|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zorgeloze middag geworden, prima overwinning en 4 goals ook erg prettig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gefeliciteerd en belangrijke horde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Prima uitslag, mede dankzij Sparta. Spel tegen 11 baart nog steeds zorgen en is gewoon niet goed genoeg voor een serieuze gooi naar de titel en iets moois in Europa. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Saai spel, 3 punten, doelsaldo. Met een prima gevoel die kut interlands in. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi en wat ik zeg, erg lekker zo komende weken in als koploper. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veelbelovend in allerlei opzichten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goede zaken gedaan dit weekenden, eindelijk kan het er uit :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moder er binnenkort weer bij en Wang Maar zo gemakkelijk als vandaag......geloof niet dat we dat veel zullen krijgen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Koester sommige kleine momenten.
 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is wel wat seizoenen geleden, he? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Overwinning had groter moeten zijn, maar da's ook al het azijn dat ik over deze wedstrijd heb. Prima. Vrij stug begin maar langzaam aan beter en beter, qua elftal maar ook individueel. 0-4 in een moeilijke uitwedstrijd is meer dan goed. Spel in vergelijking met de concurrenten die ik gisteren gezien heb geeft ook vertrouwen. Opmaat naar een goed seizoen. Nog een spits nodig denken jullie?๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat niet maar zou mooi zijn om het de volgende 33 wedstrijden weten vol te houden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 16:25 schreef MightyAce het volgende:Prima uitslag, mede dankzij Sparta. Spel tegen 11 baart nog steeds zorgen en is gewoon niet goed genoeg voor een serieuze gooi naar de titel en iets moois in Europa. Eens hoor. Eerste helft geen kans weggegeven, maar ook zeer weinig gecreรซerd. het spel van beide zag er sloom uit. Het verloop van de tweede helft viel mooi onze kant op. Dat werd ook afgedwongen. Maar het is te vroeg om te zeggen dat alles nu op de rit staat. We hebben nu drie laagvliegers gehad en de volle buit te pakken. Dat is wel eens anders geweest (ook onder Slot). Benieuwd naar de zwaardere tegenstanders. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk juigen!!!!!! Gefeliciteerd mannen. Lekker als koploper de vervelende interlandperiode in. Hopen dat er heel veel zwaar geblesseerden terug keren van de interlands bij, bij alle andere ploegen:-)
Kwalitatief vond ik het wel wat beter als tegen Excelsior, het gaat de goede kant op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson