|
|
MightyAce
|
|
|
Op alles afgetroefd, schandalig! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een schandalige vertoning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn vijftien minuten onderweg mensen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En nog nul voetbal, weggedrukt door fucking Excelsior man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yup en al bijna 2-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat krijg je met dit middenveld en vleugels die altijd voor de actie gaan en balverlies lijden. En met Wellie heb je geen punten pakker Maar komt goed |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die kan er geen ene kut van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het enigste wat ze kunnen is de bal wegroeien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Timber is je zwakke schakel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat doet niets af aan wat je ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door Alexmem -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat deed Excelsior vorige week ook alweer? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik gok wel hun best. En tegen de smurfen prinsesjes is dat meer dan genoeg voorlopig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel interessant om te zien wat er nu gebeurt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hand van de trainer Coaching op Bos Scherpe spits |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Netjes Ueda . En Timber betaalt z'n fout deels terug. Maar wat een bijsmaak heb ik van die openingsfase |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slecht gekeept, Ueda geluk dat de keeper hem zo teruggeeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit slaat nergens op natuurlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb trouwens gezegd dat ik voor 25 miljoen Hadj naar Benfica breng Voor 20 ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap, nog niks goeds gedaan.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bos kan echt niet. Die is hier helemaal niet klaar voor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blijft die kaart voor Excelsior dan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu wel fluiten voor duw in de rug hahaha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bal wegtrappen was geel toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gevaar komt via links deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prachtig, zowel Sauer als Steijn...
Ja, daar heb je em dus voor gehaald |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Prima goal. Maar verder zie je hem weer niet. Terwijl ik graag spelers op de 10 zie die naast goals ook voetballend hun steentje bijdragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja goed vrij gelopen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:22 schreef MMM het volgende:[..] Prima goal. Maar verder zie je hem weer niet. Terwijl ik graag spelers op de 10 zie die naast goals ook voetballend hun steentje bijdragen. Middenveld is gewoon heel matig en een van de grootste problemen van dit Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:22 schreef MMM het volgende:[..] Prima goal. Maar verder zie je hem weer niet. Terwijl ik graag spelers op de 10 zie die naast goals ook voetballend hun steentje bijdragen. Ja t is of of. Maar overigens voetbalt ie wel mee hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kiest goed positie idd, maar rustig aannemen, kijken en dan schieten op die positie is echt een grote fout van de defensie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet in balans. Moet een 6 bij. Maar gaat niet gebeuren.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet alleen het middenveld. De hele opbouw loopt al snel spaak bij een beetje druk. Zelfs tegen mindere tegenstanders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet alleen het middenveld. De hele opbouw loopt al snel spaak bij een beetje druk. Zelfs tegen mindere tegenstanders. Dat komt omdat zowel Hwang als Timber vaak verstoppertje spelen Steijn staat heel hoog |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet alleen het middenveld. De hele opbouw loopt al snel spaak bij een beetje druk. Zelfs tegen mindere tegenstanders. Er loopt geen Hancko meer. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Targhalline komt het dichtste in de buurt van een 6 in deze selectie. Onze andere 6 speelt bij Utrecht.
Hwang > Targhalline Timber > Valente Steijn > Bullaude
Wat steijn kan, kan Bullaude ook. Bullaude heeft alleen een veel betere techniek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De verdedigers zien ook te vaak de oplossing niet. Of ze durven het niet. |
|
|
|