|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Zo zat ik in Grunn ook altijd te schelden tegen Robben in z’n jonge jaren :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tijd voor wat verse aanvallers zou je zeggen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Strijdert die Nieuwkoop
Voir zo'n rol altijd al perfect geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die was verder op deze leeftijd. Wij moten al 75 minuten naar een blind paard kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ueda en Hadj Moussa er nog in ook bijzonder.
Je zou Tengstedt en Borges toch ook wel willen zien |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik schakel net pas in. Robben was 17 en ander niveau. Maar deed alles alleen en lag bij stop op de grond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2025 - 20:20 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik schakel net pas in. Robben was 17 en ander niveau. Maar deed alles alleen en lag bij stop op de grond. Hadj heeft vandaag besloten zonder medespelers te spelen Dat moet er uit
Nu deze actie daar was t eindelijk met oog voor de medespeler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag die ballerina nog de wedstrijd afmaken ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zei ik hier ook. Een spits in vorm staat daar Maar één die net is ingevallen en geen ritme heeft niet |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Ik zie jorgensen 2.0 traag,sloom en nooit op de goede plaats |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Tengstedt heeft iig geen linker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dat na 7 minuten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou als er een aantal wat meer oog voor hun medespelers hadden, was dit echt 5-0 geweest. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zodra er een bod van 20 mil binnen komt gelijk verkopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou zoekt Newcastle nog een spits... |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Als je er een beetje kijk op hebt zie je dat zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ah. Dan komt t wel goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten het belangrijkste aan het begin van een seizoen met veel nieuwe spelers.
Maar overall vond ik het een mager potje. Tegen zo’n zwak NAC vind ik 2-0 karig. De kansen zijn er wel geweest. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1001 wedstrijden van deze van Feyenoord gezien |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad maar je hoopt het steeds. Is toch géén poging tot teamwork. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Totaal niet in de problemen geweest en wel een hoop (mogelijkheden tot) kansen bij elkaar gevoetbald. Niveau was niet heel hoog. Intensitiet ook niet. Maar het was wel meer dan genoeg om te winnen. En ook prima richting dinsdag.
Zijn ook zelden de beste potjes zo vroeg in het seizoen. Is nog een hoop aan fitheid en samenspel te winnen.
Jammer dat met name Read en Diarra een matige wedstrijd speelden. Vond onze as vandaag de beste. De flanken nogal wisselvallig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Knappe overwinning.
Zonder overdreven gedoe, tussen de 2 Europese wedstrijden in, primadus! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2025 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Hadj heeft vandaag besloten zonder medespelers te spelen Dat moet er uit Nu deze actie daar was t eindelijk met oog voor de medespeler Mario Been is het iig wel met je eens :-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed resultaat, maar niet iets dat heel veel vertrouwen richting dinsdag geeft.
Mag ik nog toevoegen dat de scheidsrechter kut floot? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wedstrijd later gekeken. Ietwat saai. Feyenoord met een rem erop en Nac tandeloos. Geen echte maatstaf. Bij vlagen wel speels voetbal. Er ligt potentie met veel beweging en afwisseling. Lijkt wel in deze samenstelling te licht voor wat steviger opponenten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eigenlijk was het een redelijk matige wedstrijd. Het miste energie en plezier. Daarnaast missen er nog veel spelpatronen ( uitgespeeld velddoelpunt). Die wedstrijden tegen Fener zijn niet zo belangrijk. Leuk als je ze wint en doorkomt, maar de prioriteit moet 100% op de competitie. Je loopt qua ontwikkeling nu al achter op psv. Waarom startte we gisteren niet met onze beste 11, gooi de wedstrijd in de eerste helft op slot en wissel dan je belangrijke spelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vraag me af of we wel de spelers hebben om langdurig druk te zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik denk dat we met Watanabe en Anel meer naar voren kunnen spelen waardoor het middenveld minder meters hoeft te maken. Targhaline heeft volgens mij ook wel veel inhoud en loopvermogen. Timber ziet er altijd vermoeid uit bij verdedigend omschakelen. Ik denk dat Diarra ook wel inhoud heeft, Valente ook, read normaliter ook en Bos ook. Moussa, Ueda, Sem, Timber, Sauer hebben m.i. minder inhoud of moeten heel veel meters maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 13:13 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk dat we met Watanabe en Anel meer naar voren kunnen spelen waardoor het middenveld minder meters hoeft te maken. Targhaline heeft volgens mij ook wel veel inhoud en loopvermogen. Timber ziet er altijd vermoeid uit bij verdedigend omschakelen. Ik denk dat Diarra ook wel inhoud heeft, Valente ook, read normaliter ook en Bos ook. Moussa, Ueda, Sem, Timber, Sauer hebben m.i. minder inhoud of moeten heel veel meters maken. Let wel, je noemt er zo al 5 die op een gegeven moment ook niet meer de druk op de tegenstander kunnen leveren. Dan valt de tactiek uiteen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Continu druk is ook overbodig.
Voorsprong, en dan wat inzakken en in de omschakeling toeslaan.
Tijdig wisselen, zodat de juiste spelers rust krijgen..
Denk dat dat voorlopig wel goed aan 't gaan is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 14:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Let wel, je noemt er zo al 5 die op een gegeven moment ook niet meer de druk op de tegenstander kunnen leveren. Dan valt de tactiek uiteen. Ja, ik denk ook niet dat we meer dan één helft druk kunnen zetten als team. Ik heb al aangegeven dat je slim en tijdig moet wisselen in deze fase en dat je ook een plan B moet hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt erop dat RvP cs. daarop al langer anticiperen. Het mindere balbezit ook in laatste wedstrijden vorig seizoen duidt daar mogelijk op. Werden ook veel punten mee gehaald onder RvP. Kan nog niet vinger op leggen of dat bewuste tactiek is: bij voorsprong terugzakken en vanuit counter toeslaan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lijkt wel een patroon, en vind ik goed om te zien eerlijk gezegd, dat RvP geen al te roekeloze tactiek hanteert.
Moeten ook niet vergeten dat er nog al wat wijzigingen zijn geweest.
Bepaalde spelpatronen zullen we over een paar Maanden pas werkelijk kunnen en mogen beoordelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 15:14 schreef Cruzcontrol het volgende:Lijkt wel een patroon, en vind ik goed om te zien eerlijk gezegd, dat RvP geen al te roekeloze tactiek hanteert. Moeten ook niet vergeten dat er nog al wat wijzigingen zijn geweest. Bepaalde spelpatronen zullen we over een paar Maanden pas werkelijk kunnen en mogen beoordelen. Eens hoor, per wedstrijd wordt dat wat meer duidelijk. Al vaker gememoreerd: RvP heeft vorig seizoen in de competitie behoorlijk gepresteerd: 11 wedstrijden, 1x gelijk (zijn debuut bij Feyenoord, tegen Nec), 2 x verlies (psv en afsluiting tegen H'veen). 28 goals in die wedstrijden. 11 tegen.
Hij heeft een mindere periode met o.a. Priske weten om te zetten. En dat ook nog eens met een gemankeerde (blessures, niet fit) selectie. Al met al, veelbelovend. |
|
|
|