|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lotomba doet bij Fener mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat veel te snel voor m Allemaal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien. Maar hoe goed of slecht deze spelers (de nieuwelingen) zijn zal nog moeten blijken in de komende maanden. Idem voor Van Persie zelf trouwens. Teveel afdankertjes/spelers met een krasje. Plus een onervaren trainer waar ik weinig vertrouwen in heb.
Ik zie het somber in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben veel spelers met potentie Maar moeten nog 2a 3 stappen maken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als Fener wordt uitgeschakeld door Benfica, kunnen we ze dan weer treffen in de EL? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom staat Moussa nu achter elke vrije trap? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:30 schreef MMM het volgende:[..] Teveel afdankertjes/spelers met een krasje. Plus een onervaren trainer waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik zie het somber in. Op voorhand wel ja. Of het is goed gescout. We zien het vanzelf wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik moet wel zeggen trouwens dat Lotomba nog wel initiatief neemt. Gaat te vaak mis. Maar vanuit achteruit heb je wel meer spelers nodig die dat durven. En kunnen. Bij het laatste gaat het mis bij hem natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik wil spelers die directe versterkingen zijn. Die moeten inmiddels haalbaar zijn met ons budget.
Kijk alleen al naar de linksback positie. Bos en Smal. Ik vind het echt bizar. Dat kan helemaal niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet handig Valente inbrengen nu |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik moet wel zeggen trouwens dat Lotomba nog wel initiatief neemt. Gaat te vaak mis. Maar vanuit achteruit heb je wel meer spelers nodig die dat durven. En kunnen. Bij het laatste gaat het mis bij hem natuurlijk. Is nog lang niet op niveau na zijn blessure |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik moet wel zeggen trouwens dat Lotomba nog wel initiatief neemt. Gaat te vaak mis. Maar vanuit achteruit heb je wel meer spelers nodig die dat durven. En kunnen. Bij het laatste gaat het mis bij hem natuurlijk. In de eredivisie krijg je dit geweld niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zuinig gewisseld weer. Mij niet helemaal duidelijk waarom we niet wat meer creativiteit en verse benen proberen te brengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zuinig gewisseld weer. Mij niet helemaal duidelijk waarom we niet wat meer creativiteit en verse benen proberen te brengen. Onbegrijpelijk idd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier zie je een middelmatige spits.
Een fatsoenlijke spits maakt hem af |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede bal. Matige controle. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die scheids trapt overal in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op dit niveau moet zo’n bal er in.
Maar daarom gaan we geen CL spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Spelers van Feyenoord ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is duidelijk hoor |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Moet op Philip Leonard wel ongeveer de slechtste back ooit van Feyenoord zijn. (Lotomba) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Feyenoord spelers is slachtvlees |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel lekker dat Lotomba weer zijn man kwijt was |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Toch knap als je zo'n matige selectie samen kunt stellen. Kinderen zijn het. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Collectief falen, iedereen een 3 of 2 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik moet wel zeggen trouwens dat Lotomba nog wel initiatief neemt. Gaat te vaak mis. Maar vanuit achteruit heb je wel meer spelers nodig die dat durven. En kunnen. Bij het laatste gaat het mis bij hem natuurlijk. Kan zoveel durven maar als je niet kan passen, niet kan rennen, niet succesvol kan dribbelen en niet kan verdedigen dan heb je hier helemaal niets te zoeken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Godver wat was dit weer slecht zeg. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou dat wordt een jaartje focus op andere dingen. Gewoon zonde van je tijd dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De selectie is echt zo slecht niet als men nu roept. Zo veel wijzigingen en nog op elkaar in te spelen. We waren nog niet klaar voor dit kaliber Dat iis wat t is. Wie gedacht had dat wij na een paar uitschieters een stabiele Cl ploeg zouden zijn was misschien wel wat naïef. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kijk T Op zo'n moment moet je jezelf NIET quoten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je zal Tengstedt heten in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als je ook ziet hoe lang Feyenoord het veld maakt, niet te belopen. Bij Slot veel compacter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind Timber trouwens nog wel een aardige wedstrijd spelen. Een krappe voldoende hebben we het dan over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind Timber trouwens nog wel een aardige wedstrijd spelen. Een krappe voldoende hebben we het dan over. Ik vind dat de tegenstander ons gewoon goed bespeeld heeft |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind Timber trouwens nog wel een aardige wedstrijd spelen. Een krappe voldoende hebben we het dan over. Uitgerekend de speler die deze window (waarschijnlijk) nog de deur uit gaat lopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, helaas is van geil er niet om op dat gebied het goede voorbeeld te geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:De selectie is echt zo slecht niet als men nu roept. Zo veel wijzigingen en nog op elkaar in te spelen. We waren nog niet klaar voor dit kaliber Dat iis wat t is. Wie gedacht had dat wij na een paar uitschieters een stabiele Cl ploeg zouden zijn was misschien wel wat naïef. Smoesjes. Het zijn de aankopen die volledig door de mand vallen.
Lotomba een hattrick aan fouten. Bos speelt bagger Borges mist een levensgrote kans op 2-2 Ueda MOET net 3-2 maken.
Waar zijn de versterkingen in plaats van deze breedteaankopen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Er is zoveel geld aan rotzooi uitgegeven en volledig verkeerd doorgeselecteerd. Voor mij is het volledig onbegrijpelijk dat te Kloese maar mag blijven miskleunen. |
|
|
|