|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als hij zo blijft doorgaan, gaat St. Juste misschien wel kansen krijgen vanaf de start. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar dat kan je hem niet kwalijk nemen. Watanabe was voor links gehaald want dat kon hij ook goed. Zo was hij aangekocht ,en heeft gesmeekt of hij op rechts mocht staan . Heeft zich een beetje opgeofferd voor zijn plek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kasanwirjo is niet minder.
Wat een hopeloze speler is dit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja vind het ook niks maar Wata is gehaald als de lcv en die vond dat hij rechts beter is . Nou Anel ook denk ik 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Niveau middenmoot eredivisie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm, ik zou m graag blijven zien in een beter draaiend team, met een echt lcv naast m. En een goede 6 ervoor, langer dan 2 wedstrijden ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb hem individueel dingen zien doen dat niks te maken heeft met wie er om hem heen lopen. Als hij dat verbeterd maakt het ook niet uit wie er om hem heen lopen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:Hm, ik zou m graag blijven zien in een beter draaiend team, met een echt lcv naast m. En een goede 6 ervoor, langer dan 2 wedstrijden ;-) eens , als je hem in het begin zag was het een prima aankoop , ook hij is weggezakt in het moeras van v persie , ook watanabe was een goede centrale ook hij is geen schim meer van de speler aan het begin
v persie zorgt met zijn aanpak dat spelers niet beter worden , creeerd veel onzekerheden waardoor spelers onder hun kunnen acteren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond hem al heel snel niet zo goed hoor . En dan staan mij vooral wat europese wedstrijden op mijn netvlies waar hij het zomaar liet gebeuren. Toen stond hij zelfs nog op de juiste positie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Kan er niets over zeggen nu, sommige vinden Zoekie ook weer lekker gaan bij Twente. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die heeft kansen genoeg gehad en blijkbaar voelt hij zich meer op zijn gemak bij Twente . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zerrouki is hopelijk definitief verleden tijd. En hij voelt zich thuis bij Twente, zegt ie. Duidelijke hint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dat is klaar als een klontje, maar bedoel te zeggen dat andere spelers misschien ook beter uit de verf horen te komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 13:26 schreef VVout het volgende:Dat is klaar als een klontje, maar bedoel te zeggen dat andere spelers misschien ook beter uit de verf horen te komen. Vind ik ook. Goede trainers verdiepen zich zodanig in de individuele waliteiten dat ze die puzzel inelkaar laten vallen en ieder krachtiger er uit komt. Ik zie niets van zo'n benadering. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Maar toen leek het ook echt nog wat. Ook opbouwend zag het er toen nog wel iets beter uit. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Dit soort spelers kunnen we beter zelf opleiden. Bij aankoop moet het echt beter zijn en niet uit een 2e klasser in Engeland gehaald worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ahmedhodzic,zeer matig maar dat is meer een groepsding. Het hele team is gewoon problematisch. Als hij nu in een goed elftal zou staan dan zou zijn niveau ook weer een stapje beter zijn. Dan nog geen topvoetballer maar prima bruikbaar voor de breedte. Maar ja,als de geruchten kloppen is hij ook een top verdiener binnen de selectie. Pffff... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Wie is zondag zijn logische vervanger ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Logica kun je beter vergeten momenteel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kraaijeveld of Moder ligt wel voor de hand ja. Als St. Juste er niet bij is, want anders zal die wel spelen.
Wellicht is er nog een scenario dat Deijl centraal achterin gaat spelen, met Nieuwkoop op rechtsback. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Denk dat ik zelf voor Kraaijeveld zou kiezen, kan je op het middenveld met Targhalline, Valente en Moder spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kraaijeveld of Moder ligt wel voor de hand ja. Als St. Juste er niet bij is, want anders zal die wel spelen. Wellicht is er nog een scenario dat Deijl centraal achterin gaat spelen, met Nieuwkoop op rechtsback. Deijl komt al steeds te kort op z'n eigen positie. Als CV niet te doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deijl valt me vooralsnog zwaar tegen. Had er meer van verwacht. Laat Nieuwkoop maar eens starten. Op CV Kraaijeveld. Proberen maar. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik zou ook Kraaijeveld kiezen. Als middenvelder viel hij laatst zwaar tegen, maar centraal achterin deed hij het telkens zeer behoorlijk. Opbouwend een verbetering zelfs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, hij komt niet in zijn kracht op deze manier. Hoop duelkracht, maar als opbouwend wat van hem gevraagd wordt... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Was verdedigend voldoende en opbouwend wisselvallig. Maar het is geen Hancko zegmaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 20:35 schreef Alexmem het volgende:Was verdedigend voldoende en opbouwend wisselvallig. Maar het is geen Hancko zegmaar. Die schoenen zouden iedereen dit seizoen een maatje te groot zijn. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die was ook uitzonderlijk natuurlijk. Maar het verschil is een klasse of 3. |
|
|
|