeerden we direct, daarna heb ik me goed herpakt.''

Tot slot benadrukt hij dat er nog stappen gezet moeten worden. ''Ik kan nog veel verbeteren aan mijn spel. Soms mis ik nog kopduels, een bal tussen de linies geven. Er zijn nog een hoop verbeterpunten aan mijn spel. Daar zijn we druk mee bezig. Tot nu toe ben ik tevreden bij Feyenoord, maar we willen meer winnen.''

https://youtu.be/kZwE-0sOegs?si=ub1lzvN5JJW1QBX1
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Topper! centrale verdedigers vinden we makkelijk. 
 Senesi, Trauner, Hancko Watanebe..

Doen we goed
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| tja, geen beste beurt op het einde. Heeft al een paar keer geroepen dat hij aan zijn kaarten wil werken (door er minder te krijgen). Maar zo'n domme overtreding vandaag kost hem rood. En volgend week de wedstrijd. En is er ook debet aan dat AZ nog terugkomt. Al mag dat ook zonder hem niet meer mislopen. |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Legt gelijk het probleem centraal achterin bloot voor komend weekend door maar twee fatsoenlijke cv’s te hebben. |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eerst geel was zelfs geen overtredingOp zondag 21 september 2025 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, geen beste beurt op het einde. Heeft al een paar keer geroepen dat hij aan zijn kaarten wil werken (door er minder te krijgen). Maar zo'n domme overtreding vandaag kost hem rood. En volgend week de wedstrijd. En is er ook debet aan dat AZ nog terugkomt. Al mag dat ook zonder hem niet meer mislopen. |  |  | 

|  | 

|  | CobusIII 
 |  | 

|  |  
						| quote:Probleem werd daarvoor al veroorzaakt door v Persie door niet te wisselen of verkeerd te wisselen.Op zondag 21 september 2025 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, geen beste beurt op het einde. Heeft al een paar keer geroepen dat hij aan zijn kaarten wil werken (door er minder te krijgen). Maar zo'n domme overtreding vandaag kost hem rood. En volgend week de wedstrijd. En is er ook debet aan dat AZ nog terugkomt. Al mag dat ook zonder hem niet meer mislopen. |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| De eerste kras op zn reputatie bij ons. Hij presteerde natuurlijk al weken buitengewoon goed voor een nieuweling.
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| quote:Idd, heel mager bezetOp zondag 21 september 2025 - 18:57 schreef MMM het volgende:Legt gelijk het probleem centraal achterin bloot voor komend weekend door maar twee fatsoenlijke cv’s te hebben. |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Geen geel in ieder geval. Maar je hebt hem nu eenmaal gekregen, dan moet je er naar handelen. |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Zeker. Maar alsnog ook een persoonlijke fout van Anel zelf.Op zondag 21 september 2025 - 18:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Probleem werd daarvoor al veroorzaakt door v Persie door niet te wisselen of verkeerd te wisselen. |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Vandaag wat kwetsbaar met ruimte in de rug en het korte draaien. Had zomaar ook rood kunnen zijn. En door die gele kaart daar kon hij geen geel pakken bij de 0-2. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Met ruimte in de rug op dat moment is iedere verdediger kwetsbaar Alleen hij maakte een verkeerde keuze met zijn sliding

Maar werd in de problemen gebracht door balverlies
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ook. Maar het maken van de juiste keuzes is ook kwaliteit. En bij de 0-2 laat hij het allemaal gebeuren. Deels ingegeven vanwege het feit dat hij al geel had.Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:02 schreef Stylzz het volgende:Met ruimte in de rug op dat moment is iedere verdediger kwetsbaar Alleen hij maakte een verkeerde keuze met zijn sliding Maar werd in de problemen gebracht door balverlies 
 Watanabe had dezelfde uitdagingen maar die oogde minder kwetsbaar.
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Tjonge wat een verhaal, waarom hij niet meer voor het nationale team wil uitkomen. En beschuldigd wordt ,dat hij niet voor zijn land wil uitkomen.
 Dat is in de balkan een zware beschuldiging
 |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| Das wel vaak het verhaal dat er z'n verhaal van gemaakt wordt. |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Tja, Anel doet 't gewoon, dus zal wel meevallen. 
 Karakter mannetje!

Zouden een paar andere half kreupele spelers bij ons misschien ook eens moeten doen.

Bedanken om opvulling van Koetje te zijn, en rust nemen in belang van de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door Cruzcontrol --
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:Je zal maar zo'n vader hebben als hem.Op zaterdag 04 oktober 2025 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:Tjonge wat een verhaal, waarom hij niet meer voor het nationale team wil uitkomen. En beschuldigd wordt ,dat hij niet voor zijn land wil uitkomen. Dat is in de balkan een zware beschuldiging Weegt zwaarder dan de rest lijkt mij.
 |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Moet stoppen met het pakken van domme kaarten. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Zit in z’n aard vrees ik.. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Was in Engeland al Was al gemeld als 1 van zijn minpunten
 |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| Tijd om eens bij een zielenknijper op de sofa te duiken 🤪 |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| Anel vs Valentijn. Meteen dikke vriendjes
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Mooi om te zien, die kop van Anel tegen zuigert Valentijn. 
 Geen poespas, en terecht!
 |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Zijn ook rare vragen ook zeg over speler(s) van je tegenstander, dat zie je ook zelden hoor, als je psv supporter zou zijn en dan zo iets vraagt/zegt op psv forum ala, kun je verwachten 
 Maar als serieuze interviewer op persco vrij bizar eigenlijk en kinderlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 --
 |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ook typisch Valentijn, menen zgn grappig te moeten wezen tegen een speler die net verloren heeft.Op zondag 26 oktober 2025 - 18:32 schreef Cruzcontrol het volgende:Mooi om te zien, die kop van Anel tegen zuigert Valentijn. Geen poespas, en terecht! |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Zo zie je maar, iedereen kan interviewer zijn, hief je niet voor doorgeleerd te hebben. 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 --
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| quote:Daarom vond ik Anel zijn reactie zo mooi.Op zondag 26 oktober 2025 - 18:44 schreef tomson het volgende:[..] Ook typisch Valentijn, menen zgn grappig te moeten wezen tegen een speler die net verloren heeft. 
 Zouden er meer moeten doen.
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Anel Ahmedhodzic heeft Feyenoord-boodschap: 'Dat is het slechtste wat je kan doen' 
 Anel Ahmedhodzic is teleurgesteld na de verloren wedstrijd tegen PSV, maar dat mag volgens hem niet te lang duren. Volgens de Feyenoord-verdediger zitten de Rotterdammers op het goede pad.

"Iedereen is teleurgesteld, maar we mogen alleen vandaag teleurgesteld zijn. Morgen is een nieuwe dag. Er moeten nog veel wedstrijden gespeeld worden. We zitten in een geweldige uitgangspositie. Het slechtste wat je kan doen is gaan balen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Leon FR1908 --
 |  |  | 

|  |