|
|
piet de paler
|
|
|
En dat na 3 wedstrijden...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Robin van Persie: "Hwang vroeg in de rust om een wissel. Dat was dus geen tactische wissel. Hij had een tik gekregen en had daar last van."
Dan snap ik t beter. Want daarna was de organisatie tussen 6 en 8 echt helemaal weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben niet kapot van Hwang ,is nooit ergens te zien bij een tegenstoot van de tegenstander. Ik zie liever een Wieffer die een beetje in positie blijft . Hij is in mijn ogen juist de speler waardoor de organisatie uit elkaar valt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 13:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben niet kapot van Hwang ,is nooit ergens te zien bij een tegenstoot van de tegenstander. Ik zie liever een Wieffer die een beetje in positie blijft . Hij is in mijn ogen juist de speler waardoor de organisatie uit elkaar valt. T is ook geen 6. Wordt zo gebruikt Maar de tweede helft toen hij eruit was, was t helemaal dramatisch |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De hele rechterkant ging eruit en de halve linkerkant. Geloof niet zo dat het met zijn wissel te maken had want het was allemaal matig . En ik vind dat van hem al een hele tijd zo . Inzet 100% maar wel vaak als een kip zonder kop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:De hele rechterkant ging eruit en de halve linkerkant. Geloof niet zo dat het met zijn wissel te maken had want het was allemaal matig . En ik vind dat van hem al een hele tijd zo . Inzet 100% maar wel vaak als een kip zonder kop. Ik snap nog steeds niet waarom beide vleugelverdedigers tegelijk werden gewisseld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat valt op?
 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zag hem al voorbij komen. Maar het middenveld wordt totaal niet gevonden. Probleem wordt met name verschoven en bij de backs gelegd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De positie van Timber. Veel te hoog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als dat zijn gemiddelde positie was, dan wel wat te hoog inderdaad ja. Bijna geen samenspel tussen de middenvelders ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat ik eerder aanhaalde, twee vd drie middenvelders staan in de spits. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Precies 0 passes van Wellenreuther maar Hwang.
Je nummer 6 zou vaker moeten uitzakken in balbezit van de keeper en de bal moeten ontvangen. Dit is hierbij ook het probleem; Hwang is in niks een 6.
Je mist de verbinding hiermee tussen de laatste linie en het middenveld. Dit is continue zichtbaar in de opbouw en de reden waarom Wellenreuther continue de lange bal moet spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellenreuther speelt ook eigenlijk alleen maar Watanabe in. Of lang op Ueda.
Maar goed, hoop dingen voor verbetering vatbaar. Hwang is trouwens ook vaak genoeg wel aanspeelbaar, maar dan wordt de bal niet gegeven. Kwestie van trainen van patronen, want bij de meeste spelers zit de kwaliteit aan de bal er wel in denk ik. En dus vertrouwen kweken in bij de opbouwers, die dan de oplossing wel zien en de bal wel durven te geven.
Hand van de trainer zou deze twee weken duidelijk zichtbaar moeten worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is gewoon afspraak wie de bal komt halen en hoe de bal bij t middenveld komt. Hoe dat gebeurt maakt niet uit. T gaat ook om, wat gebeurt er dan. Hwang kon vooruit eigenlijk alleen maar Timber bereiken. En dan nog sporadisch ook. De rest staat allemaal al heel hoog. Voorin dan De 1-1 kwam voort uit dat Bos gecoacht werd ook door te schuiven en aanspeelbaar te zijn. Zo kwam je bij Timber enz. Er is geen 1 manier van opbouwen, maar je ziet in dit plaatje dat wat heel veel gedaan wordt, Veel van hetzelfde is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|