|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:47 schreef MMM het volgende:[..] Smoesjes. Het zijn de aankopen die volledig door de mand vallen. Lotomba een hattrick aan fouten. Bos speelt bagger Borges mist een levensgrote kans op 2-2 Ueda MOET net 3-2 maken. Waar zijn de versterkingen in plaats van deze breedteaankopen? Dat is jouw mening. Prima. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kom op. Breng nog een aanvaller. Stengs ofzo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lotomba 4 fouten.
Wat een schande |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nooit meer Lotomba!!!!!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die jongen is voor zijn leven beschadigd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahaha drie medespelers zeggen naar de keeper en hij doet dit Matchfixing |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat. Een. Grap. Dit is een randdebiel eerste klasse. Geen andere woorden voor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fenerbahce heeft wel een paar goede aanvallers zeg. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik kijk niet meer als van Persie die randdebiel nog gebruikt. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat is Lotomba toch aan het doen zeg!!!!!!!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zou iemand die gast in de kleedkamer nou gewoon knock-out out slaan? Of aangeven bij de politie voor match fixing? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is echt wel heel slecht hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: We zijn overal ingetrapt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat is dit slecht van Feyenoord. Wat een afgang. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Internationaal voor lul staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volkomen terecht verloren. En dan nog had je zelfs deze wedstrijd een kans gemaakt als Lotomba niet het hoofd was verloren. Bizar.
Maar ik ga het zeker niet aan hem alleen ophangen. Bij hem was het falen het meest zichtbaar. Fenerbahce was beter. En laten we wel wezen. Tegen Benfica waren onze kansen nog kleiner geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van haleluja naar boe. Gewoon weer opkrabbelen en gaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volkomen terecht verloren. En dan nog had je zelfs deze wedstrijd een kans gemaakt als Lotomba niet het hoofd was verloren. Bizar. Maar ik ga het zeker niet aan hem alleen ophangen. Bij hem was het falen het meest zichtbaar. Fenerbahce was beter. En laten we wel wezen. Tegen Benfica waren onze kansen nog kleiner geweest. Je bent over 2 wedstrijd 90% weggespeeld. Deze selectie is gewoon niet af. We zijn wederom te laat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:00 schreef MightyAce het volgende:[..] Je bent over 2 wedstrijd 90% weggespeeld. Deze selectie is gewoon niet af. We zijn wederom te laat. Fener is gewoon beter en verder. Dat kan gewoon hè? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volkomen terecht verloren. En dan nog had je zelfs deze wedstrijd een kans gemaakt als Lotomba niet het hoofd was verloren. Bizar. Maar ik ga het zeker niet aan hem alleen ophangen. Bij hem was het falen het meest zichtbaar. Fenerbahce was beter. En laten we wel wezen. Tegen Benfica waren onze kansen nog kleiner geweest. Als iemand zo opzichtig tegendoelpunten inleidt, damn sure dat ik dat aan hem ophang. 4 × , de ene nog lomper en onnodiger dqn de andere. Sorry T maar je bent veel te coulant. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Lodomba, Borges, Ueda, Tengstedt en zo nog een paar, Feyenoord onwaardig!! Wie is daar verantwoordelijk voor? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Zelden iemand een wedstrijd zo zien verpesten als lotomba vanavond. Echt niet te filmen. Die is helemaal de weg kwijt. En Read geblesseerd. Nieuwkoop nog niet 100%.
Lekker dan. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Sommige jongens voetballen hier al een paar jaar en hebben t niveau niet (zoals een Ueda). Maar goed, dat weet je. Maar Bos versus Meijer? Steijn? Read en Nieuwkoop niet meenemen en alleen iemand die een jaar eruit lag met een beenbreuk? Een keeper die geen trap heeft alleen maar lang laten spelen? Al twee seizoenen geen fatsoenlijke nummer 6 halen (wel tig 8-en en 10-en). Je meest creatieve spelers niet opstellen (Stengs en Valente)? Je beste spelers verkopen en middelmaat dat moet groeien (hopelijk) terughalen? Het is ronduit treurig. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Heb Timber nog nooit zo zien freewheelen!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dit Fener is een heel heel matig elftal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:03 schreef tomson het volgende:[..] Als iemand zo opzichtig tegendoelpunten inleidt, damn sure dat ik dat aan hem ophang. 4 × , de ene nog lomper en onnodiger dqn de andere. Sorry T maar je bent veel te coulant. Misschien had ik me wat beter uit kunnen drukken. Want ik hang het zeker OOK aan hem op. De voornaamste reden inderdaad, kijkend naar de goals. Bedoelde alleen te zeggen, zijn rol buiten beschouwing gelaten, dan nog waren we de mindere over 2 wedstrijden.
Maar hier valt niet tegenop te voetballen. Zoveel persoonlijke fouten. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Schandalige shit dit. Honderd % kansen missen en 3 van de 5 als kadootjes weggeveven. Ellende avond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er is vanavond niemand boven een 3 uitgestegen, behalve ms Watanabe met 2 goals, maar die was verdedigend ook erg onzeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Watanabe, Ahmedhodzic, Hwang en Timber zijn van niveau. Wellie ook niets fout gedaan.
De rest ver, ver ondermaats en ongeschikt voor CL voetbal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het elftal stond ook niet goed, veel te veel ruimte tussen de linies |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:09 schreef MMM het volgende:Watanabe, Ahmedhodzic, Hwang en Timber zijn van niveau. Wellie ook niets fout gedaan. De rest ver, ver ondermaats en ongeschikt voor CL voetbal Hebben ze vandaag niet laten zien. timber was compleet onzichtbaar de eerste helft. Het centrale duo verloor elk luchtduel en Hwang kon de ruimte niet belopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrees toch echt dat we als geheel te licht zijn voor dit niveau, mogelijk ook EL. Dat is ook nog eens lastig als je tegenstanders hebt die er bovenop kletsen.
Dennis zou beter nog wat meer ervaring erbij moeten halen. Een ijzervreter. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En laten we ook eerlijk zijn: onze aanvoerder was twee wedstrijden tegen Fener volledig onzichtbaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Balen, vooral nog afgetroefd op fysiek geweld wat je niet eredivisie tegen komt overgens, wat verder en beter weer voetballend feyenoord had zeker stuk meer kans gemaakt denk ik, koop je nu geen kut voor
Maar lutomba auw, beginners fout van zijkant door het midden bal verliezen dmv in dribbelen en oriëntatie kwijt te zijn om hem heen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fener zoiezo een team dat met geweld de as lijnen dicht metselt en ook ervan 2 man harmonica meebeweegt om zijkanten aan te pakken als bal niet snel genoeg via kant wissel gebeurt
tja vooral had je tussen de linies voetbal pijn kunnen doen maar te vaak net niet scherp genoeg en zorgvuldig om van eigen kracht uit te gaan, uithuilen en doorgaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stond het tactisch niet goed en zakte de spelers daar en masse door het ijs of waren de spelers zo slecht dat het tactisch niet uit de verf kwam. Ik neig naar het eerste. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als je ziet dat je 4 voorhoede spelers de bal niet kunnen vasthouden of niet bij het spel betrokken raken dan ga je toch niet pas na de 67e minuut omzettingen doen (als al met 4-1) achter staat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou trouwens ook wel een leuk zijn als we dit soort potjes eens de tweede wedstrijd thuis spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bal vasthouden om wat makkelijker door te kunnen voetballen was wel echt niet goed, maar had ook met meer fysiek van hun te maken, je moest het op onze manier tussen de linies beter doen aan de bal
diepgang kon vooral zeker beter zonder bal was te weinig, moment ueda die kans dat was uitstekend aangegeven van hem naar valente, vet sneu dat hij dan ook echt de kwaliteit must om zn bal die hij wel zelf aanwees naar val juist niet beter eerste aanname had
Iets wat paixao echt veel vaker in een wedstrijd heeft, niet pas gaat lopen bal 4-5 meter van voet is, het is dus zeker ook gewoon kwaliteit op dit moment en afstemming hele team.
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Een Fenerbahçe dat vorig jaar werkelijk werd weggespeeld door AZ.
Let wel dat elke NL club elke Turkse ploeg vorig jaar hebben weggespeeld.
Wij incasseren 6 doelpunten en hebben in totaal 20 minuten OK voetbal gespeeld. Vorige week had je nog enorm veel geluk dat je hem won, ook die partij had verloren moeten worden.
Er is nog nooit zoveel geïnvesteerd in een selectie als dit jaar. V.persie heeft een hele voorbereiding gehad en bij elkaar levert dat 20 minuten goed voetbal op tegen een Turkse club.
Sorry, maar het is echt schandalig en die roze bril mag echt af.
Het verbaasd me als v.Persie de winter haalt. Ook in de EL ga je geen potten breken met deze trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ah daar heb je die weer. Is niet eens bijna dezelfde ploeg. Kijk alleen al naar de twee spitsen. Onvergelijkbaar. Appels en peren. Overigens, welke roze bril?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het kan niet zo zijn dat we ineens 11 koekenbakkers op het veld hebben staan die er allemaal niks van kunnen. De oorzaak ligt ergens anders en hopelijk heeft dat voornamelijk te maken dat het team nog niet is ingespeeld. Maar ik zak wel dingen terugkomen die ik onder Stam en Advocaat ook vaak zag gebeuren, nl dat het middenveld compleet werd overlopen. Er lag zoveel ruimte tussen de linies, dat is niet te belopen. Dan zien spelers er meteen erg slecht uit. We hebben dat ook met de terugkeer van Clasie gezien, die kon er ook niks meer van terwijl hij bij AZ het toch weer zeer behoorlijk doet. Ik hoop dat van Persie de boel op orde gaat krijgen. We moeten oppassen dat we de oplossing niet alleen proberen in nieuwe aankopen. Ik ben het wel met MMM eens dat er op links en in de spits iets substantieels bij moet. |
|
|
|