|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hwang ziet er een beetje minder uit omdat de ruimte tussen de linies weer te groot zijn. Dan komt elk middenveld er slecht uit te zien. Tijdperk Advocaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit middenveld wordt compleet overlopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zeker kunnen ja.. Maa4 wij moeten gewoon de bal hebben..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 13:29 schreef CobusIII het volgende:[..] Hwang ziet er een beetje minder uit omdat de ruimte tussen de linies weer te groot zijn. Dan komt elk middenveld er slecht uit te zien. Tijdperk Advocaat. Hwang is juist de reden in mijn ogen dat de ruimtes tussen de linies te groot zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 13:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hwang is juist de reden in mijn ogen dat de ruimtes tussen de linies te groot zijn. Oh, bij mij is de reden dat de achterste linie onvoldoende aansluit en te snel naar achteren loopt en niet door dekt. Daarnaast speelt Sem voornamelijk als schaduwspits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Liever Smal dan Bos, maar goed.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bos lijkt net een supporter die een dagje meedoen met het eerste heeft gewonnen 🤣 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de eerste wedstrijden waren goed de laatste 2 wedstrijden toch wel geschrokken van zijn niveau , hopelijk kan hij ons verbazen met goede optredens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 13:39 schreef CobusIII het volgende:[..] Oh, bij mij is de reden dat de achterste linie onvoldoende aansluit en te snel naar achteren loopt en niet door dekt. Daarnaast speelt Sem voornamelijk als schaduwspits. Ja mooi ,schelden op Lotomba omdat hij het middenveld inliep tegen Fener . Hwang stond zowat linksbuiten . Dan nog de omschakelingen van tegenstanders . Hoevaak zie je Hwang niet bij een tegen goal over de linkerkant . Ik zie hem in beeld komen als de bal bij ons in het netje ligt.
Ik bewonder zijn werklust maar hij lijkt nog niet 10% op Wieffer waarvan ik een foto van boven mijn bed heb hangen haha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Aanvallende intenties met creativiteit.
Willen we toch zien.
Nu zal t afhangen ook van t individu in vorm, hoe goed zijn we werkelijk?
Kunnen de spelers waarvan je een surplus verwacht dit leveren?
Ik blijf bij mijn 1-3 voorspelling. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen fan van Lotomba, maar hij krijgt vaak ook geen hulp van de persoon voor hem.
Bijv Moussa zie ik daar nooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door R()b -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 13:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja mooi ,schelden op Lotomba omdat hij het middenveld inliep tegen Fener . Hwang stond zowat linksbuiten . Dan nog de omschakelingen van tegenstanders . Hoevaak zie je Hwang niet bij een tegen goal over de linkerkant . Ik zie hem in beeld komen als de bal bij ons in het netje ligt. Ik bewonder zijn werklust maar hij lijkt nog niet 10% op Wieffer waarvan ik een foto van boven mijn bed heb hangen haha Hwang is ook geen 6 wat mij betreft. Zie hem liever als 8 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een vleugje Slotbal graag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom blij dat hij er vandaag eens even niet bij is en Valente de kans gaat krijgen op een plek dat ook de zijne niet is . Heb het vermoeden dat die veel en veel beter is in een controlerende rol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd toegewenst…COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal. Oppassen voor die bananenschil.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T allermooiste is als je nu meer voetbal ziet En wint. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou dat idd Gewoon progressie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die fase zit je nog. Maar je zal nu wel moeten zien dat je er bijna bent |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Begin is gelukkig op orde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snert bal en dan je medespeler de schuld geven 👍 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker Timber Die reactie ook Bal was net niet goed, maar een schande hoe hij reageert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tempo omschakeling valt veel te winnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het kost zo lang voordat we voorin zijn na een balverovering. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En Hadj moussa gaat opbouwen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die tweede was lastiger dan de bal waar hij overheen maaide |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik zie onze spelers vanaf ons strafschopgebied 80 meter met de bal wandelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Valente heeft van die korte perfecte passjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom irriteer ik mij altijd aan Ueda. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat kan ook niet anders want er is niemand in voorwaartse beweging verder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie onze spits zich al zien aanbieden ????? |
|
|
|