BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Anel Ahmedhodžić topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - donderdag 07 augustus 2025 - 09:53   quote  deeplink  
Echt knap, had z'n koffer nog niet eens uitgepakt maar stond er direct.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 07 augustus 2025 - 10:08   quote  deeplink  
Prima aankoop, stond er direct!
netsurfer
 netsurfer - donderdag 07 augustus 2025 - 10:28   quote  deeplink  
Aanwinst! Gaan we plezier aan beleven. Fijn duo met Watanabe.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 11:15   quote  deeplink  
Goede wedstrijd gezien de omstandigheden ja, al was hij wat ongelukkig bij de 2 gevaarlijkste momenten van Fener.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 09 augustus 2025 - 20:50   quote  deeplink  
Wel fijn zo’n lange en snelle gast.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 augustus 2025 - 20:57   quote  deeplink  
Anker
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 09 augustus 2025 - 21:00   quote  deeplink  
Lekker verdedigend duo

Opbouwend hebben we voorlopig wel een serieus jasje uitgedaan tov Hancko/Trauner duo
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 augustus 2025 - 21:02   quote  deeplink  
Lag meer aan t middenveld hoor.
Er is zelden iemand aanspeelbaar
Als t wel kon was t Ueda en dan was t vaak nog meteen gevaarlijk ooo
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 09 augustus 2025 - 21:05   quote  deeplink  
Als je met een middenvelder meer zou spelen ipv met 3,5 spits zou dat veel makkelijker gaan.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 09 augustus 2025 - 21:11   quote  deeplink  
Ging toch soepeler opbouwend met duo Hancko/Trauner

Ook toen was er t nodige aan te merken in de linies voor hen.

Nogmaals, prima VERDEDIGEND centraal duo, OPBOUWEND voorlopig wel wat minder.
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 augustus 2025 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:
Lag meer aan t middenveld hoor.
Er is zelden iemand aanspeelbaar
Als t wel kon was t Ueda en dan was t vaak nog meteen gevaarlijk ooo
Eens, je verwacht meer variatie en creativiteit op het middenveld bij de opbouw. Nu is het inspelen op de 6 en die kaatst naar de (hopelijk) vrijstaande back. Dat is het dan. je kan daar veel meer in variëren. het is natuurlijk wel zo dat Trauner de meest intelligente CV van het stel is, die ziet beter en sneller oplossingen, maar verdedigend zijn we met dit blok er echt wel op vooruit gegaan.
Zo'n wedstrijd tegen de wat mindere ploegen zoals NAC past beter bij Trauner. 45-60 minuten laten spelen en dan wisselen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 augustus 2025 - 10:38   quote  deeplink  
Die durfde meer in te dribbelen.
Dat gaat Ahmed ook nog wel
Doen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2025 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2025 - 21:11 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ging toch soepeler opbouwend met duo Hancko/Trauner

Ook toen was er t nodige aan te merken in de linies voor hen.

Nogmaals, prima VERDEDIGEND centraal duo, OPBOUWEND voorlopig wel wat minder.
Vond ze vorig seizoen anders ook heel veel breed spelen achterin..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 augustus 2025 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vond ze vorig seizoen anders ook heel veel breed spelen achterin..
Als een fitte Trauner startte zag je wel direct een verschil daarin, die verlegde t spel sneller.

Maar goed, ik vind t wel knap hoe t huidige duo er direct al staat vanuit t niets.

Chapeau!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2025 - 15:30   quote  deeplink  
Das zeker waar, heel knap..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2025 - 18:02   quote  deeplink  
Ahmedhodzic: "Het is makkelijk om met zo'n geweldige speler te spelen"

IMG-0241.webp

Anel Ahmedhodzic voelt zich na zijn eerste weken in Rotterdam al helemaal thuis. “So far, so good,” zegt de 26-jarige centrale verdediger met een glimlach tegenover ESPN. “De eerste tien dagen waren hectisch en gingen erg snel.”

De overstap van de Bosnische Zweed kwam in een stroomversnelling. Pas twee dagen voordat de deal werd afgerond, hoorde Ahmedhodzic dat Feyenoord concrete belangstelling had. “Het ging heel snel, ja. Dat had ik ook niet verwacht. Football is crazy. De ene dag ben je in Sheffield, de andere in Rotterdam.”

De rol van trainer Robin van Persie bleek cruciaal. “Ik was eigenlijk al overtuigd op het moment dat hij me belde. We spraken vijf minuten en ik was verkocht.” In de defensie vormt Ahmedhodzic inmiddels een koppel met de Japanse aanwinst Tsuyoshi Watanabe. “Het is heel makkelijk om met hem te spelen. Het is een geweldige speler. We spreken gewoon Engels met elkaar.”

Nieuw begin zonder kaarten
Ahmedhodzic staat bekend als een speler die vaak geel pakt, maar wil dat imago bij Feyenoord achter zich laten. “Nu heb ik een frisse start gemaakt; drie wedstrijden gespeeld en nog geen gele kaart.” Of dat ligt aan hemzelf of aan de arbitrage? “Ik maak ook gewoon fouten. Het is een combinatie van mijn fouten en die van de scheidsrechters.”

Tijdens het interview wordt Ahmedhodzic door Hans Kraay jr. alvast voorbereid op de aanstaande stadsderby tegen Excelsior. “Je hebt op Wembley gespeeld, een fantastisch stadion. Je hebt in De Kuip gespeeld, een fantastisch stadion. Nu krijg je Excelsior-uit. Heb je gezien hoe groot dat stadion is?”
“Dat heb ik gezien, ja,” antwoordt de verdediger lachend. Kraay jr. adviseert hem vervolgens: “Ik zou niet te hard tackelen, want dan vlieg je daar het stadion uit.”

Ahmedhodzic pareert met een scherp grapje: “En ik moet ook de scheidsrechter niet duwen, hè?”, verwijzend naar de lange schorsing die Kraay jr. ooit kreeg voor het duwen van een scheidsrechter. Kraay jr., zichtbaar verrast: “Je hebt je huiswerk gedaan, hè?”
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 15 augustus 2025 - 18:06   quote  deeplink  
Haha, wel humor dat laatste...
tomson
 tomson - vrijdag 15 augustus 2025 - 18:15   quote  deeplink  
Hahaha originele move
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 augustus 2025 - 18:31   quote  deeplink  
hahahaha, dat is wel mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2025 - 18:34   quote  deeplink  

https://youtube.com/shorts/M22fvch04DM?si=BDFwyINMySXzWkhE
MMM
 MMM - zondag 14 september 2025 - 00:47   quote  deeplink  
Kanjer
ar
 ar - woensdag 17 september 2025 - 17:09   quote  deeplink  
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2025 - 23:31   quote  deeplink  
Ahmedhodžić past zich snel aan: ''Alle credits daarvoor naar Watanabe''

IMG-0263.webp

Anel Ahmedhodžić keek na afloop tevreden terug op het optreden van Feyenoord. De verdediger vond dat de Rotterdammers weinig weggaven en rustig bleven in hun spel.

''We hebben goed gespeeld en hadden controle over de wedstrijd. Het systeem stond goed en gaven geen kansen weg. We wisten ook dat we goede spelers hebben en dat we uiteindelijk tot kansen zouden komen'' vertelt Ahmedhodžić in gesprek met ESPN.

De Bosniër sprak lovend over zijn samenwerking met partner Watanabe in het centrum. ''Alle credits daarvoor naar Watanabe, om met hem te spelen is heel makkelijk. Het is een goede verdediger en de samenwerking verloopt heel soepel. Een van mijn sterke punten is om me aan te passen. Wanneer een trainer iets van mij verlangt, dan voer ik het uit en stel ik geen vragen.''

Ahmedhodžić gaf aan dat hij dit seizoen minder gele kaarten wil pakken. Afgelopen weekend ging dat mis en daar baalt hij van. ''Ik heb mijn eerste kaart gepakt een aantal dagen geleden. Daarna kreeg ik ook gelijk bijna mijn tweede gele kaart, dat voelde ik aan, dus ik rende gelijk weg en keek niet naar de scheidsrechter.''

Ruimte voor verbetering
De verdediger wil zich verder ontwikkelen en ziet nog genoeg werkpunten. ''Ik wil niet zeggen dat ik een complete verdediger ben, dat is aan de kijkers. Ik hou ervan om simpel te voetballen wanneer ik de bal heb. We hebben dat vandaag goed gedaan, als je het jezelf te moeilijk maakt kom je in de problemen. Langzaam kunnen we ons verbeteren en meer risico nemen in ons spel.''

Terugkijkend op zijn periode in Engeland is Ahmedhodžić eerlijk. Hans Kraay jr. ziet de aanwinst indruk maken in De Kuip en verbaast zich dat een Engelse club hem niet heeft gekocht. Heeft hij dat gevoel ook? ''Ja en nee. Ik had een jaar in de Premier League waarin het niet geweldig ging. Na een jaar degradeerden we direct, daarna heb ik me goed herpakt.''

Tot slot benadrukt hij dat er nog stappen gezet moeten worden. ''Ik kan nog veel verbeteren aan mijn spel. Soms mis ik nog kopduels, een bal tussen de linies geven. Er zijn nog een hoop verbeterpunten aan mijn spel. Daar zijn we druk mee bezig. Tot nu toe ben ik tevreden bij Feyenoord, maar we willen meer winnen.''

https://youtu.be/kZwE-0sOegs?si=ub1lzvN5JJW1QBX1
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 18 september 2025 - 00:00   quote  deeplink  
Topper! centrale verdedigers vinden we makkelijk.

Senesi, Trauner, Hancko Watanebe..

Doen we goed
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 september 2025 - 18:55   quote  deeplink  
tja, geen beste beurt op het einde. Heeft al een paar keer geroepen dat hij aan zijn kaarten wil werken (door er minder te krijgen). Maar zo'n domme overtreding vandaag kost hem rood. En volgend week de wedstrijd. En is er ook debet aan dat AZ nog terugkomt. Al mag dat ook zonder hem niet meer mislopen.
MMM
 MMM - zondag 21 september 2025 - 18:57   quote  deeplink  
Legt gelijk het probleem centraal achterin bloot voor komend weekend door maar twee fatsoenlijke cv’s te hebben.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 september 2025 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2025 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, geen beste beurt op het einde. Heeft al een paar keer geroepen dat hij aan zijn kaarten wil werken (door er minder te krijgen). Maar zo'n domme overtreding vandaag kost hem rood. En volgend week de wedstrijd. En is er ook debet aan dat AZ nog terugkomt. Al mag dat ook zonder hem niet meer mislopen.
Eerst geel was zelfs geen overtreding
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 september 2025 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2025 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Probleem werd daarvoor al veroorzaakt door v Persie door niet te wisselen of verkeerd te wisselen.
tomson
 tomson - zondag 21 september 2025 - 18:58   quote  deeplink  
De eerste kras op zn reputatie bij ons.
Hij presteerde natuurlijk al weken buitengewoon goed voor een nieuweling.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 september 2025 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2025 - 18:57 schreef MMM het volgende:
Legt gelijk het probleem centraal achterin bloot voor komend weekend door maar twee fatsoenlijke cv’s te hebben.
Idd, heel mager bezet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 september 2025 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2025 - 18:58 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Eerst geel was zelfs geen overtreding
Geen geel in ieder geval. Maar je hebt hem nu eenmaal gekregen, dan moet je er naar handelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 september 2025 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2025 - 18:58 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Probleem werd daarvoor al veroorzaakt door v Persie door niet te wisselen of verkeerd te wisselen.
Zeker. Maar alsnog ook een persoonlijke fout van Anel zelf.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 oktober 2025 - 23:01   quote  deeplink  
Vandaag wat kwetsbaar met ruimte in de rug en het korte draaien. Had zomaar ook rood kunnen zijn. En door die gele kaart daar kon hij geen geel pakken bij de 0-2.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2025 - 23:02   quote  deeplink  
Met ruimte in de rug op dat moment is iedere verdediger kwetsbaar
Alleen hij maakte een verkeerde keuze met zijn sliding

Maar werd in de problemen gebracht door balverlies
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 oktober 2025 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:02 schreef Stylzz het volgende:
Met ruimte in de rug op dat moment is iedere verdediger kwetsbaar
Alleen hij maakte een verkeerde keuze met zijn sliding

Maar werd in de problemen gebracht door balverlies
Ook. Maar het maken van de juiste keuzes is ook kwaliteit. En bij de 0-2 laat hij het allemaal gebeuren. Deels ingegeven vanwege het feit dat hij al geel had.

Watanabe had dezelfde uitdagingen maar die oogde minder kwetsbaar.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 oktober 2025 - 10:27   quote  deeplink  
Tjonge wat een verhaal, waarom hij niet meer voor het nationale team wil uitkomen.
En beschuldigd wordt ,dat hij niet voor zijn land wil uitkomen.
Dat is in de balkan een zware beschuldiging
VVout
 VVout - zaterdag 04 oktober 2025 - 13:41   quote  deeplink  
Das wel vaak het verhaal dat er z'n verhaal van gemaakt wordt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 04 oktober 2025 - 18:29   quote  deeplink  
Tja, Anel doet 't gewoon, dus zal wel meevallen.

Karakter mannetje!

Zouden een paar andere half kreupele spelers bij ons misschien ook eens moeten doen.

Bedanken om opvulling van Koetje te zijn, en rust nemen in belang van de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door Cruzcontrol --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 oktober 2025 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:
Tjonge wat een verhaal, waarom hij niet meer voor het nationale team wil uitkomen.
En beschuldigd wordt ,dat hij niet voor zijn land wil uitkomen.
Dat is in de balkan een zware beschuldiging
Je zal maar zo'n vader hebben als hem.
Weegt zwaarder dan de rest lijkt mij.
MMM
 MMM - maandag 20 oktober 2025 - 16:24   quote  deeplink  
Moet stoppen met het pakken van domme kaarten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2025 - 17:30   quote  deeplink  
Zit in z’n aard vrees ik..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 oktober 2025 - 17:47   quote  deeplink  
Was in Engeland al
Was al gemeld als 1 van zijn minpunten
tomson
 tomson - maandag 20 oktober 2025 - 18:50   quote  deeplink  
Tijd om eens bij een zielenknijper op de sofa te duiken 🤪
tomson
 tomson - zondag 26 oktober 2025 - 18:29   quote  deeplink  
Anel vs Valentijn.
Meteen dikke vriendjes
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 oktober 2025 - 18:32   quote  deeplink  
Mooi om te zien, die kop van Anel tegen zuigert Valentijn.

Geen poespas, en terecht!
bijft007
 bijft007 - zondag 26 oktober 2025 - 18:44   quote  deeplink  
Zijn ook rare vragen ook zeg over speler(s) van je tegenstander, dat zie je ook zelden hoor, als je psv supporter zou zijn en dan zo iets vraagt/zegt op psv forum ala, kun je verwachten

Maar als serieuze interviewer op persco vrij bizar eigenlijk en kinderlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 --
tomson
 tomson - zondag 26 oktober 2025 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 18:32 schreef Cruzcontrol het volgende:
Mooi om te zien, die kop van Anel tegen zuigert Valentijn.

Geen poespas, en terecht!
Ook typisch Valentijn, menen zgn grappig te moeten wezen tegen een speler die net verloren heeft.
bijft007
 bijft007 - zondag 26 oktober 2025 - 18:46   quote  deeplink  
Zo zie je maar, iedereen kan interviewer zijn, hief je niet voor doorgeleerd te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 oktober 2025 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 18:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook typisch Valentijn, menen zgn grappig te moeten wezen tegen een speler die net verloren heeft.
Daarom vond ik Anel zijn reactie zo mooi.

Zouden er meer moeten doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 oktober 2025 - 19:29   quote  deeplink  
Anel Ahmedhodzic heeft Feyenoord-boodschap: 'Dat is het slechtste wat je kan doen'

Anel Ahmedhodzic is teleurgesteld na de verloren wedstrijd tegen PSV, maar dat mag volgens hem niet te lang duren. Volgens de Feyenoord-verdediger zitten de Rotterdammers op het goede pad.

"Iedereen is teleurgesteld, maar we mogen alleen vandaag teleurgesteld zijn. Morgen is een nieuwe dag. Er moeten nog veel wedstrijden gespeeld worden. We zitten in een geweldige uitgangspositie. Het slechtste wat je kan doen is gaan balen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Anel Ahmedhodžić topic

0.0140728