|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord- PSV
Wellenreuther 5.5 Read 6 Ahmedhodzic 4 Watanabe 5 Bos 4.5 Hwang 4 Targhalline 5.5 Valente 6.5 Moussa 5.5 Ueda 6.5 Sauer 5.5
Wissels: Timber 6.5 Smal 6 Sliti 6 Steijn - Larin |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord- PSV
Wellenreuther 5 Read 5 Ahmedhodzic 5 Watanabe 5 Bos 5 Hwang 5 Targhalline 5 Valente 5.5 Moussa 5 Ueda 5 Sauer 5
Wissels: Timber 5 Smal 5 Sliti 5 Steijn - Larin -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord- PSV
Wellenreuther 5 Read 6 Ahmedhodzic 5 Watanabe 5.5 Bos 5 Hwang 4 Targhalline 5 Valente 7 Moussa 4 Ueda 5,5 Sauer 5,5
Wissels: Timber 6 Smal 6 Sliti 5,5 Steijn - Larin - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wellenreuther 7????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellenreuther 4,5 Read 5 Ahmedhodzic 4 Watanabe 5,5 Bos 4 Hwang 3 Targhalline 4 Valente 6 Moussa 4 Ueda 5 Sauer 5
Wissels: Timber 5 Smal 5 Sliti 5 Steijn - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wellenreuther 5 Read 5 Ahmedhodzic 5 Watanabe 5 Bos 5 Hwang 4 Targhalline 5 Valente 6 Moussa 4 Ueda 5 Sauer 5
Wissels: Timber 5 Smal 5 Sliti 5 Steijn - Larin - |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellenreuther 5 Read 5 Ahmedhodzic 4.5 Watanabe 5 Bos 5 Hwang 4 Targhalline 4 Valente 5.5 Moussa 4 Ueda 5 Sauer 5
Timber 6 Smal 6 Sliti 5 Steijn - Larin -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als Moussa bij iedereen terecht een 4 krijgt is een 5 voor Sauer echt belachelijk. Die was net zo slecht, 0 inbreng. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik reken bij hem wel mee dat hij aanvoerder was. En Hadj-Moussa leed nog een paar keer gevaarlijk balverlies. Daarom een lager cijfer. Verder allebei geen inbreng inderdaad.
Maar ik geef al bijna iedereen een onvoldoende, wil ook niet in de reflex vallen om iedereen een heel laag cijfer te geven.
Sommige lijken ook slechter omdat het team niet liep. Dus daarom het standaardcijfer van een 5 voor iedereen tenzij er reden was om daarvan af te wijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kunnen ook nooit allemmaal onvoldoendes geweest zijn omdat je maar nipt met 2 - 3 verloren heb . Begrijp wel heel goed dat het sentiment zwaarder weegt dan de werkelijkheid. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vond HM veel minder dan Sauer. Veel meer balverlies, allemaal slechte vrije ballen, die gekke blessure én Sauer had de opdracht Dest uit de wedstrijd te houden wat prima Is gelukt. Daarentegen moest Valente (!) blijkbaar Salah Edine afstoppen. Wat mij persoonlijk echt waanzinnig voor komt. Maar dus had HM nauwelijks iets te doen defensief. Die heeft echt een schandalige pot gespeeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik geef niet lager dan een 4. Anders was HM daar zeker voor in aanmerking gekomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 19:04 schreef MMM het volgende:Als Moussa bij iedereen terecht een 4 krijgt is een 5 voor Sauer echt belachelijk. Die was net zo slecht, 0 inbreng. Geen balverlies geleden. Deed zijn ding.
Moussa was echt veel minder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 19:51 schreef Alexmem het volgende:Ik vond HM veel minder dan Sauer. Veel meer balverlies, allemaal slechte vrije ballen, die gekke blessure én Sauer had de opdracht Dest uit de wedstrijd te houden wat prima Is gelukt. Daarentegen moest Valente (!) blijkbaar Salah Edine afstoppen. Wat mij persoonlijk echt waanzinnig voor komt. Maar dus had HM nauwelijks iets te doen defensief. Die heeft echt een schandalige pot gespeeld. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - PSV Wellenreuther 5 Read 5 Ahmedhodzic 4.5 Watanabe 4.5 Bos 5 Hwang 3 Targhalline 4 Valente 5.5 Moussa 4 Ueda 5 Sauer 4
Timber 6 Smal 6 Sliti 5 Steijn / Larin /
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 19:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Kunnen ook nooit allemmaal onvoldoendes geweest zijn omdat je maar nipt met 2 - 3 verloren heb . Begrijp wel heel goed dat het sentiment zwaarder weegt dan de werkelijkheid. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 19:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Kunnen ook nooit allemmaal onvoldoendes geweest zijn omdat je maar nipt met 2 - 3 verloren heb . Begrijp wel heel goed dat het sentiment zwaarder weegt dan de werkelijkheid. De tegenstander speelde ook helemaal niet goed? Dus vond t qua spel nogal matig. De inzet maakte wel wat goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat de lage cijfers terecht zijn idd. Het was gewoon ruk! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Feyenoord - PSV Wellenreuther 5,5 Read 6 Ahmedhodzic 4,5 Watanabe 5 Bos 5,5 Hwang 4,5 Targhalline 5,5 Valente 6 Moussa 4 Ueda 5,5 Sauer 5
Timber 6 Smal 5 Sliti 4,5 Steijn / Larin / |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord- PSV
Wellenreuther 5 Read 6 Ahmedhodzic 4 Watanabe 5 Bos 4 Hwang 3 Targhalline 5 Valente 7 Moussa 4 Ueada 5 Sauer 5
Wissels:
Timber 6 Smal 6 Sliti 6 Steijn - Larin -
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, op basis van wedstrijd moet je wel cijfers geven al is het zelden terecht veel lagere cijfers dan bv tegen zwolle Heracles etc omdat weerstand 10x hoger ligt, maar je moet op basis wedstrijd cijfer geven natuurlijk
Als je bv psv er bij neemt zou het qua cijfers ook niet veel beter zijn(of zijn we te kritisch kijkend naar ons team) psv zouden wij vooral saibari vet hoog cijfer geven en bv schouten vrij hoog, houd het ook bij op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|

Tot aan PSV, op naar de volgende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Goed bezig! Wel bedroevende tussenstand... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| We zijn kritisch naar tegelijk proberen we ze via deze weg extra te motiveren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bijzonder dat uitgerekend de 3 aangewezen aanvoerders onderaan staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inderdaad ja. Of misschien ook niet, een jonge speler, een nieuwe speler en een wispelturige speler. Daar kan je misschien ook geen stabiliteit van verwachten. Al doet onze vorige aanvoerder het nauwelijks beter.
En de (op voorhand) minst waarschijnlijke van het stel staat bovenaan. Maar 2 spelers die afgerond een 7 hebben. Dan zijn we of streng of valt het voetbal toch regelmatig niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij kunt het weten, als onze man met het telraam ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Viel me ook op. Wedstrijd tegen Pana was voetbal technisch minder dan tegen PSV. We gaven daar hogere cijfers. Puur resultaat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hehe ,dan toch het verlossende woord 😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sentiment van een top wedstrijd telt ook mee Meer teleurstelling |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is ook zo . Kan niemand ontkennen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:Viel me ook op. Wedstrijd tegen Pana was voetbal technisch minder dan tegen PSV. We gaven daar hogere cijfers. Puur resultaat Als je verliest heb je gefaald, waarom zou je dan hogere cijfers dan donderdag geven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaat ook niet om hogere cijfers maar om veel lagere cijfers. Omdat je de individuele spelers beoordeelt op hun presteren in die wedstrijd. Als team heb je gefaald, als individu niet per se vanuit jouw rol. Maar het verschil is logisch, maar wel heel groot, terwijl het feitelijke verschil op t veld details zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|