BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Telstar 10-8-2025 / 14.30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 augustus 2025 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 - 14:07 schreef bertus bikkel het volgende:
Jaros, Gaaei(Rosa)-Sutalo-Itakura-Baas,
Mokio(Klaassen)-Oscar-Taylor, Moro-Wout-Godts

Dat zou m moeten worden lijkt mij...
Het kan tegen "de minderen" in de competitie.

Het middenveld is te aanvallend met Taylor en Oscar. Beiden verdedigen niet best mee.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 11 augustus 2025 - 15:58   quote  deeplink  
Dan moet het achterin beter staan dan gisteren en dat kan met deze opstelling wel met 3 anderen erin en Baas naar links. Zolang je zelf de bal maar in de ploeg houdt voorin en op het middenveld. Heel simpel, zo lang als je zelf goed op balbezit speelt, hoef je niet bang te zijn dat je veel moet verdedigen.. haha.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 augustus 2025 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 - 15:58 schreef bertus bikkel het volgende:
Dan moet het achterin beter staan dan gisteren en dat kan met deze opstelling wel met 3 anderen erin en Baas naar links. Zolang je zelf de bal maar in de ploeg houdt voorin en op het middenveld. Heel simpel, zo lang als je zelf goed op balbezit speelt, hoef je niet bang te zijn dat je veel moet verdedigen.. haha.
Het speelveld klein houden, we moeten veel meer compacter spelen, wat Loetje ook al aan gaf, maar dan nog vraag ik ne af of we in de Champions Leaque het hoofd boven water kunnen houden.

Het is misschien te vroeg maar ik ben bang dat Heitinga te aanvallend wil spelen. dit kan hem duur te komen staan
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 11 augustus 2025 - 18:50   quote  deeplink  
In de CL hebben we niets te zoeken maar ja...het geld he?
In de Eredivisie moet het kunnen om bij de eerste 3 te eindigen. Alleen wat Farioli eruit heeft gehaald, gaat Heitinga niet lukken. Ik lees net trouwens dat Valentijn azijnzeiker na een volledig seizoen afzeiken van de belachelijke aankoop Henderson ( voegt niets toe) nu opeens roept dat hij niet weg had gemoeten en ze hem nu missen....straks gaat hij Farioli nog een toptrainer noemen nadat hij hem volledig met de grond gelijk gemaakt heeft.
Wat een ongekende hypocriet is dat toch!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2025 door bertus bikkel --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 11 augustus 2025 - 18:54   quote  deeplink  
Ik vrees dat als onze Johnny zo naar naar buiten blijft treden en zo met de pers om blijft gaan, het vrij snel gedaan zal zijn met hem bij Ajax. De kerst is nog lang heey. Ik vind echt wel dat we hem de tijd moeten geven , hij is ten slotte een echte Ajacied. Maar waarom nu al de confrontatie aangaan met de media? Kijk naar Farioli en Slot en leer daarvan!! Zij zijn een verademing om naar te luisteren/ kijken als het gaat om naar buiten treden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2025 door bertus bikkel --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 augustus 2025 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 - 18:54 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik vrees dat als onze Johnny zo naar naar buiten blijft treden en zo met de pers om blijft gaan, het vrij snel gedaan zal zijn met hem bij Ajax. De kerst is nog lang heey. Ik vind echt wel dat we hem de tijd moeten geven , hij is ten slotte een echte Ajacied. Maar waarom nu al de confrontatie aangaan met de media? Kijk naar Farioli en Slot en leer daarvan!! Zij zijn een verademing om naar te luisteren/ kijken als het gaat om naar buiten treden....
Goed punt Bertus
freakie
 freakie - maandag 11 augustus 2025 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 - 15:58 schreef bertus bikkel het volgende:
Je moet eigenlijk hopen dat Taylor vertrekt. Zo gaat Mokio waarschijnlijk op zijn positie spelen en kan Ajax iemand op de verdedigende middenveld positie halen. Dat scheelt enorm veel verdedigend ook.
freakie
 freakie - maandag 11 augustus 2025 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 - 18:50 schreef bertus bikkel het volgende:
In de CL hebben we niets te zoeken maar ja...het geld he?
In de Eredivisie moet het kunnen om bij de eerste 3 te eindigen. Alleen wat Farioli eruit heeft gehaald, gaat Heitinga niet lukken. Ik lees net trouwens dat Valentijn azijnzeiker na een volledig seizoen afzeiken van de belachelijke aankoop Henderson ( voegt niets toe) nu opeens roept dat hij niet weg had gemoeten en ze hem nu missen....straks gaat hij Farioli nog een toptrainer noemen nadat hij hem volledig met de grond gelijk gemaakt heeft.
Wat een ongekende hypocriet is dat toch!!!
Eens over valentijn. Henderson was ook niks bijzonders toch? Maar dat hij nu doet alsof het de verlosser was is ook onzin. Farioli had zijn prioriteit totaal ergens anders op zitten(verdedigen). Henderson speelde ook heel veel niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 augustus 2025 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 - 22:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens over valentijn. Henderson was ook niks bijzonders toch? Maar dat hij nu doet alsof het de verlosser was is ook onzin. Farioli had zijn prioriteit totaal ergens anders op zitten(verdedigen). Henderson speelde ook heel veel niet.
Idd Qua voetbal niets bijzonders, wel bracht hij gogme en was hij heel belangrijk in het organiseren aansturen van zo wel de achterhoede als ook het middenveld.

Vindt er maar zo een voor minder dan 10 miljoen, misschien Blind.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 12 augustus 2025 - 18:20   quote  deeplink  
Op 6 zul je toch ervaring moeten halen. Inderdaad Blind is voetballend beter dan Henderson en zou die rol kunnen invullen en belangrijk zijn ook als hij niet speelt.
Zou Eriksen dat ook kunnen? 33 jaar en gratis op te halen... speelde volgens mij meestal op 10 bij Ajax maar kan ook iets zakken toch?
freakie
 freakie - dinsdag 12 augustus 2025 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2025 - 18:20 schreef bertus bikkel het volgende:
Op 6 zul je toch ervaring moeten halen. Inderdaad Blind is voetballend beter dan Henderson en zou die rol kunnen invullen en belangrijk zijn ook als hij niet speelt.
Zou Eriksen dat ook kunnen? 33 jaar en gratis op te halen... speelde volgens mij meestal op 10 bij Ajax maar kan ook iets zakken toch?
Ik zou Eriksen altijd doen, maar heeft nu niet wat Ajax echt nodig heeft. Verdedigende middenvelder is hij gewoon niet.
freakie
 freakie - dinsdag 12 augustus 2025 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2025 - 16:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd Qua voetbal niets bijzonders, wel bracht hij gogme en was hij heel belangrijk in het organiseren aansturen van zo wel de achterhoede als ook het middenveld.

Vindt er maar zo een voor minder dan 10 miljoen, misschien Blind.
Nee klopt. Maar ja Driessen is in dat geval ook gewoon een beetje een mafkees.
AkaS
 AkaS - woensdag 13 augustus 2025 - 10:56   quote  deeplink  
Waarom niet Berghuis op 6 proberen?

In de toekomst geloof ik heilig in een ontwikkeling van Fitz-Jim, mits hij de kans krijgt. En dan niet afrekenen op 1 wedstrijd in een voorbereidende fase op de competitie!!!
freakie
 freakie - woensdag 13 augustus 2025 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:56 schreef AkaS het volgende:
Waarom niet Berghuis op 6 proberen?

In de toekomst geloof ik heilig in een ontwikkeling van Fitz-Jim, mits hij de kans krijgt. En dan niet afrekenen op 1 wedstrijd in een voorbereidende fase op de competitie!!!
Fitsie gewoon niet meer doen. Als backup prima uiteraard. Maar anders dan dat is het echt helemaal niks bijzonders.

Waarom wel Berghuis op 6? Als iets Berghuis zijn kwaliteit niet is, is het verdedigen. Een speler die in dit Ajax op 6 moet spelen zou toch echt eerst zijn taak moeten hebben dat hij gevaarlijke momenten ziet aankomen. En dan pas opbouwend iets moeten kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Telstar 10-8-2025 / 14.30u

0.0055561