|
|
MightyAce
|
|
|
Echt knap, had z'n koffer nog niet eens uitgepakt maar stond er direct. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima aankoop, stond er direct! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Aanwinst! Gaan we plezier aan beleven. Fijn duo met Watanabe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede wedstrijd gezien de omstandigheden ja, al was hij wat ongelukkig bij de 2 gevaarlijkste momenten van Fener. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wel fijn zo’n lange en snelle gast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lekker verdedigend duo
Opbouwend hebben we voorlopig wel een serieus jasje uitgedaan tov Hancko/Trauner duo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lag meer aan t middenveld hoor. Er is zelden iemand aanspeelbaar Als t wel kon was t Ueda en dan was t vaak nog meteen gevaarlijk ooo |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als je met een middenvelder meer zou spelen ipv met 3,5 spits zou dat veel makkelijker gaan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ging toch soepeler opbouwend met duo Hancko/Trauner
Ook toen was er t nodige aan te merken in de linies voor hen.
Nogmaals, prima VERDEDIGEND centraal duo, OPBOUWEND voorlopig wel wat minder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:Lag meer aan t middenveld hoor. Er is zelden iemand aanspeelbaar Als t wel kon was t Ueda en dan was t vaak nog meteen gevaarlijk ooo Eens, je verwacht meer variatie en creativiteit op het middenveld bij de opbouw. Nu is het inspelen op de 6 en die kaatst naar de (hopelijk) vrijstaande back. Dat is het dan. je kan daar veel meer in variëren. het is natuurlijk wel zo dat Trauner de meest intelligente CV van het stel is, die ziet beter en sneller oplossingen, maar verdedigend zijn we met dit blok er echt wel op vooruit gegaan. Zo'n wedstrijd tegen de wat mindere ploegen zoals NAC past beter bij Trauner. 45-60 minuten laten spelen en dan wisselen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die durfde meer in te dribbelen. Dat gaat Ahmed ook nog wel Doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:11 schreef Cruzcontrol het volgende:Ging toch soepeler opbouwend met duo Hancko/Trauner Ook toen was er t nodige aan te merken in de linies voor hen. Nogmaals, prima VERDEDIGEND centraal duo, OPBOUWEND voorlopig wel wat minder. Vond ze vorig seizoen anders ook heel veel breed spelen achterin.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Als een fitte Trauner startte zag je wel direct een verschil daarin, die verlegde t spel sneller.
Maar goed, ik vind t wel knap hoe t huidige duo er direct al staat vanuit t niets.
Chapeau! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das zeker waar, heel knap.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ahmedhodzic: "Het is makkelijk om met zo'n geweldige speler te spelen"

Anel Ahmedhodzic voelt zich na zijn eerste weken in Rotterdam al helemaal thuis. “So far, so good,” zegt de 26-jarige centrale verdediger met een glimlach tegenover ESPN. “De eerste tien dagen waren hectisch en gingen erg snel.”
De overstap van de Bosnische Zweed kwam in een stroomversnelling. Pas twee dagen voordat de deal werd afgerond, hoorde Ahmedhodzic dat Feyenoord concrete belangstelling had. “Het ging heel snel, ja. Dat had ik ook niet verwacht. Football is crazy. De ene dag ben je in Sheffield, de andere in Rotterdam.”
De rol van trainer Robin van Persie bleek cruciaal. “Ik was eigenlijk al overtuigd op het moment dat hij me belde. We spraken vijf minuten en ik was verkocht.” In de defensie vormt Ahmedhodzic inmiddels een koppel met de Japanse aanwinst Tsuyoshi Watanabe. “Het is heel makkelijk om met hem te spelen. Het is een geweldige speler. We spreken gewoon Engels met elkaar.”
Nieuw begin zonder kaarten Ahmedhodzic staat bekend als een speler die vaak geel pakt, maar wil dat imago bij Feyenoord achter zich laten. “Nu heb ik een frisse start gemaakt; drie wedstrijden gespeeld en nog geen gele kaart.” Of dat ligt aan hemzelf of aan de arbitrage? “Ik maak ook gewoon fouten. Het is een combinatie van mijn fouten en die van de scheidsrechters.”
Tijdens het interview wordt Ahmedhodzic door Hans Kraay jr. alvast voorbereid op de aanstaande stadsderby tegen Excelsior. “Je hebt op Wembley gespeeld, een fantastisch stadion. Je hebt in De Kuip gespeeld, een fantastisch stadion. Nu krijg je Excelsior-uit. Heb je gezien hoe groot dat stadion is?” “Dat heb ik gezien, ja,” antwoordt de verdediger lachend. Kraay jr. adviseert hem vervolgens: “Ik zou niet te hard tackelen, want dan vlieg je daar het stadion uit.”
Ahmedhodzic pareert met een scherp grapje: “En ik moet ook de scheidsrechter niet duwen, hè?”, verwijzend naar de lange schorsing die Kraay jr. ooit kreeg voor het duwen van een scheidsrechter. Kraay jr., zichtbaar verrast: “Je hebt je huiswerk gedaan, hè?” |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Haha, wel humor dat laatste... |
|
|
|