|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou als je zo een penalty cadeau doet aan je tegenstander... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar waarom moet een aanvaller in de eigen 16 achter die vent aanlopen? Het is wel zijn mannetje maar waarom word dat niet overgenomen door een speler die verdediger is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Omdat de situatie voorkwam uit een vrije trap van Go Ahead, heel Feyenoord stond in de eigen zestien.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Precies, ging elke keer weer mis als ze moesten omschakelen verdedigend en aanvallend zo traag en slaapverwekkend dat ik bijna in slaap viel op de bank. Als je je vleugels niet snel bereikt en je spits dan speel je tegen een muur. Zit gewoon geen plan achter, helaas kunnen we dat de staf best aanrekenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 11:03 schreef RenatoBos het volgende:Omdat de situatie voorkwam uit een vrije trap van Go Ahead, heel Feyenoord stond in de eigen zestien.. Misschien wel maar met Slory was dat ook al zo en daarna hebben wij hem nooit meer gezien. Nu met Sauer en hij werd direct in de rust gewisseld . Het helpt allemaal niet met het vertrouwen van die jonge gasten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 11:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien wel maar met Slory was dat ook al zo en daarna hebben wij hem nooit meer gezien. Nu met Sauer en hij werd direct in de rust gewisseld . Het helpt allemaal niet met het vertrouwen van die jonge gasten. Nee die zullen inderdaad het gevoel hebben weinig vertrouwen te genieten. Maar laten we eerlijk zijn Sauer verdiende ook wel gewisseld te worden, die was me een partij slecht.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 11:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee die zullen inderdaad het gevoel hebben weinig vertrouwen te genieten. Maar laten we eerlijk zijn Sauer verdiende ook wel gewisseld te worden, die was me een partij slecht.. Ja eens hoor,ze waren allemaal rijp voor een wissel eigenlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ga ik in mee. Het hele circus was zwaar onder de maat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was ook mijn eerste gedachte. Maar vond bij Sauer en Smal zoveel fout gaan dat die een lager cijfer verdienden dan de rest. En Watanabe iets hoger, met name vanwege de goal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 00:13 schreef bijft007 het volgende:Go Ahead Eagles - Feyenoord 2-1 Wellenreuther 5,5 Read 4 Ahmedhodzic 3,5 Watanabe 5 Smal 3,5 Valente 5,5 Timber 4 Larin 4,5 Had Moussa 3 Ueda 4 Sauer 3 Wissels: Steijn 5 Sliti 3 Nieuwkoop / |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Go Ahead Eagles - Feyenoord 2-1
Wellenreuther 5,5 Read 6 Ahmedhodzic 5 Watanabe 5 Smal 6 Valente 6 Timber 4,5 Larin 5 Had Moussa 5 Ueda 6 Sauer 4
Wissels: Steijn 5 Sliti 5 Nieuwkoop / |
|
|
|