|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gisteren was het nog dat Valente niet hangend op links zou spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bewaard de beste speler als laatste ,kut trainer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smal weer in de ziekenboeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Smal na een half uur ook weer naar de klote |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik kan werkelijk geen visie of gedachte ontdekken. Mag RvP toelichten na afloop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zei ik hier ook, maar in principe hoeft dat ook niet zo te zijn nu. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En dan nu met 10 moeten spelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Smal doet 't toch nog gelukkig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In ieder geval extra middenvelder. Spelen zonder linkerwinger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we vooral body en persoonlijkheden missen. Om mee te beginnen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
100% van de kopduels verloren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doet ie elke wedstrijd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zoals Hwang, Ueda, Steijn een bal afschermen is zo zwak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Timber wordt met uitgestrekte armen het veld uit geduwd. Mag gewoon. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
3 punten en een pond citroenen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die hebben ook allemaal nul body Zijn vrij snel uit balans. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Daar verbaas ik me altijd over bij dat cornervlag gedoe. Daarom denk ik: doe het niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We moeten tijdrekken omdat we niet de bal normaal rond kunnen spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tegen de kleintjes wordt je kampioen 😀 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Tijdrekken bij de cornervlag tegen excelsior. Je kan me opvegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten.
Verder heel, heel triest. Bah. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja t zijn smurfen, maar nee ze wapenen zich ook niet. Trainen ook gewoon met veel te weinig weerstand tegen jeugdspelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teveel lichtgewicht, geen ijzervreter/leider, een onsamenhangend plan of zelfs niet passend plan |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
3 punten.
Voor de rest slechte pot gespeeld |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Hoe krijgt feyenoord het voor elkaar met zoveel geld zoveel troep te kopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vorig seizoen begonnen we net zo. Alleen toen haalden we de punten niet binnen. Nu 6 uit 2 en dat is t belangrijkste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is geen troep joh. T loopt niet. Dat is wat anders.
Komt wel goed als de juiste poppetjes op de juiste plek staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:Vorig seizoen begonnen we net zo. Alleen toen haalden we de punten niet binnen. Nu 6 uit 2 en dat is t belangrijkste. Die 6 punten is wel het belangrijkst. Maar er moet wel een stijgende lijn inzitten. Want als je blijft aanklooien dan ga je de punten elders wel laten liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die 6 punten is wel het belangrijkst. Maar er moet wel een stijgende lijn inzitten. Want als je blijft aanklooien dan ga je de punten elders wel laten liggen. We zien t over twee weken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gast Hwang is nooit in positie bij een tegenstoot . Tis niet zo gek dat de meeste tegendoelpunten altijd vanuit zijn positie waar hij nooit is ontstaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die 6 punten is wel het belangrijkst. Maar er moet wel een stijgende lijn inzitten. Want als je blijft aanklooien dan ga je de punten elders wel laten liggen. Precies. Wachten op puntverlies op deze manier |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 1 wedstrijd in een maand tijd, want na komende wedstrijd een interlandweek. Moet je een hoop in kunnen doen als trainer. Zeker nu de selectie min of meer compleet is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die 6 punten is wel het belangrijkst. Maar er moet wel een stijgende lijn inzitten. Want als je blijft aanklooien dan ga je de punten elders wel laten liggen. Dat vertolkt precies de stand van zaken. Er is nog geen echte ontwikkeling waarneembaar. We zijn 4 wedstrijden verder he? Zorgpunt. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Aantal spelers net 4 wedstrijden gespeeld. 4 punten winst t.o.v. vorig seizoen. Het is nog niet best, eigenlijk zeer matig zelfs, maar het kan alleen maar beter. Prettig weekend allemaal, op naar hopelijk puntverlies van alle concurrentie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Helaas helemaal niks van mn cluppie kunnen zien wat voor mij echt heeul zeldzaam is, maar had bday van moedertje
gewoon heel belangrijk dus ook zulke dingen👍 ga zometeen is alles op het gemakje bekijken lange samenvattingen ed, vet belangrijk je na een domper erop weekend wel wint dus dat is gelukt gelukkig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook applaus voor lutomba als hart onder de riem van onze fans las ik, ook blij mee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Belachelijk slechte wedstrijd. Geen lijn in te ontdekken. Er zijn 0,0 automatismen. Spelers zwemmen allemaal op hun positie. Moussa pas na 85 minuten wisselen is bizar, die heeft wederom werkelijk geen knikker geraakt. Als Benfica komt dan alles boven de 18M accepteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon weer trainen trainen en nog eens trainen. We hebben nu de tijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die 6 punten is wel het belangrijkst. Maar er moet wel een stijgende lijn inzitten. Want als je blijft aanklooien dan ga je de punten elders wel laten liggen. Dit is het, voor de rest geen nut en geen zin er nog woorden aan vuil te maken! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat het de teleurstelling en vermoeidheid was. Ook hopend op terugkeer Moder, en Read En een kleine blessure bij Hadj dat een ander de kans kan krijgen en die ook pakt. Ook mijn ( niet hallelujah) mening over Sauer ( komt hopelijk niet uit) begint steeds meer waarheid te worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mogûh, ga nog een rondje wandelen met die blafzak Piet, even de gedachten verzetten van die pot van gisteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 11:18 schreef VVout het volgende:Mogûh, ga nog een rondje wandelen met die blafzak Piet, even de gedachten verzetten van die pot van gisteren. Pas op wolven !!!! Ik loop hele stukken langs het strand, en heb hele gesprekken met de blafzak. Heb een keer geprobeerd met de ezel erbij.........geen goed experiment. De ezel ging spelen met de blafzak , en dam kijken ze niet wie er in zijn weg komt .... Op naar de volgende wedstrijd 2 weken de tijd om de lijnen wederom uit te zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat vraag ik mij ook af , wederom heeft te kloese er een tering zooi van gemaakt voor de derde transfer zomer op rij , wanbeleid |
|
|
|