|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #4: Sparta Rotterdam - Feyenoord (zondag 31 augustus 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 31 augustus 2025, 14.30 uur Locatie: Het Kasteel, Rotterdam Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük
Geschiedenis: Winstpercentage Sparta 19,4% Percentage gelijkspel 22,2% Winstpercentage Feyenoord 58,3%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 1-1 (1-0) 2023-2024: 2-2 (1-0) 2022-2023: 1-3 (1-1) 2021-2022: 0-1 (0-0) 2020-2021: 0-2 (0-1)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heb het gevoel dat dit weer pittig gaat worden. Zou eigenlijk niet moeten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt afgelast, regent aan een stuk en is een zwembad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-3. Maar wel onterecht. Maakt geen donder uit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal je altijd zien : steeds wedstrijden op zaterdagavond, is het F1 op Zandvoort spelen we weer op zondagmiddag. Wedstrijd zelf wordt een heel naar potje vrees ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar teken ik 5 keer voor :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon zorgen dat ze 15 minuten uitrazen zonder tegendoelpunt. En dan er op en er over |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je hebt de wedstrijd al gezien? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb er donders veel zin in 0-4! Ueda on fire? Hij moet wat laten zien in de vorm van goals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2025 door ar -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is het niet meer zo dat de flanken moeten uitblinken met goede voorzetten ????!!!! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heb er ook zin in. Selectie is in orde, staf is ok, en nu voldoende gewenningstijd gehad. Kortom geen excuses, 1-4, overtuigend, zoon Steijn gaat ouwe Steijn -ook- weer pijn doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Selectie is totaal niet in orde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij RvP mogen ze doen waar ze zin in hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Weet ik niet. Hij doet weinig goeds met een bal. Goede voorzet of niet. Ik hoop maar dat hij gaat presteren,want voor een 1e spits van Feyenoord kan dit niet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord gaat zondag om 14.30 uur op bezoek bij stadsgenoot Sparta in Het Kasteel. Trainer Robin van Persie mist Jordan Lotomba en In‑beom Hwang, waardoor er twee wijzigingen in de selectie zijn gepland. Timon Wellenreuther krijgt opnieuw de voorkeur boven Justin Bijlow in doel; de verdediging bestaat verder uit Bart Nieuwkoop (die Lotomba vervangt), Anel Ahmedhodžić, Tsuyoshi Watanabe en Jordan Bos.
Op het middenveld keert Quinten Timber terug in de basis ondanks interesse uit Duitsland (Bayer Leverkusen), terwijl Sem Steijn op de nummer tien staat en Oussama Targhalline Hwang vervangt. Voorin blijven Ayase Ueda (spits) en zijn flankaanvallers Anis Hadj Moussa en Leo Sauer ongewijzigd ten opzichte van vorige week.
Vermoedelijke opstelling: Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodžić, Watanabe, Bos; Targhalline, Timber, Steijn; Hadj Moussa, Ueda, Sauer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Twee linker voetjes? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onze "eerste" keeper ook weer bankie |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: ''Lotomba heeft een momentje gehad tijdens onze training afgelopen vrijdag. Hij wordt bekeken en is er zondag niet bij'', aldus de trainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd of we na 2 weken zonder wedstrijd, waarin we dus intensief hebben kunnen trainen, vooruitgang zien vanmiddag in het druk zetten en aan de bal.
Targhalline zal Hwang vervangen denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de training was middenveld met Valente. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou gedurfd zijn. Timber in de meer verdedigende rol?
Meen mij te herinneren dat we dat in het kampioensjaar ook hebben geprobeerd voordat Wieffer in het elftal kwam. Dat was geen succes toen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dat denk ik ook. 3-1 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
timber op 6 ben ik geen voorstander van. te veel risico in zijn spel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: het spel is nog niet op orde. dat lijk mij een groter risico voor vanmiddag. telstar bewijst dat je met heldere spelstijl het publiek aardig kan vermaken. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zullen jullie ook ervaren hebben, maar ik heb als een soort wiskundige waarheid talloze malen gelachen om de uitslagen van snavels/lampies en dan gejankt als wij de wedstrijd in dezelfde comp ronde hadden gespeeld.
Zou een meer dan fraai symbool zijn als er vanmiddag gebroken wordt met deze traditie.
Ik reken op een overwinning😁 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Sterker nog Cobus111, als je als een volstrekte buitenstaander, dus totaal geen kennis van de verhoudingen binnen het NL voetbal, de wedstrijd gisteren gezien hebt dan ben je overtuigd dat Telstar binnenkort in de CL gaat spelen. De betere spelers, de betere inzet, het betere spelprincipe.
Blijft een rare sport hoor dat voetbal. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Feyenoord moet Sparta absoluut niet onderschatten vanmiddag. Ajax en PSV hebben gisterenavond punten laten liggen en Feyenoord moet hier zijn voordeel uit halen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 10:21 schreef CobusIII het volgende:[..] het spel is nog niet op orde. dat lijk mij een groter risico voor vanmiddag. telstar bewijst dat je met heldere spelstijl het publiek aardig kan vermaken. Eigenlijk hebben we gewoon een mindere selectie dan de grootheden bij Telstar ;). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ongeacht het resultaat bencik vooral benieuwd of er progressie in de beoogde speelwijze valt waar te nemen. Kortom, de hand van Robin zichtbaar is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:Ongeacht het resultaat bencik vooral benieuwd of er progressie in de beoogde speelwijze valt waar te nemen. Kortom, de hand van Robin zichtbaar is. ben ik ook benieuwd naar ze hebben weer 2 weken op kunnen trainen ,verwacht nog geen geoliede machine maar wil wel verbeter punten zien , en nog belangrijker de 3 punten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,we kunnen een slag slaan vanmiddag. We worden kampioen!!!
Oftewel puntverlies 🙃 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vraagtekens bij dit middenveld.
We gaan het zien! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Yep, zou niet mijn keuze zijn. maar we gaan het idd zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De mijne wel ,ik ben blij even geen Hwang |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou toch beginnen met Targhaline op 6, Tiber op 8, Sem op 10 en Valente hangend op linksbuiten, Bos er overheen. Is er niets beters dan nieuwkoop op het moment? Kasanwirjo of Mitchell?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt, had eigenlijk ook Targhalline verwacht.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als Ueda er vanmiddag 3 in ramt, hoor je morgen geen krant meer over een nieuwe spits. |
|
|
|