|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maakt wel verschil ja. Trauner ook trouwens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
In zo´n wedstrijden maakte Trauner vaak wel t verschil in de opbouw idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind vaak dat t eerste stuk wel gaat
Dat een van de vleugels vrijgespeeld wordt Alleen dan is er geen optie vaak |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: De oplossing is er niet richting het middenveld.
Ze worden gedwongen om continue via de zijkanten op te bouwen. Zowel Hwang als Timber hebben niet de kwaliteit om in de drukte aangespeeld te worden en vanuit daaruit verder het spel te verleggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar dat Higler hier niet fluit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hadj Moussa en Bos vind ik met afstand de minste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo slecht ingeschoten, zonde |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had de derde MOETEN zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom stift Ayase hem niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zichtbaar wel. Maar zonder bal zijn Timber en Hwang echt matig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te veel tijd. Ueda is een reactie spits Een Gimenez maakt deze lachend |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:28 schreef DMD het volgende:[..] De oplossing is er niet richting het middenveld. Ze worden gedwongen om continue via de zijkanten op te bouwen. Zowel Hwang als Timber hebben niet de kwaliteit om in de drukte aangespeeld te worden en vanuit daaruit verder het spel te verleggen. De oplossing is er wel vaak genoeg denk ik. Ze moeten ook met meer vertrouwen aan durven te spelen ook al heeft die een tegenstander in de buurt. Maar ze kiezen te vaak voor de veilige oplossing door de back in te spelen. Maar die staat dan met zijn rug naar voren, waardoor die vaak terug moet. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Timber, dat is het probleem op dit moment, eigenlijk al sinds hij terug is. Hij loopt, hij loopt anderen in de weg, hij is de enige die zichzelf begrijpt denk ik.... heel rommelig allemaal. Nooit beslissend zijn. Zo snel mogelijk verkopen, nu krijg je nog centen. Valente en evt Bullaude kans geven, ik zie het wel in beide heren zitten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die zijn alle vier niet om aan te zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste 20 minuten vond ik echt schokkend. Daarna beter zonder geweldig te spelen. Uit het niets twee goals, daarna wel echt de derde moeten maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind dat Bos zich aardig hersteld heeft |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De meesten herstelden zich wel wat. Misschien muv Hadj-Moussa. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:32 schreef Frobin1974 het volgende:Timber, dat is het probleem op dit moment, eigenlijk al sinds hij terug is. Hij loopt, hij loopt anderen in de weg, hij is de enige die zichzelf begrijpt denk ik.... heel rommelig allemaal. Nooit beslissend zijn. Zo snel mogelijk verkopen, nu krijg je nog centen. Valente en evt Bullaude kans geven, ik zie het wel in beide heren zitten. Timber nooit beslissend??? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bos wel, Moussa blijft tandenloos tot nu toe helaas |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Herstel is alleen omdat Excelsior en geen druk meer op krijgt. Dan speelt t stukken makkelijker. Als linksback die dan niet hoeft te verdedigen en niet opbouwt helemaal. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De oplossing is er wel vaak genoeg denk ik. Ze moeten ook met meer vertrouwen aan durven te spelen ook al heeft die een tegenstander in de buurt. Maar ze kiezen te vaak voor de veilige oplossing door de back in te spelen. Maar die staat dan met zijn rug naar voren, waardoor die vaak terug moet. Elke bal die het middenveld ingespeeld wordt komt drie keer zo hard terug.
De 1-0 van Excelsior is een mooi voorbeeld hiervan. Timber krijgt de bal op de 6 positie aangespeeld en weet op geen enkel moment wat er om hem heen gebeurd en wordt als een pupil van de bal gezet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Was enorm beslissend bij het doelpunt van Excelsior |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Die ene/paar keer in al die wedstrijden, nooit hoge pet van hem opgehaald trouwens, ik kan dat natuurlijk verkeerd/anders zien. Met een Velente op die positie ga je in ieder geval spelen met een speler die veel vaker beslissend zal zijn, dat ontbreekt te vaak. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:38 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Die ene/paar keer in al die wedstrijden, nooit hoge pet van hem opgehaald trouwens, ik kan dat natuurlijk verkeerd/anders zien. Met een Velente op die positie ga je in ieder geval spelen met een speler die veel vaker beslissend zal zijn, dat ontbreekt te vaak. 100% eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel spelers dachten er gewoon te makkelijk over. Dachten dit varkentje wel even te kunnen wassen op 80% Totaal geen intensiteit. Geen versnelling aan de bal of met de bal. Veel wandeltempo. En dan heb je t tegen een fel Excelsior, zelfs met hun niveau, t gewoon lastig. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Timber verkopen, topspits halen en een extra lcv, mocht er een goedbod komen op Hadj, verkopen en een goede buitenspeler halen met een goede voorzet. Dan ga je heel ver komen in competitie, beker en Europees. Houdt je deze selectie, dan moet veel meezitten en blessures uitblijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
En dan maar 3 minuten bij tellen. Die Higler moet echt met pensioen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niemand die iets zegt over dat gevaarlijk inkomen? Ok. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, onze vleugels lijden ook wel onder het trage tempo van de rest. Als ze de bal eenmaal krijgen staan ze vaak al 2 tegen 1. Dus die geef ik nog wat respijt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 19:37 schreef DMD het volgende:[..] Elke bal die het middenveld ingespeeld wordt komt drie keer zo hard terug. De 1-0 van Excelsior is een mooi voorbeeld hiervan. Timber krijgt de bal op de 6 positie aangespeeld en weet op geen enkel moment wat er om hem heen gebeurd en wordt als een pupil van de bal gezet. Maar dat is een individuele fout. En daarna nog een paar van anderen trouwens.
Maar het is in principe wel de manier om op te bouwen in principe. Middenvelder inspelen die vervolgens terugspeelt of een back inspeelt of opendraait. Dat zijn de driehoekjes die je probeert te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Targhalline in de ploeg voor Hwang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig Hwang in de kleedkamer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Goed begonnen aan de tweede helft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Keeper ver uit z'n doel, en dan sjokken om de inworp te nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Krijgt steeds meer minuten |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Al deze zogenaamde “buitenkansjes” hebben zo hun beperkingen. Uiteraard ook hun pluspunten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je noemt nu gewoon een voetballer op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MISSCHTEN MOETEN DE 6 EN 8 EENS AANSPEELBAAR ZIJN |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moet echt nog een goal bij om te winnen vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die willen liever in de spits lopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En nog steeds worden constant de backs ingespeeld die vervolgens niets met die bal kunnen. Hamerde Slot ook altijd op. Niet te vroeg naar de zijkant spelen. Middenvelders eerder betrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|