BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een gewaarschuwde Amanda telt voor twee?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 december 2007 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een gewaarschuwde Amanda telt voor twee?

Amanda en Selène zitten samen op de bank in een lege woonkamer. Maar de gastspeler zit met een Lieke in haar maag en spreekt Amanda hier op aan. "Zie je ook in dat zij grapjes gaat maken met jou over mij? Pas gewoon op!", waarschuwt Selène haar vriendin. Ik vind het best wel sneu hoe het allemaal is gegaan met haar en als ik haar kan opvangen dan doe ik het", geeft de 20-jarige oprecht toe. "Ook vanwege de ontslagronde...", zucht Amanda. Is Selène jaloers?

bron: tien.tv
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 21:07   quote  deeplink  
amanda hahahaha die is echt nuiet oprecht!
Boudje
 Boudje - donderdag 27 december 2007 - 21:13   quote  deeplink  
Selène is denk ik niet jaloers maar nog steeds een beetje achterdochtig.

En Amanda is vrijwel altijd oprecht dus haar geloof ik wel.
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 21:40   quote  deeplink  
zo oprecht is amanda niet,ze speelt het mooi..amanda en braín hebben en doel en dat is hun eruit gooien,en of huub nou gaat of like het boeit ze beiden niet,maar lieke zou beter moeten weten,volg de streams vooral sóchtends en je weet het antwoordt;-)
Boudje
 Boudje - donderdag 27 december 2007 - 21:46   quote  deeplink  
's ochtens slaap ik nog :)
Wat gebeurd er dan?

Vooral Brian is een sneak en Amanda speelt meestal mee dus misschien is ze daarom soms niet oprecht, maar ik denk dat als alleen Amanda het voor het zeggen heeft ze achter haar mening blijft staan.
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 21:55   quote  deeplink  
s\ochtends wordt het meeste bekokstoofd
ja misschien wel,maar sóchtends als ik haar in de kapsalon hoort praten tegen sélene over lieke,dan denk ik oke.;-)
Boudje
 Boudje - donderdag 27 december 2007 - 22:01   quote  deeplink  
Meldt het voortaan hier zou ik zeggen...

we zoeken trouwens nog streamers om verslagen te maken, zie: http://forum.headliner.nl/topic-78/
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 22:27   quote  deeplink  
ja weet ik maar ik zou mijn god niet weten hoe dat moet;-)maar zou mijn best doen om het hier neer te zetten oke;-)kan ik dat er gewoon bij zetten dan??
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 22:29   quote  deeplink  
ben jij van deze site ook?
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 22:42   quote  deeplink  
het leukste zou zijn dat je een site maakt over alle bewoners,inclusief huishouding en butlers want die spelen ook een grote rol..
niet dat het weer zo'n site wordt zoals nowlive die huub jaap en lieke zowat de hemel inprijzen.
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 23:36   quote  deeplink  
heb het zo'n beetje voor je aangevult ik ga afsluiten nu morgen ben ik er weer ...leuk e site;-)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 december 2007 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2007 - 23:36 schreef ilse het volgende:
heb het zo'n beetje voor je aangevult ik ga afsluiten nu morgen ben ik er weer ...leuk e site;-)
dank je! Ja ik ben van deze site (ook 'Boudje' via de laptop)

Ik hou het voorlopig op dit forum en http://goudenkooi.headliner.nl en je mag posten wat je wilt! graag zelfs, dan wordt het misschien ook nog wat drukker hiero ook nog...
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 00:53   quote  deeplink  
oke beter,hey maar zij jij nou laatst dat je gebant was op nowlive??
ik ga mijn best voor jullie doen oke als jij hem dan verder aanvult met foto's of filmpjes dan moet het goed komen;-)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 december 2007 - 00:57   quote  deeplink  
er worden er zoveel gebanned van nowlive maar ik ben het niet :)

Wel waren mijn filmpjes op dailymotion van Huub/Jaap en de 3 hoeren verwijderd wat wel klote was!
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 01:00   quote  deeplink  
ik ben wel gebanned om wat wij nu al de hele avond doen,ik gaf iemand een antwoordt terug,hetzelfde als dan wij nu doen,en toen kreeg ik een ban,ik had niet eens iets raars getypt ofzo.ik zei alleen maar tegen iemand dat ik vond dat braín verstandige dingen zei hahaha..dus als je me daarvoor een ban geeft,nou ja zeg,zou wel chatten zijn geweest dan pffff kinderachtig.als je iemand nou uitscheld oke,maar voor zoiets?dat snap ik echt niet!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 december 2007 - 01:04   quote  deeplink  
volgens mij mag je daar ook niet quoten enzo... hoor van meerdere mensen dat je meteen gebanned wordt..

maargoed, genoeg over anderen... hier mag het wel!
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 01:06   quote  deeplink  
ahahahah genoeg over anderen??en uhmm we praten al de hele avond over jaap huub enzo grijnzz;-)
grapje,maar gelukkig dat het hier wel mag als het maar gezellig blijft toch?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 december 2007 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 - 01:06 schreef ilse het volgende:
ahahahah genoeg over anderen??en uhmm we praten al de hele avond over jaap huub enzo grijnzz;-)
grapje,maar gelukkig dat het hier wel mag als het maar gezellig blijft toch?
ik bedoelde andere forums :)

Inderdaad... gezellig blijven met zo nu en dan een pittige discussie
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 01:18   quote  deeplink  
ja precies je mag best discuseren maar niet schelden helemaal mee eens;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een gewaarschuwde Amanda telt voor twee?

0.0050909