BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VCL 2025-2026: Fenerbahçe - Feyenoord (dinsdag 12 augustus 19.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - woensdag 13 augustus 2025 - 09:15   quote  deeplink  
Wellicht was het ook beter geweest om Valente hangend op één van de vleugels neer te zetten (als een verkapte extra middenvelder).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 augustus 2025 - 09:19   quote  deeplink  
Had m beter rechtsback kunnen zetten.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 13 augustus 2025 - 09:57   quote  deeplink  
Mourinho wordt altijd afgezeken, maar hij wist in de Kuip het tij wel te keren met een tactische ingreep. Daarnaast was zijn strijdplan in Turkije ook effectief en had van Persie geen antwoord.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 13 augustus 2025 - 10:04   quote  deeplink  
Dezelfde Mourinho huurt ook een speler voor 20M per jaar. Terwijl wij alle toppers verkopen en hooguit breedtespelers terughalen. Zo’n Borges is niet goed genoeg voor Porto of tegen NAC maar moet tegen Fener ineens t verschil maken terwijl een ervaren Stengs op de bank blijft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2025 - 10:15   quote  deeplink  
Opstelling Fenerbahçe tegen AZ: Dominik Livakovic; Bright Osayi-Samuel, Rodrigo Becão (79. Mert Hakan Yandas), Çaglar Söyüncü, Mert Müldür (81. Cenk Tosun); Fred, Ismail Yüksek (57. Youssef En-Nesyri), Sofyan Amrabat; Allan Saint-Maximin (57. Sebastian Szymanski), Edin Dzeko, Dusan Tadic.

Opstelling tegen Feyenoord daar:
İrfan Can Eğribayat, Nélson Semedo, Mert Müldür, Škriniar, Oosterwolde, Szymański, Fred, Amrabat, Brown, Durán, En-Nesyri.

Dit Fenerbahce is helemaal niet zo'n matig elftal als iedereen je wil laten geloven.
DMD
 DMD - woensdag 13 augustus 2025 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:04 schreef Alexmem het volgende:
Dezelfde Mourinho huurt ook een speler voor 20M per jaar. Terwijl wij alle toppers verkopen en hooguit breedtespelers terughalen. Zo’n Borges is niet goed genoeg voor Porto of tegen NAC maar moet tegen Fener ineens t verschil maken terwijl een ervaren Stengs op de bank blijft.
Wat heeft stengs de afgelopen jaren gepresteerd dat het vertrouwen in hem nog zo hoog is?

Is vaker geblesseerd dan dat hij speelt. Wanneer hij speelt is het met de handrem erop, omdat hij bang is geblesseerd te raken.

Verdedigt ook nooit mee en verliest meer ballen dan menig middenvelder die verguist wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2025 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:09 schreef MMM het volgende:
Watanabe, Ahmedhodzic, Hwang en Timber zijn van niveau. Wellie ook niets fout gedaan.

De rest ver, ver ondermaats en ongeschikt voor CL voetbal
Wellie niets fout gedaan? Elke bal die hij uittrapte was voor Fenerbahce..en da’s heel vaak bij hem..
ar
 ar - donderdag 14 augustus 2025 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wellie niets fout gedaan? Elke bal die hij uittrapte was voor Fenerbahce..en da’s heel vaak bij hem..
Eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 augustus 2025 - 21:18   quote  deeplink  
Omdat veldspelers het probleem telkens bij hem neerlegden. Kan je hem nauwelijks verwijten denk ik. Kon in veel gevallen weinig ander dan lang spelen.
ar
 ar - donderdag 14 augustus 2025 - 21:20   quote  deeplink  
Nou,ik proefde sowieso nervositeit bij hem.
Ook al hoefde dat niet in sommige situaties.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2025 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2025 - 21:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Omdat veldspelers het probleem telkens bij hem neerlegden. Kan je hem nauwelijks verwijten denk ik. Kon in veel gevallen weinig ander dan lang spelen.
Is zo maar ook de ballen die die vast had..
DMD
 DMD - vrijdag 15 augustus 2025 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kijk naar de veldbezetting wanneer Wellenreuther de bal heeft.

Niemand bied zich aan of wil de bal ontvangen. Dit is een probleem wat al langer speelt dan vandaag.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2025 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2025 - 07:29 schreef DMD het volgende:

[..]

Kijk naar de veldbezetting wanneer Wellenreuther de bal heeft.

Niemand bied zich aan of wil de bal ontvangen. Dit is een probleem wat al langer speelt dan vandaag.
Allemaal waar. Maar dan nog is zijn trap techniek vaak ondermaats

Is ook niet raar, t is een keeper en niet alle keepers zijn daar goed in
DMD
 DMD - vrijdag 15 augustus 2025 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2025 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Allemaal waar. Maar dan nog is zijn trap techniek vaak ondermaats

Is ook niet raar, t is een keeper en niet alle keepers zijn daar goed in
Het punt dat ik wil maken is dat je traptechniek nog zo goed kan zijn, wanneer de veldbezetting niet klopt dan heb je er niks aan.

Hij legt hem ook meer dan eens op de stropdas bij Ueda, er is zelden aansluiting of anticipatie op de 2de bal waardoor je het spel niet voort kan zetten.

Dat is allemaal trainbaar en heeft te maken met patronen. Patronen die ik na een half jaar V.Persie nog steeds nergens zie.

Het gaat nooit gebeuren, maar je komt al verder met een middenveld; Targhalline, Valente & Hwang/Bullaude. Alle drie zijn ze vaardig aan de bal en Targhalline, Valente & Bullaude brengen ook een stuk lengte en duelkracht met zich mee. Op dit moment heeft ons middenveld een gemiddelde lengte van 1.75, niemand heeft de timing of de duelkracht om ook meer eens een kopduel of normaal duel te winnen, afgezien van Timber die daar welgeteld 1x per helft gebruik van maakt.

Met mijn voorstel van de drie spelers die ik opnoem dan gaat de gemiddelde lengte met een centimeter of 10+ omhoog op het middenveld, terwijl je sterker wordt in de duels en aan de bal.

Wat Bullaude liet zien in de voorbereiding kon mij erg bekoren en aan de bal is hij een klasse of 3 beter dan Steijn. Hij heeft ook dat neusje voor de goal, dat liet hij al zien in een matig draaiend fortuna vorig jaar & in de voorbereiding voor ons dit jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door DMD --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VCL 2025-2026: Fenerbahçe - Feyenoord (dinsdag 12 augustus 19.00 uur)

0.0116610