|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat geloof ik graag. Behoorlijk pijnlijk ook maar hoelang was je bezig met herstel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:06 schreef piet de paler het volgende:Nee, maar bij corners is een spits die helpt in de verdediging met lengte niet slecht toch ! Ueda is fysiek iets kleiner ... Ik weet niet wat je probeerd te zeggen Piet. We hebben het over de blessure van Jeng en dan kom jij met een spits als zijn vervanger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry Verkeerde topic En bedoelde Larin......andere topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet niet wat je probeerd te zeggen Piet. We hebben het over de blessure van Jeng en dan kom jij met een spits als zijn vervanger heb je wel eens geturfd hoeveel kopduels Ueda wegkopt bij een corner van de tegenstander? Dat is best vaak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:14 schreef CobusIII het volgende:[..] heb je wel eens geturfd hoeveel kopduels Ueda wegkopt bij een corner van de tegenstander? Dat is best vaak. Die kan behoorlijk hoog springen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Allemaal waar maar vraag me nog steeds af wat het met de blessure van Jeng te maken heeft dat een pagina terug begon haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maand of 4, maar nu nog steeds last van na het sporten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Allemaal waar maar vraag me nog steeds af wat het met de blessure van Jeng te maken heeft dat een pagina terug begon haha Laat het los Leon..😉 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Allemaal waar maar vraag me nog steeds af wat het met de blessure van Jeng te maken heeft dat een pagina terug begon haha Die logica is er ook niet uiteraard |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo dat was een lange rit dan. Hoop dat t snel over is voor je dan 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Verbaasde mij wel dat Plug er niet voor in de plaats kwam. Zou dit te maken hebben met het verlengen van zijn contract ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat zal dan wel een achillespees zijn geweest |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan haast niet anders inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die gaan we dus heel lang niet terug zien |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou jhammer zijn was erg goed bezig |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ergens volgend jaar ws dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t een operatie was, dan sowieos 6-8 weken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zoiets ook gelezen idd |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zonde. Voor hem en voor ons. Speelde prima en was goede back-up. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt balen man, zo goed bezig deze jongen, zometeen begint hij weer zo goed als op 0
Topsport kan hard zijn, maar ik vind dat deze Gullit lookalike zeker eind dit jaar/begin volgend jaar dan weer kansen verdient bij ons en zeker voetballend aardig meekan de rest moet blijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat jengst er wel in, kom je er net een beetje in en dan gelijk ff voor een tijd uitgeschakeld. Balen en hoop op een voorspoedig herstel en terugkomst op de velden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het herstel na een gescheurde achillespees duurt ongeveer 12 tot 16 weken, waarbij de totale genezing tot 6 maanden kan duren.
Het hervatten van sporten doe je geleidelijk, mogelijk pas na 4 tot 6 maanden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus die zien we waarschijnlijk pas terug na de winterstop. Als we hem al terug zien inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beelen is ook al gauw zoiets. En hoe de vlag er bij Trauner bij hangt, niemand die het weet.
Dus het zullen wel de spelers van andere posities zijn die het zullen moeten opvullen in geval van nood. Of Plug. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In het centrum is dus koorddansen qua bezetting. Er moet niks gebeuren of je bent alweer aangewezen op hele dunne pleistertjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vraag mij af hoeveel de koop optie is ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het wel een interessante speler van wat ik gezien heb |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Erg voor hem, Goeie speler, veel potentie. Gewoon ter ondersteuning voor hem nu al de optie lichten. Genoeg gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu ........Plug of Smal op die positie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2025 - 18:28 schreef Bowie het volgende:Erg voor hem, Goeie speler, veel potentie. Gewoon ter ondersteuning voor hem nu al de optie lichten. Genoeg gezien. We zijn geen liefdadigheidsinstelling he.
Eerst maar eens kijken hoe hij uit die blessure terug komt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Watanabe en Plug. Eventueel Read naar het centrum halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2025 - 19:42 schreef MMM het volgende:[..] We zijn geen liefdadigheidsinstelling he. Eerst maar eens kijken hoe hij uit die blessure terug komt. Zit wel een risico aan inderdaad ,maar als hij niet teveel moet kosten zou ik hem toch vastleggen hoor . Hij is met succes geopereerd ,en je kan beter zo'n gokje wagen als een aantal verschrikkelijke duren aankopen die nog een jaar nodig hebben om aan te haken als dat uberhaupt nog gaat gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het iets met pezen of spieren is en het zit weer goed vast, zorgvuldig opbouwen en weer verder. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2025 - 19:42 schreef MMM het volgende:[..] We zijn geen liefdadigheidsinstelling he. Eerst maar eens kijken hoe hij uit die blessure terug komt. 3 miljoen eraf lullen, 'Damaged goods' |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Toch vind ik deze blessure niet in het rijtje vallen van pech gevallen zoals bij Lotomba en Beelen..Die van Jeng had wellicht voorkomen kunnen worden door meer geleidelijk intensiteit op te bouwen. Hij had af en toe al wat minuten kunnen maken. om ineens 90 minuten in een veldslag tegen Groningen er te moeten staan is best wel risicovol. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerst maar is herstellen, we hebben na de winterstop de tijd om in te calculeren of hij weer op niveau kan komen en van waarde kan zijn na lange blessure. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan is ie gratis volgens mij |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 10:25 schreef CobusIII het volgende:Toch vind ik deze blessure niet in het rijtje vallen van pech gevallen zoals bij Lotomba en Beelen..Die van Jeng had wellicht voorkomen kunnen worden door meer geleidelijk intensiteit op te bouwen. Hij had af en toe al wat minuten kunnen maken. om ineens 90 minuten in een veldslag tegen Groningen er te moeten staan is best wel risicovol. Zo werkt het niet met een achillespees. Vaak door juist overbelasting kan deze scheuren. Overbelasting was geen sprake van dus ik denk gewoon pure pech. Wel is de kans op volledig herstel op korte termijn niet groot. Daarom zou ik hem gewoon terugsturen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel ff 3 wedstrijden vanuit het niets opgesteld. Wil zich uiteraard laten zien en over het randje gegaan. 20e (O21), 24e en 28e September en daarvoor nauwelijks. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|