BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles- Ajax zo 17-8-2025 12.15 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 augustus 2025 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zomaar helemaal met je eens.
Ook Berghuis niet als rechtsbuiten eens.

Jammer van puntverlies maar ook psv zal het bij go ahead niet makkelijk krijgen.

Hopelijk nu snel die verdedigende middenvelder erbij en klaar, al begrijp ik niet waarom Johnny zijn speelstijl ingeslepen heeft bij het team dat er staat.
Idd zo snel mogelijk een goede 6, Mokio is nog niet constant, was bandaag minder.

Nu stonden er twee op 6
Loetje
 Loetje - zondag 17 augustus 2025 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:09 schreef freakie het volgende:
Zet Edvardsen nou altijd op rechts. Is allemaal beter dan Traore of Berghuis
Mij kan die ook wel bekoren. Het wordt tijd dat die as heel snel op orde is.

En dan zwijg ik maar even over de spitspositie. Wat hoop ik dat Brian Brobbey weg gaat en er een fatsoenlijke eerste spits komt.

Met Weghorst op deze manier moet je niet willen.
Loetje
 Loetje - zondag 17 augustus 2025 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd zo snel mogelijk een goede 6, Mokio is nog niet constant, was bandaag minder.

Nu stonden er twee op 6
Met een goede dubbele 6, kan Gloukh ook gewoon de vrijheid op 10 hebben.

Middenveld met Alvarez, Taylor en Gloukh durf ik wel aan. Zeker met een centrum met Sutalo en Itakura erachter. Dan heb je gewoon echt 5 spelers met kwaliteit.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 17 augustus 2025 - 14:33   quote  deeplink  
Een ingecalculeerd gelijkspelletje zoals verwacht.
Niet ontevreden over de uitslag maar wel over de opstelling en wissels.
Allemaal gerommel met spelers op allerlei posities.
Maar goed, vanaf 1 september moet er meer lijn in komen.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2025 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zomaar helemaal met je eens.
Ook Berghuis niet als rechtsbuiten eens.

Jammer van puntverlies maar ook psv zal het bij go ahead niet makkelijk krijgen.

Hopelijk nu snel die verdedigende middenvelder erbij en klaar, al begrijp ik niet waarom Johnny zijn speelstijl ingeslepen heeft bij het team dat er staat.
Een speelstijl als wat Heitinga zou telkens een beetje beter moeten gaan. Daar kan je nu niet veel van zeggen nog… Anders dan dat ik de aankopen niet slecht vind en dit niet allemaal duidelijke slechte aankopen zijn. Dat had namelijk ook gekund.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 17 augustus 2025 - 14:40   quote  deeplink  
Het is dan verdedigend nog niet best, maar als we gewoon de kansen afmaken, winnen we ook nog!
Het gebrek aan scorend vermogen is meermaals benoemd en wordt echt n probleem.
En dan te bedenken dat de beste spits van de ED gewoon op de bank zit bij AZ.
Hadden we hem ipv Brobbey dan zag de wereld er heel anders uit.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2025 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mij kan die ook wel bekoren. Het wordt tijd dat die as heel snel op orde is.

En dan zwijg ik maar even over de spitspositie. Wat hoop ik dat Brian Brobbey weg gaat en er een fatsoenlijke eerste spits komt.

Met Weghorst op deze manier moet je niet willen.
Zit vandaag met Weghorst ook dat dit niet een heel seizoen moet duren. En eigenlijk zie je Taylor de hele wedstrijd ook niet. Ik hoop dat Ajax nog wat goed kan verkopen en daardoor gewoon wat meer kan doen. Vooral in de ass inderdaad valt het gewoon heel erg tegen. Er zijn duidelijke stappen gezet, maar het is nog te weinig.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2025 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:40 schreef bertus bikkel het volgende:
Het is dan verdedigend nog niet best, maar als we gewoon de kansen afmaken, winnen we ook nog!
Alle spitsen hadden denk ik meer gedaan dan Brobbey of Weghorst. Heel eerlijk, ik vind aankopen zoals
Moro, Oscar en Ika goed maar voor de eerste 2 is het ook wel makkelijk, een beetje creativiteit en ze zijn zomaar een stukje beter…😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 augustus 2025 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 14:40 schreef bertus bikkel het volgende:
Eens Bertus scorend vermogen is wat we missen, ook mogen de voorzetten stukken beter.

Wat Gaaei en Berghuis vandaag lieten zien was dramatisch. Als een stel blinde kippen de bal niet gericht voor zetten
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 17 augustus 2025 - 16:02   quote  deeplink  
Heitinga verdient een eerlijke kans maar zal op een gegeven moment toch echt moeten gaan presteren. Anders kun je beter afbraakvoetbal spelen en punten halen....
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 17 augustus 2025 - 16:32   quote  deeplink  
Wat is er uitgesproken over onze doelstelling dit seizoen? Vorig seizoen was dat top 3 halen en is dat op wonderbaarlijke wijze gelukt.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat Heitinga het kampioenschap als doel heeft uitgesproken en dat snap ik als Ajax zijnde maar of dat realistisch is??
Met deze groep moet je meedoen voor de bovenste 3 plekken maar ik vrees dat Heitinga er niet uit gaat halen wat Farioli wel kon met ,een in mijn ogen , mindere selectie.
Als ik nu de concurrentie zie dan wordt het strijden om plekkie 3 of 4. Ik denk oprecht dat we in de huidige vorm moeite hebben met elke tegenstander en dat Psv, Feyenoord en AZ beter zijn. Maar we moeten eerst maar eens afwachten tot 1 september, dat weet ik allemaal wel maar toch....het doet me zo'n pijn telkens een tussejaar te hebben en weer met lege handen te staan😒😒
Sorry mannen...zit ff in een dip.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2025 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 16:32 schreef bertus bikkel het volgende:
Wat is er uitgesproken over onze doelstelling dit seizoen? Vorig seizoen was dat top 3 halen en is dat op wonderbaarlijke wijze gelukt.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat Heitinga het kampioenschap als doel heeft uitgesproken en dat snap ik als Ajax zijnde maar of dat realistisch is??
Met deze groep moet je meedoen voor de bovenste 3 plekken maar ik vrees dat Heitinga er niet uit gaat halen wat Farioli wel kon met ,een in mijn ogen , mindere selectie.
Als ik nu de concurrentie zie dan wordt het strijden om plekkie 3 of 4. Ik denk oprecht dat we in de huidige vorm moeite hebben met elke tegenstander en dat Psv, Feyenoord en AZ beter zijn. Maar we moeten eerst maar eens afwachten tot 1 september, dat weet ik allemaal wel maar toch....het doet me zo'n pijn telkens een tussejaar te hebben en weer met lege handen te staan😒😒
Sorry mannen...zit ff in een dip.
Uhm ik denk dat op het moment iedereen minder is dan vorig seizoen behalve Ajax(in spelers) maar Ajax heeft een trainers wissel gehad en dat kan vaak wel even duren tot alles op zijn plek valt. Onder ten Hag waren de eerste 10/15 wedstrijden ook niet goed.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 18 augustus 2025 - 11:28   quote  deeplink  
Klopt helemaal. Echter is het sneu voor gasten als Moro en Godts die verkeerd worden gebruikt en er nu ineens niets van kunnen. Moro is gehaald als rechtsvoor wat hij bij jong Spanje ook speelt. Heitinga zet m links waar je er 2 hebt lopen om maar n plekje te maken voor Berghuis. Juist de ervaren gasten lieten het gisteren afweten dus zet er gewoon wat jeugd in waardoor je meer dreiging hebt. Tegen Heracles thuis moet dat makkelijk kunnen. Start ook met Oscar op 10 en niet op linksvoor. Wat is dat toch met onze trainer dat ie iedereen maar linksvoor neer zet?? Straks staat Jaros daar ook nog..
freakie
 freakie - maandag 18 augustus 2025 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2025 - 11:28 schreef bertus bikkel het volgende:
Klopt helemaal. Echter is het sneu voor gasten als Moro en Godts die verkeerd worden gebruikt en er nu ineens niets van kunnen. Moro is gehaald als rechtsvoor wat hij bij jong Spanje ook speelt. Heitinga zet m links waar je er 2 hebt lopen om maar n plekje te maken voor Berghuis. Juist de ervaren gasten lieten het gisteren afweten dus zet er gewoon wat jeugd in waardoor je meer dreiging hebt. Tegen Heracles thuis moet dat makkelijk kunnen. Start ook met Oscar op 10 en niet op linksvoor. Wat is dat toch met onze trainer dat ie iedereen maar linksvoor neer zet?? Straks staat Jaros daar ook nog..
Helemaal eens. Snap hier ook weinig van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles- Ajax zo 17-8-2025 12.15 uur

0.0054678